
Se profil
Isabella K..
Skive
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Generelt ok, men synes ikke hun havde gjort ordentligt ren. Der var nogle ting fra den liste vi havde aftalt, som ikke var ordnet eller ikke gjort grundigt nok."
Verifikationer
Info

Lejlighedsvis festrengøring
Rengøring af hjem og festlokaler
Rengøring efter bryllup, konfirmation, jubilæum, mm.
Køkken, lokaler, toiletter mm.
Og meget mere!
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Skive
verificeret
"Generelt ok, men synes ikke hun havde gjort ordentligt ren. Der var nogle ting fra den liste vi havde aftalt, som ikke var ordnet eller ikke gjort grundigt nok."
Info

Se profil
Store Merløse
verificeret
"Elena is always on point! Amazing service and very reliable! I will book her again. 5*"
Info

Se profil
Viborg
"Meget effektiv, grundig rengøring. Fuld tilfredshed herfra"
Info

Se profil
Holstebro
verificeret
"Lidt kommunikationsproblemer mht betaling."
Info

Se profil
Albertslund
verificeret
"Søde og venlige mennesker. Dog så måtte jeg gå meget igennem og de skulle igennem flere af tingene igen inden det blev ordentligt rent. Men det blev rent til sidst"
Info

Se profil
Viborg
"Godt og effektivt arbejde! Vælger ham helt sikkert igen en anden gang!"
Info

Se profil
København N
verificeret
"Fint arbejde med at gøre hus rent efter det var blevet tømt."
Info

