Dalida .
Frederiksberg C
Seneste Anmeldelse
"Kan varmt anbefale at give Dalida en hjælpende hånd der hvor du kan. Lidt at planlægge opgave med 👍☺️"
Erhvervsrengøringstjenester nær dig
Rengøringstjenester
Erhvervs-vinduespudsning
Rengøring af kommercielle køkkener
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Frederiksberg C
"Kan varmt anbefale at give Dalida en hjælpende hånd der hvor du kan. Lidt at planlægge opgave med 👍☺️"
Give
"Super god, omhyggelig og rar at arbejde sammen med. Kan klart anbefales 👍"
Randers NV
"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Grindsted
"Super god kommunikation, og holder hvad der er aftalt"
Tilst
"God og arbejdsom."
"Mange tusinde tak for din store indsats og hjælp Simon. Den har været helt uvurderlig. Jeg ville ønske at jeg havde råd til at betale dig dobbelt så meget og jeg ønsker dig og din familie en rigtig god jul og et supergodt nytår, samt alt godt i det nye år og i fremtiden. Du er en rar og behagelig person og utroligt hjælpsom og behagelig at samarbejde med. Og hvis jeg har råd og brug for hjælp igen, står du som den allerførste jeg ringer til. Tak for alt Simon! Jeg håber og ønsker for dig at dine fremtidsønsker går i opfyldelse - og det gør de helt sikkert med din store venlighed, indlevelse og målrettethed. Tak for denne gang."
Rengøring
2,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Havearbejde og husrengøring
1,570 kr
Give
Havearbejde og rengøring af hus. ca. 500 m3. ukrudt græsslåning, vinduespudsning, støvsugning og gulvvask. rengøringsmidler og udstyr er til rådighed
Husrengøring 190 kvm to etager
1,000 kr
Give
Rengøring af 190 kvm på to etager, 2 stuer, 2 bad/toilet, køkken+spisekrog, 3 værelser, et andet rum og en entré.
Rengøring 1 gang ugentligt
500 kr
Give
Jeg bor i en 200 kvm lejlighed og jeg søger en frisk m/k som kan komme og støvsuge, vaske gulve og rengøre toiletter. Der er 2 toiletter. 1 gang ugentligt. Jeg har de gængse rengøringsmidler (Ajax) og gulvmoppe og spand mv. samt selvfølgelig en støvsuger. Skriv gerne hvis der skal indkøbes noget til opgaven.
Det meste af huset skal rengøres
600 kr
Give
2 badeværelser: Spejle pudses, vask rengøres og vandrette overflader tørres af, spabad rengøres (1) , brusekabiner, affald tømmes, toilet rengøres og gulv støvsuges og vaskes. Tørre støv af på vandrette overflader på 2 etager Pudse glasvægge/glaslamper Støvsuge 3 etager + 2 trapper Gulvvask 3 etager + 2 trapper
Rense og oliering af træterasse
3,000 kr
Give
Cirka 100 kvadratmeter træterrasse skal renses og olieres. Vi kommer selv med materialer, så det er kun arbejdstimer. Det kræver 2 dage da terrassen skal være tør efter den er renset og før den bliver olieret.
Rengøring
2,000 kr
Give
Jeg søger en, der vil hjælpe mig med at gøre mit hus på 124 m2 rent, inden det skal sælges. Huset er ryddet for alt indbo og er lige til at gå i gang med, så du vælger selv dag og tidspunkt. der er Stue, køkken, 3 værelser, badeværelse, entre, mellemgang og bryggers. Køkkenskabe skal vaskes ned, samt øvrige andre skabe, som kun skal tørres over med glasrens og en klud - såvel indeni, som udenpå. OBS at toiletmøbler skal tørres forsigtigt ved kanter, da folien er løs der. Døre skal vaskes og alle ruder pudses inde og ude. Ovn, opvasker og køleskab skal rengøres. træloft overalt skal støvsuges, da klude og lign. hænger i ellers. Vinduesrammer og gardinskjuler/-ophæng i stuen i hvid skal vaskes af. Tæpper og gulve skal støvsuges grundigt og gulvene vaskes. Der er gjort rent enkelte steder, så bedøm selv, hvor det er nødvendigt! Der er alt hvad du skal bruge, men synes du at noget mangler, siger du til, når vi mødes for at besigtige opgaven.
