Professionel receptionist byder gæster velkommen ved skranken.

Receptionist i Vallensbæk

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Vallensbæk

Receptionister til alle dine behov

Executive Assistant

Kundeservice

Kontorleder

HR receptionist

Og meget mere...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste receptionister i Vallensbæk

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ken M..

Ishøj

4,9
62 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Ankom til tiden, arbejdede effektivt og godt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Christine J..

Brøndby

5,0
36 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

İmran A..

Vallensbæk Strand

5,0
6 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Imran hjalp til mit bryllup! Hun var super sød og hjælpsom. Jeg skulle ikke bekymre mig om noget som helst! 🤍 TAK!"

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Sandra S..

Glostrup

4,6
11 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lisa N..

København S

5,0
20 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Karina O..

Herlev

5,0
24 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lykke B..

Albertslund

4,2
5 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Mødte aldrig op. Stoppede med at svare efter to beskeder. Useriøs type."

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Nanna L..

Taastrup

4,0
4 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Vi indgik en aftale med Nanna om at bruge hendes hjælp i køkkenet til en konfirmationsfest. Nanna var ikke god til at svare på beskeder, men fastholdt, at hun nok skulle komme og løse opgaven. Desværre endte det med, at Nanna blev syg og meldte afbud 3 dage før festen, så vi stod lidt med håret i postkassen. Vi kan derfor ikke anmelde hendes opgaveløsning, da hun ikke kom."

Verifikationer

Info

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

God og nærværende hjælp til et arrangement som gjorde at jeg også selv kunne nyde aftenen med familien

servering

2.000,-

Gennemsnitlig anmeldelser af receptionister

Baseret på 626 Anmeldelser

4.85
587
17
4
3
15

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Vallensbæk

Julemand til juleaften 30 minutter

800 kr.

Det er til en familie i Vallensbæk. 6 børn (fætre/kusine) mellem 4-8 år. Som alle tror på julemanden. Der skal være tid til og tages hensyn/haves lidt ekstra tålmodighed, til den ene dreng som desværre er syg med et handicap, som gør at han taler langsomt. Gerne ved 16-tiden, men er åben over for tidspunkter mellem *********** Julemande behøver kun at komme med gaver og få taget billeder! Men skal være god til at spille julemand både med stemme og ageren. Gaver er købt og info gives.

Sølvbryllup kage

600 kr.

Hej jeg vil gerne have en smuk kage til en sølvbryllup ret akut

Hjælp til opvarmning anretning af mad fra Gaudium.

1.670 kr.

Opgaven starter kl.11.30 og sluttede kl. 15.30. Vi har hyret 2 unge piger til at hjælpe til med festen. De møder kl. 11.30 og slutter ca. kl.22.00. Gæsterne ankommer kl.12.30. Vi ønsker en professionnel I køkkenet til at stå for at varme mør kalv langtidsstegt og unghanekød ligesom du skal hjælpe med at sikre at buffeen er OK under middagen. Pigerne er I 20'erne og klar til at lave alt. Vi glæder os til at høre fra dig. Med venlig hilsen Inger og Jens Otto Callisen

Servering til bryllup

10.000 kr.

Min kæreste og jeg skal giftes i kirken kl. 14, samtidig med at vores datter også døbes ved samme lejlighed. Efter kirken tager vi og alle vores gæster hjem til os, hvor vi påtænker at holde en havefest, hvor vi har slået telt op, og får mad leveret udefra, sandsynligvis fra ****************. Vi kunne godt tænke os at personale hjælper med at gøre klar til festen i form af at dække borde mm., og tager imod det firma der kommer og laver maden ca. kl. 13. I løbet af festen skal personalet hjælpe med at alt kører som smurt, så min kæreste og jeg skal tænke så lidt på alt det praktiske som muligt, og i stedet bare kan nyde dagen. Personale må også meget gerne sørge for at servere snacks og lave+servere natmad (hotdogs på grill). Vi vil meget gerne høre hvordan I tænker I kunne hjælpe os med at få en rigtig god dag i selskab med venner og familie :).

servering

2.000 kr.

vi holder min datters konfirmation i hjemmet og vi bliver 30. Vi har brug for hjælp til at holde køkkenet pænt, servering til buffet samt løbende oprydning og afrydning inkl opvask. festen starter kl 17 og jeg forventer du skal hjælpe fra kl 16.30 frem til klokken 22. NB festen foregår i vores køkken alrum og du vil derfor hele tiden være i samme lokale som os og gæsterne.

