
Elena A.
Store Merløse
Seneste Anmeldelse
"She has done a good job"
Erhvervsrengøringstjenester nær dig
Rengøringstjenester
Erhvervs-vinduespudsning
Rengøring af kommercielle køkkener
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Store Merløse
"She has done a good job"
Albertslund
"I recently had my apartment cleaned by Zahida before my move-out inspection, and I couldn’t be more satisfied! She did an absolutely perfect job, leaving the place spotless and looking better than ever. Thanks to her meticulous work, I had no issues during the final inspection. Zahida is professional, thorough, and extremely detail-oriented. If you need a reliable and top-quality cleaning service, I highly recommend her!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
København S
"Malena gjorde sit arbejde, men glemte et enkelt skab, og der var edderkoppespind i stuen."
Ryslinge
"Pernille er en stjerne. Effektiv, pålidelig og grundig. God kommunikation. Huset skinnede efter rengøringen. 1000 tak for hjælpen."
Odense M
"Mega søde og god"
Odense SØ
"Per havde desværre ikke mulighed for at løse opgaven."
Holbæk
"Tusind tak for hjælpen! Allan udførte opgaven til punkt og prikke. Jeg vil til hver en tid anbefale Allan⭐️"
Godt tilfreds pænt arbejde
Bede ca. 125 kvadretmeter
2.500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Samle Ikea skab
Maler
Male til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytte til Roskilde
Havearbejde
Beskære 4 træer
IT support
Windows installation
Elektriker
Installere Sonos
Rengøring
Ugentlig rengøring
Flyttehjælp
Flytte indbo
Elektriker
Opsætte lamper
Catering
Middag til 14
VVS
Reparere håndvask
Tømrerarbejde
Bygge bogreol
Hundeluftning
Daglige gåture
Fotografi
Familiefotografering
Webdesign
Lave hjemmeside
Lektiehjælp
Matematik hjælp
Vinduespudsning
Pudse vinduer
Græsslåning
Slå græsplæne
Grafisk Design
Design logo
Handyman
Små reparationer
Bede ca. 125 kvadretmeter
3.000 kr
Ullerslev
Forårsrengøring i bede lugning
Rengøring af 147 kvadratmeter hus
1.000 kr
Ullerslev
Vi ønsker normal rengøring af vores 147 kvadratmeter hus. Vi ønsker rengøring hvert 14 dag i dagtimerne. Opgaven består af at støvsuge alle husets rum så køkken-alrum, stue, gæsteværelse, kontor, gange og badeværelse, samt vaske gulv (vi har klinker) alle steder ungdtaget værelserne og trægulv i værelserne, tørre støv af, samt grundig rengøring af badeværelse. Hver 8 uge tænkes også rengøring af vinduer. Der skal selv medbringes udstyr til rengøring.
2 timers ugentlig rengøring
12.345 kr
Ullerslev
2 timers ugentlig rengøring i alm etplanshus på 100kvm. Helst med mulighed for at lægge aftalen en fast dag. Man medbringer selv udstyr. Gerne en med erfaring med en professionel tilgang.
Rengøring af hus
Ullerslev
Alm rengøring 1 gang om igen. Vi har 2 badeværelser og har også 1 hund. .Der skal støvsuges vaske gulve og tørres af. Rengøring af køkken og badeværelset. Vil helst have det gjort i dagstimerne torsdag eller fredag. Torsdag mellem 9 og 14 eller fredag mellem 9 og 13.
Søger hjælp til rengøring
Odense C
67 kvm lejlighed
Rengøringshjælp
Odense C
Søger rengøringshjælp ca. 2-3 timer pr. uge til lejligheden på ca. 130 kvm i Odense C.
Rengøring evt Studiejob Odense
Odense C
søger en pålidelig hjælp til fast rengøring 2-3 dage i ugen ca 6-8 timer om eftermiddag / aften
Min søde gamle mor og jeg selv har brug for rengøringshjælp nogle timer om måned
Odense C
Rengøring i form af støvsugning, aftørring, vask af gulve....rengøring af skabe indvendig, vask af vinduer indvendigt
Rengøring i forbindelse med fraflytning af lejlighed
Odense C
Jeg skal fraflytte min lejlighed i uge 28 - har boet fra fra midt februar 2021 til start juli 2021 - så der er ikke voldsomt beskidt. Men der skal selvfølgelig gøres rent og det vil jeg gerne have hjælp til. Det er en lejlighed på lige omkring 100m2, bestående af:EntréBadeværelseTo små værelserSoveværelse Stue med køkken i forlængelseDer må gerne støvsuges og vaskes gulv og tørre paneler af (eller støvsuge dem). Derudover må hylder, skabe og døre også gerne tørres af samt rengøring af køleskab og komfur samt bad, wc og håndvaske.Jeg har støvsuger og rengøringsartikler men du er selvfølgelig også velkommen til selv at medbringe disse hvis du foretrækker det. Bemærk; der er kun betalingsparkering tæt på lejligheden med mindre man holder lidt længere væk.
