Elena N.
Skovlunde
Seneste Anmeldelse
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Støvsugning og fejning af gulve
Rengøring af skriveborde
Rengøring af kantine
Rengøring af mødelokaler
Dybdegående kontor rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
København Ø
"Well made job"
København S
"Søde mennesker. Veludført arbejde - dygtig til sy-arbejde. Prisen god. Meget tilfreds."
Kerteminde
"Tom var sød, imødekommende, venlig og tog opgaven med et smil. Tak for hjælpen :)"
Allerød
"Sød og venlig. Arbejdede effektivt"
Copenhagen
"Alt var fint."
København SV
"God udført rengøring"
Everything was absolutely amazing. So so so nice person, very thorough, and the whole apartment is fresh and clean now. Would HIGHLY recommend!
Rengøring 2-værelses (gennemrengøring af alt)
1,000,-
Vera er meget dygtig, arbejdsom og hun er helt sikkert den bedste rengøringsdame jeg har haft gennem 10 år
Rengøring af kontor
2,200,-
Very nice
Rengøring på kontor
530,-
Meget sød, dygtig og nemt at kommunikere med😊
Jeg har brug for, at der bliver gjort klar til Airbnb-gæster to omgange og til slut en rengøring inden, vi igen kommer hjem fra ferie. Der skal altså gange vaskes og skiftes sengetøj, håndklæder og køkkentekstiler. Som er den 18. juli, den 25. juli og til slut en rengøring uden vask af senge tøj og håndklæder. Der er to soveværelser, et børneværelse, stue, køkken, badeværelse med brus, et mindre rum samt en længere gang. Der er trægulv i alle rummene på nær badeværelset, hvor der er fliser. Det er vigtigt, at særligt badeværelset og køkkenet bliver gjort grundigt rent herunder også køleskab og oven i køkkenet.
970,-
"Venlig og imødekommende - men det er vigtigt at man præcis aftaler hvilke forventninger man har til opgavens udførelse. Af hensyn til begge parter."
Rengøring af køkken og badeværelse ønsker beskrivelse af rengøringen.
2,000,-
I chose Mohamad based on his offer and good recommendations. He guaranteed in writing and when present that his job would make the appartement pass the inspection when moving out. Even though I specified that he should clean the walls, upon arrival he said that he wouldn't do that. When I showed him it was part of the offer, he agreed to clean them. The result was that he cleaned the worst spot on the walls, not all of the walls. I had to make sure he washed the windows on both sides. One of the windows was left with lime staines (this is a rookie mistake according to the inspector). When I pointed that out, he said that this would not affect the inspection and that he would pay for the cleaning of the window if it was necessary. I also had to make sure he cleaned a lot of places that he missed, that are standard to clean; on top of electric outlets, light switches, door frames, and on top of wardrobe, etc. The inspection did not pass because of not good enough cleaning. I contacted him to pay me compensation for my extra expenses. He didn't immediately do so (and have yet not done it), and after a while he threatened my co-habitant that he would file a claim to the police if he didn't get his money. I paid him because my friend got worried. I must in all fairness add that I was late in responding because I was under the weather. I did however communicate with Handyhand when thet wrote me via email. I would say; steer away. Average and not very thorough work. But most of all because of the incident and behaviour after he didn't follow up on his promise.
Rengøring af lille lejlighed - "flytterengøring" - cleaning of apartment
1,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Fjerne lidt skimmel og professionel rengøring.
6,811 kr
Klampenborg
En 28 m2 værelse m tekøkken og bad har lidt skimmel 5 steder der skal fjernes. Noget er på væg andet på malet træ (kan slibes væk).
Rengøring af stue med meget højt til loft samt høje vindueskarme. Ønsker også at loft hjørnerne rengøres.
1,000 kr
Klampenborg
Har brug for rengøring af loftshjørner samt vindues karme, lister der er høje. Vindues karmene er ca.2 meter. Ca.4 meter til loftet. Alt er hvidt så om sommeren samles støvet ekstra slemt med fluer osv. Ca.6 mdr.siden loft sidst blev rengjort. Behov for ret høj stige og evt.afstøvnings kost der kan tage hjørner grundigt. Har rengørings midler.
