Benyamin H.
Randers NV
Seneste Anmeldelse
"Effektive gutter."
Støvsugning og fejning af gulve
Rengøring af skriveborde
Rengøring af kantine
Rengøring af mødelokaler
Dybdegående kontor rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Randers NV
"Effektive gutter."
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Frederiksberg C
"Kan varmt anbefale at give Dalida en hjælpende hånd der hvor du kan. Lidt at planlægge opgave med 👍☺️"
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Vinderup
"Super hurtig og god service 👍👍"
Ringkøbing
"En stor samle opgave løst"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Tilst
"God og arbejdsom."
Ronni er simpelthen fantastisk! God kommunikation og nem at arbejde med. Anbefalede!
Indflytningsrengøring af hus 182m2
1,900,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengøring - fast hver 14. dag
400 kr
Videbæk
Rengøring af bolig Areal: 180 m2 Hyppighed: Hver 14. dag Opgaver: Aftørring, støvsugning, gulvvask, 2 badeværelser Plan: Huset er i et plan Byggeår: 2019 Rengøringsmidler: Til rådighed eller medbring egne Kæledyr: Lille hund Tidsforbrug: 2,5 time
Rengøring
800 kr
Videbæk
Rengøring af vores hus inden fremvisning, huset er til salg. Der er tale om følgende - Rengøring af badeværelser - Rengøring af køkken - Vaske vinduer indenfor - Tørre støv af overalt - Støvsuge og vaske gulve Vi har de ting der skal bruges, men ønsker i at bruge jeres egne ting er det selvfølgelig okay. Huset er 157 kvm - 4 værelser - Stor stue/spisestue - 2 badeværelser - Gang + bryggers - Køkken. Det skal kunne gøres søndag d. 4 mellem 10-13
Rengøring
1,000 kr
Videbæk
Rengøring af vores hus inden fremvisning, huset er til salg. Der er tale om følgende - Rengøring af badeværelser - Rengøring af køkken - Vaske vinduer indenfor - Tørre støv af overalt - Støvsuge og vaske gulve Vi har selv alt rengøringsmidler, støvsuger mm. vi har bare ikke lige tiden eller overskuddet til at få det gjort. Huset er 156 kvm, der er 4 værelser, stor stue/spisestue, 2 badeværelser, 2 gange og køkken. Det skal kunne gøres søndag d. 4 mellem 10-13
Indflytningsrengøring af hus 182m2
1,960 kr
Videbæk
Indflytningsrengøring, med rengøring af ovn, køle/fryseskab og vinduer. Huset er 182m2 - plantegning er vedhæftet. Der vil være tomt, og der vil være nogen på stedet. Rengøring 1. august efter kl. 12.00.
Flytterengøring tilbud ønskes
1,500 kr
Videbæk
Hej jeg skal fra flytte min lejlighed på 85 kvadratmeter til 1 september den 3 værelset og ville høre om jeg kunne få et godt tilbud på en flytte rengøring, den er ikke så meget beskidt men der er nogen steder hvor der er noget, som feksempel ude på badeværelset hvor der er faldet meget skidt ned af, også er der nogen rører der skal ordnes og stikkontakter, og beadværelsespejl og vinduer indenfor, ovenen skal ikke rengøres efter som den aldrig har været brugt ellers er det ikke så voldsomt jeg sender også billeder så kan i se hvad det er for en opgave. Glæder mig til at modtage et godt tilbud. Så hoved rengøring i køkkenet og stuen badeværelse og gæsteværelse, og vinduer indenfor skal også ordnes men minus oven, for den er ikke brugt. Ellers er det hovedrengøring af hele lejligheden.
Rengøring af hus
Videbæk
Rengøring af hus på lidt over 200 m2 inklusiv gulvvaske af alrum. Huset ligger i Vorgod-Barde Hverdage mellem 8-15 (gerne torsdag) Hver 2. uge
Kontorrengøring sker normalt først om morgenen eller ved arbejdsdagens slutning for at minimere forstyrrelser og støj. Afhængigt af dit kontors brug vil du sandsynligvis have brug for en regelmæssig kontorrengøring alt fra dagligt til ugentligt. Eller du kan ansætte en kontorrengøringsassistent til lejlighedsvise rengøringer - som når du flytter kontorer efter du har holdt en kontorfest, eller når en vigtig kunde kommer på besøg. En standard kontorrengøringsservice vil normalt inkludere følgende trin:
Din kontorrengøringsperson vil fjerne affald fra skraldespande i hvert kontor og under hver skrivebord. De vil også fjerne affaldet fra eventuelle køkken- og badeværelsesspande. Diskret vil de transportere alt kontoraffald til de store skraldespande udenfor og erstatte skraldeposerne undervejs.
Kontorrengøring vil altid omfatte støvsugning af gulvene med fokus på områder med stor trafik. Din rengøringsassistent vil pletrense synlige pletter for at forhindre dem i at sætte sig. Derefter vil de moppe eventuelle hårde gulvområder ved hjælp af en dampmoppe eller moppe og spand og sætte "vådt gulv" skilte op, hvis der er medarbejdere til stede på kontoret.
Din kontorrengør vil sørge for rene borde, bordplader og gulve i dit personalekøkken. De fleste medarbejdere forventes at vaske og tørre deres egne tallerkener, men din professionelle rengøringsassistent kan inkludere denne service eller hjælpe med at pakke opvaskemaskinen. I dine personalebadeværelser vil de rengøre hver toilet, tørre vaskene og bænkene af og moppe gulvene. De vil bruge "vådt gulv" skilte for at sikre, at medarbejdere og besøgende ikke glider.
Til sidst vil de rengøre eventuelle resterende overflader, der bruges regelmæssigt, med fokus på skriveborde, borde, ventilatorer og vinduer. Din kontorrengøringsperson vil bruge vinduesrens og papirhåndklæde til at fjerne mærker fra interne vinduesoverflader samt eventuelle glaspartitioner og paneler. De vil også desinficere dørhåndtag for at sikre et hygiejnisk miljø og forhåbentlig minimere spredningen af sygdom på din arbejdsplads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for at få kontorrengøring ordnet? Ordentligt rengjorte kontorer vil betyde et mere produktivt, sundt og fredeligt miljø for dit team at arbejde i - og det vil give dem tid og energi til at fokusere på det arbejde, de er ansat til at gøre. Professionelle kontorrengøringstjenester tager sig af alle de irriterende rengøringsopgaver, som du og dit team ikke har tid (eller udstyr) til. Ting som at skifte skraldespande, støvsuge gulvene og tørre den tvivlsomme plet af på personalestuen. Erhvervskontorrengøring er en klog investering, der vil begynde at betale sig med det samme.
Leder du efter det bedste sted at finde kontorrengøringsfolk i dit lokalområde? Handyhand har dig dækket. Vi vil sætte dig i forbindelse med de bedste kommercielle kontorrengøringsfolk og entreprenører i nærheden af dig, som har erfaringen og udstyret til at få dit kontor til at skinne.
Handyhand gør det nemt at finde en kontor rengøringshjælper i videbæk til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien kontor rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige kontor rengøringshjælpere i videbæk, i post nr: 6823 til 7884.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kontor rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 790.00,- til 1,530.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!