Kresten J.
København SV
Seneste Anmeldelse
"Kresten var hyret til at få tre nye fjernsyn til at fungere, og det løste han perfekt. Han er særdeles venlig og imødekommende, og kan varmt anbefales. Claus"
Passe på dit hjem
Vande din planter
Fodre katten
Aflevere nøgler
Meget mere…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København SV
"Kresten var hyret til at få tre nye fjernsyn til at fungere, og det løste han perfekt. Han er særdeles venlig og imødekommende, og kan varmt anbefales. Claus"
Valby
"Super job"
Frederiksberg
"Perfekt udført og super kommunikation"
Give
"Meget professionel og ordentlig!"
Aars
"Betaling for del 2 af arbejder"
Pandrup
"Meget tilfreds med alle aspekter af samarbejdet! Kvalitet, omfang, punktlighed og effektivitet!"
Hvidovre
"Den bedste anbefaling herfra"
Stor anbefaling. Rigtig godt stykke arbejde og dejligt behageligt menneske med stor ansvarsfølelse.
Børnesikring og myggenetsdør
1,000,-
Reel fyr, desværre kunne opgaven ikke løses.
Reparation af vinkøleskab, defekt printplade.
1,200,-
"Det findes ingen problemer - kun opgaver". Det er CHARLIE's motto, og det levede CHARLIE fuldt ud op til.
Kabel i en af min markisens knækarme er knækket.
3,500,-
Jeg giver Kresten mine bedste anbefalinger
Lodning elektronik
300,-
Betaling for del 2 af arbejder
Forskalling del 2
3,000,-
Fint arbejde
Rensning af havedam og pumpe
2,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Altmuligmand/kvinde til faste timer
Rødovre
Hejsa jeg bor i hus med have og søger en person der kan og har lyst til at hjælpe med forskellige opgaver både inde og ude. Den rigtige person kan få 2-3 timer pr. uge hvor det veksler alt efter behov- for jeg gør jo også selv rent og arbejder i haven. Du skal både kunne : gøre rent vaske vinduer lave mindre reparationer male træværk og vinduesrammer div. havearbejde Skriv hvad din timeløn er som tilbud på opgaven. Jeg vil derefter invitere et par stykker til samtale. Mvh Agnete 2-3 timer efter aftale pr. uge.
Rengøring / pasning af hus
Fredericia
Jeg leder efter en som vil holde mit hus Opgaven er kun inden for Så rengøring og lidt oprydning vil jeg mene En til to gange pr uge
Rengøring
300 kr
Aalborg
Jeg søger en pålidelig person til at rengøre min 49 kvm lejlighed, som jeg lejer ud via Airbnb. Da udlejningstidspunkterne varierer, vil der ikke være faste arbejdstider. Arbejdsopgaverne omfatter grundlæggende rengøring såsom støvsugning af lejligheden, gulvvask, støvafstøvning, spejlrengøring, rengøring af toilettet og udskiftning af sengetøj. Lejligheden kan til tider have behov for ekstra opgaver som vask af sengetøj og brug af tørretumbleren. Rengøringsmidler stilles til rådighed. Jeg søger en person, der kan tage sig af disse opgaver effektivt og efterlade lejligheden skinnende ren til mine gæster. Pålidelighed er vigtig, da nøglen til lejligheden skal overdrages til rengøringsassistenten, når der er brug for det. Honoraret vil blive betalt for hver rengøringssession efter aftale.
Daglig hushjælp 3-5x/ugen
5,000 kr
Charlottenlund
Vi har brug for en pålidelig hushjælp som kan komme i vores hjem 3-5x fast HVER uge i 2-4 timer hver dag mlm. kl. 9-15. Opgaverne vil typisk være oprydning af legetøj og diverse, tømme opvaskemaskine, vaske op, støvsuge, let rengøring, tøjvask, lægge tøj sammen, skifte sengetøj, vande blomster, den slags daglige hus-opgaver. Vi har ikke dyr og ryger ikke. Vi kan lave et fast ugeskema med aftalte opgaver pr. dag. Vi stiller rengøringsmidler og udstyr til rådighed. Vores hus er en stor villa i to plan, med tre badeværelser.
