Malena M.
København S
Seneste Anmeldelse
"Malena var punktlig og grundig."
Støvsugning og fejning af gulve
Rengøring af skriveborde
Rengøring af kantine
Rengøring af mødelokaler
Dybdegående kontor rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København S
"Malena var punktlig og grundig."
København S
"Søde mennesker. Veludført arbejde - dygtig til sy-arbejde. Prisen god. Meget tilfreds."
København K
"Very good cleaning, good attention to detail."
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
København Ø
"Well made job"
Kastrup
"Nicole gjorde et fantastisk stykke arbejde med rengøringen ☺️ Hun var super hurtig og efterlod alt skinnende rent. Vi kunne ikke være mere tilfredse. Kan klart anbefale ☺️"
København SV
"God udført rengøring"
København V
"Super effektiv, og var omstillingsparat da jeg var nødt til at rykke opgaven en time tidligere med kun en dags varsel."
Very nice
Rengøring på kontor
530,-
Ilayda er præcis, meget venlig og grundig. Meget samarbejdsvenlig.
Rengøring / hjælp AirBNB København K
500,-
Kan kun anbefales,
Totalrengøring, vask af gardiner, specialbehabdling gulve
2,800,-
"Nice, kind and cleaned thoroughly!"
Rengøring
1,000,-
"God og venlig"
Hovedrengøring
660,-
Fantastisk god. Elena er desuden professionel og kommer tydeligvis fra industrien, så resultatet kunne ikke være bedre.
Rengøring
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengøring og klargøring mellem airbnb bookinger
400 kr
København K
Løbende rengøring efter airbnb booking på 10 kvm værelse, 6 kvm badeværelse og 4 kvm gang fra d. 13 januar til 13 februar. 2 dages varsel, tid for rengøring bestemmer man selv - Skift af sengetøj (1 dyne, 2 puder) og håndklæder Ingen vask af linned/håndklæder nødvendig - Støvsugning af alle arealer. Trægulv og fliser, enkelt løber i gang - Aftørring af støv på værelse - Skraldepose smides ud, ny isættes - Grundig rengøring af badeværelse - Evt. opfyldning af håndsæbe og toiletpapir - Nøgler til næste gæst ligges i nøgleboks - Feedback på seneste gæsts aflevering sendes til undertegnede - Adgang til stue og soveværelse aflåses inden næste gæst Estimeret tid, max 60 minutter
Rengøring
500 kr
København K
Rengøring af lejlighed uden møbler. Fuld rengøring herunder støvsugning, vask af gulv og alle overflader 70 kvm
Rengøring inde og ude
550 kr
København K
Rengøring af 3 trappeopgange indendørs (3 etager a ca. 10 trin) samt udendørs rengøring af variabelt område efter behov - i form af at feje blade mv samt polere messing og afstøve døre og paneler mv. Du giver en pris for 3 timers arbejde med de rengøringsopgaver der er til de 3 timer.
vask af håndklæder
250 kr
København K
afhentning af håndklæder våde brugte håndklæder som skal ny vaskes, tørretumbler og afleveres tilbage skal afleveres inden for 2 hverdage ca 10kg pr pr. gang 1 gang om ugen skal vaskes uden parfume middel afhentning københavn k 250kr pr vask
Fraflytningsrengøring
3,000 kr
København K
180 kvm fraflytningsrengøring. 1 badeværelse, 1 køkken alrum, 3 værelser, stue samt depotrum i lejligheden. Boligen er tom. Bevaringsværdige plankegulve i stue og køkken, der skal vaskes med brun sæbe
Kontorrengøring sker normalt først om morgenen eller ved arbejdsdagens slutning for at minimere forstyrrelser og støj. Afhængigt af dit kontors brug vil du sandsynligvis have brug for en regelmæssig kontorrengøring alt fra dagligt til ugentligt. Eller du kan ansætte en kontorrengøringsassistent til lejlighedsvise rengøringer - som når du flytter kontorer efter du har holdt en kontorfest, eller når en vigtig kunde kommer på besøg. En standard kontorrengøringsservice vil normalt inkludere følgende trin:
Din kontorrengøringsperson vil fjerne affald fra skraldespande i hvert kontor og under hver skrivebord. De vil også fjerne affaldet fra eventuelle køkken- og badeværelsesspande. Diskret vil de transportere alt kontoraffald til de store skraldespande udenfor og erstatte skraldeposerne undervejs.
Kontorrengøring vil altid omfatte støvsugning af gulvene med fokus på områder med stor trafik. Din rengøringsassistent vil pletrense synlige pletter for at forhindre dem i at sætte sig. Derefter vil de moppe eventuelle hårde gulvområder ved hjælp af en dampmoppe eller moppe og spand og sætte "vådt gulv" skilte op, hvis der er medarbejdere til stede på kontoret.
Din kontorrengør vil sørge for rene borde, bordplader og gulve i dit personalekøkken. De fleste medarbejdere forventes at vaske og tørre deres egne tallerkener, men din professionelle rengøringsassistent kan inkludere denne service eller hjælpe med at pakke opvaskemaskinen. I dine personalebadeværelser vil de rengøre hver toilet, tørre vaskene og bænkene af og moppe gulvene. De vil bruge "vådt gulv" skilte for at sikre, at medarbejdere og besøgende ikke glider.
Til sidst vil de rengøre eventuelle resterende overflader, der bruges regelmæssigt, med fokus på skriveborde, borde, ventilatorer og vinduer. Din kontorrengøringsperson vil bruge vinduesrens og papirhåndklæde til at fjerne mærker fra interne vinduesoverflader samt eventuelle glaspartitioner og paneler. De vil også desinficere dørhåndtag for at sikre et hygiejnisk miljø og forhåbentlig minimere spredningen af sygdom på din arbejdsplads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for at få kontorrengøring ordnet? Ordentligt rengjorte kontorer vil betyde et mere produktivt, sundt og fredeligt miljø for dit team at arbejde i - og det vil give dem tid og energi til at fokusere på det arbejde, de er ansat til at gøre. Professionelle kontorrengøringstjenester tager sig af alle de irriterende rengøringsopgaver, som du og dit team ikke har tid (eller udstyr) til. Ting som at skifte skraldespande, støvsuge gulvene og tørre den tvivlsomme plet af på personalestuen. Erhvervskontorrengøring er en klog investering, der vil begynde at betale sig med det samme.
Leder du efter det bedste sted at finde kontorrengøringsfolk i dit lokalområde? Handyhand har dig dækket. Vi vil sætte dig i forbindelse med de bedste kommercielle kontorrengøringsfolk og entreprenører i nærheden af dig, som har erfaringen og udstyret til at få dit kontor til at skinne.
Handyhand gør det nemt at finde en kontor rengøringshjælper i københavn k til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien kontor rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige kontor rengøringshjælpere i københavn k, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kontor rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 470.00,- til 2,630.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!