Dalida .
Frederiksberg C
Seneste Anmeldelse
"Kan varmt anbefale at give Dalida en hjælpende hånd der hvor du kan. Lidt at planlægge opgave med 👍☺️"
Støvsugning og fejning af gulve
Rengøring af skriveborde
Rengøring af kantine
Rengøring af mødelokaler
Dybdegående kontor rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Frederiksberg C
"Kan varmt anbefale at give Dalida en hjælpende hånd der hvor du kan. Lidt at planlægge opgave med 👍☺️"
Give
"Meget professionel og ordentlig!"
Randers NV
"Effektive gutter."
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Tilst
"God og arbejdsom."
Middelfart
"Helt ok udført"
"Mange tusinde tak for din store indsats og hjælp Simon. Den har været helt uvurderlig. Jeg ville ønske at jeg havde råd til at betale dig dobbelt så meget og jeg ønsker dig og din familie en rigtig god jul og et supergodt nytår, samt alt godt i det nye år og i fremtiden. Du er en rar og behagelig person og utroligt hjælpsom og behagelig at samarbejde med. Og hvis jeg har råd og brug for hjælp igen, står du som den allerførste jeg ringer til. Tak for alt Simon! Jeg håber og ønsker for dig at dine fremtidsønsker går i opfyldelse - og det gør de helt sikkert med din store venlighed, indlevelse og målrettethed. Tak for denne gang."
Rengøring
2,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Havearbejde og husrengøring
1,570 kr
Give
Havearbejde og rengøring af hus. ca. 500 m3. ukrudt græsslåning, vinduespudsning, støvsugning og gulvvask. rengøringsmidler og udstyr er til rådighed
Husrengøring 190 kvm to etager
1,000 kr
Give
Rengøring af 190 kvm på to etager, 2 stuer, 2 bad/toilet, køkken+spisekrog, 3 værelser, et andet rum og en entré.
Rengøring 1 gang ugentligt
500 kr
Give
Jeg bor i en 200 kvm lejlighed og jeg søger en frisk m/k som kan komme og støvsuge, vaske gulve og rengøre toiletter. Der er 2 toiletter. 1 gang ugentligt. Jeg har de gængse rengøringsmidler (Ajax) og gulvmoppe og spand mv. samt selvfølgelig en støvsuger. Skriv gerne hvis der skal indkøbes noget til opgaven.
Det meste af huset skal rengøres
600 kr
Give
2 badeværelser: Spejle pudses, vask rengøres og vandrette overflader tørres af, spabad rengøres (1) , brusekabiner, affald tømmes, toilet rengøres og gulv støvsuges og vaskes. Tørre støv af på vandrette overflader på 2 etager Pudse glasvægge/glaslamper Støvsuge 3 etager + 2 trapper Gulvvask 3 etager + 2 trapper
Rense og oliering af træterasse
3,000 kr
Give
Cirka 100 kvadratmeter træterrasse skal renses og olieres. Vi kommer selv med materialer, så det er kun arbejdstimer. Det kræver 2 dage da terrassen skal være tør efter den er renset og før den bliver olieret.
Rengøring
2,000 kr
Give
Jeg søger en, der vil hjælpe mig med at gøre mit hus på 124 m2 rent, inden det skal sælges. Huset er ryddet for alt indbo og er lige til at gå i gang med, så du vælger selv dag og tidspunkt. der er Stue, køkken, 3 værelser, badeværelse, entre, mellemgang og bryggers. Køkkenskabe skal vaskes ned, samt øvrige andre skabe, som kun skal tørres over med glasrens og en klud - såvel indeni, som udenpå. OBS at toiletmøbler skal tørres forsigtigt ved kanter, da folien er løs der. Døre skal vaskes og alle ruder pudses inde og ude. Ovn, opvasker og køleskab skal rengøres. træloft overalt skal støvsuges, da klude og lign. hænger i ellers. Vinduesrammer og gardinskjuler/-ophæng i stuen i hvid skal vaskes af. Tæpper og gulve skal støvsuges grundigt og gulvene vaskes. Der er gjort rent enkelte steder, så bedøm selv, hvor det er nødvendigt! Der er alt hvad du skal bruge, men synes du at noget mangler, siger du til, når vi mødes for at besigtige opgaven.
