Elena A.
Store Merløse
Seneste Anmeldelse
"She has done a good job"
Det sker på Handyhand lige nu
Luk vindue
Støvsugning og fejning af gulve
Rengøring af skriveborde
Rengøring af kantine
Rengøring af mødelokaler
Dybdegående kontor rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Store Merløse
"She has done a good job"
Albertslund
"I recently had my apartment cleaned by Zahida before my move-out inspection, and I couldn’t be more satisfied! She did an absolutely perfect job, leaving the place spotless and looking better than ever. Thanks to her meticulous work, I had no issues during the final inspection. Zahida is professional, thorough, and extremely detail-oriented. If you need a reliable and top-quality cleaning service, I highly recommend her!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
København S
"Malena gjorde sit arbejde, men glemte et enkelt skab, og der var edderkoppespind i stuen."
Odense M
"Mega søde og god"
Holbæk
"Tusind tak for hjælpen! Allan udførte opgaven til punkt og prikke. Jeg vil til hver en tid anbefale Allan⭐️"
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Roskilde
"God service, intet negativt."
flexible og erfarne
Grundig rengøring af lejlighed
600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Samle Ikea skab
Maler
Male til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytte til Roskilde
Havearbejde
Beskære 4 træer
IT support
Windows installation
Elektriker
Installere Sonos
Rengøring
Ugentlig rengøring
Flyttehjælp
Flytte indbo
Elektriker
Opsætte lamper
Catering
Middag til 14
VVS
Reparere håndvask
Tømrerarbejde
Bygge bogreol
Hundeluftning
Daglige gåture
Fotografi
Familiefotografering
Webdesign
Lave hjemmeside
Lektiehjælp
Matematik hjælp
Vinduespudsning
Pudse vinduer
Græsslåning
Slå græsplæne
Grafisk Design
Design logo
Handyman
Små reparationer
Grundig rengøring af lejlighed
750 kr
Kerteminde
grundig støvsugning og vask af alle gulve og trapper. Lejligheden er i 3 etager ialt 100m2. Stue med klinke gulv. Trappe til 1.sal ca 13 trin i træ , køkken på 1.sal med trægulv. Trappe til soveværelse på 2.sal ca. 13 trin i træ , træ gulv i soveværelse. Grundig rengøring af badeværelse ca. 5m2
Opfyldning af køleskab, oprydning og let rengøring.
225 kr
Kerteminde
(Prisen er udregnet på en måneds arbejde) Vi søger en moden og ansvarsbevidst person, der ønsker en stabil og fast sideindtægt. Stillingen kræver cirka 1-1,5 timers arbejde fem dage om ugen, med start omkring kl. 8 (tidsrammen kan tilpasses). Timelønnen er 150 kr. Primære arbejdsopgaver: - Fyldning af to sodavandskøleskabe - Tømning af skraldespande - Oprydning og eventuel støvsugning - Aflevering af pant Vi lægger stor vægt på stabilitet og grundighed i arbejdet. Til gengæld tilbyder vi et roligt og overskueligt job i et behageligt arbejdsmiljø. Arbejdet foregår hos PadelHouse Kerteminde Hvis dette lyder som noget for dig, ser vi frem til at høre fra dig!
Airbnb rengøring
856 kr
Kerteminde
rengøring af badeværelse , 4m2 tørre støv af i soveværelse 5 elementer , garderobehylder, daglig stue, 4 vindueskarme, 1 sofabord , 2 sideborde, reol , støvsuge gulve og trapper (2 trapper a 12 trin i træ) , evt vaske gulve .. 30m2 klinkegulv. 50 m2 trægulv
Fraflytnings rengøring
1.920 kr
Kerteminde
Grundig fraflytter rengøring efter fra flytter af hus på ca 124 m2 i 2 plan. Ink vinduer indvendigt. Hver ik hvad det skal koste. Så valgte det estimerede forslag.. så er da åben for bud
Rengøring af terrasse tag
1.352 kr
Kerteminde
Vi skal gerne have rengjort vores tag på overdækket terrasse - både overflader over og under samt hvidt træværk under taget. Tagets størrelse ca. 3x5m
Rengøring efter fraflytning
4.000 kr
Kerteminde
Stue, køkken, entre og bad rengøres efter fraflytning af lejebolig.
