Karsten S.
Nyborg
Seneste Anmeldelse
"Meget behagelig møde med Karsten som har en meget professionel tilgang til udførelsen af opgaven"
Støvsugning og fejning af gulve
Rengøring af skriveborde
Rengøring af kantine
Rengøring af mødelokaler
Dybdegående kontor rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Nyborg
"Meget behagelig møde med Karsten som har en meget professionel tilgang til udførelsen af opgaven"
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Odense M
"Mega søde og god"
Store Merløse
"Super nice and clean 😊"
Odense SØ
"Effektiv, grundig og dybt fokuseret… 💪 Fuldt ud tilfreds og kan kun anbefale Per til andre, som skal have skiftet og monteret skorsten og brændeovn.. Det var nemt at få en aftale i hus med kort frist, og Per var høflig, beskeden og dygtig 👍"
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Randers NV
"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."
Godt tilfreds pænt arbejde
Bede ca. 125 kvadretmeter
2,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Bede ca. 125 kvadretmeter
3,000 kr
Ullerslev
Forårsrengøring i bede lugning
Rengøring af 147 kvadratmeter hus
1,000 kr
Ullerslev
Vi ønsker normal rengøring af vores 147 kvadratmeter hus. Vi ønsker rengøring hvert 14 dag i dagtimerne. Opgaven består af at støvsuge alle husets rum så køkken-alrum, stue, gæsteværelse, kontor, gange og badeværelse, samt vaske gulv (vi har klinker) alle steder ungdtaget værelserne og trægulv i værelserne, tørre støv af, samt grundig rengøring af badeværelse. Hver 8 uge tænkes også rengøring af vinduer. Der skal selv medbringes udstyr til rengøring.
2 timers ugentlig rengøring
12,345 kr
Ullerslev
2 timers ugentlig rengøring i alm etplanshus på 100kvm. Helst med mulighed for at lægge aftalen en fast dag. Man medbringer selv udstyr. Gerne en med erfaring med en professionel tilgang.
Rengøring af hus
Ullerslev
Alm rengøring 1 gang om igen. Vi har 2 badeværelser og har også 1 hund. .Der skal støvsuges vaske gulve og tørres af. Rengøring af køkken og badeværelset. Vil helst have det gjort i dagstimerne torsdag eller fredag. Torsdag mellem 9 og 14 eller fredag mellem 9 og 13.
Søger hjælp til rengøring
Odense C
67 kvm lejlighed
Rengøringshjælp
Odense C
Søger rengøringshjælp ca. 2-3 timer pr. uge til lejligheden på ca. 130 kvm i Odense C.
Rengøring evt Studiejob Odense
Odense C
søger en pålidelig hjælp til fast rengøring 2-3 dage i ugen ca 6-8 timer om eftermiddag / aften
Min søde gamle mor og jeg selv har brug for rengøringshjælp nogle timer om måned
Odense C
Rengøring i form af støvsugning, aftørring, vask af gulve....rengøring af skabe indvendig, vask af vinduer indvendigt
Rengøring i forbindelse med fraflytning af lejlighed
Odense C
Jeg skal fraflytte min lejlighed i uge 28 - har boet fra fra midt februar 2021 til start juli 2021 - så der er ikke voldsomt beskidt. Men der skal selvfølgelig gøres rent og det vil jeg gerne have hjælp til. Det er en lejlighed på lige omkring 100m2, bestående af:EntréBadeværelseTo små værelserSoveværelse Stue med køkken i forlængelseDer må gerne støvsuges og vaskes gulv og tørre paneler af (eller støvsuge dem). Derudover må hylder, skabe og døre også gerne tørres af samt rengøring af køleskab og komfur samt bad, wc og håndvaske.Jeg har støvsuger og rengøringsartikler men du er selvfølgelig også velkommen til selv at medbringe disse hvis du foretrækker det. Bemærk; der er kun betalingsparkering tæt på lejligheden med mindre man holder lidt længere væk.
