Malena M.
København S
Seneste Anmeldelse
"Malena gjorde sit arbejde, men glemte et enkelt skab, og der var edderkoppespind i stuen."
Støvsugning og fejning af gulve
Rengøring af skriveborde
Rengøring af kantine
Rengøring af mødelokaler
Dybdegående kontor rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København S
"Malena gjorde sit arbejde, men glemte et enkelt skab, og der var edderkoppespind i stuen."
København S
"Mangler følelse for detaljer, men ellers god"
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Kastrup
"Leverer et virkelig flot stykke arbejde!!!"
København SV
"God udført rengøring"
Hvidovre
"Stefania gør et virkelig godt stykke rengøringsarbejde, altid lige lidt over forventning. Hun er sød og grundig. Vi har været meget glade for hendes hjælp."
København Ø
"."
København SV
"Super sød, punktlig og effektiv rengøring :-)"
"Venlig og imødekommende - men det er vigtigt at man præcis aftaler hvilke forventninger man har til opgavens udførelse. Af hensyn til begge parter."
Rengøring af køkken og badeværelse ønsker beskrivelse af rengøringen.
2,000,-
Camilla er en yderst behagelig og kompetent person. Jeg kunne ikke være mere tilfreds med den hjælp vi fik til at få rengjort vores hjem
Grundig rengøring af hjemmet
1,000,-
Hurtig til at svare og super veludført arbejde Tak
Hovedrengøring
800,-
Super godt arbejde, punktlig, god kommunikation. Stor anbefaling herfra.
Rengøring af hus
1,220,-
Super flot resultat, og Klaus var super høflig. Kan klart anbefales.
Rengøring af ovn
740,-
Effektiv og yderst hjælpsom. Meget let at kommunikere med.
Rengøring
1,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengøring
600 kr
Dragør
Let rengøring af 151 kvm hus i et plan og 4 værelser + bryggers. Alle overflader + fronter samt toiletter inkl. afkalkning og let rensning af klinker i bruseniche. Støvsuger medbringes selv - håndstøvsuger og rengøringsmidler haves.
Fast rengøring hver 14. Dag (bud ønskes)
300 kr
Dragør
Rengøring hver 14. dag ønskes. 130 kvm - Støvsugning (inklusiv støvsugning af sofa samt under sofa og seng) - Gulvvask (inklusiv paneler!) - Tørre støv af (kun 3 overflader i alt) - Rengøring af toilet og bad (inklusiv afkalkning) - Nedvask af køkken udvendigt
Rengøring af 130 kvm
1,100 kr
Dragør
Rengøring af 130 kvm. Ønskes: Støvsugning (inklusiv støvsugning af sofa) Gulvvask Paneler tørres af Køkken vaskes ned (ikke indvendigt, bare udvendigt) Tørres støv af Ordne badeværelse (afkalkning af kabine, rengøring af vask og toilet) Gerne inden jul - men ellers er det fleksibelt på tid og dag.
Støvsugning og gulvvask
250 kr
Dragør
Støvsugning og vask af gulve hver uge, 140 m2, 2791 Søvang
rengøring af udvendigt træværk
6,600 kr
Dragør
Udvendig rengøring af træværk og glatte, malede flader på lille rækkehus. Stige skal bruges. Vi vil ikke have højtryksspuling, men gerne børste med vand og sæbe. Der er ca. 12 kvadratmeter.
Kontorrengøring sker normalt først om morgenen eller ved arbejdsdagens slutning for at minimere forstyrrelser og støj. Afhængigt af dit kontors brug vil du sandsynligvis have brug for en regelmæssig kontorrengøring alt fra dagligt til ugentligt. Eller du kan ansætte en kontorrengøringsassistent til lejlighedsvise rengøringer - som når du flytter kontorer efter du har holdt en kontorfest, eller når en vigtig kunde kommer på besøg. En standard kontorrengøringsservice vil normalt inkludere følgende trin:
Din kontorrengøringsperson vil fjerne affald fra skraldespande i hvert kontor og under hver skrivebord. De vil også fjerne affaldet fra eventuelle køkken- og badeværelsesspande. Diskret vil de transportere alt kontoraffald til de store skraldespande udenfor og erstatte skraldeposerne undervejs.
Kontorrengøring vil altid omfatte støvsugning af gulvene med fokus på områder med stor trafik. Din rengøringsassistent vil pletrense synlige pletter for at forhindre dem i at sætte sig. Derefter vil de moppe eventuelle hårde gulvområder ved hjælp af en dampmoppe eller moppe og spand og sætte "vådt gulv" skilte op, hvis der er medarbejdere til stede på kontoret.
Din kontorrengør vil sørge for rene borde, bordplader og gulve i dit personalekøkken. De fleste medarbejdere forventes at vaske og tørre deres egne tallerkener, men din professionelle rengøringsassistent kan inkludere denne service eller hjælpe med at pakke opvaskemaskinen. I dine personalebadeværelser vil de rengøre hver toilet, tørre vaskene og bænkene af og moppe gulvene. De vil bruge "vådt gulv" skilte for at sikre, at medarbejdere og besøgende ikke glider.
Til sidst vil de rengøre eventuelle resterende overflader, der bruges regelmæssigt, med fokus på skriveborde, borde, ventilatorer og vinduer. Din kontorrengøringsperson vil bruge vinduesrens og papirhåndklæde til at fjerne mærker fra interne vinduesoverflader samt eventuelle glaspartitioner og paneler. De vil også desinficere dørhåndtag for at sikre et hygiejnisk miljø og forhåbentlig minimere spredningen af sygdom på din arbejdsplads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for at få kontorrengøring ordnet? Ordentligt rengjorte kontorer vil betyde et mere produktivt, sundt og fredeligt miljø for dit team at arbejde i - og det vil give dem tid og energi til at fokusere på det arbejde, de er ansat til at gøre. Professionelle kontorrengøringstjenester tager sig af alle de irriterende rengøringsopgaver, som du og dit team ikke har tid (eller udstyr) til. Ting som at skifte skraldespande, støvsuge gulvene og tørre den tvivlsomme plet af på personalestuen. Erhvervskontorrengøring er en klog investering, der vil begynde at betale sig med det samme.
Leder du efter det bedste sted at finde kontorrengøringsfolk i dit lokalområde? Handyhand har dig dækket. Vi vil sætte dig i forbindelse med de bedste kommercielle kontorrengøringsfolk og entreprenører i nærheden af dig, som har erfaringen og udstyret til at få dit kontor til at skinne.
Handyhand gør det nemt at finde en kontor rengøringshjælper i dragør til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien kontor rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige kontor rengøringshjælpere i dragør, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kontor rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 640.00,- til 3,150.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!