Professionel receptionist byder gæster velkommen ved skranken.

Receptionist i Tistrup

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Tistrup

Receptionister til alle dine behov

Executive Assistant

Kundeservice

Kontorleder

HR receptionist

Og meget mere...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste receptionister i Tistrup

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lise L..

Silkeborg

4,8
16 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Lise & Claire var fantastiske og var en af grundene til at vores aften forløb helt perfekt 👌 Vi kan kun anbefale disse to skønne kvinder, hvis man f.eks. som os, skal bruge hjælp i køkkenet, så man selv kan slappe af og nyde sin fest!"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Christine J..

Brøndby

5,0
36 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lisa N..

København S

5,0
20 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Karina O..

Herlev

5,0
24 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Hanne V..

Tilst

4,9
21 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Hanne hjalp til ved min reception med anretning af mad og drikke. Hun var rar at snakke med, punktlig, satte det hele flot op som anvist og gjorde tilmed pænt rent 👍🏼"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Diana B..

Brande

5,0
19 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ken M..

Ishøj

4,9
62 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Ankom til tiden, arbejdede effektivt og godt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lotte H..

Birkerød

4,9
17 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Verifikationer

Info

anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Anita er en sød og imødekommende kvinde. Hun er nem at kommunikere med og forstår sig på opgaven. Hun har overblik og kan selv tage initiativ, når hun observere der vil være behov for hendes arbejdskraft. Vagn og jeg giver hende de bedste anbefalinger.

Hjælp til at sætte mad frem på en bufet og tage det væk og pakke det på køl. Praktisk hjælp omkring bordene når der spises.

1.010,-

comment.user?.profileImg

Pernille og hendes hold var super gode, og jeg kan anbefale dem mange gange. Trods det var lidt stresset og med nogle bump på vejen, formåede de at holde overblikket

Servering, opfyldning og opvask

4.800,-

comment.user?.profileImg

"Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig."

Servering og køkkenhjælp til konfirmation. Maden kommer udefra men skal gøres klar og serveres.

1.600,-

comment.user?.profileImg

Lise & Claire var fantastiske og var en af grundene til at vores aften forløb helt perfekt 👌 Vi kan kun anbefale disse to skønne kvinder, hvis man f.eks. som os, skal bruge hjælp i køkkenet, så man selv kan slappe af og nyde sin fest!

Serveringspersonale til havefest

2.500,-

comment.user?.profileImg

Han lytter til detaljerne i den sang jeg havde bestilt og fik de fleste ting med. Han er hurtig og effektiv og fik sangen indenfor få dage

Sangskriver

450,-

comment.user?.profileImg

Vi var meget tilfredse med Heidis indsats.

servering og opvask til sølvbryllup Fra klokken 15 til klokken 21

1.000,-

Gennemsnitlig anmeldelser af receptionister

Baseret på 610 Anmeldelser

4.87
577
14
4
2
13

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Tistrup

Delonghi kaffebrygger vil ikke afkalke viser rød trekant

930 kr

Maskinens automatiske afkalkning virker ikke, der vises et rødt faresignal.

Julemand d. 24/12

900 kr

Julemand til kort besøg (10-15 min) hos 2 drenge (2 og 5 år) i vores hjem. Derudover vil vi være 2-4 voksne (afhængig af tidspunkt). Gaveuddeling, hvor vi stiller gaver på aftalt sted. Og måske en gang rundt om juletræet. Julemand skal selv have kostume og gavepose.

servering og opvask til sølvbryllup Fra klokken 15 til klokken 21

1.000 kr

Der skal serveres for 50 personer Maden bliver leveret, så den skal evt. varmes lidt og ellers anrettes på som buffet. Det drejer sig om forret, hovedret og Dessert. Drikkevare skal også sættes på tag selv bord og fyldes op. Dertil hørende oprydning og opvask. Vi rydder selv op i køkkenet bagefter festen

Julemand til jul

650 kr

Vi søger en julemand d. 24 dec til vores to piger på 2 og 6år. Han skal bare aflevere en gave til begge piger som vi ligger uden for og så ville vi sætte pris på en lille snak på 10-15 min i alt. Julemanden skal komme fuldt udklædt 😊 vi bor i ikast

bartender til bryllup

3.000 kr

søger en bartender til cirka 80 gæster til bryllup. cirka 5 timers varighed - skal gerne have erfaring med at lave drinks. der er adgang til alt nødvendigt udstyr.

Violinist til bryllup

2.000 kr

søger en violinist som kan spille smukt til vores vielse. der skal spilles når bruden går ind og når parret går ud samt 3-5 sange under vielsen.