Hus-alf søges til oprydning tøjvask rengøring pudsning af vinduer indvendigt
Birkerød
Vi er en familie på 2 voksne en pige på snart 4 år en pige på snart 7 år og en dreng på 13 år (han er her hver anden uge). Vi har 154 kvadratmeter hus og vil gerne have en fast person til at komme 2 gange om ugen i 3 timer i dagtimerne og sørge for oprydning vaske tøj lægge tøj sammen og gøre rent. Vi har delt rengøringen op så det kun er en del af huset hver gang. Du skal dog kunne tænke selv og være villig til at justere planen så her altid er rimeligt pænt alle steder. Gerne med start snarest muligt og med mulighed for at komme hver uge fremover (selvfølgelig med undtagelser i forbindelse med ferie og sygdom). Du skal helst have lyst til opgaven i nogle år.
Husassistent 2 gangen om ugen
København
Vi mangler pr 1. april en husassistent til 2 ugentlig besøg med en samlet arbejdstid på ca 8 timer. Det primære arbejde vil bestå i rengøring men også skift af sengetøj lægge vasketøj sammen lidt oprydning og andre lignende huslige opgaver. Vi er en famile på 4 med 2 børn på hhv. 4 og 2 år. Fra april måned 2015 og fremadrettet
Forefaldende husarbejde
Online
Jeg søger en hushjælp til forefaldende opgaver ca 2 timer hver 2. uge. F.eks. hjælp ifm. madlavning gæster feje fortov afrime fryser m.m. Rengøring er ikke det primære. Du må gerne begynde snarest Vi aftaler fra gang til gang
Ugentlig hushjælp
Klampenborg
Hej Vi er en familie på 4 (mor far + de 2 små). Vi sørger en fast ugentlig hushjælp til primært rengøring samt mindre oprydnings- og ordens opgaver. Vi er en positiv og udadvendt familie og vores hjem er som udgangspunkt altid ryddeligt og nemt at gå til. Vi søger en person der er grundig og som selv kan ligge en plan og se hvor det trænger. Som udgangspunkt sørger vi en person der kan komme enten 1 dag om ugen i 4 timer eller 2 dage om ugen i 3 timer pr. gang. Vi betaler 200 kr./t (du står selv for evt. indberetning). Venligst Familie Rasmussen Som udgangspunkt sørger vi en person der kan komme enten 1 dag om ugen i 4 timer eller 2 dage om ugen i 3 timer pr. gang. Vi betaler 200 kr./t (du står selv for evt. indberetning).
Rengøring af parcelhus
Tilst
Jeg søger en person som kan komme fast ca. hver 3. måned hos min far i Tilst og lave en hovedrengøring. Arbejdet går ud på at tørre støv af støvsuge vaske gulv samt rengøring af badeværelser og køkken. Min far er førtidspensionist og har ikke selv mulighed for at lave en hovedrengøring af huset. Det er vigtigt at personen er en som vil komme fast. I er velkomne til at kontakte mig hvis I har yderligere spørgsmål. Opgaven skal gerne kunne udføres i januar eller februar måned.
Søger rengøringshjælp i Helsingør.
Helsingør
Jeg er på udkig efter en opmærksom og flittig hushjælp til almindelig rengøringsarbejde. Huset indeholder følgende: Stort køkken/alrum 2 Stuer Udestue 5 Værelser Gæste toilet Badeværelse Trappe/gang arealer Forventet 3-4 timer hver anden uge. Jeg ser frem til at høre fra dig! Kontakt mig hvis du er interesseret! Onsdag formiddag/eftermiddag hver 2. uge
Hushjælp og børnepasning i dagligdage i tidsrummet 16.00 til 18.30. Min. 2 dage i ugen.
2,300 kr
Aalborg
Vi søger en person som kan hjælpe os i dagligdagen regelmæssigt med børnepasning og huslige gøremål, så som rengøring, tøjvask, oprydning og lignende. Vi hjælper dig i gang og viser gerne hvordan de enkelte opgaver ønskes udført. :) Børnepasning i weekender vil til tider også blive aktuelt. Kort om os: Vi er en familie på 4. Far, mor, Lærke (5 år) og Mathilda (2 år). Far og mor er begge selvstændige og har fleksible arbejdstider. Vi ønsker at skrue op for kæreste-tid og kvalitetstid med børnene og ned for huslige gøremål. Vi bor i Vejgaard i et hus på 197 m2. Kort om dig: Du kan lide børn, du er klar på at gøre rent - (vi viser dig gerne tips og tricks), du kan (enten gående eller i bil) hente et barn i institution, du har mod på at smøre en madpakke, rydde op og andet husligt arbejde.
