Professionel receptionist byder gæster velkommen ved skranken.

Receptionist på Amager

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder på Amager

Receptionister til alle dine behov

Executive Assistant

Kundeservice

Kontorleder

HR receptionist

Og meget mere...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste receptionister på Amager

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lisa N..

København S

5,0
20 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Malena M..

København S

4,7
45 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Super tilfreds med Malenas arbejde - hun fik klaret rigtig meget på den tid hun var der og kom ind i alle skabe og på alle overflader ☺️ ville bestemt anbefale!"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Line S..

København S

5,0
2 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Bare nemt og godt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Rosaa A..

København S

4,7
64 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Nøyaktighed"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Christine J..

Brøndby

5,0
36 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

mikkel O..

København S

4,6
26 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Fint malerarbejde og kom til tiden"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Mehmet G..

København S

5,0
5 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Mehmet er så sød og jeg er meget tilfreds :-)"

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Hannah G..

København N

5,0
11 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"

Verifikationer

Info

anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Ken hjalp med tilberedelse af mad bestilt ude fra, servering og afrydning til en stor 30 års fest med 60 mennesker. Der er ikke et ord at sætte på Ken's hjælp - fra start var han utrolig imødekommende, hjælpsom og det fortsatte hele aftenen. Han var også super proaktiv med (uden at vi havde bedt om det) med at sørge for vinservering inden middag og lignende. Har kun stor ros!

Servering/afrydning til fødselsdagsfest

1.000,-

comment.user?.profileImg

Julie var selvstændig og behagelig og havde et godt overblik og ro. Tak for hjælpen til vores fest :)

Hjælp/servering til fest

1.000,-

comment.user?.profileImg

Super søde alt perfekt.

Servering til bog reception 2 personer

2.000,-

comment.user?.profileImg

Kan kun give mine varmeste anbefalinger, Daniella var en kæmpe stjerne Sørgede for at alt spillede til festen 🤩

Afrydning til privatfest og opskænkning af drikke samt andet forefaldende hjælp

1.700,-

comment.user?.profileImg

Super god hjælp ifm. barnedåb, kan varmt anbefales.

Hjælp ifm. barnedåb til at rydde ud, fylde op med drikkevarer osv.

1.000,-

comment.user?.profileImg

super oplevelse! hyr Caroline

Servering til konfirmation fra 15-22

2.500,-

Gennemsnitlig anmeldelser af receptionister

Baseret på 626 Anmeldelser

4.85
587
17
4
3
15

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver På Amager

Julemandsbesøg juleaften

900 kr.

Vi ønsker en julemand kommer forbi og giver vores søn på 7,5 år en julegave og smaåsnakker, det hele tager måske under 10 minutter, gaven ligger vi et aftalt sted så julemanden kan have den med.

Julemand til jul

650 kr.

Julemand til juleaften Julemand som giver gaver som vi lægger i sæk udenfor døren og hygger lidt med 2 drenge på 2 og 4 år

Julemand

500 kr.

Julemand der skal dele gaver ud

Tryllekunster til julefrokost

1.500 kr.

Vi leder efter en sjov og underholdende tryllekunstner, der kan komme og optræde til vores julefrokost. Vi bliver en lille, intim gruppe på 7–8 personer, så showet må gerne være personligt, humoristisk og interaktivt. Varighed: ca. 30 minutter til 1 time, afhængigt af, hvad du tilbyder. Sted: Ørestad, Fælleslokale Vi ønsker os et show, der kombinerer close-up magic, humor og gerne lidt publikuminddragelse – noget der kan skabe grin og god stemning ved bordet. Hvis du tilbyder forskellige typer shows eller pakker, må du meget gerne sende pris, muligheder og eventuelle referencer.

Servering + opvask ved julefrokost for 10 personer

1.000 kr.

Servering + løbende opvask ved klassisk julefrokost for 10 personer. Der er opvaskemaskine. Maden er klassisk julefrokost, så faene skal bare sættes på bordet. Opgaven er fra kl. 18 til 22.

Julefrokost

1.000 kr.

Der forventes at være 16 gæster i alt til en julefrokost. Vi holder arrangementet i et stort køkken. Der skal kun leveres mad. Vi skal have mad der kan spises af alle, dvs. vegetarer, veganer og også lidt kød (ikke svinekød). Der skal være 1 ret, gerne en stor buffet. Hvis maden kan leveres varm og klar til servering på dagen ville det være smukt, men det kan også leveres kold.

julemand til et julearrangement i en boligforening. julemand skal hilse på børnene, dele en slikpose ud, og måske synge en julesang med børnene.

