
Zahida Parvin M.
Albertslund
Seneste Anmeldelse
"Zahida and her team did an amazing job! Totally and highly recommended to anyone thinking about it. Thank you so much Zahida!"
Airbnb rengøring
Rengøring før leje
Rengøring efter leje
Vask af sengetøj m.m.
Alle rengørings behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Albertslund
"Zahida and her team did an amazing job! Totally and highly recommended to anyone thinking about it. Thank you so much Zahida!"
Ishøj
"Supper arbejde til tiden og prisen"
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Ishøj
"Super service, godt håndværk"
København S
"Malena gjorde sit arbejde, men glemte et enkelt skab, og der var edderkoppespind i stuen."
Brøndby Strand
"She did an amazing job! Thanks so much!"
Greve
"Camilo er rar og venlig. Meget flittig og grundig. Min terrasse er slebet og olieret. Den er så flot nu. Vil klart bruge Camilo igen til andre opgaver."
Ishøj
"Reparerede en gammel garageport, hvor en fjeder var sprunget af. Alt gik som det skulle :-)"
Booke ikke Asam til rengørings opgaver. Havde booket til en hovedrengøring. Asam tilbyder at hans kone kommer og gør rent. Dagen inden spørge hans kone Nimra om det er ok at Asam også kommer med. Siger jeg ja til. Aftale kl 12. Kl 13.25 får jeg en anmodning at de er færdig. Når jeg kommer hjem, er gulvet i entre klistret da de har brugt for meget rengøringsmidler i vandet. Det er støv i loftet over det hele. Der er mad pletter på gulv i køkken. Som Asam svarer på at vores rengøringsmidler ikke var god nok til. Jeg har selv skrabet dem væk med min nagel. Alt i alt en meget middelmådig almindelig rengøring, og intet med hoved rengøring at gøre. Når jeg skriver dette til Nimra sviner hun mig til på SMS. Anbefalede dem ikke.
Regelmæssig Rengøring og oprydnings hjælp til familie i rækkehus
1.000,-
meget sød person, effektiv og hurtig! Vil helt sikkert bruge hans tjenester i fremtiden
Have
2.500,-
Daniella er meget grundig og udfører et godt stykke arbejde. Kan kun anbefale hende 💪🏻
Rengøring af rækkehus på 82 kvm i tre etager
650,-
A nice job
Rengøring
1.200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Samle Ikea skab
Maler
Male til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytte til Roskilde
Havearbejde
Beskære 4 træer
IT support
Windows installation
Elektriker
Installere Sonos
Rengøring
Ugentlig rengøring
Flyttehjælp
Flytte indbo
Elektriker
Opsætte lamper
Catering
Middag til 14
VVS
Reparere håndvask
Tømrerarbejde
Bygge bogreol
Hundeluftning
Daglige gåture
Fotografi
Familiefotografering
Webdesign
Lave hjemmeside
Lektiehjælp
Matematik hjælp
Vinduespudsning
Pudse vinduer
Græsslåning
Slå græsplæne
Grafisk Design
Design logo
Handyman
Små reparationer
RENGØRING af køleskabe og fryser og køkken skabe
600 kr
Ishøj
Jeg har et lokale hvor der står 2 køleskabe, 1 is fryser, 1 fryser og køkken skabe hvor det hele skal rengøres både indvendigt og udvendigt. Du skal have egne midler og diverse med.
Gulvvask i butik
750 kr
Ishøj
Jeg ønsker at få vasket en forretning på 44 m2. Der er 3 steder hvor der trænger til at blive ekstra rent. De er vist på billederne.
