Emilie L.
Roskilde
Seneste Anmeldelse
"Emilie og hendes veninde hjalp med servering til min 30 års og det gjorde de bare til punkt og prikke!"
Executive Assistant
Kundeservice
Kontorleder
HR receptionist
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Roskilde
"Emilie og hendes veninde hjalp med servering til min 30 års og det gjorde de bare til punkt og prikke!"
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Roskilde
"Kan varmt anbefale Line og hendes hjælper Julie. Smilende og imødekommende og har styr på hvad der skal laves. De var og hjælpe med servering mm. til min 50 års fødselsdag. Skønt når man bare kan nyde sin fest."
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Hedehusene
"Super effektiv og dygtig!"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Der er styr på tingene, og Christopher har et godt øje for tingene, så er klar anbefaling herfra :-)
Hjælp til arrangement med servering og afrydning
1,874,-
Heidi sørgede for, at vi kunne nyde vores søns dåb til fulde. Kommunikationen var god, og Heidi var meget selvkørende. Stor anbefaling herfra 🙌🏼🤩
Hjælp til servicering, anretning og oprydning til barnedåbsfest
1,000,-
Dygtig, effektiv, selvstændig, venlig!
Forberedelse og servering for 25
1,750,-
Joy was absolutely amazing, I will highly recommend her. She took care of everything by herself. Would for anytime always appreciate Joys work again 🥰
Oprydning og servering til fødselsdagsfest
900,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Vielse
1,000 kr
København V
Fotograf til vielse på Rådhuspladsen kl.*********** (1 time 40 min) og til fest om aftenen i Herlev kl.18-20:30 (2,5 timer)
Forberedelse og servering for 25
1,750 kr
København V
Forberedelse, servering og afrydning 25 personer, fra 11 til 17 lørdag d. 8 juni 2024 MVH Lars
Anretning af festmiddag fra Smageriet til 46 personer. Køkkenarbejdet fra udpakning til klar til at bære ind på buffet
1,800 kr
København V
Det er en fødselsdagsfest for 44 personer i Fælleshuset ********* ****. Maden kommer klar fra Smagerien (Forårets design selv menu). 6 slags kød skal varmes i ovn, og skæres ud. Adskellige salater og tilbehør skal pakkes ud og gøres klar til at blive båret ind på bufetten. Arbejdet består i at pakke menuen ud. Varme i ovne det der skal varmes, gøre alle fadene klar til at tjenere kan sætte det ind på bufetten Sammenlignet med en restaurant, alt køkkenarbejde op til servering. Dvs. afrydning, rengøring, opvask tager andre sig af. Vi forventer at der ligger ca. 3 timers arbejde i det fra kl. 12.00 til 15.00
Hjælp til madlavning og servering
1,600 kr
København V
Medhjælp til madlavning borddækning og servering
Hjælper til en handikappet
500 kr
København V
Vi skal til koncert og vi har en med i tulle stol grundet halvt lam. Vi har brug en en hjælper som vil bidrage med den gode stemning og vil tage sig af Thomas fra 17-22 ish. Vi skal til TooManyLeftHands koncert. Billetten er også betalt.
Hjælp eftermiddag aften til servering og oprydning ved fødselsdagsarrangement i sommerhuset Søndergårdsvænget 5, 4581.Rørvig
1,300 kr
København V
Hjælp til servering og løbende oprydning til fødselsdagsfest med 42 gæster, børn og voksne. Eftermiddag med kaffe, drikkevarer, snack, håndmadder og frugt.
sage
1,000 kr
København V
Min Sage Barista Expres kan brygge kaffe men steameren (og det kogende vand som kommer ud ved siden af steameren) fungerer ikke
Partybus til Polterarbend kl 20-21
3,500 kr
København V
Partybus til polterarbend kl 20
Hjælp til afrydning oprydning til fest
1,500 kr
København V
Afrydning/ oprydning/ rengøring/ opvask efter middag / kaffe anretning. Vi skal holde en større familie fødselsdag og synes det kunne være rart med praktisk hjælp så vi bare kan hygge os.