Fast ugentlig hushjælp
800 kr
Klampenborg
Hej Vi er en familie på 4 (mor far + de 2 små). Vi sørger en fast ugentlig hushjælp til primært oprydnings- og ordens opgaver og tøjvask. Vi er en positiv og udadvendt familie og vores hjem er som udgangspunkt nemt at gå til. Ting har en plads og vi er ikke nogle rodehoveder på overfladen :) Vi søger en person der er grundig og som selv kan ligge en plan og se hvor det trænger. - Skift af sengetøj og rede seng - Tøjvask, folde og lægge på plads - Holde orden i skuffer og skabe og hvor det lige trænger. Som udgangspunkt søger vi en person der kan komme enten 1 dag om ugen i 4 timer eller 2 dage om ugen i 2 timer pr. gang. (Hvis du ikke sender faktura, står du selv for evt. indberetning). Venligst Familie Rasmussen
Slutrengøring efter byggeprojekt
1,340 kr
Klampenborg
Vi har renoveret hus og har brug for nogle der kan hjælpe med at gøre huset rent inden vi flytter ind. Det drejer sig primært om at støvsuge og vaske alle overflader rene inklusiv gulve - alt sammen meget grundigt. Medbring gerne midler til formål og ellers kan jeg godt stå for det. ca. 230 m2 ialt. Tænker det vil tage omkring 8-10 timer
Kontorrengøring sker normalt først om morgenen eller ved arbejdsdagens slutning for at minimere forstyrrelser og støj. Afhængigt af dit kontors brug vil du sandsynligvis have brug for en regelmæssig kontorrengøring alt fra dagligt til ugentligt. Eller du kan ansætte en kontorrengøringsassistent til lejlighedsvise rengøringer - som når du flytter kontorer efter du har holdt en kontorfest, eller når en vigtig kunde kommer på besøg. En standard kontorrengøringsservice vil normalt inkludere følgende trin:
Din kontorrengøringsperson vil fjerne affald fra skraldespande i hvert kontor og under hver skrivebord. De vil også fjerne affaldet fra eventuelle køkken- og badeværelsesspande. Diskret vil de transportere alt kontoraffald til de store skraldespande udenfor og erstatte skraldeposerne undervejs.
Kontorrengøring vil altid omfatte støvsugning af gulvene med fokus på områder med stor trafik. Din rengøringsassistent vil pletrense synlige pletter for at forhindre dem i at sætte sig. Derefter vil de moppe eventuelle hårde gulvområder ved hjælp af en dampmoppe eller moppe og spand og sætte "vådt gulv" skilte op, hvis der er medarbejdere til stede på kontoret.
Din kontorrengør vil sørge for rene borde, bordplader og gulve i dit personalekøkken. De fleste medarbejdere forventes at vaske og tørre deres egne tallerkener, men din professionelle rengøringsassistent kan inkludere denne service eller hjælpe med at pakke opvaskemaskinen. I dine personalebadeværelser vil de rengøre hver toilet, tørre vaskene og bænkene af og moppe gulvene. De vil bruge "vådt gulv" skilte for at sikre, at medarbejdere og besøgende ikke glider.
Til sidst vil de rengøre eventuelle resterende overflader, der bruges regelmæssigt, med fokus på skriveborde, borde, ventilatorer og vinduer. Din kontorrengøringsperson vil bruge vinduesrens og papirhåndklæde til at fjerne mærker fra interne vinduesoverflader samt eventuelle glaspartitioner og paneler. De vil også desinficere dørhåndtag for at sikre et hygiejnisk miljø og forhåbentlig minimere spredningen af sygdom på din arbejdsplads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for at få kontorrengøring ordnet? Ordentligt rengjorte kontorer vil betyde et mere produktivt, sundt og fredeligt miljø for dit team at arbejde i - og det vil give dem tid og energi til at fokusere på det arbejde, de er ansat til at gøre. Professionelle kontorrengøringstjenester tager sig af alle de irriterende rengøringsopgaver, som du og dit team ikke har tid (eller udstyr) til. Ting som at skifte skraldespande, støvsuge gulvene og tørre den tvivlsomme plet af på personalestuen. Erhvervskontorrengøring er en klog investering, der vil begynde at betale sig med det samme.
Leder du efter det bedste sted at finde kontorrengøringsfolk i dit lokalområde? Handyhand har dig dækket. Vi vil sætte dig i forbindelse med de bedste kommercielle kontorrengøringsfolk og entreprenører i nærheden af dig, som har erfaringen og udstyret til at få dit kontor til at skinne.
Handyhand gør det nemt at finde en kontor rengøringshjælper i klampenborg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien kontor rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige kontor rengøringshjælpere i klampenborg, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kontor rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 980.00,- til 5,250.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!