Simon D.
Middelfart
Seneste Anmeldelse
"Super fin fyr og altid dejligt når folk overholder deres aftaler. Jeg vil helt sikkert bruge Simon igen næste gang :)"
Støvsugning og fejning af gulve
Rengøring af skriveborde
Rengøring af kantine
Rengøring af mødelokaler
Dybdegående kontor rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Middelfart
"Super fin fyr og altid dejligt når folk overholder deres aftaler. Jeg vil helt sikkert bruge Simon igen næste gang :)"
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Frederiksberg C
"Kan varmt anbefale at give Dalida en hjælpende hånd der hvor du kan. Lidt at planlægge opgave med 👍☺️"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Randers NV
"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Store Merløse
"Super nice and clean 😊"
Odense M
"Mega søde og god"
Phuong er effektiv og har udført et godt job.
rengøring af hus og kontor
600,-
Alt var super godt. Pernille er virkelig effektiv og holder sine aftaler! Kan varmt anbefales. Super sød og imødekommende
Rengøring af lejlighed og kontor
700,-
Man kan forvente at hun melder sig syg første gang hun skulle komme og se på opgaven. og ikke er til at få kontakt med.
rengøring af hus og kontor
650,-
Behagelig oplevelse med rengøring :)
Slutrengøring lejebolig 90m2
1,500,-
Super service og yderst behagelig 👌
Rengøring
800,-
Tak for godt arbejde, Marita :-)
rengøring af parcelhus
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
2-3 timers hjælp til rengøring, indkøb og snak i Ebeltoft
Ebeltoft
Min faster i Ebeltoft er 83 og har brug for at der kommer et menneske hos hende en gang om ugen for at gøre rent i lejligheden, købe ind og for at snakke. Hun er en kvik og dannet kvinde, der plejer at gå til foredrag eller andre aktiviteter flere gange om ugen. Men det kan hun ikke mere pga. nedlukningen, og hun er derfor meget ensom. Derfor er det vigtigt, at du er en venlig mand eller kvinde, der lide at tale med et ældre menneske. Det vil være fint, hvis hun også kan tilkalde dig på andre end de faste tidspunkter, og derfor er det bedst, hvis du bor i Ebeltoft eller tæt derpå.
Søges rengøringshjælp til sommerhuse primært i weekenderne i 8400.
Ebeltoft
Sommerhusrengøring primært lør/søn i tidsrummet kl.10-15. Intet fast timeantal - Du bliver kontaktet, når jeg får opgaven. Du skal selv kunne komme til og fra adressen. Du skal være loyal, stabil og gerne have erfaring indenfor området. I sommerperioden vil jeg kunne tilbyde flere rengøringer på en dag. Du vil blive betalt pr. hus du gør rent med fast pris uanset om du bruger 3 kvarter eller 5 kvarter. Rengøringsopgaverne kan ligge i alle sommerhusområderne rundt omkring Ebeltoft.
Rengøring og vinduespudsning af sommerhus nær Øer v/Ebeltoft på skiftedagen
Ebeltoft
95M2 nyistandsat sommerhus med 3 værelser, badeværelse køkken-alrum og stue i ét. Skal rengøres efter én uges udlån til familie med 2 børn og hund.Hvem kan gøre det og til hvilken pris?
Rengøring sommerhus i Ebeltoft
Ebeltoft
Hovedrengøring af sommerhus på 65kvm og anneks på 20kvm, herunder fjerne spindelvæv mv fra lofter og vindueskarme. Vinduesvask ikke nødvendig, men giv gerne tilbud med/uden vinduesvask.
Rengøring af 85 m2 sommerhus
Ebeltoft
Vi har jævnligt brug for rengøring af vores sommerhus ved Ebeltoft - både når vi selv har været her og ifm. udlejning: støvsugning, gulvvask, afstøvning, badeværelse - ok basic men det skal være i orden og ikke som Novasol gør det :-o Der er nøgleboks. Fingers crossed for et perfekt match - har hørt godt om Pinploy :-)
Hovedrengøring af sommerhus
Ebeltoft
2 sommerhuse på hver 75 m2
2-3 timers hjælp til rengøring, indkøb og snak i Ebeltoft
Ebeltoft
Min faster i Ebeltoft er 83 og har brug for at der kommer et menneske hos hende en gang om ugen for at gøre rent i lejligheden, købe ind og for at snakke. Hun er en kvik og dannet kvinde, der plejer at gå til foredrag eller andre aktiviteter flere gange om ugen. Men det kan hun ikke mere pga. nedlukningen, og hun er derfor meget ensom. Derfor er det vigtigt, at du er en venlig mand eller kvinde, der lide at tale med et ældre menneske. Det vil være fint, hvis hun også kan tilkalde dig på andre end de faste tidspunkter, og derfor er det bedst, hvis du bor i Ebeltoft eller tæt derpå.