Rengøring af sommerhus
Give
Rengøring af 85m2 sommerhus i Vesterlund 7323 Give. Jeg plejer at bruge 2 timer på at gøre det rent. Rengøringsmidler er i huset. En rengøring torsdag den 6 oktober mellem §§§§§§§§§§§.
rengøring af lejlihed
Glamsbjerg
66 kvadratmeter
Erhvervsrengøringsfolk arbejder normalt efter arbejdstid, enten sent om aftenen eller tidligt om morgenen, så de ikke forstyrrer din virksomhed. Du kan booke en erhvervsrengøringsservice til regelmæssig rengøring på daglig eller ugentlig basis. Eller du kan anmode om en mere grundig rengøring, når du flytter kontorer eller afholder en begivenhed eller funktion. Her er nogle specifikke services og hvad du kan forvente:
Når du hyrer en regelmæssig rengøringsservice til dine kontorer, vil de normalt arbejde uden for almindelig arbejdstid. De vil tømme skraldespandene og tage skraldet ud, før de udskifter alle affaldsposer. Derefter vil de rengøre gulvene, køkkenerne og badeværelserne. Din rengøringsmedarbejder kan tørre skrivebordene og andre overflader af, inklusive vinduer. Når du bestiller din kontorrengøring, kan du specificere, hvor grundig du har brug for, at dine rengøringsfolk skal være, og anmode om yderligere opgaver som at tømme opvaskemaskiner og rydde op i arbejdsområder.
Erhvervsrengøringsfolk kan fjerne dit kontoraffald og derefter bortskaffe det for dig. Hvis du har en stor mængde affald (for eksempel efter et arrangement eller en kontorrenovering), kan det være nødvendigt at leje en container for at hjælpe dine erhvervsrengøringsfolk med at fjerne det hurtigere og sikre, at din arbejdsplads forbliver sikker og sund.
Højfrekvente områder skal rengøres regelmæssigt for at holde dem sikre og hygiejniske for både personale og kunder. Din kommercielle rengøringsassistent kan anbefale en passende rengøringsplan, herunder hvilke opgaver der skal udføres og hvor ofte. Dette kan omfatte at rydde op, stable og tømme opvaskemaskiner samt rydde op i møbler. Som minimum vil de tørre alle overflader af, tage affaldet ud, udskifte affaldsposer, støvsuge og moppe. Badeværelsesrengøring vil normalt omfatte tømning af affaldsspande, støvsugning og mopping af gulve, udskiftning af brugte toiletruller, rengøring af toiletter og bruseområder samt aftørring af håndvaske og bordplader.
Erhvervsmæssige gulvrengøringsmidler vil bruge forskellige typer udstyr afhængigt af overfladen og hyppigheden af rengøringen. Marmor, beton, træ og flisegulve kræver alle særlig behandling for at holde dem rene, men ikke glatte. Daglig støvsugning og manuel gulvvask er velegnet til mindre områder. Men større gulvområder som supermarkeder, hospitaler og indkøbscentre kan bruge erhvervsmæssige gulvpoleringsmaskiner for at holde gulvene skinnende rene. Hvis du har et industriområde eller våde områder som f.eks. fitnesscentre og brusebadeværelser, kan din rengøringsassistent bruge trykslanger, damprensere og stærkere kemikalier til at sterilisere området.
Udover at støvsuge tæpper, løbere og indgangsmåtter dagligt, er det vigtigt at bestille en årlig eller sæsonbestemt dybderensning af dit tæppe for at holde det friskt og lugtfrit. Din kommercielle rengøringsperson vil medbringe deres damprenser for at skylle varmt vand ind i tæppet, løsne og fjerne snavs og dræbe bakterier i processen. Din tæpperenser vil foretage en forundersøgelse og lede efter eventuelle pletter og bekymringsområder. De vil flytte møbler, støvsuge løst snavs, behandle eventuelle pletter og derefter bruge maskiner til enten at tørre eller dampe rense dit tæppe. Dine gulve kan have brug for flere timer til at tørre helt, før møblerne kan flyttes tilbage på plads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har du brug for hjælp til en stor rengøringsopgave på din arbejdsplads? Eller har du bare brug for et regelmæssigt rengøringsteam til at holde din virksomhed skinnende ren? Uanset om du har brug for regelmæssig eller farligt affald fjernet, tung industrirengøring eller almindelig kontorrengøring, vil en kommerciel rengøringsvirksomhed sørge for, at din arbejdsplads er sikker for dit personale og dine kunder. Sørg for, at dit team kan fokusere på deres opgaver og ansæt en kommerciel rengøringsvirksomhed til at holde din arbejdsplads sikker og sund med det bedste specialudstyr og rengøringsevner.
Hvis du leder efter de bedste lokale erhvervsrengøringsfolk, finder du et stort udvalg på Handyhand. Få lokale rengøringsfolk med øjeblikkelig tilgængelighed som backup for dine faste rengøringsfolk. Eller find det perfekte langvarige rengøringsteam til at hjælpe med regelmæssig rengøring af din virksomhed.
Handyhand gør det nemt at finde en erhvervsrengøringsassistent i give til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien erhvervsrengøringsassistent.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige erhvervsrengøringsassistenter i give, i post nr: 6823 til 7884.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Erhvervsrengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 580.00,- til 2,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!