Natasja U.
Aalborg
Seneste Anmeldelse
"Smilende, imødekommende, arbejdsom og effektiv. Stor anbefaling🌟🫶🏽"
Executive Assistant
Kundeservice
Kontorleder
HR receptionist
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Aalborg
"Smilende, imødekommende, arbejdsom og effektiv. Stor anbefaling🌟🫶🏽"
Aalborg
"Fuldt ud tilfreds.😊😀"
Aalborg
"JEG VILLE ØNSKE AT JEG KUNNE GIVE 6 STJERNER!😊 Daniel har leveret en fremragende indsats inden for grafisk design, hjemmesider og SEO. Hans kreative løsninger og øje for detaljer har resulteret i et professionelt og visuelt imponerende design. Hjemmesiden blev udviklet hurtigt og funktionelt med fokus på brugervenlighed. SEO-arbejdet har allerede givet mærkbare resultater, og det er tydeligt, at han har styr på optimering og strategier. Han kan varmt anbefales til alle, der ønsker høj kvalitet og pålidelig service!😊"
Aalborg SØ
"Rigtig dygtig og grundig."
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Brønderslev
"Selvkørende efter få instruktioner 💪🏽 vil uden tvivl gøre det igen!"
Selvkørende efter få instruktioner 💪🏽 vil uden tvivl gøre det igen!
servicere til julefrokost
3,000,-
det var rigtigt fint alt fyldt tilfredsstillende :-)
Servering til 60 års fødselsdag på Lynggaarden ved Tranum, Brovst
3,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Servering og oprydning til bryllup
1,790 kr
Nørresundby
Vi holder bryllup, hvortil vi skal have buffet. Vi har brug for en der kan hjælpe med servering af dette, samt oprydning i køkken og lign arbejde. Der kommer ca 50 gæster til festen
Hjælp til studentergilde 6/7-24
1,800 kr
Nørresundby
Søger 2 stk. hjælpere til studentergilde d. 6/7-24 fra kl 11.30 - ca. 17.30. Opgaven består i anretning af buffet, velkomstdrink og dessert/kaffe. Afrydning af borde samt vaske i opvasker. Ca. 40 gæster/kuverter.Buffet bestående af kolde og varme retter. Velkomstdrink er asti. Dessert består af frugt, kage og chokolade. Alt service skal vaskes.
Partybus til polterabend
3,000 kr
Nørresundby
Hej 😊 Vi søger en partybus eller lignende til 8-9 kvinder i anledningen af polterabend. Kørsel fra Støvring til Aalborg omkring kl.18:00.
Fest hjælpere til en barnedåb i Nørresundby
Nørresundby
Sætte leveret catering-mad frem til buffet - rydde service, glas og bestik løbende - fylde og tømme opvaskemaskine løbende - lave kaffe og stille kopper og desert frem. Rengøring af køkken og let oprydning løbende. Vi skal bruge 2 gode personer til opgaven og vi ser det er en fordel hvis i prøvet noget lign. sammen tidligere. Timepris forventes til 140kr. i timen pr. person.
Æresport
500 kr
Nørresundby
Pga af sygdom, søger jeg et par ærlige og pålidelige personer, som vil hjælpe, bare 1- 2 timer. Med at få lavet og opsat en æresport. Så vil kun høre fra nogen der er virkelig ønsker at hjælpe. Tak.
Hjælp til æresport, og sætte den op, samt lidt pynt..
900 kr
Nørresundby
Pga sygdom, står jeg nu og mangler et par hjælper, 2 ell 3 personer. Til at få Lavet/ pyntet en Æresport. Sætte gran på og lave små buketter, som skal på, samt sætte alt fast... Og efterfølgende at løfte dén,(sammen m dem der er der), til det rette hus, og få den sat op(der skal ikke bruges værktøj). Derefter (alt efter vejret), hænges lyskæder mv, op i haven. Starter kl. 19.30- Slut ca KL. 21.30/22'.
Fest hjælpere til en barnedåb i Nørresundby
Nørresundby
Sætte leveret catering-mad frem til buffet - rydde service, glas og bestik løbende - fylde og tømme opvaskemaskine løbende - lave kaffe og stille kopper og desert frem. Rengøring af køkken og let oprydning løbende. Vi skal bruge 2 gode personer til opgaven og vi ser det er en fordel hvis i prøvet noget lign. sammen tidligere. Timepris forventes til 140kr. i timen pr. person.
