Elena N.
Skovlunde
Seneste Anmeldelse
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Støvsugning og fejning af gulve
Rengøring af skriveborde
Rengøring af kantine
Rengøring af mødelokaler
Dybdegående kontor rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
København S
"Malena gjorde sit arbejde, men glemte et enkelt skab, og der var edderkoppespind i stuen."
Allerød
"Sød og venlig. Arbejdede effektivt"
København S
"Ikke noget jeg kan rekommandere"
København Ø
"."
Nærum
"Helt håbløs. Giver en pris på opgaven på 1495 kr. Brænder 2 aftaler af. Og når han så endelig er klar til at lave opgaven forlanger han pludselig 6.999 kr. Totalt utroværdig. "
Kerteminde
"Tom var sød, imødekommende, venlig og tog opgaven med et smil. Tak for hjælpen :)"
Copenhagen
"Jeg forstår slet ikke hvordan jeg skal give en anmeldelse til denne person som får penge uden at udfører opgaven."
Det var en hovedrengøring efter en renovering og den klarede Renu til UG. Hun får de bedste anbefalinger herfra. :-)
Hovedrengøring af hjem 139 m2
3,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengøring
299 kr
Nærum
Rengøring af kontorlokaler Hveranden uge i halvanden time. Begrænset areal og brug (4 lokaler + toilet). Pris ønskes på hvad det vil koste at få rengjort i halvanden time hveranden uge. Der er begrænset antal møbler og skal ikke vaskes gulv hver gang, men primært tørres af og støvsuge. Medbring selv rengøringsartikler.
Rengøring af lejlighed 113 kvm
400 kr
Nærum
Søger fast rengøring hver 14. Dag af vores lejlighed på 113 kvm , 3 værelser. Rengøring skal inkl. fast støvsugning overalt, samt gulvvask. Fjernelse af støv på alle overflader. Rengøring af badeværelse og toilet. Vask af udvendige køkkenskabe. Særligt behov i stuen, éntre og køkken. Parketgulv i hele lejligheden , fliser på badeværelset. Kasser under seng skal fjernes så man kan komme under ordenligt. Vi har støvsuger. Men resten skal selv medbringes.
Rengøring hver 14. dag formiddag
450 kr
Nærum
Rengøring af 3- værelses lejlighed. Stue, soveværelse, kammer, køkken, entre, badeværelse. Parketgulve og fliser i badeværelset med bruser. Ejendommen er ca. fra 1949. Ønsket Rengøring: Støvsugning i alle rum, og Gulvvask i køkken og badeværelse. Lejligheden bebos af 2 voksne. Tænker det er 3 timers arbejde. Rengøringsmidler m.v. er i lejligheden. Lejligheden er på 90m2, stuen på 35m2 med god plads og rimelig lette møbler dog med et marmor sofabord, der bliver stående, hvor det står, og ikke skal flyttes.
Tømning og rengøring af kælderrum
1,000 kr
Nærum
Jeg har et kælder rum på ca 10 kvm der skal tømmes for ting… så skal det gøres rent og så skal tingene stilles på plads igen.
Rengøring og fjernelse af belægning af kalk, okker og jern på et badekar. Roterende børster
500 kr
Nærum
Rengøring og fjernelse af belægning af kalk, okker og jern fra badekar. Roterende børster og el-boremaskine samt kalkfjerner haves.
Kontorrengøring sker normalt først om morgenen eller ved arbejdsdagens slutning for at minimere forstyrrelser og støj. Afhængigt af dit kontors brug vil du sandsynligvis have brug for en regelmæssig kontorrengøring alt fra dagligt til ugentligt. Eller du kan ansætte en kontorrengøringsassistent til lejlighedsvise rengøringer - som når du flytter kontorer efter du har holdt en kontorfest, eller når en vigtig kunde kommer på besøg. En standard kontorrengøringsservice vil normalt inkludere følgende trin:
Din kontorrengøringsperson vil fjerne affald fra skraldespande i hvert kontor og under hver skrivebord. De vil også fjerne affaldet fra eventuelle køkken- og badeværelsesspande. Diskret vil de transportere alt kontoraffald til de store skraldespande udenfor og erstatte skraldeposerne undervejs.
Kontorrengøring vil altid omfatte støvsugning af gulvene med fokus på områder med stor trafik. Din rengøringsassistent vil pletrense synlige pletter for at forhindre dem i at sætte sig. Derefter vil de moppe eventuelle hårde gulvområder ved hjælp af en dampmoppe eller moppe og spand og sætte "vådt gulv" skilte op, hvis der er medarbejdere til stede på kontoret.
Din kontorrengør vil sørge for rene borde, bordplader og gulve i dit personalekøkken. De fleste medarbejdere forventes at vaske og tørre deres egne tallerkener, men din professionelle rengøringsassistent kan inkludere denne service eller hjælpe med at pakke opvaskemaskinen. I dine personalebadeværelser vil de rengøre hver toilet, tørre vaskene og bænkene af og moppe gulvene. De vil bruge "vådt gulv" skilte for at sikre, at medarbejdere og besøgende ikke glider.
Til sidst vil de rengøre eventuelle resterende overflader, der bruges regelmæssigt, med fokus på skriveborde, borde, ventilatorer og vinduer. Din kontorrengøringsperson vil bruge vinduesrens og papirhåndklæde til at fjerne mærker fra interne vinduesoverflader samt eventuelle glaspartitioner og paneler. De vil også desinficere dørhåndtag for at sikre et hygiejnisk miljø og forhåbentlig minimere spredningen af sygdom på din arbejdsplads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for at få kontorrengøring ordnet? Ordentligt rengjorte kontorer vil betyde et mere produktivt, sundt og fredeligt miljø for dit team at arbejde i - og det vil give dem tid og energi til at fokusere på det arbejde, de er ansat til at gøre. Professionelle kontorrengøringstjenester tager sig af alle de irriterende rengøringsopgaver, som du og dit team ikke har tid (eller udstyr) til. Ting som at skifte skraldespande, støvsuge gulvene og tørre den tvivlsomme plet af på personalestuen. Erhvervskontorrengøring er en klog investering, der vil begynde at betale sig med det samme.
Leder du efter det bedste sted at finde kontorrengøringsfolk i dit lokalområde? Handyhand har dig dækket. Vi vil sætte dig i forbindelse med de bedste kommercielle kontorrengøringsfolk og entreprenører i nærheden af dig, som har erfaringen og udstyret til at få dit kontor til at skinne.
Handyhand gør det nemt at finde en kontor rengøringshjælper i nærum til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien kontor rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige kontor rengøringshjælpere i nærum, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kontor rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 500.00,- til 1,040.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!