Jonas I.
København N
Seneste Anmeldelse
"Dyktig!"
Executive Assistant
Kundeservice
Kontorleder
HR receptionist
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København N
"Dyktig!"
København SV
"God udført rengøring"
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
København SV
"Fint som aftalt"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
København SV
"Super sød. Åben overfor gæster. Mega flittig. Alt i alt super hjælp"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Jeg fik fantastisk hjælp fra Dalida og Nicole til en privatfest, hvor de hjalp til med servering, afrydning mm. De var proaktive, foreslog selv løsninger og havde styr på det, så jeg blot kunne nyde aftenen. Klar anbefaling herfra!
Køkkenhjælp til fødselsdag
1,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Bartender
1,200 kr
København SV
Erfaren bartender søges til 50 års fødselsdag, jeg skal nok stå for indkøb, så det er bare at komme og mikse drinks i nogle timer på aftenen. Fra 20-01. Der er bar og is på stedet, men ikke miksere etc. Der kommer ca. 60 gæster, regner ikke med at alle skal have drinks og der er hjælpere i baren til alt andet end drinks. Tænker espresso martinis, G&T, dark'n stormy + måske en ide eller to fra dig. Hvis du aldrig har lavet en espresso martini, vil jeg nok foretrække en bartender med mere erfaring. Der kan afregnes på honorar eller andet efter ønske
Betjening til fest
700 kr
København SV
jeg søger en venlig og serviceminded person, der kan være behjælpelig til at betjene til en privatfest. festen bliver afholdt i ********* og der vil være cirka 60 personer. opgaven består i at stille drikkevarer frem i baren, rydde service op fra bordene og gøre rent i køkkenet. festen holdes som et "åbenthus"/"reception", så folk kommer løbende og får lidt at spise.
Kok til Juleaften
3,260 kr
København SV
Vi er en seniorklub der ønsker at afholde en traditionel jule aften med and flæskesteg med tilbehør og risalamande. Der forventes 20 til 25 personer og vi har et industrikøkken. Vi ønsker at maden serveres og der ryddes op.
Køkkenhjælp til fødselsdag
1,000 kr
København SV
Køkken/servicehjælp til fødselsdag søges :-) Jeg holder fest for ca 45 personer med start kl 17. Jeg søger hjælp til at varme lidt af maden op, anrette, servere, rydde af og vaske op samt fylde drikkevarer op. Jeg forestiller mig start kl 16, slut kl 22 ca. Budget på 1000 kr. pr person. 1-2 til opgaven - I skal kende hinanden, hvis I er 2.
Serveringshjælp til konfirmation
1,800 kr
København SV
Vi søger to til serveringsopgave til vores søns konfirmation. Opgaven vil gå ud på, at sætte mad frem (buffet), rydde af, fylder op i baren, serverer vin ved bordet og anden forfalden arbejde. Opgaven vil finde sted fra 13.00 til 19.00. Opgaven giver 150 kr i timen pr person. 1800 kr.
At ansætte en receptionist i frontdesk vil hjælpe dig med at yde bedre kundeservice. At have en dedikeret person til at assistere kunder, når de ringer eller besøger din placering, vil mindske din stress, fordi du ved, at de bliver taget hånd om. Receptionister eller frontdesk-medarbejdere arbejder også med tidsplaner og virksomhedsdokumentation. De kan også bede om feedback, inden en gæst forlader, for at hjælpe dig med at vurdere dine produkter eller tjenester. Her er nogle virksomheder, der vil få stor gavn af at arbejde sammen med en Handyhand til receptionisttjenester:
Opførslen af en receptionist i fronten af huset sætter tonen for en gæsts oplevelse, når de besøger et hotel eller en restaurant. Den rette person kan løfte stemningen, håndtere ventetider effektivt og få gæsterne til at føle sig velkomne. Udover at have et varmt smil klar til enhver tid kan Handyhands besvare telefoner og håndtere bordplacering eller værelsesfordeling. Nogle Handyhands kan også give en hjælpende hånd og opkræve en timeløn, hvis du kun har brug for en ekstra receptionist i spidsbelastningsperioder. Dette er meget mere praktisk end at ansætte ekstra fuldtidsansatte.
Hvis din virksomhed leverer tjenester til andre virksomheder eller enkeltpersoner, er opkald en regelmæssig del af en kontordag. Det kan være en ineffektiv måde at bruge dine medarbejderes tid på at have dem besvare opkald, mens de er midt i deres opgaver. At have en kontorreceptionist kan hjælpe med at holde dit team fokuseret samtidig med at telefonlinjerne bliver betjent. Uanset hvor stor eller lille din kontor er, kan en Handyhand, der tager sig af denne del af virksomheden, øge produktiviteten og kundetilfredsheden på samme tid. Det er en win-win situation!
Mens læger er trænet til at håndtere patienter godt, er administrative opgaver bedre udført af en Handyhand, hvis eneste fokus er dette. Dette gælder for klinikker, hospitaler, tandlægekontorer, rehabiliteringsfaciliteter og dermatologicentre. På denne måde kan lægerne bedre tage sig af patienterne. En administrativ receptionists opgaver kan omfatte håndtering af medicinske journaler, organisering af aftaler, håndtering af betalinger og hjælp til patienter, når de har brug for grundlæggende sundhedsinformation.
Konceptet med at ansætte en virtuel receptionist bliver nu mere populært. Trods alt kan din virksomheds hjemmeside eller e-handelsplatform være den digitale pendant til din butiksfacade. Kunder vil først tjekke din online tilstedeværelse, før de besøger din fysiske placering. Det giver kun mening at have en teknisk kyndig assistent til at håndtere eventuelle bekymringer, der bliver rejst gennem sociale medier, chat eller e-mail. Denne person kan arbejde med ordrefuldførelse, fællesskabsstyring og social interaktion for startups og et team, når operationerne begynder at udvide.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.
At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.
Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!
Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i københavn sv til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i københavn sv, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 2,130.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!