Elena N.
Skovlunde
Seneste Anmeldelse
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Støvsugning og fejning af gulve
Rengøring af skriveborde
Rengøring af kantine
Rengøring af mødelokaler
Dybdegående kontor rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Kerteminde
"Tom var sød, imødekommende, venlig og tog opgaven med et smil. Tak for hjælpen :)"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
København Ø
"Well made job"
København S
"Søde mennesker. Veludført arbejde - dygtig til sy-arbejde. Prisen god. Meget tilfreds."
Copenhagen
"Meget sød og god hjælp."
Brønshøj
"Fantastic service, attention to details, very skilled and helpful. Recommend."
Frederiksberg
"Fantastisk handyhand, som altid er der til tiden, god kommunkation og hun kan lagt mere end bare rengøring :-)"
Grundigt arbejde :)
Rengøring af 65 kvm lejlighed
600,-
Super god service
Rengøring af lejelighed
450,-
I am incredibly impressed with the cleaning of our apartment. The place looks immaculate, with every detail taken care of to perfection. Zahida was professional, thorough, and left our home looking fantastic. I highly recommend her service for anyone looking for a sparkling clean home. Thank you for such a wonderful job.
Rengøring af 2-værelses lejlighed på 58 m2 i Dyssegård.
550,-
"Elena er grundig og gør din lejlighed skinnende ren. Hun manglede kun at gøre nogle nogle bageplader rene, ellers var alt tip top! Hun forlangte 500kr ekstra, trods jeg havde skrevet, hvad der skulle rengøres og til en pris af 3000kr. Det var en smule ubehageligt, at føle sig presset til ekstra betaling. Jeg havde foretrukket hun havde gjort opmærksom på dette i kommunikationen inden."
Rengøring af 68 kvm. Lejlighed ved fraflytning
3,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengøring af 2-værelses lejlighed på 58 m2 i Dyssegård.
500 kr
Dyssegård
Ønsket tidspunkt for opgavens start er kl. 9 morgen. Rengøring af 2-værelses lejlighed på 58 m2 på 4. sal uden elevator. Vi har alt udstyr til opgaven. Opgaven omfatter rengøring af køkken, stue og soveværelse. Afstøvning, støvsugning og gulvvask af hele lejligheden. Opgaven kan godt udføres som regelmæssig fremadrettet, hvis der er et match.
Clean garden
1,000 kr
Dyssegård
We want to remove weeds, trim bushes & clean the garden n general. Garden size is 150 sqm. We have tools, & can take care of the waste too
Polering af marmor sofabord
Dyssegård
Polering af marmorplade på sofabord mål 117 × 56 cm. Ingen dybe ridser eller pletter, pladen flyttes nemt
Rengøring af 65 kvm lejlighed
550 kr
Dyssegård
Rengøring af 65 kvm2 lejlighed. 2,5 time. Køkken, badeværelse, stue, soveværelse. Ingen vinduespudsning. Ingen rengøring af ovn. Rengøringsmidler og udstyr er i lejligheden.
Hushjælp til rengøring og madlavning
1,900 kr
Dyssegård
Hushjælp: Har du lyst til at arbejde med huslige gøremål? Vi er en familie på 4 (2 børn på hhv. 3 og 9 år) og vi kunne godt tænke os hjælp til huslige gøremål 3-4 gange om ugen af 3-4 timer per gang, dvs. 9-16 timer per uge (timeantal vil blive afklaret i løbet af de første par måneder når vi ser hvor lang tid opgaverne tager). Opgaverne er oprydning, støvsugning, rengøring, tøjvask samt hænge op og lægge på plads. Derudover, vil vi gerne have hjælp til at indkøb og madlavning, dvs. at stege og dampe kød og grøntsager og sætte det i bøtter til ugen. Dvs. det er meget simpel madlavning og kræver kun basale kokkeegenskaber. Vi vil gerne finde en, som vi kan samarbejde med i længere tid og søger en person som pålidelig, let at arbejde med og har lyst til at arbejde med oprydning, rengøring og madlavning. Det ville være ideelt hvis det kunne være mandag, onsdag og fredag i tidsrummet 8.30-15.00, samt evt. tirsdag eller torsdag. Du må selv bestemme hvornår i tidsrummet du laver arbejdet. Og alternativt, kan tidsrummene før 8.30 eller mellem 15 og 18 kan også fungere. Angiv venligst den timeløn, som du gerne vil tilbyde, når du skriver.
