Elena N.
Skovlunde
Seneste Anmeldelse
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Fest rengøring
Dybdegående fest rengøring
Lejlighedsvis fest rengøring
Hurtig fest rengøring
Generel fest rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Randers NV
"Effektive gutter."
København S
"Søde mennesker. Veludført arbejde - dygtig til sy-arbejde. Prisen god. Meget tilfreds."
Allerød
"Sød og venlig. Arbejdede effektivt"
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Aalborg SV
"Fantastisk arbejde! Det var ekstremt præcist, super hurtigt og helt klart pengene værd. Jeg er meget tilfreds og vil helt sikkert anbefale ham 😊"
Frederiksberg C
"Kan varmt anbefale at give Dalida en hjælpende hånd der hvor du kan. Lidt at planlægge opgave med 👍☺️"
Kan kun sige jeg er super tilfreds, hele lejligheden skinner som om den var ny, endda bedre end da vi flyttede ind! Mega sejt gjort og skide godt resultat!!
Hovedrengøring/fraflytnings rengøring
2,750,-
Aron er simpelthen det mest effektive arbejder man nogensinde kan så , han er simpelthen så effektiv , grundig og iøjnefaldende grundig og han er ihvertfald det skønneste menneske man kan snakke med og høflig SÅ EN STOR ANBEFALING HERFRA
Rengøring , vaske gulv , pudse vinduer og rengøring vindues karme mm
1,200,-
Everything was absolutely amazing. So so so nice person, very thorough, and the whole apartment is fresh and clean now. Would HIGHLY recommend!
Rengøring 2-værelses (gennemrengøring af alt)
1,000,-
Meget tilfreds med hjælpen.
Rengøring efter lille fest. 20 Pers.
750,-
Virkelig god udflytningsrengøring. :-) Vil bruge Helena igen og anbefaler hende virkelig gerne.
Udflytningsrengøring/hovedrengøring
2,500,-
Meget sød, dygtig og nemt at kommunikere med😊
Jeg har brug for, at der bliver gjort klar til Airbnb-gæster to omgange og til slut en rengøring inden, vi igen kommer hjem fra ferie. Der skal altså gange vaskes og skiftes sengetøj, håndklæder og køkkentekstiler. Som er den 18. juli, den 25. juli og til slut en rengøring uden vask af senge tøj og håndklæder. Der er to soveværelser, et børneværelse, stue, køkken, badeværelse med brus, et mindre rum samt en længere gang. Der er trægulv i alle rummene på nær badeværelset, hvor der er fliser. Det er vigtigt, at særligt badeværelset og køkkenet bliver gjort grundigt rent herunder også køleskab og oven i køkkenet.
970,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengøring og oprydning efter stor fest
2,500 kr
København SV
Vi holder festival på vores kollegie for omkring 700 mennesker både fredag og lørdag udenfor. Derefter er der efterfest inde i vores bar og forhal hvor der nok deltager 300 mennesker per dag. Jeg ville høre hvad I tager for at skulle rydde op og rengøre baren og forhallen om søndagen. Det er lidt under 500 kvadratmeter. Rengøringen indebærer: - fejning - gulvvask - vask af overflader Vi burde selv have rengøringsmidler.
Rengøring af lokale efter ungdomsfest
2,000 kr
Rødovre
Vi holder en ungdomsfest for ca. 70 mennesker i et lokale, og det ville vi meget gerne have hovedrengjort efterfølgende. Vi har lokalet frem til søndag d. 23/4 kl. 12:00, og dermed håber vi, at det kunne blive rengjort til inden den tidsfrist. Det drejer sig om rengøringsopgaver som: grundig gulvvask, rengøring af toilletter, aftørring af drinks pletter på diverse steder.
