Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Executive Assistant
Kundeservice
Kontorleder
HR receptionist
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Birkerød
"Lotte er helt fantastisk. Hun var der og sørgede for alt bare kørte uden Mand lagde mærke til hun var der kan varmt anbefale Lotte hun er sød og fantastisk og et rigtig rigtig dejligt menneske og hun er bare lige Hvor hun skal være så vi kunne bare slappe af og og nyde vores fest fordi vi var i trygge hænder hos Lotte Varmeste anbefalinger fra os"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Ishøj
"Kompetent og behagelig."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Brønshøj
"Super godt arbejde!"
Der er styr på tingene, og Christopher har et godt øje for tingene, så er klar anbefaling herfra :-)
Hjælp til arrangement med servering og afrydning
1,874,-
Amanda Luna er super. Venlig, dedikeret, sans for detaljen, åben, proaktiv og en god til selv at fylde opgaven ud. Hun blender godt ind i selskabet og løser opgaven til punkt pg prikke. Stor anbefaling herfra.
Tjener (Servering, afrydning og opvask til fest)
1,500,-
Anne er helt fantastisk. Løser opgaven med stort overblik og kvalitet. Hvis der kunne gives flere stjerne, har Anne fortjent dem alle. Tak for en helt fantastisk hjælp.
hjælp til anretning af buffet, afrydning, opvask
1,100,-
"Vi var super tilfredse med Lotte, som hjalp sikkert og effektivt til ved vores søns konfirmation, så vi kunne læne os tilbage og nyde aftenen."
Serveringshjælp, oprydning og opvask
1,890,-
Meget venlig og imødekommende. En fin fornemmelse for, hvad gæsterne ved bordet mangler
Hjælp til servering og opvask
1,400,-
"Jeg har været yderst tilfreds med Sandras arbejde.\nMange gange tak for hjælpen.\nMorten"
Oprydning og servering under Kobberbryllupsfest.. samt oprydning og morgenen.
900,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælp til Barnedåb 2-3 timer
500 kr
Skovlunde
Jeg skal holde barnedåb i en Kirke. Vi har lejet et lokale i kirken, hvor vi efterfølgende vil være. Der er et stort køkken man kan bruge. Jeg har brug for en, der kan stå for alene at gøre maden klar. Vi vil på forhånd have lavet fade med tapas. De skal gøres færdige og stilles ind i lokalet. Der skal skæres brød og frugt. Stilles sodavand osv. ind i lokalet. Det er 1,5 liters sodavand. Så skal der laves saftevand. Kagerne skal sættes på fade og stilles ind. Kirketjeneren står for at lave kaffe og the. Vi bliver ca. 30 voksne og 15 børn. Jeg har brug for hjælp fra kl. 9.30 og så 2-3 timer.
Konfirmation
1,500 kr
Skovlunde
Selskabsbooster. Løbende sørge for at der er hyggeligt blandt gæsterne. Antal gæster: 40 Varighed: 5 t Aktiviteter: skabe roligt ubemærket dejlig stemning Plads: Indendørs og udendørs Materialer: Nix
Summer party chef needed
600 kr
Skovlunde
We are holding a summer party at a kolonihave and would like to ask a chef to take care of the food. We would like at least 3 courses, primarily things on the grill (meet/fish/shellfish).
Servering
1,100 kr
Skovlunde
Opvarmning af mad, sætte frem på buffetbord samt opvask og afrydning
Konfirmation 20 personer
850 kr
Skovlunde
Støtte til en at varme mad op og lidt servering til 20 personer. kl.16-21 6.maj. 2023
Festhjælp
800 kr
Skovlunde
Hjælp til anretning af mad , servering og opvask ca kl. 13- 18 Ca 20 gæster i privat hjem
Bartender til privatfest for ca 20 personer
Skovlunde
Vi skal holde housewarming i vores nye hus i Skovlunde og vil gerne give vores gæster en god oplevelse/service mens vi stadig kan være nærværende og hygge os med dem. Derfor søger vi en smilende og glad person der har lyst til at hjælp os i nogle timer. Det vigtigste for os er at finde en der har lyst til at være bartender i et par timer fra ca 21-23. Der skal laves gængse drinks/cocktails som G&T Irish coffee mojito whiskey sour French 75 osv. Der vil også være fadølsanlæg og vin så der vil være fin tid til at sørge for at drinksne bliver gode/pæne. Vi sørger naturligvis for gode råvarer og redskaber. Hvis du har lyst til at hjælpe mere end et par timer så kan vi let udvide det. I princippet ville det være fint med hjælp fra 15-03 eller en kortere periode i det interval. Vores gæster kommer kl 16. Før det skal der gøre lidt klar sættes drikkevarer frem osv. Fra 16-18 skal der løbende fyldes lidt op i en tá selv bar med drikkevarer og snaks samt forberede aftensmad. Fra 18-21 skal der gøres klar til aftensmad grilles og ryddes af og sættes i opvaskemaskine. Og vi regner med at festen kører frem til ca kl 03 så bartendervagten kan sagtens køre der til. Vi hjælper naturligvis selv til med det praktiske og din fornemmeste opgaver vil være at sørge for at vores gæster kan få noget lækkert i glasset og at det bliver serveret med et smil 😀 Hvis du kan spille på et instrument og/eller synge eller kender nogen der kan så kunne det også sagtens blive et indslag. Hvis du har spørgsmål må du endelig skrive. Lønnen finder vi ud af afhængig af tid kompetencer osv. Lørdag d. 18. juni i tidsrummet kl 15-03 læs beskrivelsen ovenover for mere info.
