Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Executive Assistant
Kundeservice
Kontorleder
HR receptionist
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Lejre
"At han overhovedet ikke udførte jobbet og forlangte det dobbelte for jobbet"
Brønshøj
"Super godt arbejde!"
"Jeg har været yderst tilfreds med Sandras arbejde.\nMange gange tak for hjælpen.\nMorten"
Oprydning og servering under Kobberbryllupsfest.. samt oprydning og morgenen.
900,-
Superfint at have Malena og Matteo på besøg. Søde, pligtopfyldende og servicemindede!
Hjælp til 30 års fest i Gentofte
1,500,-
De største anbefalinger herfra! Hannah og Simone var super søde og effektive som serveringshjælp til vores konfirmationsfest. De havde styr på det hele og vi kunne hygge os med vores gæster. Stort tak!
Serveringshjælp til konfirmationsfest
1,900,-
Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen
Køkkenhjælp og buffet opfyldning til privat fest
1,700,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Sushikok den 12. oktober 2024
1,000 kr
Gentofte
Kok som kan instruere/vise, hvordan man laver sushiruller i en- to timer overfor 10 personer. Indkøb er foretaget.
Rengøring efter bryllupsfest i telt i haven
2,000 kr
Gentofte
Rengøring af 2 toiletter ca 8m2 Støvsugning og gulvvask indendørs på ca 100 km2 (malede gulve, nemme at vaske) Oprydning efter fest i telt, samle restanten service i kasser. Samle skrald og pant i poser Slå borde og bænke sammen Vaske og tørre nødvendige overflader af indendørs Der har været fest for ca 70 mennesker, hvor der har været serverings personale der også har rytter op undervejs.
Køkkenhjælp og buffet opfyldning til privat fest
1,200 kr
Gentofte
Fylde op på buffeten og tage af bordet. Vaske op lave kaffe og sætte det på buffeten. Vi samler selv servicet sammen på et rullebord, vi bliver Max 40 personer. Vi får maden udefra.
Madlavning og meal prep til uge
2,000 kr
Gentofte
Vi vil gerne have lavet disse retter: Super veggie, nutty pudding til 2 personer til 7 dage. Derudover skal der laves meal prep af de andre retter til 3 personer 5 dage om ugen. Her er opskrifterne: *********************************/Recipe-Guide-by-Zero Vi har alt udstyr og beholdere til nedfrysning
Serverhjælp til fødselsdag
1,100 kr
Gentofte
Servering og rydding ifm en fødselsdag 8 juni kl 1630-21, Gentofte.
Serveringshjælp til konfirmationsfest
1,400 kr
Gentofte
Hej, Vi er en familie som skal holde konfirmationsfest for ca. 50 gæster. Vi har i den forbindelse behov for 1-2 som kan hjælpe. (maden serveres som Buffé) Opgaverne bliver bl.a. : Skære kød og brød samt anrette på fade Bære frem og tilbage fra et buffebord Løbende sørge for at fylde op mad/drikke, (ikke servering) Tage tallerkner tilbage i køkkenet Vaske op og stille i opvaskemaskine Lave kaffe / The Fjerne affald Tidsrum ca. 14.30 - 18.30 / 19.00
Konfirmation 50-60 gæster. Der kommer mad udefra til fadservering.
2,500 kr
Gentofte
Vi søger serverings/køkkenhjælp til vores datters konfirmation. Vi bliver 50-60 gæster i telt i haven. Vi bestiller mad udefra. Men det skal anrettes på budget eller ved bordene, og køkkenet skal ordnes. Jeg tænker der skal være 2 i køkkenet. Gæsterne er inviteret til frokost.
At ansætte en receptionist i frontdesk vil hjælpe dig med at yde bedre kundeservice. At have en dedikeret person til at assistere kunder, når de ringer eller besøger din placering, vil mindske din stress, fordi du ved, at de bliver taget hånd om. Receptionister eller frontdesk-medarbejdere arbejder også med tidsplaner og virksomhedsdokumentation. De kan også bede om feedback, inden en gæst forlader, for at hjælpe dig med at vurdere dine produkter eller tjenester. Her er nogle virksomheder, der vil få stor gavn af at arbejde sammen med en Handyhand til receptionisttjenester:
Opførslen af en receptionist i fronten af huset sætter tonen for en gæsts oplevelse, når de besøger et hotel eller en restaurant. Den rette person kan løfte stemningen, håndtere ventetider effektivt og få gæsterne til at føle sig velkomne. Udover at have et varmt smil klar til enhver tid kan Handyhands besvare telefoner og håndtere bordplacering eller værelsesfordeling. Nogle Handyhands kan også give en hjælpende hånd og opkræve en timeløn, hvis du kun har brug for en ekstra receptionist i spidsbelastningsperioder. Dette er meget mere praktisk end at ansætte ekstra fuldtidsansatte.
Hvis din virksomhed leverer tjenester til andre virksomheder eller enkeltpersoner, er opkald en regelmæssig del af en kontordag. Det kan være en ineffektiv måde at bruge dine medarbejderes tid på at have dem besvare opkald, mens de er midt i deres opgaver. At have en kontorreceptionist kan hjælpe med at holde dit team fokuseret samtidig med at telefonlinjerne bliver betjent. Uanset hvor stor eller lille din kontor er, kan en Handyhand, der tager sig af denne del af virksomheden, øge produktiviteten og kundetilfredsheden på samme tid. Det er en win-win situation!
Mens læger er trænet til at håndtere patienter godt, er administrative opgaver bedre udført af en Handyhand, hvis eneste fokus er dette. Dette gælder for klinikker, hospitaler, tandlægekontorer, rehabiliteringsfaciliteter og dermatologicentre. På denne måde kan lægerne bedre tage sig af patienterne. En administrativ receptionists opgaver kan omfatte håndtering af medicinske journaler, organisering af aftaler, håndtering af betalinger og hjælp til patienter, når de har brug for grundlæggende sundhedsinformation.
Konceptet med at ansætte en virtuel receptionist bliver nu mere populært. Trods alt kan din virksomheds hjemmeside eller e-handelsplatform være den digitale pendant til din butiksfacade. Kunder vil først tjekke din online tilstedeværelse, før de besøger din fysiske placering. Det giver kun mening at have en teknisk kyndig assistent til at håndtere eventuelle bekymringer, der bliver rejst gennem sociale medier, chat eller e-mail. Denne person kan arbejde med ordrefuldførelse, fællesskabsstyring og social interaktion for startups og et team, når operationerne begynder at udvide.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.
At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.
Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!
Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i gentofte til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i gentofte, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,350.00,- til 2,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!