Rengøring efter fest
København Ø
Rengøring af kontorlokale efter fest (jeg bliver færdiguddannet juhuu) lokalerne er placeret på Østerbro og jeg vil tro der er omkring 100 kvadratmeter. Vi skal selvfølgelig nok selv sørge for det værste men det kunne være super fedt ikke at skulle stå op med tømmermænd for at gøre rent. Vi bliver omkring 25-30 mennesker til festen. Da jeg har lånt lokalerne af en bekendt er det vigtigt for mig rengøringen er udført i tilstrækkelig grad så de ikke møder på job mandag til noget møg ) Jeg kommer selvfølgelig med nøgler på det aftalte tidspunkt og og låser af igen når du er færdig. Jeg håber på at høre fra dig :) send evt en sms på §§§§§§§§ Jeg vil gerne have udført rengøringen søndag d. 16 juni i løbet af dagen - vi kan aftale tidspunkt efter hvad der passer dig.
Fest rengørning (I gymnastiksal)
Ikast
Du skal gøre rent efter en fest med mange unge mennsker. Der skal fejes og vaskes både borde gulve trappe og støvsuget så skal der gøres 3 toiletter rent med et lille rum på 4 kvadratmeter. Festen bliver holdt i en gymnastiksal med en lille etage med tapper som også skal støvsuges og vaskes. Stedet er cirka 60 kvadratmeter. Oprydning af dåser på borde og hyller skal vi nok selv står for. :) Festen bliver holdt den 18 juni vi vil helst hvis du kunne komme dagen efter festen (26 maj) cirka omkring middagstid kl (12:30) Bemærk at dette er et engangs job.
Hjælp med rengøring efter sommerfest
500 kr
København V
Vores tegnestue skal holde sommerfest d. 16 juni. Vi vil i weekenden få hjælp med rengøring så det er lavet inden vi skal på arbejde d. 19 juni. Vi har rengøringshjælp hveranden uge så det skal primært gøres rent (normal rengøring) i halvdelen af lokalen hvor festen vil være (ca 50m2); udstillingsrum, køkken, gang/workshop og toilet. Vi vil også have hjælp med at tage ud alle flaskor efter fest. Det er ikke rengøringsmiddel til stede.
Rengøring og oprydning efter nytårsfest
København SV
Rengøring og oprydning af fællesarealer i større nybyg-lejlighed efter nytårsfest med ca. 30 deltagende. Dvs. oprydning af dåser flasker pynt eventuel spild af alkohol cigaretskodder på altan og minimal opvask af glas (vi forsøger at køre plastikkrus og opvask fra middag klarer vi selv). Rengøring som i vask af gulv og overflader og på badeværelset skal der nok også lige svinges en moppe af en art. Fællesarealerne udgør ca. 45 kvm i alt. Vi forestiller os at I som to personer kan klare det på 3 timer. Måske endda hurtigere. Siden det er nytårsdag behøver I ikke komme tidligt. Men passer andet tidspunkt jer bedre end det angivne kan vi lige snakke om det. Vi vil gerne snakke om pris/løn men først vil vi aflure interessen. 1. januar 2020 kl. 14:00-17:00.
Rengøring efter fest
500 kr
København K
Vi skal holde fest for 30 mennesker i vores lejlighed på 130kvm. Vi ønsker rengøring i form af støvsugning, gulvvask og vask af overflader.
Rengøring efter fest
800 kr
København Ø
Jeg vil gerne indhente et tilbud for rengøring efter en fest om morgenen d. 14. maj i tidsrummet ca. kl 6.00-10.00. Det drejer sig om to rum af ca. 40 m2 samt en større entre og to større toiletområder på ca. 15 m2 hver.
Rengøring efter opstarts fest
Børkop
Vi skal holde en opstarts fest for bygningskonstruktører og skal have lavet en slut rengøring med lidt gulv vask og oprydning. Vi holder det på Campus Horsens fra 15-00 så vi skal også have fundet et tidfspunkt der er passende. Vi bliver et sted mellem 150-300 mennekser. 16 sep. umiddelbart
Rengøring efter studenterfest
Værløse
Vi er en 3.g-klasse som bliver studenter til sommer og leder efter rengøringshjælp til at rengøre et af vores hjem den 27. Juni efter at vi har holdt fest den 26. Juni. Vi vil mest opholde os i stuen på terrassen og toilettet. Vi regner med at have de værste tømmermænd i hele vores liv derfor søger vi hjælp:) - Vi tænker umiddelbart selv at stå for oprydning af skrald pant og lign. Vi håber at I vil hjælpe og glæder os til at høre fra jer! Mvh. Vigdis og resten af 3.p Den 27. Juni om formiddagen eller om natten den 26. Juni cirka kl 3.
