Henrik B.
Suldrup
Seneste Anmeldelse
"God til at informere, hurtig, effektivt og behagelig"
Fest rengøring
Dybdegående fest rengøring
Lejlighedsvis fest rengøring
Hurtig fest rengøring
Generel fest rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Suldrup
"God til at informere, hurtig, effektivt og behagelig"
Aalborg SV
"Perfekt"
Aalborg SØ
"Rigtig dygtig og grundig."
Nørresundby
"Dygtig og punktlig"
Aalborg Øst
"Vi var meget glade for hjælpen af en flink ung mand som levede op til det lovede.Efter selv at have flyttet på fliserne igen gik det op for mig hvilket hårdt arbejde han havde udført -undskyld! "
Brønderslev
"Selvkørende efter få instruktioner 💪🏽 vil uden tvivl gøre det igen!"
Aalborg
"Godt arbejde og god kommunikation undervejs. En rigtig god oplevelse 💪🏼"
Randers NV
"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."
Super kommunikation og punktlig. Camilla hjalp min mor med rengøring og alt var godt. Stor anbefaling!
Indendørs rengøring af lille hus 85 kvm
600,-
Flytte rengøring, gjorde det super hurtigt og klaret på en ordentlig måde. Nem at kommunikerer med.
Flytte rengøring af tom lejlighed på 90 kvm
2,000,-
Flytte rengøring- Det hele er bare super pænt og renligt. Danni har øje for detaljer og har været steder vi ikke selv ville have tænkt over☺️
Fraflytte rengøring
2,000,-
Anne Mette did a great and thorough job and saw it to the end. Would hire again!
Flytterengøring af 45 m^2 lejlighed
1,400,-
Super flink og effektiv.
Flytterengøring
1,000,-
She responds quickly and does her job thoroughly! I can recommend her to anyone who wants a thorough cleaning😊
Rengøring
300,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Flytterengøring af 69 kvm lejlighed
1,650 kr
Aalborg
Vi skal have rengjort vores lejlighed i forbindelse med fraflytning. 69 kvm areal, ovn, køleskab, badeværelse. Det hele. Skal være færdig inden d. 16/12. Lejligheden er tom, bortset fra møbler som overtages af nye lejere. Disse vil stå i midten af det ene rum så man kan arbejde rundt om dem. Vi har pink paste, grundrens, Ajax universal og glasrens til rådighed
Rengøring ifb. fraflytningssyn
1,000 kr
Aalborg
En lejlighed på 1. sal på 56 kvm skal rengøres og gøres klar til udflyttersyn dagen efter. Der er 3 rum ekls. badeværelse
Rengøring af mindre lejlighed i Aalborg centrum
450 kr
Aalborg
Rengøring af mindre lejlighed i Aalborg i forbindelse med flytning. Herunder evt. hjælp til nedbæring af mindre ting (ingen tunge ting) Gerne i morgen mandag eller tirsdag. Opgaven ca. 2-3 timer.
Rengøring ifm. flytning Aalborg centrum mandag eller tirsdag i næste uge.
400 kr
Aalborg
Rengøring af lejlighed i forbindelse med flytning i Aalborg centrum, et par timer mandag d. 9 eller tirsdag d. 10 december.
Rep af støvsuger
500 kr
Aalborg
Reparation af start stop automatik på støvsuger
rengøring
600 kr
Aalborg
Køkken/bad: Afrens hårde overflader, tøm skabe, komfur. rengøring af hele hjemmet. Rengør alle skabe og at alt er rengjort tilfredsstillende
Rens af sofa
300 kr
Aalborg
Rens af sofa ( stof sofa)
Hovedrengøring
500 kr
Aalborg
Hovedrengøring af lejlighed på 70m2. -Tørre støv af alle overflader -Vaske døre og karme og skabslåger -Grundig støvsugning og gulvvask -Badeværelse rengøres
Flytte rengøring af tom lejlighed på 90 kvm
1,500 kr
Aalborg
En lejlighed på 4. Sal, som skal have en udflytningsrengøring. Køkken og badeværelse skal have en ekstra hånd. Medbring gerne egne rengøringsmidler.