Oprydning og servering til fødselsdagsfest
900 kr
København V
Vi skal bruge en med erfaring i at servere/oprydde til vores fest. Det drejer sig om et nemt job - opfylde buffet, sørge for der hele tiden er drikkevare sat frem (vin på bordet, kolde øl og sodavand ved buffeten). Desuden rydde op efter maden, både i buffeten og også på bordene hvor der er blevet spist - så oprydning og opvasken skal også tages løbende. Desuden skal personen i det hele taget sørge for at stedet generelt er renligt og pænt med alt hvad det indebære. Ca 30 gæster Tidsrum hvor vi har brug for hjælp: 15 - ca. 21 Løn: 900kr (150kr i timen)
At ansætte en receptionist i frontdesk vil hjælpe dig med at yde bedre kundeservice. At have en dedikeret person til at assistere kunder, når de ringer eller besøger din placering, vil mindske din stress, fordi du ved, at de bliver taget hånd om. Receptionister eller frontdesk-medarbejdere arbejder også med tidsplaner og virksomhedsdokumentation. De kan også bede om feedback, inden en gæst forlader, for at hjælpe dig med at vurdere dine produkter eller tjenester. Her er nogle virksomheder, der vil få stor gavn af at arbejde sammen med en Handyhand til receptionisttjenester:
Opførslen af en receptionist i fronten af huset sætter tonen for en gæsts oplevelse, når de besøger et hotel eller en restaurant. Den rette person kan løfte stemningen, håndtere ventetider effektivt og få gæsterne til at føle sig velkomne. Udover at have et varmt smil klar til enhver tid kan Handyhands besvare telefoner og håndtere bordplacering eller værelsesfordeling. Nogle Handyhands kan også give en hjælpende hånd og opkræve en timeløn, hvis du kun har brug for en ekstra receptionist i spidsbelastningsperioder. Dette er meget mere praktisk end at ansætte ekstra fuldtidsansatte.
Hvis din virksomhed leverer tjenester til andre virksomheder eller enkeltpersoner, er opkald en regelmæssig del af en kontordag. Det kan være en ineffektiv måde at bruge dine medarbejderes tid på at have dem besvare opkald, mens de er midt i deres opgaver. At have en kontorreceptionist kan hjælpe med at holde dit team fokuseret samtidig med at telefonlinjerne bliver betjent. Uanset hvor stor eller lille din kontor er, kan en Handyhand, der tager sig af denne del af virksomheden, øge produktiviteten og kundetilfredsheden på samme tid. Det er en win-win situation!
Mens læger er trænet til at håndtere patienter godt, er administrative opgaver bedre udført af en Handyhand, hvis eneste fokus er dette. Dette gælder for klinikker, hospitaler, tandlægekontorer, rehabiliteringsfaciliteter og dermatologicentre. På denne måde kan lægerne bedre tage sig af patienterne. En administrativ receptionists opgaver kan omfatte håndtering af medicinske journaler, organisering af aftaler, håndtering af betalinger og hjælp til patienter, når de har brug for grundlæggende sundhedsinformation.
Konceptet med at ansætte en virtuel receptionist bliver nu mere populært. Trods alt kan din virksomheds hjemmeside eller e-handelsplatform være den digitale pendant til din butiksfacade. Kunder vil først tjekke din online tilstedeværelse, før de besøger din fysiske placering. Det giver kun mening at have en teknisk kyndig assistent til at håndtere eventuelle bekymringer, der bliver rejst gennem sociale medier, chat eller e-mail. Denne person kan arbejde med ordrefuldførelse, fællesskabsstyring og social interaktion for startups og et team, når operationerne begynder at udvide.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.
At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.
Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!
Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i københavn v til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i københavn v, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,500.00,- til 2,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!