Fest hjælpere til en barnedåb i Nørresundby
Nørresundby
Sætte leveret catering-mad frem til buffet - rydde service, glas og bestik løbende - fylde og tømme opvaskemaskine løbende - lave kaffe og stille kopper og desert frem. Rengøring af køkken og let oprydning løbende. Vi skal bruge 2 gode personer til opgaven og vi ser det er en fordel hvis i prøvet noget lign. sammen tidligere. Timepris forventes til 140kr. i timen pr. person.
Fest hjælpere til en barnedåb i Nørresundby
Nørresundby
Sætte leveret catering-mad frem til buffet - rydde service, glas og bestik løbende - fylde og tømme opvaskemaskine løbende - lave kaffe og stille kopper og desert frem. Rengøring af køkken og let oprydning løbende. Vi skal bruge 2 gode personer til opgaven og vi ser det er en fordel hvis i prøvet noget lign. sammen tidligere. Timepris forventes til 140kr. i timen pr. person.
Køkkenhjælp til barnedåb i Nordjylland søges
Jerslev
Opgaverne består af: oprydning og opvask efter frokost og opsætning af kaffe og kage. Det foregår i et forsamlingshus i Brønderslev med ca. 60 gæster Med hensyn til løn tænker vi 150 kr. i timen. Vi er dog meget fleksible og dette kan snakkes om D. 5 September 2021 fra kl. 14-16
Køkkenhjælp til barnedåb
1,000 kr
København S
Vi har brug for 1-2 personer, der kan hjælpe nogle timer til vores barnedåb. Hjælpen består i at tage imod færdiglavet mad fra catering-firma, opvarme maden og anrette maden på fade og sætte det på buffetbord. Derudover skal der sættes et par kander kaffe over. Vi søger hjælp, da vi er til dåb i kirken, mens maden bliver leveret, og da vi ønsker at bruge tiden med vores gæster, når maden skal anrettes/klargøres. Tidsrum: 10-14.30’ish.
Hjælp til servering og opvask til barnedåb
Aalborg
Søger 1 stk erfarende og stabil kvinde/mand til servering til barnedåb. Opgaver du skal kunne besidde dig til arrangementet: - opvask (industriopvaskemaskine) - sætte mad frem på buffe bord (2-3 retter under festen) maden er lavet og anrettet på fade m.m - afryde tallerkner efter hver enkel ret og vaske op. - holde orden i køkkenet (aftørring af borde holde hygiejne med maden) - lave kaffe/the Evt. Fremstilling af sodavand vin og øl under festen. Jeg påtænker arbejdstiden vil være ca. 5 timer. Løn: 130 kr i timen. Finder sted i privat festlokale i vejgaard/Aalborg søndag d. 19 juni fra kl. 11. Adresse fåes ved ansættelse.
Hjælp til barnedåb
København N
Jeg har brug for 1 person til at hjælpe til ved vores søns barnedåb den 16/2. Barnedåben bliver holdt i et lokale på Nørrebro og vi får en buffet leveret ude fra. Vi bliver omkring 70-80 personer inkl børn og de primære opgaver vil være at sørge for drikkelse til gæsterne afrydning og opvask (der er en opvaskemaskine) efter vi har spist samt lave kaffe og lidt oprydning. Tidsmæssigt vil det være fra ca 10:30 til 18:00. Søndag 16/2 fra kl 10:30 til 18:00
Hjælp til barnedåb
Hørsholm
Vi har brug for en hjælpende hånd til vores barnedåb så vi selv kan nyde dagen. Opgaver: - afrydning af service efter frokosten (45 voksne/25 børn) - opvask (der er industriopvasker). - opfyldning og afrydning af buffet (både mad og drikke) Ift. buffet så er der en kok som sørger for buffeten. Måske en hjælpende hånd til opfyldning hvis nødvendigt. Vi søger kun én person til opgaven da vi forestiller os at afrydning foregår på ‘højskole maner’ efter frokost. Forventet tidsplan 11.00 - 13.00: Opfyldning af drikkevarer på buffet og evt. mad 12:00: Maden forventes serveret 14:00: Kokken serverer kage 13:00-15:00: Løbende afrydning i takt med at folk bliver færdige med at spise og løbende opvask 15:00: Gæster begynder at tage hjem og herefter sørger vi selv for den resterende oprydning 13 november ca. 11.00-15.00 Hørsholm Sognegård
Serveringshjælp
600 kr
Tjele
Hjælp til servering til barnedåb fra 12-sidst på eftermiddagen. Hjælp til lidt snacks, få maden ind på buffet samt opfyldning. Gøre klar til dessert samt kaffe. Oprydning efter hvert måltid samt opvask. Der er industri opvaskemaskine.