Oprydning og tøjvask - 3 x 3 timer per uge
1,170 kr
Dyssegård
Vi er en familie på 4 og kunne godt tænke os hjælp til oprydning, tøjvask, indkøb, madlavning herhjemme ca. 3-4 x 3 timer per uge. Vi vil vurdere tidsforbruget løbende ift. om det bliver 3 x 3 timer eller om der er brug for mere for at få løst opgaverne. Det ville være ideelt hvis det kunne være mandag, onsdag og fredag i tidsrummet 8.30-15.00, samt evt. tirsdag og torsdag, hvis det bliver behov. Det drejer sig om at rydde op i køkken-alrum, sætte i opvaskemaskinen, støvsuge samt at vaske tøj og hænge det op. Derudover, vil vi gerne have hjælp til at indkøb og madlavning, dvs. at stege og dampe kød og grøntsager og sætte det i bøtter til ugen (dvs. at det er rimeligt nemt). Vi søger en langtidsløsning og har brug for en som pålidelig, let at arbejde med og har evner indenfor både oprydning, rengøring og madlavning, samt kan præsentere gode referencer. Vi forestiller os en timeløn på 130 DKK/time, men er åben for diskussion af dette, hvis behov.
Kontorrengøring sker normalt først om morgenen eller ved arbejdsdagens slutning for at minimere forstyrrelser og støj. Afhængigt af dit kontors brug vil du sandsynligvis have brug for en regelmæssig kontorrengøring alt fra dagligt til ugentligt. Eller du kan ansætte en kontorrengøringsassistent til lejlighedsvise rengøringer - som når du flytter kontorer efter du har holdt en kontorfest, eller når en vigtig kunde kommer på besøg. En standard kontorrengøringsservice vil normalt inkludere følgende trin:
Din kontorrengøringsperson vil fjerne affald fra skraldespande i hvert kontor og under hver skrivebord. De vil også fjerne affaldet fra eventuelle køkken- og badeværelsesspande. Diskret vil de transportere alt kontoraffald til de store skraldespande udenfor og erstatte skraldeposerne undervejs.
Kontorrengøring vil altid omfatte støvsugning af gulvene med fokus på områder med stor trafik. Din rengøringsassistent vil pletrense synlige pletter for at forhindre dem i at sætte sig. Derefter vil de moppe eventuelle hårde gulvområder ved hjælp af en dampmoppe eller moppe og spand og sætte "vådt gulv" skilte op, hvis der er medarbejdere til stede på kontoret.
Din kontorrengør vil sørge for rene borde, bordplader og gulve i dit personalekøkken. De fleste medarbejdere forventes at vaske og tørre deres egne tallerkener, men din professionelle rengøringsassistent kan inkludere denne service eller hjælpe med at pakke opvaskemaskinen. I dine personalebadeværelser vil de rengøre hver toilet, tørre vaskene og bænkene af og moppe gulvene. De vil bruge "vådt gulv" skilte for at sikre, at medarbejdere og besøgende ikke glider.
Til sidst vil de rengøre eventuelle resterende overflader, der bruges regelmæssigt, med fokus på skriveborde, borde, ventilatorer og vinduer. Din kontorrengøringsperson vil bruge vinduesrens og papirhåndklæde til at fjerne mærker fra interne vinduesoverflader samt eventuelle glaspartitioner og paneler. De vil også desinficere dørhåndtag for at sikre et hygiejnisk miljø og forhåbentlig minimere spredningen af sygdom på din arbejdsplads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for at få kontorrengøring ordnet? Ordentligt rengjorte kontorer vil betyde et mere produktivt, sundt og fredeligt miljø for dit team at arbejde i - og det vil give dem tid og energi til at fokusere på det arbejde, de er ansat til at gøre. Professionelle kontorrengøringstjenester tager sig af alle de irriterende rengøringsopgaver, som du og dit team ikke har tid (eller udstyr) til. Ting som at skifte skraldespande, støvsuge gulvene og tørre den tvivlsomme plet af på personalestuen. Erhvervskontorrengøring er en klog investering, der vil begynde at betale sig med det samme.
Leder du efter det bedste sted at finde kontorrengøringsfolk i dit lokalområde? Handyhand har dig dækket. Vi vil sætte dig i forbindelse med de bedste kommercielle kontorrengøringsfolk og entreprenører i nærheden af dig, som har erfaringen og udstyret til at få dit kontor til at skinne.
Handyhand gør det nemt at finde en kontor rengøringshjælper i dyssegård til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien kontor rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige kontor rengøringshjælpere i dyssegård, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kontor rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 550.00,- til 1,050.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!