
Se profil
Elena A..
Store Merløse
verificeret
Seneste Anmeldelse
"I’ve booked Elena for the first time and to be honest was the best thing I did. Elena did an amazing job! I definitely would book again 💫"
Verifikationer
Info

Rengøring af altan
Skurring af altan
Klargøring af altan
Pudsning af altan
Alle altanopgaver
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Store Merløse
verificeret
"I’ve booked Elena for the first time and to be honest was the best thing I did. Elena did an amazing job! I definitely would book again 💫"
Info

Se profil
Viborg
"Hurtig og effektiv. Alt gik som aftalt 👍"
Info

Se profil
Albertslund
verificeret
"Opgaven er udført fuldt tilfredsstillende med stor venlighed, grundighed og dygtighed"
Info

Se profil
Viborg
"Jeg kunne ikke selv have gjort det bedre og jeg er glad for at jeg ikke skulle gøre det selv. Det er 2 sympatiske unge fyre som havde gjort hvad de kunne. Arbejdet i sig selv var ikke 3000 kr. værd. Men det er bare dejligt at købe sig til rengøring når man skal flytte. Måske har de haft lidt for travlt. Der var ihvertfald stadig lidt snusket rundt omkring."
Info
Se profil
Brønderslev
"Helena klarede det rigtig godt. Det var en stor opgave☺️"
Info

Se profil
Aalborg SV
"Danni er super behagelig, nem at arbejde med og kvalitetsbevidst omkring det han leverer."
Info

Se profil
København N
verificeret
"Jeg har brugt Yuliia flere gange og hver gang er opgaven udført til absolut perfektion. Jeg er utrolig glad for hendes hjælp som er effektiv og grundig. 5⭐️ hele vejen rundt"
Info

Se profil
Skive
verificeret
"Rigtig god oplevelse med Isabella. Godt stykke arbejde. Nem at kommunikere med. 5 stjerner herfra"
Info

Henrik var meget effektiv og udførte opgaven ud over al forventning. God kommunikation. Da Henrik blev booket til opgaven kunne han komme så det passede ind i vores planer, dejligt. Vi kan klart anbefale Henrik, og vil bruge ham igen, hvis det bliver nødvendigt!
Rensning af terrasse
2.500,-

Meget tilfreds med Anne Mettes arbejde hvor hun foretog en flytterengøring for mig. Alle detaljer var set og gjort rent, intet manglede!
Flytterengøring
2.000,-

Virkelig hurtig og fleksibel service. 100% tilfreds med resultatet. Vil klart anbefale Elena 😊
Fraflytnings rengøring af lejlighed på 100m2
1.000,-

Kan kun sige jeg er super tilfreds, hele lejligheden skinner som om den var ny, endda bedre end da vi flyttede ind! Mega sejt gjort og skide godt resultat!!
Hovedrengøring/fraflytnings rengøring
2.750,-