Rengøring af lejet lokale efter fest
2.000 kr
Ishøj
Hjælp til rengøring af lejet festlokale ønskes søndag d.13.4.2025. i tidsrummet kl.12-16 efter afholdt rolig familiefest om lørdagen. Det forventes ikke, at lokalerne vil blive meget beskidte! OBS! Beboerhuset skal være ryddet og rengjort til eftersyn af den tilsynsførende og min aflevering af nøgler senest kl.17. Jeg vil selv være til stede i lokalet søndag og forestå den resterende oprydning, tømning /rengøring af køleskabe og flasker ud, optælling af service m.m. Jeg vil forsøge, selv at få ryddet så meget som muligt af vejen efter festen afsluttes. Dvs. afrydning og aftørring af borde og buffet, service til opvask, madaffald + flasker ud, nedpilning af pynt og lign. Der forefindes støvsuger, kost, rengøringsmidler, rengøringsvogn med gulvmopper. Samlet areal måske 140m2.? Selve festlokalet = 73m2: Der skal aftørres overflader - vindueskarme, skabslåger, dørkarme, buffet... hvor det er nødvendigt. Støvsuges og vaskes gulv, 3 sofaer støvsuges ( der må iflg. reglerne ikke rykkes rundt på sofaerne, for ikke at ridse gulvene) OBS! Spiseborde skal iflg. reglerne være efterladt udslåede i salen for eftersyn af den tilsynsførende ( må ikke klappes sammen og stilles på vognene el. op af væggen) Hvis det nås, at aftørre stolene, ryddes de evt. af vejen dagen før og køres i depot for at lette rengøringen. Der er yderligere en Hovedindgang: -Gulv og måtte støvsuges og gulvet vaskes (flisegulv). - Overflader tørres af hvor det er nødvendigt - vindueskarme, dørkarme, dørhåndtag - En lille mellemgang m. garderobe: støvsugning af måtte + hurtig gulvvask (trægulv) - En mindre mellemgang ved toiletter: gulvvask - 3 toiletter: 2 små samt et handicap med pusleplads : rengøring af toiletter, håndvaske + vægge omkring vasken, pusleplads, spejle, dørkarme, dørhåndtag + gulvvask. Køkkenrengøring: *Jeg hyrer en kok, der ryder op og rengør efter anretning af af maden og afrydning af buffet og opvask efter spisningen. Der skal derfor overordnet rengøres overflader - skabslåger, vægge omkring komfur og vask, aftøring af vindueskarm efter behov, gulvvask (flisegulv), måske rengøres emhætte, komfur /ovne, alt efter hvad kokken har brugt og efterflg. nået selv at rengøre, aftørres opvaskemaskine. - Gulvvask i lille grovkøkken(flisegulv), hvor der står fryser og køleskab. Aftøring på køleskabs og fryserlåge. - Rengøring af indendørs affaldssorteringsbeholder Der er diverse containere i gårdhaven til sortering / bortskafning af evt. restaffald. Billeder af lokalerne kan evt. ses på Svaneredens galleri på hjemmesiden. Jeg har forhørt mig hos en tidligere rengørings inspektør, der selv kender til lokalet og har estimeret hele rengøringsprocessen til at kunne klares på 3t. - (jeg har afsat højst 4 timer), da jeg selv vil være til stede og ordne noget også. Hans bud på en timeløn til en professionel er 500kr. for en upåklagelig rengøring.
Rengøring
1.200 kr
Ishøj
Hovedrengøring af 60m2, vask af parketgulv, døre, kontakter, dørkarme,fodpaneler samt 10m2 badeværelse og køkken. Alt er pænt og velholdt samt ikke ryger. Vigtigt der må ikke bruges parfumeret rengøringsartikler. Det forefindes.Alt er pænt tilgængeligt.
Hver bolig på Airbnb er helt unik, uanset om det drejer sig om et ekstra værelse, et helt hus, en hyggelig lejlighed eller en rustik campingvogn. Derfor kan rengøringsbehov til Airbnb også variere meget.
Når du overvejer at booke rengøringshjælp gennem Handyhand i forbindelse med en Airbnb-udlejning, er der nogle praktiske forhold, der kan være gavnlige at kende til. Hvilket udstyr og hvilke redskaber og rengøringsmidler skal der til? Kan man få fradrag for serviceydelsen? Læs med her og bliv klogere.
Når man bruger Airbnb rengøring, skal man specifikt være opmærksom på Airbnbs egne rengøringsforskrifter, samt lokale love og retningslinjer. Nedenfor ses en liste over opgaver, der blandt andet indgår i rengøringen:
Nedenunder nævnes en række af de almindeligste services, som udbydes inden for Airbnb-rengøring:
Den person eller det firma, der kan tilbyde at udføre rengøringsopgaverne i Airbnb-boliger, og som kan sørge for, at boligen er ren, pæn og klar til næste gæst, betegnes ofte som:
En Airbnb-rengøringshjælp, som du booker via Handyhand, anvender typisk følgende udstyr:
Mange handyhandere, der tilbyder Airbnb-rengøring, medbringer deres eget udstyr som en del af deres service. På den måde kender de udstyret og ved, hvad de har med hver gang. Andre skræddersyede aftaler kan dog indgås i fællesskab mellem dig som kunde og handyhanderen. Husk altid at drøfte dette, inden opgaven går i gang.
En Airbnb-rengøringshjælp bruger typisk følgende produkter:
Mange handyhandere, der tilbyder Airbnb-rengøring, eller anden lignende hjælp i forbindelse med Airbnb, forventer, at kunden sørger for at stille selve rengøringsmidlerne til rådighed. Dette er også en fordel, hvis der for kundens skyld skal tages hensyn til allergi. Men sørg i alle tilfælde for at afklare forud for aftalen, hvordan handyhanderen har adgang til rengøringsmidler under udførelse af opgaven.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen sættes blandt andet efter boligens størrelse og antal værelser, samt hvor dybdegående rengøringen er. Du kan få hjælp til at lave et prisskøn med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside.
