Mathilde R.
Odense M
Seneste Anmeldelse
"Mega søde og god"
Støvsugning og fejning af gulve
Rengøring af skriveborde
Rengøring af kantine
Rengøring af mødelokaler
Dybdegående kontor rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Odense M
"Mega søde og god"
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Store Merløse
"Super effektiv"
København S
"Malena gjorde sit arbejde, men glemte et enkelt skab, og der var edderkoppespind i stuen."
Nyborg
"Meget behagelig møde med Karsten som har en meget professionel tilgang til udførelsen af opgaven"
Odense SØ
"Effektiv, grundig og dybt fokuseret… 💪 Fuldt ud tilfreds og kan kun anbefale Per til andre, som skal have skiftet og monteret skorsten og brændeovn.. Det var nemt at få en aftale i hus med kort frist, og Per var høflig, beskeden og dygtig 👍"
Middelfart
"Alt er som aftalt 👍"
Randers NV
"Efter et mindre bump i vejen grundet noget sygdom, fik vi aftalt en ny dag til at udføre opgaven. Benyamin var nem at kommunikere med og hurtig til at svare, og fik hurtigt og effektivt klaret rengøringen af vores lejlighed. Vi kan kun anbefale ham og hans makker 👌"
Alt var super godt. Pernille er virkelig effektiv og holder sine aftaler! Kan varmt anbefales. Super sød og imødekommende
Rengøring af lejlighed og kontor
700,-
Man kan forvente at hun melder sig syg første gang hun skulle komme og se på opgaven. og ikke er til at få kontakt med.
rengøring af hus og kontor
650,-
Phuong er effektiv og har udført et godt job.
rengøring af hus og kontor
600,-
Behagelig oplevelse med rengøring :)
Slutrengøring lejebolig 90m2
1,500,-
Super service og yderst behagelig 👌
Rengøring
800,-
Flot resultat og kommunikation.
Flytterengøring, ryddet lejlighed
2,200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Husrengøring
500 kr
Årslev
rengøring i lejlighed ca 80 kvm støvsugning gulvvask, støve af
Oprydning og sortering
1,000 kr
Årslev
Oprydning og sortering i skabe og skuffer
Rengøringshjælp (2 x gange om måneden)
Aarslev
Kære rette vedkommende Vi er et ungt par der søger en fast rengøringshjælp til at komme i 3-5 timer hver anden uge og hjælpe med rengøring. Vi bor i en stor gammel villa i Årslev. Vi har støvsuger og rengøringsmidler.
Rengøring af landejendom i Årslev
1,500 kr
Årslev
Vi ønsker fast hjælp til rengøring af vores landejendom på ca. 370m2. Hvis det aftales, står alle rengøringsartikler klar til brug.
rengøring
300 kr
Årslev
Vil gerne have pudset vinduer indvendigt. Rengjort 1 badeværelse. Rengjort alle flader som køkkenlåger, døre og dørkamme.
Rengøringshjælp (2 x gange om måneden)
Aarslev
Kære rette vedkommende Vi er et ungt par der søger en fast rengøringshjælp til at komme i 3-5 timer hver anden uge og hjælpe med rengøring. Vi bor i en stor gammel villa i Årslev. Vi har støvsuger og rengøringsmidler.
søger fast rengøringshjælp til ældrebolig.
Årslev
Fast rengøringshjælp til ældrebolig søges. Jeg er på udkig efter ugentlig rengøring hos min far, som lige er flyttet i ældrebolig. Han har brug for 1 times rengøring ugentligt, som skal bestå af støvsugning, vask af gulv, rengøring af overflader samt badeværelse. Boligen er på 50 m2. Hver fjerde uge er der behov for 2 timer til fx at ordne køleskabet, eller hvad der nu måtte være af behov. Ældreboligen ligger i nørre lyndelse, Årslev.
Rengøring privat
Årslev
Parcelhus badeværelse entre køkken-alrum støvsuge soveværelse ca 70 kvm Hveranden uge
Kontorrengøring sker normalt først om morgenen eller ved arbejdsdagens slutning for at minimere forstyrrelser og støj. Afhængigt af dit kontors brug vil du sandsynligvis have brug for en regelmæssig kontorrengøring alt fra dagligt til ugentligt. Eller du kan ansætte en kontorrengøringsassistent til lejlighedsvise rengøringer - som når du flytter kontorer efter du har holdt en kontorfest, eller når en vigtig kunde kommer på besøg. En standard kontorrengøringsservice vil normalt inkludere følgende trin:
Din kontorrengøringsperson vil fjerne affald fra skraldespande i hvert kontor og under hver skrivebord. De vil også fjerne affaldet fra eventuelle køkken- og badeværelsesspande. Diskret vil de transportere alt kontoraffald til de store skraldespande udenfor og erstatte skraldeposerne undervejs.
Kontorrengøring vil altid omfatte støvsugning af gulvene med fokus på områder med stor trafik. Din rengøringsassistent vil pletrense synlige pletter for at forhindre dem i at sætte sig. Derefter vil de moppe eventuelle hårde gulvområder ved hjælp af en dampmoppe eller moppe og spand og sætte "vådt gulv" skilte op, hvis der er medarbejdere til stede på kontoret.
Din kontorrengør vil sørge for rene borde, bordplader og gulve i dit personalekøkken. De fleste medarbejdere forventes at vaske og tørre deres egne tallerkener, men din professionelle rengøringsassistent kan inkludere denne service eller hjælpe med at pakke opvaskemaskinen. I dine personalebadeværelser vil de rengøre hver toilet, tørre vaskene og bænkene af og moppe gulvene. De vil bruge "vådt gulv" skilte for at sikre, at medarbejdere og besøgende ikke glider.
Til sidst vil de rengøre eventuelle resterende overflader, der bruges regelmæssigt, med fokus på skriveborde, borde, ventilatorer og vinduer. Din kontorrengøringsperson vil bruge vinduesrens og papirhåndklæde til at fjerne mærker fra interne vinduesoverflader samt eventuelle glaspartitioner og paneler. De vil også desinficere dørhåndtag for at sikre et hygiejnisk miljø og forhåbentlig minimere spredningen af sygdom på din arbejdsplads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for at få kontorrengøring ordnet? Ordentligt rengjorte kontorer vil betyde et mere produktivt, sundt og fredeligt miljø for dit team at arbejde i - og det vil give dem tid og energi til at fokusere på det arbejde, de er ansat til at gøre. Professionelle kontorrengøringstjenester tager sig af alle de irriterende rengøringsopgaver, som du og dit team ikke har tid (eller udstyr) til. Ting som at skifte skraldespande, støvsuge gulvene og tørre den tvivlsomme plet af på personalestuen. Erhvervskontorrengøring er en klog investering, der vil begynde at betale sig med det samme.
Leder du efter det bedste sted at finde kontorrengøringsfolk i dit lokalområde? Handyhand har dig dækket. Vi vil sætte dig i forbindelse med de bedste kommercielle kontorrengøringsfolk og entreprenører i nærheden af dig, som har erfaringen og udstyret til at få dit kontor til at skinne.
Handyhand gør det nemt at finde en kontor rengøringshjælper i årslev til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien kontor rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige kontor rengøringshjælpere i årslev, i post nr: 5000 til 5985.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kontor rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 430.00,- til 790.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!