Se profil
Karup J
verificeret
"Udemærket arbejde"
Info

Maria udfører arbejdet grundigt, effektivt og hurtigt.
Hovedrengøring af lejlighed
1.500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Rengøring i hus på 90 m2
2.000 kr.
Grundet sygdom trænger hele huset til oprydning og rengøring. 1 badeværelse, stue/køkken alrum er de to rum, der trænger mest. Soveværelse trænger til en grovrengøring. gæsteværelse/kontor alm. rengøring.
Oprydning&Rengøring
Oprydning og rengøring af garage og grovkøkken, samt køre affald på genbrugsstation. Garagen er ca. 40m2 det er småmøbler, papkasser og så skal der fejes og fjernes spindelvæv. Grovkøkkenet er 20m2 og der skal også ryddes op og køres væk. Intet farligt gods. Og så rengøring, gulvvask tørre af og rydde op. Ingen trapper.
Rengøring
700 kr.
Rengøring af hus indvendig ca 130 kvadratmeter, køkken badeværelse, stue , soveværelse...det er ikke så beskidt, vil gerne have hjælp til at komme lidt mere i bund...gulvvask også
Sofa rens og tæppe
2.500 kr.
Rensning af hvid stof sofa og gulvtæppe
Rengøring af hus vi lige er flyttet ind i
2.000 kr.
Vi har netop overtaget vores hus, men der mangler rengøring af køkkenskabe, af badeværelsesskabe, af indbyggede skabe (der er skabe på 6 værelser), af lofterne, vægge på badeværelser, af bryggersrum og vindueskarme. Vi skal nok sørge for rengøringsmiddel, med mindre man selvfølgelig helst selv vil medbringe sit eget. Huset er 200 m2. Det er ikke rengøring og støvsugning af gulve. Blot afstøvning og fjernelse af spindelvæv samt afvaskning.
Personlig assistent en gang ugentlig
360 kr.
personlig assistent søges til en gang ugentligt i 2 timer. Vi kan aftale et fast tidspunkt, f eks efter arbejdstid, hvis du arbejder og gerne lige vil supplere med disse timer. Jeg er autist, men fungerer ganske normalt. Dog tager visse almindelige daglige opgaver noget mere energi fra mig end jeg bryder mig om. Derfor søger jeg en, (ung eller ældre er underordnet), til at ordne diverse almindelige huslige opgaver for mig. Det er f eks : -Indkøb samt forberedelse af mellemmåltider. Skære frugt og grønt ud og sætte i køleskabet. - smøre et par lækre rugbrødsmadder og sætte på køl -lave en kande te og sætte te samt krus frem til jeg kommer hjem. -lægge rent, nyvasket tøj på plads og hænge det på bøjler. - ringe til tandlægen for mig og bestille tid -tælle medicin op til en uge. Jeg får lidt forskelligt af noget til blodtryk, smertestillende samt vitaminpiller -ad hoc opgaver Jeg er en kvinde på 54 år, flink, med god humor..Jeg et helt indstillet på at hjælpe den rette godt igang så vi begge har det godt og er enige om hvad og hvordan opgaven skal løses. Jeg håber at høre fra en omhyggelig, samvittighedsfuld person, alder og køn underordnet, bare vi er på bølgelængde. 😊
Når du booker rengøringshjælp til oprydning og rengøring efter fest, kan det være rart at være forberedt på, hvad servicen indebærer. Her kan du læse mere om, hvad de typiske arbejdsopgaver inden for kategorien ‘rengøring efter fest’ indebærer, og du kan se, hvilket udstyr og hvilke rengøringsprodukter der typisk anvendes. Bliv klogere på det og meget mere, når du dykker ned i afsnittet her.
Rengøringshjælpen, som man hyrer til oprydning og rengøring efter festen, udfører tit og ofte følgende punkter:
Ja, rengøring efter fest kan også kaldes:
Den person eller det firma, som oftest udfører rengøring efter fester, kaldes:
De mest oplagte alternativer til at hyre hjælp til rengøringen efter fest, eller måder at forenkle rengøringen på, er:
Ofte anvender rengøringshjælpen disse forskellige redskaber til oprydning og rengøring efter en fest:
Mange handyhandere medbringer eget udstyr som en del af deres service. Men det kan meget vel være, at stedet, hvor der holdes fest, allerede stiller nogle rengøringsremedier til rådighed, eller at du som ejer af opgaven gør. Derfor kan det betale sig at koordinere og i alle tilfælde aftale med hinanden på forhånd, så alting er parat, når rengøringsarbejdet går i gang.
Ofte indgår følgende rengøringsprodukter i rengøringen efter en fest:
Nogen gange medbringer rengøringshjælpen, man hyrer, egne rengøringsmidler. Andre gange stiller kunden dem til rådighed. Det er alt efter jeres aftale. Sørg derfor for at drøfte i detaljer, hvem der stiller hvad til rådighed for rengøringsarbejdet, og sørg også for, at jeres aftale er afspejlet i buddet.
En festrengøringshjælp benytter sig ofte af bestemte teknikker til sikring af, at rengøringen udføres dybdegående og effektivt, især efter en fest:
Du kan aftale direkte med din rengøringshjælp, hvilke metoder du ønsker, der anvendes.
Tiden, det tager at oprydde og rengøre efter en fest, varierer betydeligt. Rengøringen begynder typisk med en vurdering af det område, der skal rengøres, samt mængden af snavs og affald. Derfor kan det tage alt fra et par timer til en hel dag, afhængigt af hvor stor festen har været, og hvor snavset der er.
Nogle faktorer, der kan forlænge eller forkorte tiden, det tager, er:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger især af, hvor stor rengøringsopgaven er, og om der stilles særlige krav til rengøringen som følge af, at der måske har været holdt stor fest. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved hjælp af prisberegneren. Handyhandere byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser - ikke timepriser - og betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Det kan være værd at undersøge med Skat, om deres servicefradrag træder i kraft specifikt i forbindelse med rengøring efter fest. Læs om, hvad det dækker på Skats hjemmeside om fradrag.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke rengøringshjælp på Handyhand-platformen til rengøring efter en fest, kan man følge disse enkle trin:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer til festrengøringen, foregår sådan her:
I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig som ejer af opgaven i form af en kredit, som du kan vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Princippet er, at man modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, man opretter på platformen. Derfor kan man som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der byder, har tid og mulighed for at udføre rengøringen på det tidspunkt, man har angivet i opgavebeskrivelsen.
Man kan nemt og hurtigt danne sig et overblik over, hvordan man aflyser af en opgave henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen, eller man kan følge vejledningen her:
Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan:
Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, følger man trin 1-5 ovenfor og tilføjer yderligere trin 6-8:
Udfyld formularen. Husk at forklare, hvorfor opgaven skal annulleres.
Afsend anmodningen.
Vent på handyhanderens godkendelse af aflysningen.
Er der ingen reaktion fra handyhanderens side, godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på ens Handyhand-profil, hvorfra man kan vælge at få dem overført til sit kort. Man modtager i øvrigt en mail herom.
Man kan altid vælge at genopslå sin opgave på vores platformen, hvis man ønsker det. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det bliver nødvendigt.
Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Profilerne på Handyhands platform er udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med de forskellige rengøringsfolk, der tilbyder rengøringshjælp efter en fest. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der reelt er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte handyhander, når man søger hjælp til oprydning og rengøring efter fest.
Vi står klar hos Handyhand, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål dagligt om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Du er velkommen til at kontakte os på følgende måder:
Du og din rengøringshjælp kan trygt kommunikere gennem Handyhands interne beskedsystem. Med dette system får I mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift, hvilket er en stor fordel, hvis der skulle blive brug for at lave ændringer i aftalen eller behov for support fra Handyhand. Det anbefales derfor at lade kommunikationen mellem jer foregå inden for vores beskedsystem.
Ja. Når rengøringen efter din fest er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den person, du havde hyret, inde på selve platformen. Således kan du være med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal vælge en handyhander til samme type opgave.
Som kunde, der efterspørger rengøring efter fest, er det dig, der indleder med at angive et budget, når du opretter opgaven. Det vil sige, at du giver din forventning om prisen for arbejdet til kende. Herefter vil forskellige, interesserede rengøringsfolk afgive deres bud, og deres bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du vælge den rengøringshjælp blandt de bydende, hvis tilbud imødekommer dine krav bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
For at finde den bedste rengøringshjælp til opgaven, bør du benytte dig af Handyhands system, som bygger på anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere. Disse oplysninger kan tilgås via den enkelte handyhanders profil på platformen, og du kan på den måde vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse lige netop din opgave.
Typiske modtagere af hjælpen til rengøring efter fest er:
Uanset, om du falder inden for en af kategorierne eller ej, er du altid velkommen til at slå din opgave op på vores platform.
Nej, når du bruger Handyhand-platformen til at hyre hjælp til rengøring efter en fest, behøver du ikke at lave en separat kontrakt med rengøringshjælpen, du hyrer. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til skadegodtgørelse i tilfælde af uheld, så du kan nøjes med at fokusere på selve opgaven.
Ja, det kan være vigtigt at tage hensyn til overfølsomhed og allergi i forbindelse med rengøring. Især hvis rengøringen skal udføres et sted, hvor beboerne er følsomme. Man kan tage højde for det på følgende måder:
Nej, det kræver ikke en formel uddannelse. Dog kan nogle typer opgaver kræve specialviden - drøft derfor altid din opgaves indhold med den pågældende handyhander. Det kan også være en fordel, hvis handyhanderen har erfaring med lignende opgaver eller har taget kurser i rengøringsteknikker.
Der er mange gode grunde til at hyre hjælp til rengøring efter fest gennem Handyhand-platformen. Se de mange fordele her:
Handyhand gør det nemt at finde en fest-rengøringshjælper i lemvig til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien fest-rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige fest-rengøringshjælpere i lemvig, i post nr: 7172 til 7862.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Festrengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2.000,00,- til 2.500,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!