Handyhanderne byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Med servicefradraget hos Skat kan man blandt andet få fradrag for ‘almindelig rengøring’ og ‘vinduespudsning’. Undersøg derfor eventuelle muligheder for fradrag i forbindelse med Airbnb-rengøringshjælp nærmere ved at forhøre dig hos Skat.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.
Det afhænger af størrelsen og beliggenheden af din Airbnb-lejlighed. Airbnb-rengøring kan koste så lidt som 350 kr. for en lille lejlighed i et mindre travlt område, eller op til 3000 kr. for en stor lejlighed i et mere centralt beliggende område.
For at booke den hjælp, du har brug for til at få gjort boligen ren, inden eller efter den har været udlejet, følger du disse simple trin hos Handyhand:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer til arbejdet, foregår sådan her:
I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til ejeren af opgaven, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Eftersom du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de rengøringsfolk, der byder, har tid og mulighed for at tage sig af opgaven på det tidspunkt, som du har angivet.
Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en Handyhand-opgave, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.
Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din Handyhand-profil. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail med flere informationer. Du er også velkommen til at genopslå opgaven på platformen, hvis du igen får brug for hjælp.
Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales først og fremmest at følge vejledningen ovenfor. Det er også muligt at se en video om, hvordan man annullerer henholdsvis på hjemmesiden eller på mobilen, efter at man har accepteret et bud.
Ja, Handyhand sørger for, at du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse i tilfælde af uforudsete hændelser eller skader opstået under arbejdets udførelse. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du læser mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Kendskabet til pålidelighed hos den enkelte handyhander bygger primært på to metoder: Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med den pågældende rengøringshjælp. Derudover kan man se det, der hedder 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte handyhander.
Vil du i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at gøre det på:
Vi står klar til at hjælpe med mange typer af spørgsmål - alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne i mod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Du kommunikerer nemt og sikkert med personen, du hyrer, gennem Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift og dermed have god adgang til oplysningerne om opgaven. Dette er en stor fordel, både hvis behovet for at foretage ændringer i aftalen opstår, eller hvis der bliver brug for support fra Handyhand. Det anbefales derfor at holde kommunikationen mellem dig og rengøringshjælpen inden for dette beskedsystem.
Når servicen er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret, inde på Handyhands platform. På den måde kan du være med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal finde hjælp til rengøring af en Airbnb-udlejningsbolig.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Prisen afhænger gerne af omfanget af rengøringsopgaven. Nu vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven, og disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Vælg nu den rengøringshjælp, hvis tilbud imødekommer dine behov bedst. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
På baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere, som er tilgængelige inde på den enkelte handyhanders profil, har du mulighed for at vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse lige netop din opgave. Du kan på den måde træffe et velovervejet valg, når du søger Airbnb hjælp til rengøring.
Dem, der modtager hjælp til Airbnb-rengøring, er som regel specifikt:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde en Airbnb-rengøringshjælp, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til betaling. Således undgår du bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ja, det kan give god mening at tage hensyn til overfølsomhed og allergi, når man får Airbnb-hjælp til rengøring i forbindelse med udlejning. Måske er du som Airbnb-vært selv allergisk, eller du ønsker at tage hensyn til gæsternes eventuelle overfølsomheder. For at sikre en allergivenlig rengøring kan man:
Mange, der arbejder med rengøring, er vant til at arbejde i boliger på egen hånd. Derudover er det først og fremmest op til dig som kunde at afgøre, om du er tryg ved at lade handyhanderen udføre arbejdet, uden at du er der. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Dernæst kan du tage disse ting i betragtning:
Det er meget vigtigt, at du og rengøringshjælpen er enige om betingelserne for udførelsen af arbejdet. Drøft derfor i god tid, inden arbejdet går i gang, hvordan I bedst planlægger, at rengøringshjælpen arbejder på egen hånd i Airbnb-boligen.
Hvis du er vært, og din bolig lige har været lejet ud, kan det være en god idé at besøge boligen, inden rengøringshjælpen kommer, så du ved, hvilken stand boligen er blevet afleveret i af gæsterne, og dermed hvordan den overlades til rengøringshjælpen.
Nej, arbejdet kræver som regel ikke en formel uddannelse, men nogle typer af opgaver kan kræve specialviden. Drøft derfor opgavens indhold i detaljer for at undgå misforståelser og fejl. Mange rengøringsfolk udvikler deres færdigheder gennem deltagelse på kurser, samt praktisk arbejde. Erfaring fra tidligere rengøringsjobs eller arbejde i hotelbranchen kan også være en fordel.
Når du finder din Airbnb-rengøringshjælp gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en airbnb rengøringshjælper i ishøj til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien airbnb rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige airbnb rengøringshjælpere i ishøj, i post nr: 1359 til 2889.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Airbnb rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 840,00,- til 1.780,00,- kr..
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!