Elena N.
Skovlunde
Seneste Anmeldelse
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Erhvervsrengøringstjenester nær dig
Rengøringstjenester
Erhvervs-vinduespudsning
Rengøring af kommercielle køkkener
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Kerteminde
"Tom var sød, imødekommende, venlig og tog opgaven med et smil. Tak for hjælpen :)"
København S
"Malena gjorde sit arbejde, men glemte et enkelt skab, og der var edderkoppespind i stuen."
København Ø
"."
København S
"Mangler følelse for detaljer, men ellers god"
Copenhagen
"Jeg forstår slet ikke hvordan jeg skal give en anmeldelse til denne person som får penge uden at udfører opgaven."
Brønshøj
"Fantastic service, attention to details, very skilled and helpful. Recommend."
Frederiksberg
"Fantastisk handyhand, som altid er der til tiden, god kommunkation og hun kan lagt mere end bare rengøring :-)"
"Elena er grundig og gør din lejlighed skinnende ren. Hun manglede kun at gøre nogle nogle bageplader rene, ellers var alt tip top! Hun forlangte 500kr ekstra, trods jeg havde skrevet, hvad der skulle rengøres og til en pris af 3000kr. Det var en smule ubehageligt, at føle sig presset til ekstra betaling. Jeg havde foretrukket hun havde gjort opmærksom på dette i kommunikationen inden."
Rengøring af 68 kvm. Lejlighed ved fraflytning
3,000,-
I am incredibly impressed with the cleaning of our apartment. The place looks immaculate, with every detail taken care of to perfection. Zahida was professional, thorough, and left our home looking fantastic. I highly recommend her service for anyone looking for a sparkling clean home. Thank you for such a wonderful job.
Rengøring af 2-værelses lejlighed på 58 m2 i Dyssegård.
550,-
Grundigt arbejde :)
Rengøring af 65 kvm lejlighed
600,-
Super god service
Rengøring af lejelighed
450,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengøring af 2-værelses lejlighed på 58 m2 i Dyssegård.
500 kr
Dyssegård
Ønsket tidspunkt for opgavens start er kl. 9 morgen. Rengøring af 2-værelses lejlighed på 58 m2 på 4. sal uden elevator. Vi har alt udstyr til opgaven. Opgaven omfatter rengøring af køkken, stue og soveværelse. Afstøvning, støvsugning og gulvvask af hele lejligheden. Opgaven kan godt udføres som regelmæssig fremadrettet, hvis der er et match.
Clean garden
1,000 kr
Dyssegård
We want to remove weeds, trim bushes & clean the garden n general. Garden size is 150 sqm. We have tools, & can take care of the waste too
Polering af marmor sofabord
Dyssegård
Polering af marmorplade på sofabord mål 117 × 56 cm. Ingen dybe ridser eller pletter, pladen flyttes nemt
Rengøring af 65 kvm lejlighed
550 kr
Dyssegård
Rengøring af 65 kvm2 lejlighed. 2,5 time. Køkken, badeværelse, stue, soveværelse. Ingen vinduespudsning. Ingen rengøring af ovn. Rengøringsmidler og udstyr er i lejligheden.
Hushjælp til rengøring og madlavning
1,900 kr
Dyssegård
Hushjælp: Har du lyst til at arbejde med huslige gøremål? Vi er en familie på 4 (2 børn på hhv. 3 og 9 år) og vi kunne godt tænke os hjælp til huslige gøremål 3-4 gange om ugen af 3-4 timer per gang, dvs. 9-16 timer per uge (timeantal vil blive afklaret i løbet af de første par måneder når vi ser hvor lang tid opgaverne tager). Opgaverne er oprydning, støvsugning, rengøring, tøjvask samt hænge op og lægge på plads. Derudover, vil vi gerne have hjælp til at indkøb og madlavning, dvs. at stege og dampe kød og grøntsager og sætte det i bøtter til ugen. Dvs. det er meget simpel madlavning og kræver kun basale kokkeegenskaber. Vi vil gerne finde en, som vi kan samarbejde med i længere tid og søger en person som pålidelig, let at arbejde med og har lyst til at arbejde med oprydning, rengøring og madlavning. Det ville være ideelt hvis det kunne være mandag, onsdag og fredag i tidsrummet 8.30-15.00, samt evt. tirsdag eller torsdag. Du må selv bestemme hvornår i tidsrummet du laver arbejdet. Og alternativt, kan tidsrummene før 8.30 eller mellem 15 og 18 kan også fungere. Angiv venligst den timeløn, som du gerne vil tilbyde, når du skriver.
Oprydning og tøjvask - 3 x 3 timer per uge
1,170 kr
Dyssegård
Vi er en familie på 4 og kunne godt tænke os hjælp til oprydning, tøjvask, indkøb, madlavning herhjemme ca. 3-4 x 3 timer per uge. Vi vil vurdere tidsforbruget løbende ift. om det bliver 3 x 3 timer eller om der er brug for mere for at få løst opgaverne. Det ville være ideelt hvis det kunne være mandag, onsdag og fredag i tidsrummet 8.30-15.00, samt evt. tirsdag og torsdag, hvis det bliver behov. Det drejer sig om at rydde op i køkken-alrum, sætte i opvaskemaskinen, støvsuge samt at vaske tøj og hænge det op. Derudover, vil vi gerne have hjælp til at indkøb og madlavning, dvs. at stege og dampe kød og grøntsager og sætte det i bøtter til ugen (dvs. at det er rimeligt nemt). Vi søger en langtidsløsning og har brug for en som pålidelig, let at arbejde med og har evner indenfor både oprydning, rengøring og madlavning, samt kan præsentere gode referencer. Vi forestiller os en timeløn på 130 DKK/time, men er åben for diskussion af dette, hvis behov.