Når du booker rengøringshjælp til rengøring efter fest, kan det være rart at være forberedt på, hvad servicen indebærer. Her kan du læse mere om, hvad typiske arbejdsopgaver inden for kategorien ‘rengøring efter fest’ indebærer, og du kan se, hvilket udstyr og hvilke rengøringsprodukter der typisk anvendes. Bliver klogere på det og meget mere, når du dykker ned i afsnittet her.
Når rengøringshjælpen, man hyrer, udføre sit arbejde, så består opgaven tit og ofte af følgende punkter:
Ja, rengøring efter fest kan også kaldes:
Den person eller det firma, som oftest udfører rengøring efter fester, kaldes:
De mest oplagte alternativer til at hyre hjælp til rengøringen, efter man har holdt fest, eller måder at forenkle rengøringen på, er:
Ofte anvender rengøringshjælpen disse forskellige redskaber til rengøring efter en fest:
Mange handyhandere medbringer eget udstyr som en del af deres service. Men det kan meget vel være, at stedet, hvor der holdes fest, allerede stiller nogle rengøringsremedier til rådighed, eller at du som ejer af opgaven gør. Derfor kan det godt betale sig at koordinere og i al fald aftale med hinanden på forhånd, så alting er parat, når rengøringsarbejdet skal til gå i gang.
Ofte indgår følgende rengøringsprodukter i rengøringen efter en fest:
Nogen gange medbringer rengøringshjælpen, man hyrer, egne rengøringsmidler. Andre gange stiller kunden dem til rådighed. Det er alt efter jeres aftale. Sørg derfor for at drøfte i detaljer, hvem der stiller hvad til rådighed for rengøringsarbejdet, og sørg også for, at jeres aftale er afspejlet i buddet.
En festrengøringshjælp benytter sig ofte af bestemte teknikker til sikring af, at rengøringen udføres dybdegående og effektivt, især efter en fest:
Du kan aftale direkte med din rengøringshjælp, hvilke metoder du ønsker, der anvendes.
Rengøringen begynder typisk med en vurdering af det område, der skal rengøres, samt mængden af snavs og affald. Derfor kan det tage alt fra et par timer til en hel dag, afhængigt af hvor stor festen har været, og hvor snavset der er.
Nogle faktorer, der kan forlænge eller forkorte tiden, det tager, er:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger især af, hvor stor rengøringsopgaven er, og om der stilles særlige krav til rengøringen som følge af, at der måske har været holdt stor fest. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved hjælp af prisberegneren. Handyhandere byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser - ikke timepriser - og betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Det kan være værd at undersøge med Skat, om deres servicefradrag træder i kraft specifikt i forbindelse med rengøring efter fest. Læs om, hvad det dækker på Skats hjemmeside om fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Typiske modtagere af hjælpen til rengøring efter fest er:
Uanset, om du falder inden for en af kategorierne eller ej, er du altid velkommen til at slå din opgave op på vores platform.
Nej, når du bruger Handyhand-platformen til at hyre hjælp til rengøring efter en fest, behøver du ikke at lave en separat kontrakt med rengøringshjælpen, du hyrer. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring, så du kan nøjes med at fokusere på selve opgaven.
Ja, det kan være vigtigt at tage hensyn til overfølsomhed og allergi i forbindelse med rengøring. Især hvis rengøringen skal udføres et sted, hvor beboerne er følsomme. Man kan tage højde for det på følgende måder:
Nej, det kræver ikke en formel uddannelse. Dog kan nogle typer opgaver kræve specialviden - drøft derfor altid din opgaves indhold med den pågældende handyhander. Det kan også være en fordel, hvis handyhanderen har erfaring med lignende opgaver eller har taget kurser i rengøringsteknikker.
Der er mange gode grunde til at hyre hjælp til rengøring efter fest gennem Handyhand-platformen. Se de mange fordele her:
Handyhand gør det nemt at finde en fast rengøringshjælper i aalborg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien fast rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige fast rengøringshjælpere i aalborg, i post nr: 7700 til 9990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Rengøring efter fest kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 800.00,- til 1,540.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!