Svært at være utilfreds når alt blev gjort som aftalt! Kan helt sikkert anbefales til andre der søger rengøringshjælp!
Fraflytningsrengøring / grundrengøring
1.200,-
Super kommunikation og punktlig. Camilla hjalp min mor med rengøring og alt var godt. Stor anbefaling!
Indendørs rengøring af lille hus 85 kvm
600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Rense væg-til-væg tæppe
1.000 kr
Væg-til-væg tæppe skal renses for pletter. Formoder pletterne er ret ligetil at fjerne. Jeg vil skyde på det handler om 40 m2
Privatflytning
1.791 kr
Møblement i stuen, soveværelse, gæsteværelse og køkken. Tøj, linned og håndklæder klarer vi selv.
damp rengøring af møbler,tæpper køkken bad mobilservice. vi kan rengør de steder, som man normalt ikke kan komme ind til
500 kr
har du/i møbler som stof/læder sofa/stole som trænger til en kærlige hånd, Den får en totale dampering. fjerner skjolder og dårlige lugt og læder/stof pleje. eller har i fedtet væg/loft/skab i køkkenet og kalket badeværelse. det klar jeg med dampe maskine høj vame og tryk på som gør det løsner alt snavs. tag kontakt for mere info.
Hovedrengøring 63kvm
800 kr
Jeg søger hjælp til en hovedrengøring af hus på ca. 63 kvm². Huset er pænt og overfladisk rent, men trænger til en ordentlig gennemgang, så alt står frisk. Opgaven består af en komplet støvsugning af alle rum, inklusive kanter, hjørner og områder under møbler, så langt de kan flyttes. Gulvene skal vaskes grundigt, og alle overflader som paneler, dørkarme, lyskontakter, håndtag, hylder, lamper og sprosser skal tørres af og støves af. Der skal fjernes spindelvæv i loft og hjørner, og vinduerne skal pudses indvendigt, inklusive rengøring af vindueskarme og rammer. Møblerne skal støvsuges, både sofa, stole og andre polstrede møbler. Tæpperne på gulvet skal støvsuges ekstra grundigt, og hvis muligt må der gerne tages let hånd om små pletter. I køkkenet skal alle flader rengøres, og skabe og skuffer tørres af udvendigt. Køleskabet rengøres udvendigt og indvendigt efter aftale, mens ovnen ikke indgår i opgaven. På badeværelset ønskes en grundig afkalkning af armatur, bruser, håndvask og fliser samt rengøring af toilettet både indvendigt og udvendigt. Spejlet skal pudses, og ventilationsristen tørres af. I soveværelserne ønskes støvsugning under sengene, udvendig aftørring af skabe og lamper.. Gulvtæppet i soveværelset skal støvsuges ekstra grundigt og få særlig opmærksomhed, især hvis der er områder med lidt mere slid eller støv. Tidspunktet er fleksibelt. Jeg vil gerne høre, hvilken pris du foreslår, om du medbringer eget udstyr, og lidt om din erfaring med denne type opgave.
Udflytning rengøring
3.000 kr
Udflytnings rengøring af 98m2 tom lejlighed før flyttesyn. 9 rum: køkken, stue, værelse, udestue, badeværelse m. Wc, wc, entré, baggang og pantry. Al rengørings udstyr skal medbringes. Støvsuge og vaske gulve. Aftørring af karme og lister, samt inde i skabe og skuffer. Ovn+bageplader, køleskab og vinduer skal rengøres indvendig og udvendig. Der er højst 2 trin ind til lejligheden. Der er adgang fra gaden og baggård.
Hovedrengøring hos to aldrende mennesker.
1.500 kr
Jeg har to aldrende forældre, som ikke længere selv magter at gøre ordentligt rent. De har mange ting som de er ømme om , så det er vigtigt med respekt for genstande. Opgaven handler især om at få fjernet spindelvæv og komme godt omkring med støvsugeren (også i loftet og krogene - mejeredderkopperne skal gerne holdes lidt nede) og om at få tørret overflader af. Primært i køkkenet og vindueskarme. Derudover evt gulvvask af trægulve. De bor på landet, så du skal selv kunne komme i bil og det er vigtigt at du taler dansk, da min mor kun taler dansk (og svensk). Rengøringsmidler har de. Huset er ikke særlig stort men en grundig rengøring vil nok tage 4-5 timer
Hovedrengøring i tidligere rygerhjem med rens af nikotin og røglugt
2.750 kr
Opgaven er en hovedrengøring samt at fjerne nikotinfilm, støv, fedt og minimere/eliminerer røglugt. 100-112m2 bolig med nem adgang. Hvad der skal laves: Rengøring af alle rum entré, stue, værelser, køkken, gang og badeværelse. Afrensning af nikotinbelægninger på vægge, lofter, paneler mv. • Indvendig rengøring af skabe og skuffer. • Vask af vægge og lofter, hvor materialer tillader det. • Vinduesvask indvendigt (inkl. karme) (10stk) . • Dybt afstøvning og vask af overflader, lister, døre, radiatorer m.m. • Rengøring af hårde hvidevarer, emhætte og køkkeninventar. • Badeværelse: afkalkning, rens af fliser, fuger, afløb, spejle mv. • Tiltag til lugtreduktion: udluftning, rens og brug af korrekte lugtneutraliserende midler. Beboer ønsker at være til stede under arbejdet. Jeg forventer, at rengøringsfirmaet medbringer alle nødvendige rengøringsmidler og udstyr.