Pasning af kat på ad hoc-basis
Lystrup
Jeg mangler en til at tage sig af min kat når jeg er væk ifm arbejde eller på ferie. Hun skal have foder/vand og lukkes ind/ud 1-2 gange om dagen, og kattebakken skal også tømmes. Jeg vil rigtigt gerne have en lokal i Lystrup som nemt kan smutte forbi når jeg ikke er der. Evt en teenager, som gerne vil tjene lidt ekstra.
Hundesitter med overnatning
Hobro
En hunde/hus-sitter der på sigt kan passe hus og dyr når jeg er på ferie Der forefindes også en kat i hjemmet Du vil skulle have mulighed for at “flytte ind” i de dage det drejer sig om uden børn og andre dyr. Der vil være sørget for alt hvad du har brug for i den givne periode du vil altså ikke have udgifter forbundet med det Tidligere hundesittere har jeg fundet igennem rengøringshjælp de har haft kendskab til huset og dyrene og jeg har haft en naturlig tillid til dem. Det er selvsagt vigtigt at have opbygget en tillid til et menneske man efterlader dyr og hjem til. Derfor forestiller jeg mig også at du skal kunne starte med at komme i hjemmet til forefaldende arbejde intet tungt og krævende. Ikke tidsbestemt
Ung pige i huset
Aabybro
Opgaver der kan snakkes om: - børnepasning (kan forekomme i eftermiddags/aften tider alle dage. Der kan forekomme morgen og formiddagstider i weekenderne). Krav, der skal opbygges en tillidsfuld relation forud. - rengøring - oprydning - græsslåning - indkøb // madlavning (forekommer ved pasning af pigerne ved 17-18 tiden). Ikke alle opgaver er lige vigtige. Det handler om to tvillinger på 5.5 år. Er du interesseret, kan du sende en besked - og vi kan herefter aftale nærmere :).
Pasning af hus med dyr(katte, høns, marsvin, gæs, fisk) i en uge
1,500 kr
Skælskør
Vi skal på ferie og har brug for at få passet vores dyr. Du skal komme en gang om dagen, og give dyrene mad og vand. Kattebakke skal tømmes 2 gange i løbet af ugen. Vi har: 3 katte fisk gæs høns marvsin
Når du overvejer at booke en huspasser, er det vigtigt at vide, hvad du kan forvente. For at du kan gøre dig nogle forberedelser, har vi samlet nogle informationer om, hvad arbejdet som huspasser omfatter, hvilke services der tilbydes, hvad det kræver af udstyr og remedier og mere til. Læs med her og blive klogere på servicen, så du kan træffe de rette beslutninger om at hyre en huspasser, når du skal på ferie eller af andre grunde er væk fra dit hjem.
En huspasser tager sig af en række opgaver, som aftales med ejeren af boligen. Det involverer ofte:
Der kan være mange grunde til, at man er væk fra sin bolig et stykke tid, og der kan være mange forskellige behov, der ønskes dækket i boligen:
Den person, der kan tilbyde at passe dit hus, mens du er væk, kaldes:
De mest almindelige remedier, der bruges ved pasning og pleje af en bolig og en husholdning, er:
Udstyret kan tilpasses den konkrete opgave. Almindeligvis stiller kunden udstyr og remedier til rådighed, fordi de allerede befinder sig i hjemmet. Andre aftaler kan også indgås. Det er vigtigt, at du taler med handyhanderen om det på forhånd, så der er enighed mellem jer om alt det praktiske.
Produkter, der ofte bruges undervejs i pasning af en bolig, når ejeren er væk, er:
Ofte kan kunden tilbyde at stille diverse rengøringsmidler eller plantegødning til rådighed, fordi de allerede er i hjemmet. Men det er vigtigt at lave en aftale om det med handyhanderen, så der ikke er nogen tvivl. Sørg også for, at jeres aftale er afspejlet i buddet.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger af varigheden af huspasningen samt omfanget af opgaver, der forventes udført af huspasseren. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved at bruge prisberegneren. Handyhandere byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser – ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
For at hyre en person gennem Handyhand til at passe dit hus, mens du er væk, følger du blot disse enkle trin:
Når du skal betale den handyhander, du booker, foregår det sådan her:
Skulle opgaven gå hen og blive annulleret, returneres beløbet til ejeren af opgaven – altså til dig som kunde. Det sker i form af en kredit, du også kan vælge at få udbetalt. Det er vigtigt at lade betalingen ske gennem Handyhand, da man ellers mister den beskyttelse og støtte, vi som platform tilbyder ved uforudsete situationer.
