Anne D.
Brønshøj
Seneste Anmeldelse
"Super godt arbejde!"
Executive Assistant
Kundeservice
Kontorleder
HR receptionist
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brønshøj
"Super godt arbejde!"
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
København S
"Malena gjorde sit arbejde, men glemte et enkelt skab, og der var edderkoppespind i stuen."
Ishøj
"Fik en fantastisk jule aften, alt var helt i top tak til Ken"
Lotte er sød, ved hvad hun laver, punktlig, øje for hvad der mangler og hun var bare med på og gøre dagen lettere. Tak til Lotte.
Hjælp til 30 års fødselsdag
1,000,-
Jeg kan klart anbefale Henrik! Han er både dygtig, grundig og rar!
Delvist opsætning af køkken
5,000,-
Super effektiv og selvkørende!
Serveringshjælp til fødselsdag
3,000,-
Helt igennem fin oplevelse med Anne. God kommunikation, punktlig og effektiv.
Anretning/afrydning ved konfirmation
1,200,-
Super kommunikation, effektiv, punktlig og på alle måder en god oplevelse!
Hjælp med anretning/afrydning til konfirmation
1,250,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Ballonmand og ansigtmaler søges til børnefødselsdag.
1,000 kr
Brønshøj
Søger en ballonmand og ansigtmaler til min søns 1 års fødselsdag. Der vil ca. være 7 børn, og du/i skal være klar 17:30 også frem til at alle børn har fået et ballon dyr og er blevet malet (dem som selvfølgelig ønsker det). Materialer skal du selv medbringe, og arrangementet foregår indendørs.
DJ til bryllup
5,000 kr
Brønshøj
sætte gang i festen til bryllup efter maden og spille i 4 timer ca
Servicering til konfirmation
1,200 kr
Brønshøj
Tage i mod catering, opsætte buffet, dække borde, tage ud efter spisning, løbende sørge for drikkevarer, lave kaffe, sætte service i opvaskemaskine mv. Antal gæster ca. 30-35. Erfaring med lignende opgaver ønskes angivet.
Hjælp til konfirmation
1,200 kr
Brønshøj
Sætte catering mad frem, rydde borde af, lave kaffe mv. i forbindelse med konfirmation, der bliver holdt hjemme. Gæster omkring 30.
Opstilling af buffet afrydning af tallerkener efter middag
1,000 kr
Brønshøj
Vi skal holde reception i et lokale i Brønshøj. Vi mangler en til at hjælpe med at opsætte vores reception mad på fade og tage opvasken når maden er spist Vi skal være i kirken kl 13 så du skal kunne være ved lokalet kl 12:30 og gøre klar til vi kommer efter Vi tænker fra 12:30 til klokken 16:30
Fotograf til fest i Brønshøj
1,296 kr
Brønshøj
Fotograf til fest - der skal tages fotos parvis, når gæsterne ankommer, ialt 32 personer, og så skal der fotograferes rundt om bordet, når festen er startet. Det er på restaurant i dagslys, der er masser af lys ind i lokalet. Fotograf skal selv medbringe kamera. Efterfølgende skal disse sendes på mail eller andet iflg aftale. Det handler om lørdag d. 13.7 fra kl. 12.45 (fest starter kl. 13) til kl. 14.45 på ************ i Brønshøj.
Ansigtsmaling til børnefest
1,500 kr
Brønshøj
Ansigtsmaling til børnefødselsdag. Tidsrummet 10 30 til 12
At ansætte en receptionist i frontdesk vil hjælpe dig med at yde bedre kundeservice. At have en dedikeret person til at assistere kunder, når de ringer eller besøger din placering, vil mindske din stress, fordi du ved, at de bliver taget hånd om. Receptionister eller frontdesk-medarbejdere arbejder også med tidsplaner og virksomhedsdokumentation. De kan også bede om feedback, inden en gæst forlader, for at hjælpe dig med at vurdere dine produkter eller tjenester. Her er nogle virksomheder, der vil få stor gavn af at arbejde sammen med en Handyhand til receptionisttjenester:
Opførslen af en receptionist i fronten af huset sætter tonen for en gæsts oplevelse, når de besøger et hotel eller en restaurant. Den rette person kan løfte stemningen, håndtere ventetider effektivt og få gæsterne til at føle sig velkomne. Udover at have et varmt smil klar til enhver tid kan Handyhands besvare telefoner og håndtere bordplacering eller værelsesfordeling. Nogle Handyhands kan også give en hjælpende hånd og opkræve en timeløn, hvis du kun har brug for en ekstra receptionist i spidsbelastningsperioder. Dette er meget mere praktisk end at ansætte ekstra fuldtidsansatte.
Hvis din virksomhed leverer tjenester til andre virksomheder eller enkeltpersoner, er opkald en regelmæssig del af en kontordag. Det kan være en ineffektiv måde at bruge dine medarbejderes tid på at have dem besvare opkald, mens de er midt i deres opgaver. At have en kontorreceptionist kan hjælpe med at holde dit team fokuseret samtidig med at telefonlinjerne bliver betjent. Uanset hvor stor eller lille din kontor er, kan en Handyhand, der tager sig af denne del af virksomheden, øge produktiviteten og kundetilfredsheden på samme tid. Det er en win-win situation!
Mens læger er trænet til at håndtere patienter godt, er administrative opgaver bedre udført af en Handyhand, hvis eneste fokus er dette. Dette gælder for klinikker, hospitaler, tandlægekontorer, rehabiliteringsfaciliteter og dermatologicentre. På denne måde kan lægerne bedre tage sig af patienterne. En administrativ receptionists opgaver kan omfatte håndtering af medicinske journaler, organisering af aftaler, håndtering af betalinger og hjælp til patienter, når de har brug for grundlæggende sundhedsinformation.
Konceptet med at ansætte en virtuel receptionist bliver nu mere populært. Trods alt kan din virksomheds hjemmeside eller e-handelsplatform være den digitale pendant til din butiksfacade. Kunder vil først tjekke din online tilstedeværelse, før de besøger din fysiske placering. Det giver kun mening at have en teknisk kyndig assistent til at håndtere eventuelle bekymringer, der bliver rejst gennem sociale medier, chat eller e-mail. Denne person kan arbejde med ordrefuldførelse, fællesskabsstyring og social interaktion for startups og et team, når operationerne begynder at udvide.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.
At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.
Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!
Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i brønshøj til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i brønshøj, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 1,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!