Elena N.
Skovlunde
Seneste Anmeldelse
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Erhvervsrengøringstjenester nær dig
Rengøringstjenester
Erhvervs-vinduespudsning
Rengøring af kommercielle køkkener
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Odense M
"Mega søde og god"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Frederiksberg C
"Kan varmt anbefale at give Dalida en hjælpende hånd der hvor du kan. Lidt at planlægge opgave med 👍☺️"
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Middelfart
"Super fin fyr og altid dejligt når folk overholder deres aftaler. Jeg vil helt sikkert bruge Simon igen næste gang :)"
Randers NV
"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."
Odense NV
"Yderst tilfredsstillende arbejde. Vil helt sikkert anskaffe mig Phuong hjælp engang i fremtiden 👍"
Behagelig oplevelse med rengøring :)
Slutrengøring lejebolig 90m2
1,500,-
Super service og yderst behagelig 👌
Rengøring
800,-
Tak for godt arbejde, Marita :-)
rengøring af parcelhus
500,-
Der blev lavet et rigtigt flot arbejde, tak for det
Slutrengøring af lejlighed 90 m2
4,000,-
"Fantastiske drenge. Skide gode og venlige😊"
Komplet rengøring af hus
1,200,-
Benyamin og kollega hjalp os med udflytningsrengøring i Odense C. Nem og tydelig at kommunikere og samarbejde med, udførte et arbejde efter aftale og uden bemærkninger! 👍 Anbefales!
Udflyttningsrengøring
3,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengøring af skurvogn
400 kr
Otterup
Der er tale om en mandskabs Vonge på 12m2 der skal støvsuge vaskes gulv og tøres af
Rengøring
300 kr
Otterup
Søger en der kan komme en gang om ugen for at hjælpe med rengøringen. Dvs: støvsuge, rengøre badeværelse m. Badekar , lille toilet og aftørring af køkkenskabe.. evt en gang om måneden mere dyb rengøring..
Rengøring
450 kr
Otterup
Rengøring af hus. Der er rengøringsmidler til stede. Gang: Gulv støvsuges og vaskes. Flader vaskes af. Badeværelse: Rengøres med rodalon. Toilet. Spejl pudses. Køkken: Gulv støvsuges og vaskes. Alle flader vaskes af inkl. skabe. Spisestue: Gulv støvsuges og alle flader vaskes af inkl. skabe. Ikke område omkring brændeovn. Tv-stue: Gulv støvsuges og alle flader vaskes af. Børneværelser: støvsuges og alle flader vaskes af. Soveværelse: Gulv støvsuges og vaskes. Flader vaskes af. Ca. 95 kvm i alt.
Rengøring i privat hjem
1,000 kr
Otterup
Støvsuge, vaske gulv og gøre toiletter rene.
Rengøring af lille sommerhus (ca 33 kvm)
Otterup
Rengøring af sommerhus efter udlejning til feriegæster. §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§/rooms/§§§§§§§§?guests=1&adults=1&source_impression_id=p3_§§§§§§§§79_tgpK%2BXFz8urCga2t 8 eller 9 Juli 2022
Privat rengøring 8860 Ulstrup
Ulstrup
Vi søger privat rengøring af vores hus på 210 kvm fordelt på 2 etager med 2 badeværelser.Huset ligger i Ulstrup, postnr. 8860.Gerne hver anden eller hver tredje uge, efter hvordan vi får det til at passe.Skriv gerne på 28722213 ved interesse.Mvh Camilla Nyegaard
Rengøring i Ulstrup
Ulstrup
Hver 14 dag ca 4 timers rengøring af hus i Ulstrup. Helst i tidsrummet 08.00 - 14.30 ca. Det er mine bedsteforældres hus og de vil være hjemme mens du gør rent.Mvh Katrina Sommer
Rengøring støvsugning gulvvask vinduespudsning
Padborg
StøvsugningGulvvask60m2 bolig
rengøring af et mobil home
otterup
vask af vække loft vinuere med mere når det passer ind
Rengøring af lille sommerhus (ca 33 kvm)
Otterup
Rengøring af sommerhus efter udlejning til feriegæster. §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§/rooms/§§§§§§§§?guests=1&adults=1&source_impression_id=p3_§§§§§§§§79_tgpK%2BXFz8urCga2t 8 eller 9 Juli 2022
Rengøring af hus hver 14 dag
Otterup
Alm rengøring af hus på 200 kvm hver 14 dag. Snarest muligt
Rengøring
Otterup
Hej jeg har en veninde hvor alt er vokse hende over hoved efter hendes mand er død for 2 år siden nu er hun klar på at få noget hjælp til at få gjort hele huset rent men kan ikke over sku det det selv hvad kan i tilbyde os det skal gerne være hele huset der skal have en gode hånd Hurtigtsmuligt
Erhvervsrengøringsfolk arbejder normalt efter arbejdstid, enten sent om aftenen eller tidligt om morgenen, så de ikke forstyrrer din virksomhed. Du kan booke en erhvervsrengøringsservice til regelmæssig rengøring på daglig eller ugentlig basis. Eller du kan anmode om en mere grundig rengøring, når du flytter kontorer eller afholder en begivenhed eller funktion. Her er nogle specifikke services og hvad du kan forvente:
Når du hyrer en regelmæssig rengøringsservice til dine kontorer, vil de normalt arbejde uden for almindelig arbejdstid. De vil tømme skraldespandene og tage skraldet ud, før de udskifter alle affaldsposer. Derefter vil de rengøre gulvene, køkkenerne og badeværelserne. Din rengøringsmedarbejder kan tørre skrivebordene og andre overflader af, inklusive vinduer. Når du bestiller din kontorrengøring, kan du specificere, hvor grundig du har brug for, at dine rengøringsfolk skal være, og anmode om yderligere opgaver som at tømme opvaskemaskiner og rydde op i arbejdsområder.