Eftersom du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der melder sig, har tid og mulighed. Ved oprettelsen af din opgave bør du nemlig have angivet et ønsket tidspunkt.
Hvis du ønsker at aflyse, eller du fortryder at have oprettet en opgave, så afhænger proceduren af, om du allerede har sagt ja til et tilbud fra en handyhander eller ej:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås den, sendes den til en manuel gennemgang hos os.
Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de overføres til det kort, du oprindeligt indbetalte penge med. Du modtager også en mail om dette.
Du er altid velkommen til at slå din opgave op på platformen igen senere.
Vi tilbyder også, at man kan se de vejledende videoer om aflysning på hjemmesiden eller på mobilen, og ellers står Handyhand altid klar til at hjælpe.
Ja, i tilfælde af uforudsete skader opstået direkte i forbindelse med pasningen af dit hjem, er både du og handyhanderen dækket gennem Handyhands forsikring. Denne forsikring er en kombineret all-risk- og selvrisikoforsikring, og vi giver en nærmere beskrivelse af den på vores forsikringsside.
For at få et indtryk af de forskellige huspassere, der tilbyder deres service gennem platformen, bør du tjekke brugeranmeldelserne, der findes på platformen. De giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med huspasserne. En 'udførelsesrate' viser desuden, hvor stor en andel af de accepterede opgaver der reelt er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte handyhander.
Vil du i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at komme det på:
Vi står klar til at hjælpe med mange forskellige spørgsmål – lige fra teknisk hjælp på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Du kommunikerer nemt og sikkert med den person, du hyrer, gennem Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet gør det muligt at lave alle aftaler på skrift og dermed have god adgang til oplysningerne om opgaven. Det er især en stor fordel, hvis man senere vil lave ændringer i aftalen eller ønsker at modtage support hos os.
Ja. Når pasningen af dit hus er overstået, kan du give en vurdering af den handyhander, du havde hyret. Det gør du på Handyhands platform. På den måde er du med til at gøre det nemmere for fremtidige brugere af platformen. De kan nemlig bruge din anmeldelse til at træffe gode og velovervejede beslutninger, når de er på udkig efter en handyhander.
Du lægger ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – du giver med andre ord din forventning om prisen til kende. Nu vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven, og deres bud svarer til faste priser – ikke timepriser. Således kan du vælge lige den handyhander, du ønsker skal tage sig af opgaven. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Til at afgøre hvem der er den bedste til at passe dit hus, bør du gøre brug af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere, som ligger på vores platform. Ved hjælp af dem har du selv mulighed for at vurdere, hvem der vil være den rette til at løse opgaven.
Ja, som regel kaldes ‘huspasning’ også for:
En huspasser kan hjælpe en bred vifte af mennesker med forskellige behov til pasning af deres bolig. Der kan være mange grunde til, at man er væk fra sin bolig et stykke tid. Vi giver et par eksempler:
Nej, det behøver man ikke, når man bruger Handyhand-platformen. Handyhand tager sig nemlig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring, så du ikke skal tænke på den slags og kan nøjes med at fokusere på selve opgaven.
Inden huspasseren kommer, kan det være en god idé at have styr på følgende forhold:
Er du for eksempel bortrejst i en periode og har hyret flere til at passe dit hjem i den periode, kan det være en fordel at koordinere lidt ekstra. Vi giver et par tips til, hvordan man bedst planlægger forløbet for alle involverede:
Nej, det kræver ikke en bestemt uddannelse at være huspasser, men det er en fordel, at personen har praktisk sans.
Man kan ikke få fradrag for den samlede ydelse at få passet hus. Men hvis huspasningen involverer opgaver som vask af flader i boligen, støvsugning, græsslåning eller snerydning, og opgaverne afregnes for sig, kan man undersøge hos Skat, om man er berettiget til at få servicefradrag.
Når du finder din næste huspasser gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!