Hovedrengøring lejlighed Odense C
Odense C
70 m2 2 vær. lejlighed trænger i udpræget grad til en grundig "flytte"rengøring. (efter meget lang tids sygdom)Skabe og hårdehvidevarer i køkken, indvendigt og udvendigt. (skabe vil være tømt)Fliser i bad afkalkesPudse vinduer inde og udeog ellers normal grundig rengøring.(Stue er tømt, så lige til at gå til)
Rengøring af lejlighed i morgen - Odense C
Odense C
Jeg søger rengøring til 77kvm 3-værelses lejlighed i Odense C i morgen (tirsdag den 18/5).Det kan enten være kl. 08:30 eller eftermiddag kl. 15:30 eller 16:00.Det drejer sig blot støvaftørring, støvsugning, gulvvask + badeværelse - intet andet - det tager ca. 2-2,5 time 🙂
Rengøring
Odense C
kontor ca 70 kvm. - støvsugning, gulvvask, rengøring, 250 kr pr gang
Rengøring af lejelighed
Odense C
Jeg Søger en som vil komme og gøre hovedrent i min lejelighed hver anden uge. Det er en andelsbolig på 50kvm. Så jeg søger en som vil gøre soveværelse, stue, køkken, og toilet rent. Skriv til mig hvis du er interesseret, så vi kan aftale tid, sted og pris.
Kontorrengøring sker normalt først om morgenen eller ved arbejdsdagens slutning for at minimere forstyrrelser og støj. Afhængigt af dit kontors brug vil du sandsynligvis have brug for en regelmæssig kontorrengøring alt fra dagligt til ugentligt. Eller du kan ansætte en kontorrengøringsassistent til lejlighedsvise rengøringer - som når du flytter kontorer efter du har holdt en kontorfest, eller når en vigtig kunde kommer på besøg. En standard kontorrengøringsservice vil normalt inkludere følgende trin:
Din kontorrengøringsperson vil fjerne affald fra skraldespande i hvert kontor og under hver skrivebord. De vil også fjerne affaldet fra eventuelle køkken- og badeværelsesspande. Diskret vil de transportere alt kontoraffald til de store skraldespande udenfor og erstatte skraldeposerne undervejs.
Kontorrengøring vil altid omfatte støvsugning af gulvene med fokus på områder med stor trafik. Din rengøringsassistent vil pletrense synlige pletter for at forhindre dem i at sætte sig. Derefter vil de moppe eventuelle hårde gulvområder ved hjælp af en dampmoppe eller moppe og spand og sætte "vådt gulv" skilte op, hvis der er medarbejdere til stede på kontoret.
Din kontorrengør vil sørge for rene borde, bordplader og gulve i dit personalekøkken. De fleste medarbejdere forventes at vaske og tørre deres egne tallerkener, men din professionelle rengøringsassistent kan inkludere denne service eller hjælpe med at pakke opvaskemaskinen. I dine personalebadeværelser vil de rengøre hver toilet, tørre vaskene og bænkene af og moppe gulvene. De vil bruge "vådt gulv" skilte for at sikre, at medarbejdere og besøgende ikke glider.
Til sidst vil de rengøre eventuelle resterende overflader, der bruges regelmæssigt, med fokus på skriveborde, borde, ventilatorer og vinduer. Din kontorrengøringsperson vil bruge vinduesrens og papirhåndklæde til at fjerne mærker fra interne vinduesoverflader samt eventuelle glaspartitioner og paneler. De vil også desinficere dørhåndtag for at sikre et hygiejnisk miljø og forhåbentlig minimere spredningen af sygdom på din arbejdsplads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for at få kontorrengøring ordnet? Ordentligt rengjorte kontorer vil betyde et mere produktivt, sundt og fredeligt miljø for dit team at arbejde i - og det vil give dem tid og energi til at fokusere på det arbejde, de er ansat til at gøre. Professionelle kontorrengøringstjenester tager sig af alle de irriterende rengøringsopgaver, som du og dit team ikke har tid (eller udstyr) til. Ting som at skifte skraldespande, støvsuge gulvene og tørre den tvivlsomme plet af på personalestuen. Erhvervskontorrengøring er en klog investering, der vil begynde at betale sig med det samme.
Leder du efter det bedste sted at finde kontorrengøringsfolk i dit lokalområde? Handyhand har dig dækket. Vi vil sætte dig i forbindelse med de bedste kommercielle kontorrengøringsfolk og entreprenører i nærheden af dig, som har erfaringen og udstyret til at få dit kontor til at skinne.
Handyhand gør det nemt at finde en kontor rengøringshjælper i ullerslev til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien kontor rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige kontor rengøringshjælpere i ullerslev, i post nr: 5000 til 5985.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kontor rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 2,150.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!