Opvarmning og servering af mad, let oprydning af tallerkner
600 kr
Taastrup
I anledning af barnedåb søger vi 1 - 2 personer til hjælp med velkomstdrinks, opvarmning og opsætning af madbuffet til ca. 25 gæster. Opgaven slutter efter afrydning af tallerkner efter buffeten ca. kl. 14.
Oprydning og servering til fødselsdagsfest
900 kr
København V
Vi skal bruge en med erfaring i at servere/oprydde til vores fest. Det drejer sig om et nemt job - opfylde buffet, sørge for der hele tiden er drikkevare sat frem (vin på bordet, kolde øl og sodavand ved buffeten). Desuden rydde op efter maden, både i buffeten og også på bordene hvor der er blevet spist - så oprydning og opvasken skal også tages løbende. Desuden skal personen i det hele taget sørge for at stedet generelt er renligt og pænt med alt hvad det indebære. Ca 30 gæster Tidsrum hvor vi har brug for hjælp: 15 - ca. 21 Løn: 900kr (150kr i timen)
serveringpersonale og rengøring efter fest
6,000 kr
Silkeborg
der skal serveres mad bragt udefra til 50 personer. Herefter kaffe og til sidst skrub af mad. Derefter rengøring af festlokale. Vi regner med 3 personer i 10 timer
Servering og oprydning til bryllup både til reception og til fest (35 personer)
2,000 kr
København SV
Vi skal bruge serveringspersonale til både reception og den efterfølgende fest (ca. 35 gæster) Herunder oprydning. Maden skal anrettes på fade og deles v. 5 mandsborde. Der er altså ikke portionsanretning. Vi tænker 2-3 personer.
Servering, anretning af mad mm. og oprydning ved bryllup
1,500 kr
Ballerup
Vi skal bruge 1 person der kan stå for anretning af mad, oprydning, afrydning af borde, begrænset servering, opfyldning af drikkevarer mm. Ved bryllup. Der vil være engangsservice så det er begrænset med opvask. Ca.45 personer I tidsrummet 13-20 ca. Måske lidt længere
Til fest, sætte mad frem til buffet, lave kaffe oprydning, m.m efter spisning
1,200 kr
København Ø
Vi skal holde familiefest for 35 personer med buffet bestilt udefra. Vi søger en person som kan sætte buffeten frem, fylde op, lave kaffe, let oprydning af service og sætte i opvaskemaskinen. Ca. 5 timers arbejde
Lokale efter fest
1,500 kr
Aarhus N
Vi holder personale fest for omkring 60 mennesker. Vi sørger selv for pant og dåse. Opgaven går ud på at vaske borde, gulv, fjerne due, rengøre køkken og toilet. Evt smide pynt ud stille borde på plads. Næsten rengøres hele lokalet
Hjælp til opfyldning og oprydning efter buffet til 20 personer
400 kr
Borup
Der serveres tre retters middag. Forret og hovedret er buffet - dessert er skåle Per person. Maden kommer udefra. Ønsker hjælp til opfyldning af buffet, ind og udtagning af tallerkner, bestik og glas og oprydning i køkkenet. Vi blir ca 20 personer. Fra kl 15 til 18.
