Professionel receptionist byder gæster velkommen ved skranken.

Receptionist i Måløv

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Måløv

Receptionister til alle dine behov

Executive Assistant

Kundeservice

Kontorleder

HR receptionist

Og meget mere...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste receptionister i Måløv

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Karina O..

Herlev

5,0
24 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Christine J..

Brøndby

5,0
36 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lotte H..

Birkerød

4,9
17 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lisa N..

København S

5,0
20 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ken M..

Ishøj

4,9
62 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Ankom til tiden, arbejdede effektivt og godt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Sandra S..

Glostrup

4,6
11 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Solvej H..

København N

5,0
3 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Solvej tog bare styringen i køkkenet 😊 Super eksekveret. Vi fik vores mad leveret ret meget for sent og var lidt urolige, men Solvej havde overblikket og håndterede det hele for os 🥳 De bedste anbefalinger herfra 👍"

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Hannah G..

København N

5,0
11 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"

Verifikationer

Info

anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Vi var meget glade for, at have Mikkel som fotograf til vores bryllup. Han er yderst serviceminded, venlig og kvalificeret og han faldt rigtig god ind i vores bryllupssetting. Tak til ham for et godt udført arbejde.

Amatør fotograf til bryllup (vielse + reception)

4.600,-

comment.user?.profileImg

"Vi var super tilfredse med Lotte, som hjalp sikkert og effektivt til ved vores søns konfirmation, så vi kunne læne os tilbage og nyde aftenen."

Serveringshjælp, oprydning og opvask

1.890,-

comment.user?.profileImg

Meget venlig og imødekommende. En fin fornemmelse for, hvad gæsterne ved bordet mangler

Hjælp til servering og opvask

1.400,-

comment.user?.profileImg

Amanda Luna er super. Venlig, dedikeret, sans for detaljen, åben, proaktiv og en god til selv at fylde opgaven ud. Hun blender godt ind i selskabet og løser opgaven til punkt pg prikke. Stor anbefaling herfra.

Tjener (Servering, afrydning og opvask til fest)

1.500,-

comment.user?.profileImg

Anne er helt fantastisk. Løser opgaven med stort overblik og kvalitet. Hvis der kunne gives flere stjerne, har Anne fortjent dem alle. Tak for en helt fantastisk hjælp.

hjælp til anretning af buffet, afrydning, opvask

1.100,-

comment.user?.profileImg

Der er styr på tingene, og Christopher har et godt øje for tingene, så er klar anbefaling herfra :-)

Hjælp til arrangement med servering og afrydning

1.874,-

Gennemsnitlig anmeldelser af receptionister

Baseret på 626 Anmeldelser

4.85
587
17
4
3
15

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Måløv

DJ til 40 års fødselsdag

800 kr.

Søger DJ til at skabe ekstra god stemning til 40 års fødselsdagsfest for 25-30 kvinder på Vesterbro. Vi er i et lokale med ok plads. Du skal så vidt muligt selv medbringe udstyr. Festen er ca. kl. 18-00, og det vil være fedt med DJ noget af tiden - fx kl. 21-00. Det vigtige er, at du kan skabe en fest og få folk på dansegulvet :)

Oppyntning og servering (konfirmation)

1.500 kr.

Skal holde nonfirmation for 25 mennesker. Har brug for nogle friske piger m/k til at hjælpe med bordpynt, lokalepynt, anretning af mad (catering udefra), servering, afrydning, opvask (der er opvasker) osv. Man skal være der kl 10, gæsterne kommer kl 12, hvorefter forretten skal serveres omkring kl 13 (portionsa rettet og skal bare bæres ind). Derefter anrettes buffet, hvor enkelte ting skal lunes først. Herefter anrettes lidt dessert bord og noget kaffe. Ved ikke helt hvad tid man er færdig, men så snart kaffen er klar, kan man godt slippe afsted. Bliver man længere og hjælper med afrydning, opvask osv. afregner vi bare på timebasis. Ingen erfaring nødvendig og ikke nødvendigt at være over 18. Festen foregår i Måløv

Tjener til fødselsdagsfest

700 kr.

Tjener søger fødselsdagsfest for 40 personer. Mad er tilberedt på forhånd og vi har alle drikkevarer på lager. Tjenerens opgaver er: -servere mad (buffet) -løbende sørge for at der er drikkevarer på borde -vaske op i køkkenet -o.l.

Bryllupskørsel fra kirke til fest

1.500 kr.

Til kirken og fra kirke til fest Søger en gammel bil Søger det billigt

Hjælp til 60 års fødselsdag

800 kr.