Grundig rengøring af mindre hus
Ebberup
Støvsugning Over alt gulvvask ved behov. Vask af fodpaneler aftørring af flader. Badeværelse vi dueskarme osv. Generelt en god og grundig rengøring overalt. Ca 100 kvm i alt. Ingen dyr. Fredage i dagtimerne
Kontorrengøring sker normalt først om morgenen eller ved arbejdsdagens slutning for at minimere forstyrrelser og støj. Afhængigt af dit kontors brug vil du sandsynligvis have brug for en regelmæssig kontorrengøring alt fra dagligt til ugentligt. Eller du kan ansætte en kontorrengøringsassistent til lejlighedsvise rengøringer - som når du flytter kontorer efter du har holdt en kontorfest, eller når en vigtig kunde kommer på besøg. En standard kontorrengøringsservice vil normalt inkludere følgende trin:
Din kontorrengøringsperson vil fjerne affald fra skraldespande i hvert kontor og under hver skrivebord. De vil også fjerne affaldet fra eventuelle køkken- og badeværelsesspande. Diskret vil de transportere alt kontoraffald til de store skraldespande udenfor og erstatte skraldeposerne undervejs.
Kontorrengøring vil altid omfatte støvsugning af gulvene med fokus på områder med stor trafik. Din rengøringsassistent vil pletrense synlige pletter for at forhindre dem i at sætte sig. Derefter vil de moppe eventuelle hårde gulvområder ved hjælp af en dampmoppe eller moppe og spand og sætte "vådt gulv" skilte op, hvis der er medarbejdere til stede på kontoret.
Din kontorrengør vil sørge for rene borde, bordplader og gulve i dit personalekøkken. De fleste medarbejdere forventes at vaske og tørre deres egne tallerkener, men din professionelle rengøringsassistent kan inkludere denne service eller hjælpe med at pakke opvaskemaskinen. I dine personalebadeværelser vil de rengøre hver toilet, tørre vaskene og bænkene af og moppe gulvene. De vil bruge "vådt gulv" skilte for at sikre, at medarbejdere og besøgende ikke glider.
Til sidst vil de rengøre eventuelle resterende overflader, der bruges regelmæssigt, med fokus på skriveborde, borde, ventilatorer og vinduer. Din kontorrengøringsperson vil bruge vinduesrens og papirhåndklæde til at fjerne mærker fra interne vinduesoverflader samt eventuelle glaspartitioner og paneler. De vil også desinficere dørhåndtag for at sikre et hygiejnisk miljø og forhåbentlig minimere spredningen af sygdom på din arbejdsplads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for at få kontorrengøring ordnet? Ordentligt rengjorte kontorer vil betyde et mere produktivt, sundt og fredeligt miljø for dit team at arbejde i - og det vil give dem tid og energi til at fokusere på det arbejde, de er ansat til at gøre. Professionelle kontorrengøringstjenester tager sig af alle de irriterende rengøringsopgaver, som du og dit team ikke har tid (eller udstyr) til. Ting som at skifte skraldespande, støvsuge gulvene og tørre den tvivlsomme plet af på personalestuen. Erhvervskontorrengøring er en klog investering, der vil begynde at betale sig med det samme.
Leder du efter det bedste sted at finde kontorrengøringsfolk i dit lokalområde? Handyhand har dig dækket. Vi vil sætte dig i forbindelse med de bedste kommercielle kontorrengøringsfolk og entreprenører i nærheden af dig, som har erfaringen og udstyret til at få dit kontor til at skinne.
Handyhand gør det nemt at finde en kontor rengøringshjælper i ebberup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien kontor rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige kontor rengøringshjælpere i ebberup, i post nr: 5000 til 5985.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kontor rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 210.00,- til 210.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!