Serverings- og afrydningshjælp til privat fest med 25-28 personer
Asnæs
Om eftermiddagen: lave kaffe og stille kage mv. frem afrydning af kopper og tallerkener samt opvask (der er opvaskemaskine). Ved 17-tiden gøre buffet klar (mad kommer udefra) sørge for vand og vin afrydning og opvask. Og så hjælpe til med at holde orden - og gerne med et smil! Den 22. august 2020 kl. 13-21
Servering Eller Anden Hjælp Til Fest
600 kr
Gørløse
1-2 personer til klargøring/servering af mad og efterfølgende oprydning til konfirmationsfest for ca. 50 personer (voksne/børn). Opgave defineres yderligere. kl. 16.30 - 21 cirka (estimat udgør timeløn) Mvh. Louise
Medhjælp til fest. Servering, oprydning, opvask
900 kr
Hvalsø
Hjælper til fest. Skænke velkomstdrink, Servere mad udefra. Rydde op lave kaffe osv, 14 personer fra kl 13 ca 5 timer. Gerne en der har prøvet det før
køkkenhjælp til pasning af buffet, brygge kaffe/te, afrydning opvask
3,000 kr
Kongens Lyngby
passe alt vedr. køkken til fest med 80 pers. dvs, varme mad, fylde buffet op, rydde af , opvask, kaffe/te brygning gerne 2 personer med erfaring - afregnes med timeløn tænker start kl 14 - slut kl 21 dvs 7 timer
Når du booker rengøringshjælp til rengøring efter fest, kan det være rart at være forberedt på, hvad servicen indebærer. Her kan du læse mere om, hvad typiske arbejdsopgaver inden for kategorien ‘rengøring efter fest’ indebærer, og du kan se, hvilket udstyr og hvilke rengøringsprodukter der typisk anvendes. Bliver klogere på det og meget mere, når du dykker ned i afsnittet her.
Når rengøringshjælpen, man hyrer, udføre sit arbejde, så består opgaven tit og ofte af følgende punkter:
Ja, rengøring efter fest kan også kaldes:
Den person eller det firma, som oftest udfører rengøring efter fester, kaldes:
De mest oplagte alternativer til at hyre hjælp til rengøringen, efter man har holdt fest, eller måder at forenkle rengøringen på, er:
Ofte anvender rengøringshjælpen disse forskellige redskaber til rengøring efter en fest:
Mange handyhandere medbringer eget udstyr som en del af deres service. Men det kan meget vel være, at stedet, hvor der holdes fest, allerede stiller nogle rengøringsremedier til rådighed, eller at du som ejer af opgaven gør. Derfor kan det godt betale sig at koordinere og i al fald aftale med hinanden på forhånd, så alting er parat, når rengøringsarbejdet skal til gå i gang.
Ofte indgår følgende rengøringsprodukter i rengøringen efter en fest:
Nogen gange medbringer rengøringshjælpen, man hyrer, egne rengøringsmidler. Andre gange stiller kunden dem til rådighed. Det er alt efter jeres aftale. Sørg derfor for at drøfte i detaljer, hvem der stiller hvad til rådighed for rengøringsarbejdet, og sørg også for, at jeres aftale er afspejlet i buddet.
En festrengøringshjælp benytter sig ofte af bestemte teknikker til sikring af, at rengøringen udføres dybdegående og effektivt, især efter en fest:
Du kan aftale direkte med din rengøringshjælp, hvilke metoder du ønsker, der anvendes.
Rengøringen begynder typisk med en vurdering af det område, der skal rengøres, samt mængden af snavs og affald. Derfor kan det tage alt fra et par timer til en hel dag, afhængigt af hvor stor festen har været, og hvor snavset der er.