1.000 kr.

varighed ca. 30 min antal børn ca. 30 deles slikposer ud. Vi indkøber selv. julemanden hilser på børnene, synger en julesang, og deler slikposer ud. julemanden skal have eget kostume og sæk.

Servering til bog reception 2 personer

1.900 kr.

Hej, Vi holder bogreception den 21. november i København på Vermlandsgade, 2. sal. Vi har brug for to personer, der kan hjælpe med at tage imod gæsterne, guide dem korrekt ind og op på 2. sal, sørge for at der er glas klar med bobler eller cola, og generelt være smilende og servicemindede over for dem, der ankommer. Gæster 50-100 , varighed fra 16.00 til 19.00, snakke dansk og engelsk, Der er en dør ud til parkerings pladsen hvor vi skal have folk ind og få dem guidet op til 2 sal. Ikke udlevere noget. Sørge for at rene glas er klar med vin/champagne, sætte cola frem. Der vil desuden blive taget billeder under eventet, som kan blive delt på vores firmas LinkedIn-, Instagram- og Facebook-sider, så det er vigtigt, at man er indforstået med, at der kan blive taget og delt billeder, hvor man selv optræder.

Måltidsforberedelse

5.000 kr.

Vi har brug for at spise meget sundt i en 3 måneders periode og søger en der ønsker at forberede alle mine måltider. Jeg vil leve så tæt som muligt efter Bryan Johnsons protokol (https://blueprint.bryanjohnson.com/pages/blueprint-protocol). Der skal forberedes mad til både mig og min hustru

Hvad tilbyder receptionister

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • Ja, det er en udbredt misforståelse, at receptionister kun er ansvarlige for at byde gæster velkommen og besvare telefonopkald. Faktisk er de ofte ansvarlige for at planlægge aftaler, der er lavet gennem både opkald og walk-ins, hjælpe kunder og organisere receptionens optegnelser. Hvis du har andre administrative opgaver, er det vigtigt at gennemgå dem og sikre, at de passer ind i de arbejdstimer, du har aftalt, så forventningerne er passende.

  • Normalt er det ikke et krav, at receptionister har en uddannelse, så længe de er i stand til at kommunikere effektivt. Dog kan kravene variere afhængigt af branchen. For eksempel kan en receptionist på en sundhedsfacilitet have forskellig træning end en administrativ receptionist på et kontor. Nogle arbejdsgivere kan også kræve certificeringer eller erfaring inden for engelsk, matematik og grundlæggende tekniske færdigheder. Det er også en fordel at have stærke organisatoriske færdigheder.

  • Hvis du overvejer at ansætte gennem Handyhand, er det vigtigt at være opmærksom på deres kommunikation, både når de sender tilbud og når du chatter med dem via den indbyggede beskedfunktion. Det kan være en god idé at planlægge videokald eller ansigt-til-ansigt-interviews for at få et bedre indtryk af, hvordan Handyhand opfører sig. Det er vigtigt at tage både skriftlige og mundtlige færdigheder i betragtning, når du vælger en Handyhand-ansøger.

  • Vi er opmærksomme på, at dine opgaver muligvis kræver øjeblikkelig udførelse, og derfor kan det være mere bekvemt for dig at kende den nærmeste Handyhand, der kan imødekomme dine behov. Derudover kan en lokal receptionist hurtigt komme til og fra din placering, og deres kendskab til området og den lokale kultur kan også hjælpe med at assistere dine kunder.

  • Det afhænger af den specifikke opgave, som du ønsker, at de skal udføre. Hvis du har brug for at indsamle nødvendig information under telefonopkald, kan et script være en hjælp. Hvis du ikke har tid til at skrive et script, kan du give grundlæggende oplysninger såsom virksomhedsinformation og en liste over klientoplysninger, der skal indsamles under telefonopkald eller ved personligt fremmøde.

  • Receptionist er en betegnelse, som nogle virksomheder ikke længere anvender. Der er dog alternative titler, som du kan vælge, såsom front desk executive, information officer, front-of-house attendant, office clerk og phone operator. I hospitality-branchen, såsom hoteller, resorts og restauranter, kan betegnelsen klient- eller kunderelationsmanager også anvendes. Det afhænger af din personlige præference.

Hvorfor hyre en receptionist med Handyhand?

Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.


At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.


Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!

Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i københavn s til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i københavn s, i post nr: 1359 til 2889.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 830,00,- til 1.500,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!