Hjælp til opfyldning af buffet, opvask efter buffet, kaffebrygning og klargøring til kaffe. Der kommer ca 50 gæster. Der er industri opvasker i huset. Arbejdstiden vil være fra 14-17

Køkkenhjælp til fest

Anretning afrydning og opvask. Tre retter. En fest med 30-50 personer (voksne). Formodentligt kok der sørger for helstegt pattegris (og delvis anretning). Gerne rengøringshjælp dagen derpå (morgen). To er velkomne til opgaven. Festen afholdes lørdag 31/7 2021 fra klokken 17 - 24. Evt rengøringshjælp søndag 1/8 inden klokken 10.

Hjælp til fest d. 6/7

Min kone og jeg skal holde en fest for venner og familie lørdag d. 6/7 fra 13 til ca. 19. I den forbindelse har vi brug for hjælp til det praktiske. Der kommer ca. 50 gæster og bespisningen vil bestå i hhv. buffet og kaffe/kage senere. Festen bliver holdt i et festlokale med tilhørende anretterkøkken med industriel opvaskemaskine mv. Vi har brug for hjælp til følgende Afrydning af buffet og mad i beholdere/poser og på køl Opvask af fade mv. Afrydning af tallerkner og bestik (ca. 50 gæster) Opvask af tallerkner og bestik Brygge kaffe Stille kaffe og kage frem Afrydning af kaffe og kage Opvask af kagetallerkener og kagegafler samt fade Slutteligt afrydning og opvask af vinglas Evt. ad hoc opgaver undervejs Opgaven skal udføres lørdag d. 6/7 i tidsrummet ca. 13 - 19 afhængigt af hvad vi aftaler. Hjælp til opsætning og opdækning kan også bruges men er ikke et must.

Hvad tilbyder receptionister

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • Ja, det er en udbredt misforståelse, at receptionister kun er ansvarlige for at byde gæster velkommen og besvare telefonopkald. Faktisk er de ofte ansvarlige for at planlægge aftaler, der er lavet gennem både opkald og walk-ins, hjælpe kunder og organisere receptionens optegnelser. Hvis du har andre administrative opgaver, er det vigtigt at gennemgå dem og sikre, at de passer ind i de arbejdstimer, du har aftalt, så forventningerne er passende.

  • Normalt er det ikke et krav, at receptionister har en uddannelse, så længe de er i stand til at kommunikere effektivt. Dog kan kravene variere afhængigt af branchen. For eksempel kan en receptionist på en sundhedsfacilitet have forskellig træning end en administrativ receptionist på et kontor. Nogle arbejdsgivere kan også kræve certificeringer eller erfaring inden for engelsk, matematik og grundlæggende tekniske færdigheder. Det er også en fordel at have stærke organisatoriske færdigheder.

  • Hvis du overvejer at ansætte gennem Handyhand, er det vigtigt at være opmærksom på deres kommunikation, både når de sender tilbud og når du chatter med dem via den indbyggede beskedfunktion. Det kan være en god idé at planlægge videokald eller ansigt-til-ansigt-interviews for at få et bedre indtryk af, hvordan Handyhand opfører sig. Det er vigtigt at tage både skriftlige og mundtlige færdigheder i betragtning, når du vælger en Handyhand-ansøger.

  • Vi er opmærksomme på, at dine opgaver muligvis kræver øjeblikkelig udførelse, og derfor kan det være mere bekvemt for dig at kende den nærmeste Handyhand, der kan imødekomme dine behov. Derudover kan en lokal receptionist hurtigt komme til og fra din placering, og deres kendskab til området og den lokale kultur kan også hjælpe med at assistere dine kunder.

  • Det afhænger af den specifikke opgave, som du ønsker, at de skal udføre. Hvis du har brug for at indsamle nødvendig information under telefonopkald, kan et script være en hjælp. Hvis du ikke har tid til at skrive et script, kan du give grundlæggende oplysninger såsom virksomhedsinformation og en liste over klientoplysninger, der skal indsamles under telefonopkald eller ved personligt fremmøde.

  • Receptionist er en betegnelse, som nogle virksomheder ikke længere anvender. Der er dog alternative titler, som du kan vælge, såsom front desk executive, information officer, front-of-house attendant, office clerk og phone operator. I hospitality-branchen, såsom hoteller, resorts og restauranter, kan betegnelsen klient- eller kunderelationsmanager også anvendes. Det afhænger af din personlige præference.

Hvorfor hyre en receptionist med Handyhand?

Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.


At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.


Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!

Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i måløv til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i måløv, i post nr: 1359 til 2889.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 850,00,- til 1.500,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!