Malena M.
København S
Seneste Anmeldelse
"Malena var punktlig og grundig."
Støvsugning og fejning af gulve
Rengøring af skriveborde
Rengøring af kantine
Rengøring af mødelokaler
Dybdegående kontor rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
København Ø
"Well made job"
København S
"Søde mennesker. Veludført arbejde - dygtig til sy-arbejde. Prisen god. Meget tilfreds."
København N
"Utrolig venlig, forståelig og dygtig til sit arbejde. Jeg fik installeret en vaskemaskine og det var meget professionelt hele vejen i gennem. Jeg kan varmt anbefale Joseph 🙏🏼"
København V
"Super effektiv, og var omstillingsparat da jeg var nødt til at rykke opgaven en time tidligere med kun en dags varsel."
Frederiksberg
"Fantastisk handyhand, som altid er der til tiden, god kommunkation og hun kan lagt mere end bare rengøring :-)"
København SV
"God udført rengøring"
Everything was absolutely amazing. So so so nice person, very thorough, and the whole apartment is fresh and clean now. Would HIGHLY recommend!
Rengøring 2-værelses (gennemrengøring af alt)
1,000,-
Meget sød, dygtig og nemt at kommunikere med😊
Jeg har brug for, at der bliver gjort klar til Airbnb-gæster to omgange og til slut en rengøring inden, vi igen kommer hjem fra ferie. Der skal altså gange vaskes og skiftes sengetøj, håndklæder og køkkentekstiler. Som er den 18. juli, den 25. juli og til slut en rengøring uden vask af senge tøj og håndklæder. Der er to soveværelser, et børneværelse, stue, køkken, badeværelse med brus, et mindre rum samt en længere gang. Der er trægulv i alle rummene på nær badeværelset, hvor der er fliser. Det er vigtigt, at særligt badeværelset og køkkenet bliver gjort grundigt rent herunder også køleskab og oven i køkkenet.
970,-
Jamila var super professionel, opmærksom, hjælpsom og detaljeorienteret, da hun gjorde rent for os i forbindelse med udlejning af AirBnb. De varmeste anbefalinger!
Airbnb rengøring og klargøring
1,500,-
Super godt arbejde!
Rengøring efter håndværkere
700,-
Meget imødekommende og løsningsorienteret. Var fleksibel i forhold til mine behov og ønsker, og jeg følte mig meget tryg ved at overlade opgaven og min lejlighed til Jaime. Vil klart benytte ham igen. Mange varme anbefalinger herfra
Rengøring af etværelses lejlighed
205,-
Kæmpe anbefaling! Senthil var virkelig grundig, effektiv og alt kommunikation kørte som smurt. Ikke sidste gang jeg bruger ham ifm. rengøring af lejlighed! 10/10
Rengøring til Airbnb udlejning
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengøring og klargøring af lejlighed ifbm. AirBnB
800 kr
København N
Vi søger nogle som kan hjælpe os ifbm. rengøring og klargøring af lejlighed på AirBnB. Vi skal bruge hjælp til: Før gæst tjekker ind: - Rengøring i hele lejligheden - Ligge sengetøj og sengelinned på seng. Ligge rene håndklæder, viskestykker og klude frem. Efter gæst checker ud: - Rengøring og oprydning af lejlighed - Smide skrald mm. ud Det er en stor fordel hvis hjælperen selv kan medbringe: - Sengelinned til 140cm seng, Sengetøj til 2x dyner+2x puder, viskestykker, klude og 2x håndklæder. Hvis det ikke er en mulighed at det kan medbringes, så skal hjælperen efter hver rengøring (efter check-ud) være indstillet på at vaske sengetøj, sengelinned, håndklæder, klude og viskestykker, og derefer hænge det op på loftet til tørring, så det er klar til næste gæst. Vi har ikke nogen tørretumbler. Vi har rengøringsartikler mm. Størrelse på lejlighed: 49 kvm.
Rengøring af 50kvm
400 kr
København N
Rengøring af 50 kvm, simpelt indrettet, etværelses lejlighed. Jeg plejer selv at kunne klare opgaven på maks 2 timer. Jeg har alle rengøringsmidler og tools (støvsuger, gulvspand etc.). Jeg ønsker; rengøring af overflader (meget begrænset hvor mange der er), rengøring af badeværelse, støvsugning, gulvvask, og let rengøring af køkken, inkl. aftørring af køleskab.