Hovedrengøring lejlighed Odense C
Odense C
70 m2 2 vær. lejlighed trænger i udpræget grad til en grundig "flytte"rengøring. (efter meget lang tids sygdom)Skabe og hårdehvidevarer i køkken, indvendigt og udvendigt. (skabe vil være tømt)Fliser i bad afkalkesPudse vinduer inde og udeog ellers normal grundig rengøring.(Stue er tømt, så lige til at gå til)
Rengøring af lejlighed i morgen - Odense C
Odense C
Jeg søger rengøring til 77kvm 3-værelses lejlighed i Odense C i morgen (tirsdag den 18/5).Det kan enten være kl. 08:30 eller eftermiddag kl. 15:30 eller 16:00.Det drejer sig blot støvaftørring, støvsugning, gulvvask + badeværelse - intet andet - det tager ca. 2-2,5 time 🙂
Rengøring
Odense C
kontor ca 70 kvm. - støvsugning, gulvvask, rengøring, 250 kr pr gang
Rengøring af lejelighed
Odense C
Jeg Søger en som vil komme og gøre hovedrent i min lejelighed hver anden uge. Det er en andelsbolig på 50kvm. Så jeg søger en som vil gøre soveværelse, stue, køkken, og toilet rent. Skriv til mig hvis du er interesseret, så vi kan aftale tid, sted og pris.
Erhvervsrengøringsfolk arbejder normalt efter arbejdstid, enten sent om aftenen eller tidligt om morgenen, så de ikke forstyrrer din virksomhed. Du kan booke en erhvervsrengøringsservice til regelmæssig rengøring på daglig eller ugentlig basis. Eller du kan anmode om en mere grundig rengøring, når du flytter kontorer eller afholder en begivenhed eller funktion. Her er nogle specifikke services og hvad du kan forvente:
Når du hyrer en regelmæssig rengøringsservice til dine kontorer, vil de normalt arbejde uden for almindelig arbejdstid. De vil tømme skraldespandene og tage skraldet ud, før de udskifter alle affaldsposer. Derefter vil de rengøre gulvene, køkkenerne og badeværelserne. Din rengøringsmedarbejder kan tørre skrivebordene og andre overflader af, inklusive vinduer. Når du bestiller din kontorrengøring, kan du specificere, hvor grundig du har brug for, at dine rengøringsfolk skal være, og anmode om yderligere opgaver som at tømme opvaskemaskiner og rydde op i arbejdsområder.
Erhvervsrengøringsfolk kan fjerne dit kontoraffald og derefter bortskaffe det for dig. Hvis du har en stor mængde affald (for eksempel efter et arrangement eller en kontorrenovering), kan det være nødvendigt at leje en container for at hjælpe dine erhvervsrengøringsfolk med at fjerne det hurtigere og sikre, at din arbejdsplads forbliver sikker og sund.
Højfrekvente områder skal rengøres regelmæssigt for at holde dem sikre og hygiejniske for både personale og kunder. Din kommercielle rengøringsassistent kan anbefale en passende rengøringsplan, herunder hvilke opgaver der skal udføres og hvor ofte. Dette kan omfatte at rydde op, stable og tømme opvaskemaskiner samt rydde op i møbler. Som minimum vil de tørre alle overflader af, tage affaldet ud, udskifte affaldsposer, støvsuge og moppe. Badeværelsesrengøring vil normalt omfatte tømning af affaldsspande, støvsugning og mopping af gulve, udskiftning af brugte toiletruller, rengøring af toiletter og bruseområder samt aftørring af håndvaske og bordplader.
Erhvervsmæssige gulvrengøringsmidler vil bruge forskellige typer udstyr afhængigt af overfladen og hyppigheden af rengøringen. Marmor, beton, træ og flisegulve kræver alle særlig behandling for at holde dem rene, men ikke glatte. Daglig støvsugning og manuel gulvvask er velegnet til mindre områder. Men større gulvområder som supermarkeder, hospitaler og indkøbscentre kan bruge erhvervsmæssige gulvpoleringsmaskiner for at holde gulvene skinnende rene. Hvis du har et industriområde eller våde områder som f.eks. fitnesscentre og brusebadeværelser, kan din rengøringsassistent bruge trykslanger, damprensere og stærkere kemikalier til at sterilisere området.
Udover at støvsuge tæpper, løbere og indgangsmåtter dagligt, er det vigtigt at bestille en årlig eller sæsonbestemt dybderensning af dit tæppe for at holde det friskt og lugtfrit. Din kommercielle rengøringsperson vil medbringe deres damprenser for at skylle varmt vand ind i tæppet, løsne og fjerne snavs og dræbe bakterier i processen. Din tæpperenser vil foretage en forundersøgelse og lede efter eventuelle pletter og bekymringsområder. De vil flytte møbler, støvsuge løst snavs, behandle eventuelle pletter og derefter bruge maskiner til enten at tørre eller dampe rense dit tæppe. Dine gulve kan have brug for flere timer til at tørre helt, før møblerne kan flyttes tilbage på plads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.
Har du brug for hjælp til en stor rengøringsopgave på din arbejdsplads? Eller har du bare brug for et regelmæssigt rengøringsteam til at holde din virksomhed skinnende ren? Uanset om du har brug for regelmæssig eller farligt affald fjernet, tung industrirengøring eller almindelig kontorrengøring, vil en kommerciel rengøringsvirksomhed sørge for, at din arbejdsplads er sikker for dit personale og dine kunder. Sørg for, at dit team kan fokusere på deres opgaver og ansæt en kommerciel rengøringsvirksomhed til at holde din arbejdsplads sikker og sund med det bedste specialudstyr og rengøringsevner.
Hvis du leder efter de bedste lokale erhvervsrengøringsfolk, finder du et stort udvalg på Handyhand. Få lokale rengøringsfolk med øjeblikkelig tilgængelighed som backup for dine faste rengøringsfolk. Eller find det perfekte langvarige rengøringsteam til at hjælpe med regelmæssig rengøring af din virksomhed.
Handyhand gør det nemt at finde en erhvervsrengøringsassistent i ullerslev til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien erhvervsrengøringsassistent.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige erhvervsrengøringsassistenter i ullerslev, i post nr: 5092 til 5775.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Erhvervsrengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.000,00,- til 2.150,00,- kr..
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!