Servering og eks opvarmning af mad ude fra. Rydde af
Nr. Asmindrup
2 pers som evt varmer mad udefra, let servering og rydder af/vasker noget af. Nok fra 1700 til 2100
Rydde op service til buffet
Greve
Start med servering af førret, kl 13.50 til 15 mennesker Rydde op bordet af førret tallerkenerne og velkomnedtikkw glaser vaske op og rydde op af køkkenet. Service af buffet retter,. Kl 14.15 Forberede kaffe, te og kage bordet. Kl. 15.00 Rydde op efter, vaske op og pakke. Hjemme Kl 16.10
2x 30-års fødselsdag (10 timer)
Nørresundby
Vi har brug for 2x køkkenpersonale til: Velkomstdrinks Servering på buffet (frokostbuffet kaffe/kage aftenbuffet) Oprydning og opvask løbende Opfyldning i baren løbende Folk er inviteret til 12.00 så der er behov for hjælp fra kl. 11.00-21.00 (10 timer). Mad og drikke er naturligvis inkluderet hele dagen. Opgaven skal udføres lørdag d. 10. juli 2021 fra 11.00-21.00. Adressen er Lindholm Søpark 2 9400 Nørresundby (ved Aalborg).
At ansætte en receptionist i frontdesk vil hjælpe dig med at yde bedre kundeservice. At have en dedikeret person til at assistere kunder, når de ringer eller besøger din placering, vil mindske din stress, fordi du ved, at de bliver taget hånd om. Receptionister eller frontdesk-medarbejdere arbejder også med tidsplaner og virksomhedsdokumentation. De kan også bede om feedback, inden en gæst forlader, for at hjælpe dig med at vurdere dine produkter eller tjenester. Her er nogle virksomheder, der vil få stor gavn af at arbejde sammen med en Handyhand til receptionisttjenester:
Opførslen af en receptionist i fronten af huset sætter tonen for en gæsts oplevelse, når de besøger et hotel eller en restaurant. Den rette person kan løfte stemningen, håndtere ventetider effektivt og få gæsterne til at føle sig velkomne. Udover at have et varmt smil klar til enhver tid kan Handyhands besvare telefoner og håndtere bordplacering eller værelsesfordeling. Nogle Handyhands kan også give en hjælpende hånd og opkræve en timeløn, hvis du kun har brug for en ekstra receptionist i spidsbelastningsperioder. Dette er meget mere praktisk end at ansætte ekstra fuldtidsansatte.
Hvis din virksomhed leverer tjenester til andre virksomheder eller enkeltpersoner, er opkald en regelmæssig del af en kontordag. Det kan være en ineffektiv måde at bruge dine medarbejderes tid på at have dem besvare opkald, mens de er midt i deres opgaver. At have en kontorreceptionist kan hjælpe med at holde dit team fokuseret samtidig med at telefonlinjerne bliver betjent. Uanset hvor stor eller lille din kontor er, kan en Handyhand, der tager sig af denne del af virksomheden, øge produktiviteten og kundetilfredsheden på samme tid. Det er en win-win situation!
Mens læger er trænet til at håndtere patienter godt, er administrative opgaver bedre udført af en Handyhand, hvis eneste fokus er dette. Dette gælder for klinikker, hospitaler, tandlægekontorer, rehabiliteringsfaciliteter og dermatologicentre. På denne måde kan lægerne bedre tage sig af patienterne. En administrativ receptionists opgaver kan omfatte håndtering af medicinske journaler, organisering af aftaler, håndtering af betalinger og hjælp til patienter, når de har brug for grundlæggende sundhedsinformation.
Konceptet med at ansætte en virtuel receptionist bliver nu mere populært. Trods alt kan din virksomheds hjemmeside eller e-handelsplatform være den digitale pendant til din butiksfacade. Kunder vil først tjekke din online tilstedeværelse, før de besøger din fysiske placering. Det giver kun mening at have en teknisk kyndig assistent til at håndtere eventuelle bekymringer, der bliver rejst gennem sociale medier, chat eller e-mail. Denne person kan arbejde med ordrefuldførelse, fællesskabsstyring og social interaktion for startups og et team, når operationerne begynder at udvide.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.
At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.
Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!
Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i nørresundby til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i nørresundby, i post nr: 7700 til 9990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 730.00,- til 1,900.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!