Cleaning of Airbnb apartment
400 kr
København N
job posting: cleaning service for airbnb apartment in ********** we are looking for a reliable cleaner (individual or service) for an airbnb apartment in **********. this is an ongoing opportunity, and we need someone who can maintain high cleanliness standards. key requirements: • flexible cleaning hours between 11 am and 3 pm (usually on check-in days and it takes 2 hours). • ability to handle cleaning requests with 48 hours' notice (**% of the time you know it weeks in advance) • you must be able to clean or find a replacement if unavailable (e*g*, sickness, vacation)* • washing linens and towels is required* • purchase basics (toilet paper, soap, coffee, oil for cooking, salt, peber) as needed, and send receipts for reimbursement* what we offer: • negotiable pay based on experience and backup plan* • long-term collaboration if wanted: if you are interested, please send a message with your pay expectations, a little about yourself, and who your backup is if you are unavailable. kind regards, monedas aps
Kontorrengøring sker normalt først om morgenen eller ved arbejdsdagens slutning for at minimere forstyrrelser og støj. Afhængigt af dit kontors brug vil du sandsynligvis have brug for en regelmæssig kontorrengøring alt fra dagligt til ugentligt. Eller du kan ansætte en kontorrengøringsassistent til lejlighedsvise rengøringer - som når du flytter kontorer efter du har holdt en kontorfest, eller når en vigtig kunde kommer på besøg. En standard kontorrengøringsservice vil normalt inkludere følgende trin:
Din kontorrengøringsperson vil fjerne affald fra skraldespande i hvert kontor og under hver skrivebord. De vil også fjerne affaldet fra eventuelle køkken- og badeværelsesspande. Diskret vil de transportere alt kontoraffald til de store skraldespande udenfor og erstatte skraldeposerne undervejs.
Kontorrengøring vil altid omfatte støvsugning af gulvene med fokus på områder med stor trafik. Din rengøringsassistent vil pletrense synlige pletter for at forhindre dem i at sætte sig. Derefter vil de moppe eventuelle hårde gulvområder ved hjælp af en dampmoppe eller moppe og spand og sætte "vådt gulv" skilte op, hvis der er medarbejdere til stede på kontoret.
Din kontorrengør vil sørge for rene borde, bordplader og gulve i dit personalekøkken. De fleste medarbejdere forventes at vaske og tørre deres egne tallerkener, men din professionelle rengøringsassistent kan inkludere denne service eller hjælpe med at pakke opvaskemaskinen. I dine personalebadeværelser vil de rengøre hver toilet, tørre vaskene og bænkene af og moppe gulvene. De vil bruge "vådt gulv" skilte for at sikre, at medarbejdere og besøgende ikke glider.
Til sidst vil de rengøre eventuelle resterende overflader, der bruges regelmæssigt, med fokus på skriveborde, borde, ventilatorer og vinduer. Din kontorrengøringsperson vil bruge vinduesrens og papirhåndklæde til at fjerne mærker fra interne vinduesoverflader samt eventuelle glaspartitioner og paneler. De vil også desinficere dørhåndtag for at sikre et hygiejnisk miljø og forhåbentlig minimere spredningen af sygdom på din arbejdsplads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for at få kontorrengøring ordnet? Ordentligt rengjorte kontorer vil betyde et mere produktivt, sundt og fredeligt miljø for dit team at arbejde i - og det vil give dem tid og energi til at fokusere på det arbejde, de er ansat til at gøre. Professionelle kontorrengøringstjenester tager sig af alle de irriterende rengøringsopgaver, som du og dit team ikke har tid (eller udstyr) til. Ting som at skifte skraldespande, støvsuge gulvene og tørre den tvivlsomme plet af på personalestuen. Erhvervskontorrengøring er en klog investering, der vil begynde at betale sig med det samme.
Leder du efter det bedste sted at finde kontorrengøringsfolk i dit lokalområde? Handyhand har dig dækket. Vi vil sætte dig i forbindelse med de bedste kommercielle kontorrengøringsfolk og entreprenører i nærheden af dig, som har erfaringen og udstyret til at få dit kontor til at skinne.
Handyhand gør det nemt at finde en kontor rengøringshjælper i københavn n til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien kontor rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige kontor rengøringshjælpere i københavn n, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kontor rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 400.00,- til 730.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!