Phuong N.
Odense NV
Seneste Anmeldelse
"Yderst tilfredsstillende arbejde. Vil helt sikkert anskaffe mig Phuong hjælp engang i fremtiden 👍"
Støvsugning og fejning af gulve
Rengøring af skriveborde
Rengøring af kantine
Rengøring af mødelokaler
Dybdegående kontor rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Odense NV
"Yderst tilfredsstillende arbejde. Vil helt sikkert anskaffe mig Phuong hjælp engang i fremtiden 👍"
Odense M
"Mega søde og god"
Sunds
"Stillede op med kort varsel og løste opgaven til UG"
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Middelfart
"Helt ok udført"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Frederiksberg C
"Kan varmt anbefale at give Dalida en hjælpende hånd der hvor du kan. Lidt at planlægge opgave med 👍☺️"
Odense C
"Forfærdelig kommunikation og konstant brok over vejret. Masser af irriterende beskeder om dårligt vejr og ændringer til hvornår opgaven kunne udføres. Da opgaven endelig blev udført, så har han sendt masser af sure beskeder fordi jeg ikke straks fik meldt opgaven fuldført. Jeg oprettede opgaven fra min computer, som jeg ikke bruger om søndagen og jeg fik derfor først frigivet betalingen 24 timer efter udførelse. Det burde ikke resultere i sure beskeder på hjemmesiden og sågar truende og sure beskeder og opkald på min hustrus telefon. Vi betalte 800 kroner for fældning af buske og rydning foran vores hus. Opgaven tog max 30 minutter plus bortskaffelse. Jeg havde ikke specifikt bedt om at få fejet efterfølgende, men det ville have været naturligt at gøre."
Fremragende arbejde!!
Rengøring i mit hjem: 3 værelser i Odense NV. Jeg er enlig pensionist (+kat;-))
750,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Ugentlig rengøring.
300 kr
Odense NV
Alm. rengøring af hjem (2 voksne, 2 børn) Rengøring af flader, tørre støv af, støvsuge det meste af huset, kan skifte efter behov af rum.Et toilet i stueetage rengøres. 1 bad i kælder hvor der er bruseniche, vasketøjssøjle og håndvask. Kan også forekomme rengøring af køleskab og gulvvask, men dette er måske en gang om måneden. Huset er på 110 kvm. Hertil er der kælder på ca. 69 kvm. Stueetage - lille køkken, gang, lille toilet, stue. 1 sal. 3 værelser - 1 soveværelse, 2 børneværelser. Kælder 3 rum og et bad, samt gang. Kælder vil ikke hver på listen hver uge. Har selv rengøringsmidler m.m. Foretrækkes det man selv har med kan vi finde ud af det.
Rep. af Proff. højtryksrenser
1,000 kr
Odense NV
Rep. af Proff. højtryksrenser, model - Nilfisk Alto Poseidon 3 - den larme meget når den arbejder! som metal mod metal! men den holder trykket. . . jeg kan fragte den til en given ard. jeg bor i Odense Vh Tom Schmidt
Hjemm rengøring
500 kr
Odense NV
lejlighedsrengøring inklusive badeværelse og køkken
Kvindlig organizer køkken
2,000 kr
Odense NV
Køkken oprydning inck rengøring af skabe inden vending, låger m.m (ikke service) der er lidt skimmelsvamp nogen steder. Vil have en der selv kan vurdere om feks. 4 ud af de 5 pakker karry skal smides ud eller et enkelt sugerør bagerst fra 6år siden skal blive eller ud. Have en "grov hånd" hvis man kan sige det sådan. Jeg har alt rengørings middel, klude osv og en stige.
Kontorrengøring sker normalt først om morgenen eller ved arbejdsdagens slutning for at minimere forstyrrelser og støj. Afhængigt af dit kontors brug vil du sandsynligvis have brug for en regelmæssig kontorrengøring alt fra dagligt til ugentligt. Eller du kan ansætte en kontorrengøringsassistent til lejlighedsvise rengøringer - som når du flytter kontorer efter du har holdt en kontorfest, eller når en vigtig kunde kommer på besøg. En standard kontorrengøringsservice vil normalt inkludere følgende trin:
Din kontorrengøringsperson vil fjerne affald fra skraldespande i hvert kontor og under hver skrivebord. De vil også fjerne affaldet fra eventuelle køkken- og badeværelsesspande. Diskret vil de transportere alt kontoraffald til de store skraldespande udenfor og erstatte skraldeposerne undervejs.
Kontorrengøring vil altid omfatte støvsugning af gulvene med fokus på områder med stor trafik. Din rengøringsassistent vil pletrense synlige pletter for at forhindre dem i at sætte sig. Derefter vil de moppe eventuelle hårde gulvområder ved hjælp af en dampmoppe eller moppe og spand og sætte "vådt gulv" skilte op, hvis der er medarbejdere til stede på kontoret.
Din kontorrengør vil sørge for rene borde, bordplader og gulve i dit personalekøkken. De fleste medarbejdere forventes at vaske og tørre deres egne tallerkener, men din professionelle rengøringsassistent kan inkludere denne service eller hjælpe med at pakke opvaskemaskinen. I dine personalebadeværelser vil de rengøre hver toilet, tørre vaskene og bænkene af og moppe gulvene. De vil bruge "vådt gulv" skilte for at sikre, at medarbejdere og besøgende ikke glider.
Til sidst vil de rengøre eventuelle resterende overflader, der bruges regelmæssigt, med fokus på skriveborde, borde, ventilatorer og vinduer. Din kontorrengøringsperson vil bruge vinduesrens og papirhåndklæde til at fjerne mærker fra interne vinduesoverflader samt eventuelle glaspartitioner og paneler. De vil også desinficere dørhåndtag for at sikre et hygiejnisk miljø og forhåbentlig minimere spredningen af sygdom på din arbejdsplads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for at få kontorrengøring ordnet? Ordentligt rengjorte kontorer vil betyde et mere produktivt, sundt og fredeligt miljø for dit team at arbejde i - og det vil give dem tid og energi til at fokusere på det arbejde, de er ansat til at gøre. Professionelle kontorrengøringstjenester tager sig af alle de irriterende rengøringsopgaver, som du og dit team ikke har tid (eller udstyr) til. Ting som at skifte skraldespande, støvsuge gulvene og tørre den tvivlsomme plet af på personalestuen. Erhvervskontorrengøring er en klog investering, der vil begynde at betale sig med det samme.
Leder du efter det bedste sted at finde kontorrengøringsfolk i dit lokalområde? Handyhand har dig dækket. Vi vil sætte dig i forbindelse med de bedste kommercielle kontorrengøringsfolk og entreprenører i nærheden af dig, som har erfaringen og udstyret til at få dit kontor til at skinne.
Handyhand gør det nemt at finde en kontor rengøringshjælper i odense nv til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien kontor rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige kontor rengøringshjælpere i odense nv, i post nr: 5000 til 5985.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kontor rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 480.00,- til 2,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!