Nogle faktorer, der kan forlænge eller forkorte tiden, det tager, er:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger især af, hvor stor rengøringsopgaven er, og om der stilles særlige krav til rengøringen som følge af, at der måske har været holdt stor fest. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved hjælp af prisberegneren. Handyhandere byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser - ikke timepriser - og betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Det kan være værd at undersøge med Skat, om deres servicefradrag træder i kraft specifikt i forbindelse med rengøring efter fest. Læs om, hvad det dækker på Skats hjemmeside om fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
For at booke rengøringshjælp på Handyhand-platformen til rengøring efter en fest, kan man følge disse enkle trin:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer til festrengøringen, foregår sådan her:
I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig som ejer af opgaven i form af en kredit, som du kan vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Princippet er, at man modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, man opretter på platformen. Derfor kan man som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der byder, har tid og mulighed for at udføre rengøringen på det tidspunkt, man har angivet i opgavebeskrivelsen.
Man kan nemt og hurtigt danne sig et overblik over, hvordan man aflyser af en opgave henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen, eller man kan følge vejledningen her:
Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan:
Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, følger man trin 1-5 ovenfor og tilføjer yderligere trin 6-8:
Udfyld formularen. Husk at forklare, hvorfor opgaven skal annulleres.
Afsend anmodningen.
Vent på handyhanderens godkendelse af aflysningen.
Er der ingen reaktion fra handyhanderens side, godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på ens Handyhand-profil, hvorfra man kan vælge at få dem overført til sit kort. Man modtager i øvrigt en mail herom.
Man kan altid vælge at genopslå sin opgave på vores platformen, hvis man ønsker det. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det bliver nødvendigt.
Handyhand sørger for, at både du og din rengøringshjælp er dækket, hvis der skulle opstå uforudsete skader direkte i forbindelse med rengøringsarbejdet. Handyhands forsikring er en kombineret all-risk- og selvrisikoforsikring. En nærmere beskrivelse af dækningen findes på Handyhands forsikringsside.
Profilerne på Handyhands platform er udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med de forskellige rengøringsfolk, der tilbyder rengøringshjælp efter en fest. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver der reelt er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte handyhander.
Vi står klar hos Handyhand, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål dagligt om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Du er velkommen til at kontakte os på følgende måder:
Du og din rengøringshjælp kan trygt kommunikere gennem Handyhands interne beskedsystem. Med dette system får I mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift, hvilket er en stor fordel, hvis der skulle blive brug for at lave ændringer i aftalen eller behov for support fra Handyhand. Det anbefales derfor at lade kommunikationen mellem jer foregå inden for vores beskedsystem.
Ja. Når rengøringen efter din fest er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den person, du havde hyret, inde på selve platformen. Således kan du være med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal vælge en handyhander til samme type opgave.
Som kunde, der efterspørger rengøring efter fest, er det dig, der indleder med at angive et budget, når du opretter opgaven. Det vil sige, at du giver din forventning om prisen for arbejdet til kende. Herefter vil forskellige, interesserede rengøringsfolk afgive deres bud, og deres bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du vælge den rengøringshjælp blandt de bydende, hvis tilbud imødekommer dine krav bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
For at finde den bedste rengøringshjælp til opgaven, bør du benytte dig af Handyhands system, som bygger på anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere. Disse oplysninger kan tilgås via den enkelte handyhanders profil på platformen, og du kan på den måde vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse lige netop din opgave.
Typiske modtagere af hjælpen til rengøring efter fest er:
Uanset, om du falder inden for en af kategorierne eller ej, er du altid velkommen til at slå din opgave op på vores platform.
Nej, når du bruger Handyhand-platformen til at hyre hjælp til rengøring efter en fest, behøver du ikke at lave en separat kontrakt med rengøringshjælpen, du hyrer. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring, så du kan nøjes med at fokusere på selve opgaven.
Ja, det kan være vigtigt at tage hensyn til overfølsomhed og allergi i forbindelse med rengøring. Især hvis rengøringen skal udføres et sted, hvor beboerne er følsomme. Man kan tage højde for det på følgende måder:
Nej, det kræver ikke en formel uddannelse. Dog kan nogle typer opgaver kræve specialviden - drøft derfor altid din opgaves indhold med den pågældende handyhander. Det kan også være en fordel, hvis handyhanderen har erfaring med lignende opgaver eller har taget kurser i rengøringsteknikker.
Der er mange gode grunde til at hyre hjælp til rengøring efter fest gennem Handyhand-platformen. Se de mange fordele her:
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!