Hjælp i køkken til 60 års fest
Skovlunde
20 personer til Buffet Klargøring af velkomstdrink Klargøring af buffet Opfyldning af buffet Afrydning af buffet Opvask af service Kaffebrygning Anrette kaffebord med service Lørdag den 4. Sep fra kl 15.30 til ca 22
At ansætte en receptionist i frontdesk vil hjælpe dig med at yde bedre kundeservice. At have en dedikeret person til at assistere kunder, når de ringer eller besøger din placering, vil mindske din stress, fordi du ved, at de bliver taget hånd om. Receptionister eller frontdesk-medarbejdere arbejder også med tidsplaner og virksomhedsdokumentation. De kan også bede om feedback, inden en gæst forlader, for at hjælpe dig med at vurdere dine produkter eller tjenester. Her er nogle virksomheder, der vil få stor gavn af at arbejde sammen med en Handyhand til receptionisttjenester:
Opførslen af en receptionist i fronten af huset sætter tonen for en gæsts oplevelse, når de besøger et hotel eller en restaurant. Den rette person kan løfte stemningen, håndtere ventetider effektivt og få gæsterne til at føle sig velkomne. Udover at have et varmt smil klar til enhver tid kan Handyhands besvare telefoner og håndtere bordplacering eller værelsesfordeling. Nogle Handyhands kan også give en hjælpende hånd og opkræve en timeløn, hvis du kun har brug for en ekstra receptionist i spidsbelastningsperioder. Dette er meget mere praktisk end at ansætte ekstra fuldtidsansatte.
Hvis din virksomhed leverer tjenester til andre virksomheder eller enkeltpersoner, er opkald en regelmæssig del af en kontordag. Det kan være en ineffektiv måde at bruge dine medarbejderes tid på at have dem besvare opkald, mens de er midt i deres opgaver. At have en kontorreceptionist kan hjælpe med at holde dit team fokuseret samtidig med at telefonlinjerne bliver betjent. Uanset hvor stor eller lille din kontor er, kan en Handyhand, der tager sig af denne del af virksomheden, øge produktiviteten og kundetilfredsheden på samme tid. Det er en win-win situation!
Mens læger er trænet til at håndtere patienter godt, er administrative opgaver bedre udført af en Handyhand, hvis eneste fokus er dette. Dette gælder for klinikker, hospitaler, tandlægekontorer, rehabiliteringsfaciliteter og dermatologicentre. På denne måde kan lægerne bedre tage sig af patienterne. En administrativ receptionists opgaver kan omfatte håndtering af medicinske journaler, organisering af aftaler, håndtering af betalinger og hjælp til patienter, når de har brug for grundlæggende sundhedsinformation.
Konceptet med at ansætte en virtuel receptionist bliver nu mere populært. Trods alt kan din virksomheds hjemmeside eller e-handelsplatform være den digitale pendant til din butiksfacade. Kunder vil først tjekke din online tilstedeværelse, før de besøger din fysiske placering. Det giver kun mening at have en teknisk kyndig assistent til at håndtere eventuelle bekymringer, der bliver rejst gennem sociale medier, chat eller e-mail. Denne person kan arbejde med ordrefuldførelse, fællesskabsstyring og social interaktion for startups og et team, når operationerne begynder at udvide.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.
At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.
Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!
Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i skovlunde til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i skovlunde, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 990.00,- til 1,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!