DJ til bryllup

4.000 kr

søger en dj som kan skabe en kæmpe fest til vores bryllup. djén skal selv medbringe alt udstyr. det foregår indendørs og skal være i cirka 3 timer herudover opsætning og nedtagning. der forventes lige under 80 gæster

Lave kaffe og servere til mindekomsammen

1.000 kr

Vi har brug for en der kan lave kaffe og sætte kagerne frem før gæsterne kommer fra kirken, løbende sikre der er kaffe og bagefter hjælpe med at rydde op. Møde ind kl 10 og færdig kl 14. Vi forventer at der kommer ca 50 gæster.

Catering til julefester

1.700 kr

Julefrokost til 15 personer

Sage barista kaffemaskine

600 kr

Vi har en Sage barista kaffemaskine der ikke duer mere. Den vil ikke brygge kaffe, det lyder som om at den ikke trækker vand ind. Og der kommer heller ikke vand ud, når man brygger. Også er den blevet utæt under bunden. Måske en pakning, måske en utæt slange. Den er blevet afkalket og renset flere gange.

2 bartendere til bryllup

3.000 kr

Søger efter to dygtige bartendere til bryllup den 18. April 2026 ved nær Brande. Klokkeslæt aftales nærmere, men forvent start tidspunkt omkring kl. 22.00 til ca. 04.00. Der kommer cirka 70 gæster. Vi sørger for indkøb af spiritus og lokalet har forskellige glas. Dog skal I selv medbringe shaker og evt. andet udstyr. Vi aftaler på forhånd hvilke drinks der skal være på menukortet - vores tanke er umiddelbart cirka 5 forskellige.

Ballondyr til 3 års fødselsdagsfest

500 kr

Der bliver omkring 16 børn i alderen 1-11 år og der skal laves minimum 2 ballondyr pr barn Og det vil være fint hvis det var fra 13:30 (ved ikke om 1,5 timer er rigeligt)

Fotograf til barnedåb

1.500 kr

Fritidsfotograf til barnedåb søges. Du skal starte i kirken kl.10 og med videre til festen. Opgaven er færdig omkring kl.3 Vi bliver omkring 30 gæster. Billederne ønskes sendt

Konfirmation

250 kr

Lave maden og stå for servering Ca 40 personer. 3 retters efter aftale Buffe Der er køkken til rådighed

Hvad tilbyder receptionister

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • Ja, det er en udbredt misforståelse, at receptionister kun er ansvarlige for at byde gæster velkommen og besvare telefonopkald. Faktisk er de ofte ansvarlige for at planlægge aftaler, der er lavet gennem både opkald og walk-ins, hjælpe kunder og organisere receptionens optegnelser. Hvis du har andre administrative opgaver, er det vigtigt at gennemgå dem og sikre, at de passer ind i de arbejdstimer, du har aftalt, så forventningerne er passende.

  • Normalt er det ikke et krav, at receptionister har en uddannelse, så længe de er i stand til at kommunikere effektivt. Dog kan kravene variere afhængigt af branchen. For eksempel kan en receptionist på en sundhedsfacilitet have forskellig træning end en administrativ receptionist på et kontor. Nogle arbejdsgivere kan også kræve certificeringer eller erfaring inden for engelsk, matematik og grundlæggende tekniske færdigheder. Det er også en fordel at have stærke organisatoriske færdigheder.

  • Hvis du overvejer at ansætte gennem Handyhand, er det vigtigt at være opmærksom på deres kommunikation, både når de sender tilbud og når du chatter med dem via den indbyggede beskedfunktion. Det kan være en god idé at planlægge videokald eller ansigt-til-ansigt-interviews for at få et bedre indtryk af, hvordan Handyhand opfører sig. Det er vigtigt at tage både skriftlige og mundtlige færdigheder i betragtning, når du vælger en Handyhand-ansøger.

  • Vi er opmærksomme på, at dine opgaver muligvis kræver øjeblikkelig udførelse, og derfor kan det være mere bekvemt for dig at kende den nærmeste Handyhand, der kan imødekomme dine behov. Derudover kan en lokal receptionist hurtigt komme til og fra din placering, og deres kendskab til området og den lokale kultur kan også hjælpe med at assistere dine kunder.

  • Det afhænger af den specifikke opgave, som du ønsker, at de skal udføre. Hvis du har brug for at indsamle nødvendig information under telefonopkald, kan et script være en hjælp. Hvis du ikke har tid til at skrive et script, kan du give grundlæggende oplysninger såsom virksomhedsinformation og en liste over klientoplysninger, der skal indsamles under telefonopkald eller ved personligt fremmøde.

  • Receptionist er en betegnelse, som nogle virksomheder ikke længere anvender. Der er dog alternative titler, som du kan vælge, såsom front desk executive, information officer, front-of-house attendant, office clerk og phone operator. I hospitality-branchen, såsom hoteller, resorts og restauranter, kan betegnelsen klient- eller kunderelationsmanager også anvendes. Det afhænger af din personlige præference.

Hvorfor hyre en receptionist med Handyhand?

Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.


At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.


Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!

Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i tistrup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i tistrup, i post nr: 7172 til 7862.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.000,00,- til 3.000,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!