Kontorrengøring sker normalt først om morgenen eller ved arbejdsdagens slutning for at minimere forstyrrelser og støj. Afhængigt af dit kontors brug vil du sandsynligvis have brug for en regelmæssig kontorrengøring alt fra dagligt til ugentligt. Eller du kan ansætte en kontorrengøringsassistent til lejlighedsvise rengøringer - som når du flytter kontorer efter du har holdt en kontorfest, eller når en vigtig kunde kommer på besøg. En standard kontorrengøringsservice vil normalt inkludere følgende trin:
Din kontorrengøringsperson vil fjerne affald fra skraldespande i hvert kontor og under hver skrivebord. De vil også fjerne affaldet fra eventuelle køkken- og badeværelsesspande. Diskret vil de transportere alt kontoraffald til de store skraldespande udenfor og erstatte skraldeposerne undervejs.
Kontorrengøring vil altid omfatte støvsugning af gulvene med fokus på områder med stor trafik. Din rengøringsassistent vil pletrense synlige pletter for at forhindre dem i at sætte sig. Derefter vil de moppe eventuelle hårde gulvområder ved hjælp af en dampmoppe eller moppe og spand og sætte "vådt gulv" skilte op, hvis der er medarbejdere til stede på kontoret.
Din kontorrengør vil sørge for rene borde, bordplader og gulve i dit personalekøkken. De fleste medarbejdere forventes at vaske og tørre deres egne tallerkener, men din professionelle rengøringsassistent kan inkludere denne service eller hjælpe med at pakke opvaskemaskinen. I dine personalebadeværelser vil de rengøre hver toilet, tørre vaskene og bænkene af og moppe gulvene. De vil bruge "vådt gulv" skilte for at sikre, at medarbejdere og besøgende ikke glider.
Til sidst vil de rengøre eventuelle resterende overflader, der bruges regelmæssigt, med fokus på skriveborde, borde, ventilatorer og vinduer. Din kontorrengøringsperson vil bruge vinduesrens og papirhåndklæde til at fjerne mærker fra interne vinduesoverflader samt eventuelle glaspartitioner og paneler. De vil også desinficere dørhåndtag for at sikre et hygiejnisk miljø og forhåbentlig minimere spredningen af sygdom på din arbejdsplads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.
Har brug for at få kontorrengøring ordnet? Ordentligt rengjorte kontorer vil betyde et mere produktivt, sundt og fredeligt miljø for dit team at arbejde i - og det vil give dem tid og energi til at fokusere på det arbejde, de er ansat til at gøre. Professionelle kontorrengøringstjenester tager sig af alle de irriterende rengøringsopgaver, som du og dit team ikke har tid (eller udstyr) til. Ting som at skifte skraldespande, støvsuge gulvene og tørre den tvivlsomme plet af på personalestuen. Erhvervskontorrengøring er en klog investering, der vil begynde at betale sig med det samme.
Leder du efter det bedste sted at finde kontorrengøringsfolk i dit lokalområde? Handyhand har dig dækket. Vi vil sætte dig i forbindelse med de bedste kommercielle kontorrengøringsfolk og entreprenører i nærheden af dig, som har erfaringen og udstyret til at få dit kontor til at skinne.
Handyhand gør det nemt at finde en kontor rengøringshjælper i kerteminde til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien kontor rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige kontor rengøringshjælpere i kerteminde, i post nr: 5092 til 5775.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kontor rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 860,00,- til 2.430,00,- kr..
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!