Erhvervsrengøringsfolk kan fjerne dit kontoraffald og derefter bortskaffe det for dig. Hvis du har en stor mængde affald (for eksempel efter et arrangement eller en kontorrenovering), kan det være nødvendigt at leje en container for at hjælpe dine erhvervsrengøringsfolk med at fjerne det hurtigere og sikre, at din arbejdsplads forbliver sikker og sund.
Højfrekvente områder skal rengøres regelmæssigt for at holde dem sikre og hygiejniske for både personale og kunder. Din kommercielle rengøringsassistent kan anbefale en passende rengøringsplan, herunder hvilke opgaver der skal udføres og hvor ofte. Dette kan omfatte at rydde op, stable og tømme opvaskemaskiner samt rydde op i møbler. Som minimum vil de tørre alle overflader af, tage affaldet ud, udskifte affaldsposer, støvsuge og moppe. Badeværelsesrengøring vil normalt omfatte tømning af affaldsspande, støvsugning og mopping af gulve, udskiftning af brugte toiletruller, rengøring af toiletter og bruseområder samt aftørring af håndvaske og bordplader.
Erhvervsmæssige gulvrengøringsmidler vil bruge forskellige typer udstyr afhængigt af overfladen og hyppigheden af rengøringen. Marmor, beton, træ og flisegulve kræver alle særlig behandling for at holde dem rene, men ikke glatte. Daglig støvsugning og manuel gulvvask er velegnet til mindre områder. Men større gulvområder som supermarkeder, hospitaler og indkøbscentre kan bruge erhvervsmæssige gulvpoleringsmaskiner for at holde gulvene skinnende rene. Hvis du har et industriområde eller våde områder som f.eks. fitnesscentre og brusebadeværelser, kan din rengøringsassistent bruge trykslanger, damprensere og stærkere kemikalier til at sterilisere området.
Udover at støvsuge tæpper, løbere og indgangsmåtter dagligt, er det vigtigt at bestille en årlig eller sæsonbestemt dybderensning af dit tæppe for at holde det friskt og lugtfrit. Din kommercielle rengøringsperson vil medbringe deres damprenser for at skylle varmt vand ind i tæppet, løsne og fjerne snavs og dræbe bakterier i processen. Din tæpperenser vil foretage en forundersøgelse og lede efter eventuelle pletter og bekymringsområder. De vil flytte møbler, støvsuge løst snavs, behandle eventuelle pletter og derefter bruge maskiner til enten at tørre eller dampe rense dit tæppe. Dine gulve kan have brug for flere timer til at tørre helt, før møblerne kan flyttes tilbage på plads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har du brug for hjælp til en stor rengøringsopgave på din arbejdsplads? Eller har du bare brug for et regelmæssigt rengøringsteam til at holde din virksomhed skinnende ren? Uanset om du har brug for regelmæssig eller farligt affald fjernet, tung industrirengøring eller almindelig kontorrengøring, vil en kommerciel rengøringsvirksomhed sørge for, at din arbejdsplads er sikker for dit personale og dine kunder. Sørg for, at dit team kan fokusere på deres opgaver og ansæt en kommerciel rengøringsvirksomhed til at holde din arbejdsplads sikker og sund med det bedste specialudstyr og rengøringsevner.
Hvis du leder efter de bedste lokale erhvervsrengøringsfolk, finder du et stort udvalg på Handyhand. Få lokale rengøringsfolk med øjeblikkelig tilgængelighed som backup for dine faste rengøringsfolk. Eller find det perfekte langvarige rengøringsteam til at hjælpe med regelmæssig rengøring af din virksomhed.
Handyhand gør det nemt at finde en erhvervsrengøringsassistent i otterup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien erhvervsrengøringsassistent.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige erhvervsrengøringsassistenter i otterup, i post nr: 5000 til 5985.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Erhvervsrengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 260.00,- til 650.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!