Hjælp med at sætte noget fødselsdagspynt

Hej, Jeg leder efter en der kan hjælpe mig med at sætte lidt pynt op til min datters 1 års fødselsdag søndag den 13. november omkring kl. 10:30 (cirka) i Vallensbæk. Kan du hjælpe mig? Det vil maksimalt tage 1-1,5 time for dette. Jeg vil også hjælpe dig. Vi har også brug for hjælp i “1 time” efter fødselsdagsfesten (omkring kl. 17.30) til at fjerne pynt, rydde op/opstille borde og til at skylle op (ikke vaske, kun skylle). Skriv til mig hvis du er interesseret. Tak skal du have !!!

Servering til fest

Hjælp til opsætning af buffet. Afrydning af borde efter middag til 25 kuverter. 20.08.2022 kl.17.20

Hvad tilbyder receptionister

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • Ja, det er en udbredt misforståelse, at receptionister kun er ansvarlige for at byde gæster velkommen og besvare telefonopkald. Faktisk er de ofte ansvarlige for at planlægge aftaler, der er lavet gennem både opkald og walk-ins, hjælpe kunder og organisere receptionens optegnelser. Hvis du har andre administrative opgaver, er det vigtigt at gennemgå dem og sikre, at de passer ind i de arbejdstimer, du har aftalt, så forventningerne er passende.

  • Normalt er det ikke et krav, at receptionister har en uddannelse, så længe de er i stand til at kommunikere effektivt. Dog kan kravene variere afhængigt af branchen. For eksempel kan en receptionist på en sundhedsfacilitet have forskellig træning end en administrativ receptionist på et kontor. Nogle arbejdsgivere kan også kræve certificeringer eller erfaring inden for engelsk, matematik og grundlæggende tekniske færdigheder. Det er også en fordel at have stærke organisatoriske færdigheder.

  • Hvis du overvejer at ansætte gennem Handyhand, er det vigtigt at være opmærksom på deres kommunikation, både når de sender tilbud og når du chatter med dem via den indbyggede beskedfunktion. Det kan være en god idé at planlægge videokald eller ansigt-til-ansigt-interviews for at få et bedre indtryk af, hvordan Handyhand opfører sig. Det er vigtigt at tage både skriftlige og mundtlige færdigheder i betragtning, når du vælger en Handyhand-ansøger.

  • Vi er opmærksomme på, at dine opgaver muligvis kræver øjeblikkelig udførelse, og derfor kan det være mere bekvemt for dig at kende den nærmeste Handyhand, der kan imødekomme dine behov. Derudover kan en lokal receptionist hurtigt komme til og fra din placering, og deres kendskab til området og den lokale kultur kan også hjælpe med at assistere dine kunder.

  • Det afhænger af den specifikke opgave, som du ønsker, at de skal udføre. Hvis du har brug for at indsamle nødvendig information under telefonopkald, kan et script være en hjælp. Hvis du ikke har tid til at skrive et script, kan du give grundlæggende oplysninger såsom virksomhedsinformation og en liste over klientoplysninger, der skal indsamles under telefonopkald eller ved personligt fremmøde.

  • Receptionist er en betegnelse, som nogle virksomheder ikke længere anvender. Der er dog alternative titler, som du kan vælge, såsom front desk executive, information officer, front-of-house attendant, office clerk og phone operator. I hospitality-branchen, såsom hoteller, resorts og restauranter, kan betegnelsen klient- eller kunderelationsmanager også anvendes. Det afhænger af din personlige præference.

Hvorfor hyre en receptionist med Handyhand?

Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.


At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.


Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!

Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i vallensbæk til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i vallensbæk, i post nr: 1359 til 2889.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 240,00,- til 2.050,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!