Erhvervsrengøringsfolk arbejder normalt efter arbejdstid, enten sent om aftenen eller tidligt om morgenen, så de ikke forstyrrer din virksomhed. Du kan booke en erhvervsrengøringsservice til regelmæssig rengøring på daglig eller ugentlig basis. Eller du kan anmode om en mere grundig rengøring, når du flytter kontorer eller afholder en begivenhed eller funktion. Her er nogle specifikke services og hvad du kan forvente:
Når du hyrer en regelmæssig rengøringsservice til dine kontorer, vil de normalt arbejde uden for almindelig arbejdstid. De vil tømme skraldespandene og tage skraldet ud, før de udskifter alle affaldsposer. Derefter vil de rengøre gulvene, køkkenerne og badeværelserne. Din rengøringsmedarbejder kan tørre skrivebordene og andre overflader af, inklusive vinduer. Når du bestiller din kontorrengøring, kan du specificere, hvor grundig du har brug for, at dine rengøringsfolk skal være, og anmode om yderligere opgaver som at tømme opvaskemaskiner og rydde op i arbejdsområder.
Erhvervsrengøringsfolk kan fjerne dit kontoraffald og derefter bortskaffe det for dig. Hvis du har en stor mængde affald (for eksempel efter et arrangement eller en kontorrenovering), kan det være nødvendigt at leje en container for at hjælpe dine erhvervsrengøringsfolk med at fjerne det hurtigere og sikre, at din arbejdsplads forbliver sikker og sund.
Højfrekvente områder skal rengøres regelmæssigt for at holde dem sikre og hygiejniske for både personale og kunder. Din kommercielle rengøringsassistent kan anbefale en passende rengøringsplan, herunder hvilke opgaver der skal udføres og hvor ofte. Dette kan omfatte at rydde op, stable og tømme opvaskemaskiner samt rydde op i møbler. Som minimum vil de tørre alle overflader af, tage affaldet ud, udskifte affaldsposer, støvsuge og moppe. Badeværelsesrengøring vil normalt omfatte tømning af affaldsspande, støvsugning og mopping af gulve, udskiftning af brugte toiletruller, rengøring af toiletter og bruseområder samt aftørring af håndvaske og bordplader.
Erhvervsmæssige gulvrengøringsmidler vil bruge forskellige typer udstyr afhængigt af overfladen og hyppigheden af rengøringen. Marmor, beton, træ og flisegulve kræver alle særlig behandling for at holde dem rene, men ikke glatte. Daglig støvsugning og manuel gulvvask er velegnet til mindre områder. Men større gulvområder som supermarkeder, hospitaler og indkøbscentre kan bruge erhvervsmæssige gulvpoleringsmaskiner for at holde gulvene skinnende rene. Hvis du har et industriområde eller våde områder som f.eks. fitnesscentre og brusebadeværelser, kan din rengøringsassistent bruge trykslanger, damprensere og stærkere kemikalier til at sterilisere området.
Udover at støvsuge tæpper, løbere og indgangsmåtter dagligt, er det vigtigt at bestille en årlig eller sæsonbestemt dybderensning af dit tæppe for at holde det friskt og lugtfrit. Din kommercielle rengøringsperson vil medbringe deres damprenser for at skylle varmt vand ind i tæppet, løsne og fjerne snavs og dræbe bakterier i processen. Din tæpperenser vil foretage en forundersøgelse og lede efter eventuelle pletter og bekymringsområder. De vil flytte møbler, støvsuge løst snavs, behandle eventuelle pletter og derefter bruge maskiner til enten at tørre eller dampe rense dit tæppe. Dine gulve kan have brug for flere timer til at tørre helt, før møblerne kan flyttes tilbage på plads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har du brug for hjælp til en stor rengøringsopgave på din arbejdsplads? Eller har du bare brug for et regelmæssigt rengøringsteam til at holde din virksomhed skinnende ren? Uanset om du har brug for regelmæssig eller farligt affald fjernet, tung industrirengøring eller almindelig kontorrengøring, vil en kommerciel rengøringsvirksomhed sørge for, at din arbejdsplads er sikker for dit personale og dine kunder. Sørg for, at dit team kan fokusere på deres opgaver og ansæt en kommerciel rengøringsvirksomhed til at holde din arbejdsplads sikker og sund med det bedste specialudstyr og rengøringsevner.
Hvis du leder efter de bedste lokale erhvervsrengøringsfolk, finder du et stort udvalg på Handyhand. Få lokale rengøringsfolk med øjeblikkelig tilgængelighed som backup for dine faste rengøringsfolk. Eller find det perfekte langvarige rengøringsteam til at hjælpe med regelmæssig rengøring af din virksomhed.
Handyhand gør det nemt at finde en erhvervsrengøringsassistent i dyssegård til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien erhvervsrengøringsassistent.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige erhvervsrengøringsassistenter i dyssegård, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Erhvervsrengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 550.00,- til 1,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!