Rengøring af sommerhus
Give
Rengøring af 85m2 sommerhus i Vesterlund 7323 Give. Jeg plejer at bruge 2 timer på at gøre det rent. Rengøringsmidler er i huset. En rengøring torsdag den 6 oktober mellem §§§§§§§§§§§.
rengøring af lejlihed
Glamsbjerg
66 kvadratmeter
Kontorrengøring sker normalt først om morgenen eller ved arbejdsdagens slutning for at minimere forstyrrelser og støj. Afhængigt af dit kontors brug vil du sandsynligvis have brug for en regelmæssig kontorrengøring alt fra dagligt til ugentligt. Eller du kan ansætte en kontorrengøringsassistent til lejlighedsvise rengøringer - som når du flytter kontorer efter du har holdt en kontorfest, eller når en vigtig kunde kommer på besøg. En standard kontorrengøringsservice vil normalt inkludere følgende trin:
Din kontorrengøringsperson vil fjerne affald fra skraldespande i hvert kontor og under hver skrivebord. De vil også fjerne affaldet fra eventuelle køkken- og badeværelsesspande. Diskret vil de transportere alt kontoraffald til de store skraldespande udenfor og erstatte skraldeposerne undervejs.
Kontorrengøring vil altid omfatte støvsugning af gulvene med fokus på områder med stor trafik. Din rengøringsassistent vil pletrense synlige pletter for at forhindre dem i at sætte sig. Derefter vil de moppe eventuelle hårde gulvområder ved hjælp af en dampmoppe eller moppe og spand og sætte "vådt gulv" skilte op, hvis der er medarbejdere til stede på kontoret.
Din kontorrengør vil sørge for rene borde, bordplader og gulve i dit personalekøkken. De fleste medarbejdere forventes at vaske og tørre deres egne tallerkener, men din professionelle rengøringsassistent kan inkludere denne service eller hjælpe med at pakke opvaskemaskinen. I dine personalebadeværelser vil de rengøre hver toilet, tørre vaskene og bænkene af og moppe gulvene. De vil bruge "vådt gulv" skilte for at sikre, at medarbejdere og besøgende ikke glider.
Til sidst vil de rengøre eventuelle resterende overflader, der bruges regelmæssigt, med fokus på skriveborde, borde, ventilatorer og vinduer. Din kontorrengøringsperson vil bruge vinduesrens og papirhåndklæde til at fjerne mærker fra interne vinduesoverflader samt eventuelle glaspartitioner og paneler. De vil også desinficere dørhåndtag for at sikre et hygiejnisk miljø og forhåbentlig minimere spredningen af sygdom på din arbejdsplads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for at få kontorrengøring ordnet? Ordentligt rengjorte kontorer vil betyde et mere produktivt, sundt og fredeligt miljø for dit team at arbejde i - og det vil give dem tid og energi til at fokusere på det arbejde, de er ansat til at gøre. Professionelle kontorrengøringstjenester tager sig af alle de irriterende rengøringsopgaver, som du og dit team ikke har tid (eller udstyr) til. Ting som at skifte skraldespande, støvsuge gulvene og tørre den tvivlsomme plet af på personalestuen. Erhvervskontorrengøring er en klog investering, der vil begynde at betale sig med det samme.
Leder du efter det bedste sted at finde kontorrengøringsfolk i dit lokalområde? Handyhand har dig dækket. Vi vil sætte dig i forbindelse med de bedste kommercielle kontorrengøringsfolk og entreprenører i nærheden af dig, som har erfaringen og udstyret til at få dit kontor til at skinne.
Handyhand gør det nemt at finde en kontor rengøringshjælper i give til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien kontor rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige kontor rengøringshjælpere i give, i post nr: 6823 til 7884.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kontor rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 580.00,- til 2,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!