Når du står over for at booke rengøringshjælp til altanen, kan der være mange ting at overveje. I dette afsnit vil vi udforske alt fra, hvilke ydelser rengøringsfolkene generelt kan tilbyde, til det udstyr de typisk benytter. Med denne viden i hånden vil du være bedre rustet til at træffe et velinformeret valg om rengøringshjælp.
Som regel omfatter den rengøring, der foregår på en altan, overordnet følgende punkter:
De forskellige handyhandere tilbyder forskellige services, men servicen kan ofte tilpasses eventuelle særlige krav til rengøring af forskellige altantyper og -materialer. Her er nogle af de mest almindelige:
Når det kommer til rengøring af altaner, kan forskellige aktører udføre arbejdet:
Når du hyrer rengøringshjælp til at få gjort altanen ren, er det godt at være opmærksom på følgende:
Blandt det mest almindelige udstyr, der bruges under rengøring af en altan, er:
Det er ikke alt udstyr, rengøringshjælpen nødvendigvis selv medbringer. Så skal du som kunde være klar til at stille remedier til rådighed. Det er vigtigt at aftale detaljerne med hinanden på forhånd for at undgå misforståelser.
Valget af rengøringsprodukter afhænger blandt andet af, hvilke materialer der skal rengøres ude på altanen. Nogle overflader skal have specielle rengøringsmidler. Blandt de typiske produkter er overordnet:
Den person, du hyrer som rengøringshjælp, regner ikke nødvendigvis med at skulle medbringe rengøringsmidler selv. Forventningsafstem derfor med hinanden på forhånd, så du som kunde også kan forklare, hvis der er særlige behov i forhold til materialetyper. Afklar, hvem der sørger for hvilke produkter, så alt er på plads inden opgavestart.
Du lægger selv ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere give dig deres bud, og disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem. Prisen for altanrengøring varierer normalt herefter:
Klares rengøringen af altanen i samme omgang som rengøring af (andre) dele af boligens indendørsarealer, vil den samlede service med al sandsynlighed blive betragtet som fradragsberettiget inden for det, der hedder servicefradrag. Udføres kun altanrengøring er det en god idé at kontakte Skat for at høre om muligheden for fradrag, fordi altanen eventuelt ikke betragtes som en del af ‘hjemmet’.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Altan rengøring er ikke så dyrt, som mange tror. Typisk ligger prisen på altan rengøring omkring 100-200 kroner, afhængig af størrelsen på din altan. Dog kan det være en god idé at undersøge markedet, inden du bestiller altan rengøring, da der kan være store prisforskelle fra virksomhed til virksomhed. Derudover kan det også have betydning for prisen, hvor ofte du ønsker at få din altan rengjort - typisk vil det være billigere at få den rengjort flere gange om året, end hvis du kun får den rengjort én gang om året.
Altan rengøring tager typisk ikke mere end en time, hvis man selv gør det. Hvis man vælger at få professionel hjælp til at rengøre sin altan, så kan det dog godt tage lidt længere tid. Dette afhænger dog af størrelsen på ens altan, og hvor meget der skal rengøres.
For at oprette en opgave med rengøringshjælp til altanen, skal du følge disse enkle trin:
Betalingen af den rengøringshjælp, du hyrer til altanarbejdet, foregår sådan:
I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til ejeren af opgaven, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt.
Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Da du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, hvor du har skrevet, hvornår du gerne vil have gjort rent, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der byder, har tid og mulighed for at tage sig af opgaven.
Hvis du ønsker at fortryde eller annullere en rengøringsopgave, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et tilbud fra en rengøringshjælp:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer rengøringshjælpen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.
Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din Handyhand-profil. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gennemført. Du er også meget velkommen til at genopslå opgaven på platformen, hvis du igen får brug for hjælp til altanen.
Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales først og fremmest at håndtere en aflysning som beskrevet. Du kan også se en video om, hvordan man annullerer, efter at man har accepteret et bud, enten på hjemmesiden eller på mobilen.
Handyhand benytter sig af to primære metoder. Først og fremmest kan du på platformen se handyhanderens anmeldelser fra tidligere kunder, som giver et indblik i, hvordan kunder før har oplevet samarbejdet med dem. Derudover kan man se oplysninger, såsom 'udførelsesrate', som viser procent af accepterede opgaver, der er blevet udført. Tilsammen giver det et godt billede af pålidelighed hos den enkelte rengøringshjælp, du finder via Handyhand.
Vil du i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at gøre det på:
Vi står klar til at hjælpe med mange typer af spørgsmål - alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Du kommunikerer nemt og sikkert med personen, du hyrer til altanrengøring, gennem Handyhands interne beskedsystem. Al jeres dialog bliver dokumenteret her, og du kan altid finde oplysningerne om aftalen. Skulle der opstå ændringer, kan I hurtigt få fat i hinanden.
Det er vigtigt at undgå kommunikation uden om Handyhand. Dette sikrer, at vi i Handyhand kan træde til og hjælpe bedst muligt, hvis der skulle blive brug for det.
Når du har fået udført en rengøring af din altan, og opgaven er overstået, kan du give en anmeldelse af den person, der kom og udførte arbejde. Det er vigtigt, at andre brugere i fremtiden kan have glæde af dine erfaringer og vurderinger, når de skal hyre hjælp til at få gjort rent på altanen, alt fra algerensning og rengøring af beton-altaner.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser.
På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud passer bedst til dine behov. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
På baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere, som er tilgængelige inde på de enkelte rengøringsfolks profil på Handyhand-platformen, har du mulighed for at vurdere, hvem der er den bedste til at løse rengøringsopgaven på altanen. På den måde kan du træffe et velovervejet valg, når du skal have en rengøring af din altan.
Typiske modtagere af denne service, hvor altanen gøres rent, er:
Det kan være vigtigt, at handyhanderen, du hyrer, ved noget om, hvordan man behandler forskellige typer af materialer, når der gøres rent på en altan. Måske har man havemøbler af træ eller flisegulv af en bestemt type, som ikke tåler alle rengøringsmidler. Derfor er det også vigtigt at gøre opmærksom på det fra start af, hvis der er særlige krav til den pågældende rengøring, f.eks. et specielt krav til algerens til altanen, så man finder en handyhander, der matcher bedst muligt.
Nej, når du benytter dig af Handyhand til at finde en rengøringshjælp, er det ikke nødvendigt at lave en særskilt kontrakt. Handyhand tager sig af formaliteterne, så du slipper for det og kan koncentrere dig om selve altanprojektet.
Som regel er det bedst at lade rengøringen foregå i dagtimerne, hvor der er mest naturligt dagslys. Man bør også tænke på eventuelle (støj)gener fra rengøringsarbejdet, der kan genere naboerne, når man planlægger tidspunktet.
Ofte kan rengøringen godt arrangeres på et tidspunkt, hvor du ikke selv er hjemme, men overvej grundigt, om du føler dig tryg ved det. Anmeldelser af de enkelte handyhandere kan være med til at give tryghed, men vurdér ikke mindst selv, om det er en god idé. Tænkt blandt andet over følgende:
Det er ofte smart, hvis altanen på forhånd er tømt for ting og genstande, såsom møbler og potteplanter, hvis det kan lade sig gøre, inden rengøringen finder sted. På den måde kan rengøringsarbejdet ske så smidigt som muligt.
Nej, det kræver almindeligvis ikke en bestemt uddannelse. Dog kan træning og kurser inden for rengøring være en fordel, idet det er med til at sikre en høj kvalitet i servicen. Derudover kan det også være en fordel, hvis handyhanderen har viden om rengøringsmetoder til forskellige altantyper, f.eks. beton.
Når du finder rengøringshjælp til altanrengøring via Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en balkon rengøringshjælper i vesløs til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien balkon rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige balkon rengøringshjælpere i vesløs, i post nr: 7929 til 9978.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Altan rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.500,00,- til 2.720,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!