Malena M.
København S
Seneste Anmeldelse
"Malena var punktlig og grundig."
Fest rengøring
Dybdegående fest rengøring
Lejlighedsvis fest rengøring
Hurtig fest rengøring
Generel fest rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København S
"Malena var punktlig og grundig."
København S
"Søde mennesker. Veludført arbejde - dygtig til sy-arbejde. Prisen god. Meget tilfreds."
Kastrup
"Nicole gjorde et fantastisk stykke arbejde med rengøringen ☺️ Hun var super hurtig og efterlod alt skinnende rent. Vi kunne ikke være mere tilfredse. Kan klart anbefale ☺️"
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
København SV
"God udført rengøring"
København SV
"Super sød, punktlig og effektiv rengøring :-)"
København S
"Meget kompetent, pålidelig og behagelig. Der var intet at sætte en finger på. Poul er hårdt arbejdende og pligtopfyldende. Han rengjorde og malede facade samt sokkel på vores hus, og vi er meget glade for resultatet. Jeg kan varmt anbefale Poul"
Hvidovre
"Stefanie was professional yet friendly as well. She helped cleaning our apartment for airbnb. The apartment was very clean and she was also very communicative with photos. I would recommend her to anybody!"
Super dygtig og imødekommende, jeg kan anbefal Michelle😊
Rengøring
400,-
flink og grundig
Forårsrengøring af hjem 120 kvm
1,250,-
"Super arbejde. Nynne er nem at kommunikere med, hun er rettidig og omhyggelig med sit arbejde."
Rengøring hver 14. dag
800,-
Flot arbejde. Meget venlig og effektive.
Have rengøring
500,-
.
Hovedrengøring i forbindelse med indflytning
1,250,-
Han blev hyret til at hovedrengøre et badeværelse og køkken, rengøringen på badeværelset var yderst mangelfuld. Det er en ommer.
Hovedrengøring af køkken og badeværeselse
1,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Total rydning og rengøring af 3 værelses lejlighed
7,746 kr
Kastrup
Total tømning. Lige fra køleskab, komfur, emhætte, tømning af porcelæn i alle skabe i køkken, alle møbler, garderobeskabe, borde/stole, lamper, persienner, altanmarkise, ting i kælderrum, beklædninger o.lign. samt affald. Der ud over rengøring af hele lejligheden, klar til malerarbejder. (Alt dette, fordi lejeren er flyttet på plejehjem)
Hovedrengøring
1,500 kr
Kastrup
Skal have lavet en hovedrengøring efter lejer. Kræver dygtig rengøringspersonale da det er både oprydning og rengøring.
Rengøring
400 kr
Kastrup
Jeg har et 90 kvm. Rækkehus, med 4 værelser og to toiletter på Amager, rengøring søges hver anden uge.
Hovedrengøring
500 kr
Kastrup
Badeværelse, køkkenet samt gangen. Lidt rengøringsudstyr må gerne medbringes. Dog ikke støvsuger eller gulvmoppe.
Udendørs samt indendørs rengøring af hus
700 kr
Kastrup
Rengøring indvendigt: Alle karme, lofter, vægge, gulve, døre, lister, overflader støv og vask, derudover toilet, bad, vaske skal rengøres og let afkalkes. Huset er fin stand og helt tomt. Rengøring af hus UDENVENDIGT 160 kvm hus 1 plan, alle karme, træværk på vægge samt gulve. mv på huset skal vaskes og der skal fjernes spindelvæv og tørres af med våd klud/ knofedt over det hele fra fra gulv til loft inkl rundt om døre og vinduer karme og lister. Hvem har mod på det? En fast pris samlet.
Tools shed/wooden house cleaning
300 kr
Kastrup
Hi, We will need some help with the cleaning of our tools shed, there is nothing to remove or carry but it needs a really good cleaning with a strong vacuum cleaner that we don't have. It is not a big space, ca. 10m2 and should be feasible in 2 hours.
Når du booker rengøringshjælp til rengøring efter fest, kan det være rart at være forberedt på, hvad servicen indebærer. Her kan du læse mere om, hvad typiske arbejdsopgaver inden for kategorien ‘rengøring efter fest’ indebærer, og du kan se, hvilket udstyr og hvilke rengøringsprodukter der typisk anvendes. Bliver klogere på det og meget mere, når du dykker ned i afsnittet her.
Når rengøringshjælpen, man hyrer, udføre sit arbejde, så består opgaven tit og ofte af følgende punkter:
Ja, rengøring efter fest kan også kaldes:
Den person eller det firma, som oftest udfører rengøring efter fester, kaldes:
De mest oplagte alternativer til at hyre hjælp til rengøringen, efter man har holdt fest, eller måder at forenkle rengøringen på, er:
Ofte anvender rengøringshjælpen disse forskellige redskaber til rengøring efter en fest:
Mange handyhandere medbringer eget udstyr som en del af deres service. Men det kan meget vel være, at stedet, hvor der holdes fest, allerede stiller nogle rengøringsremedier til rådighed, eller at du som ejer af opgaven gør. Derfor kan det godt betale sig at koordinere og i al fald aftale med hinanden på forhånd, så alting er parat, når rengøringsarbejdet skal til gå i gang.
Ofte indgår følgende rengøringsprodukter i rengøringen efter en fest:
Nogen gange medbringer rengøringshjælpen, man hyrer, egne rengøringsmidler. Andre gange stiller kunden dem til rådighed. Det er alt efter jeres aftale. Sørg derfor for at drøfte i detaljer, hvem der stiller hvad til rådighed for rengøringsarbejdet, og sørg også for, at jeres aftale er afspejlet i buddet.
En festrengøringshjælp benytter sig ofte af bestemte teknikker til sikring af, at rengøringen udføres dybdegående og effektivt, især efter en fest:
Du kan aftale direkte med din rengøringshjælp, hvilke metoder du ønsker, der anvendes.
Rengøringen begynder typisk med en vurdering af det område, der skal rengøres, samt mængden af snavs og affald. Derfor kan det tage alt fra et par timer til en hel dag, afhængigt af hvor stor festen har været, og hvor snavset der er.
Nogle faktorer, der kan forlænge eller forkorte tiden, det tager, er:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger især af, hvor stor rengøringsopgaven er, og om der stilles særlige krav til rengøringen som følge af, at der måske har været holdt stor fest. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved hjælp af prisberegneren. Handyhandere byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser - ikke timepriser - og betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Det kan være værd at undersøge med Skat, om deres servicefradrag træder i kraft specifikt i forbindelse med rengøring efter fest. Læs om, hvad det dækker på Skats hjemmeside om fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Typiske modtagere af hjælpen til rengøring efter fest er:
Uanset, om du falder inden for en af kategorierne eller ej, er du altid velkommen til at slå din opgave op på vores platform.
Nej, når du bruger Handyhand-platformen til at hyre hjælp til rengøring efter en fest, behøver du ikke at lave en separat kontrakt med rengøringshjælpen, du hyrer. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring, så du kan nøjes med at fokusere på selve opgaven.
Ja, det kan være vigtigt at tage hensyn til overfølsomhed og allergi i forbindelse med rengøring. Især hvis rengøringen skal udføres et sted, hvor beboerne er følsomme. Man kan tage højde for det på følgende måder:
Nej, det kræver ikke en formel uddannelse. Dog kan nogle typer opgaver kræve specialviden - drøft derfor altid din opgaves indhold med den pågældende handyhander. Det kan også være en fordel, hvis handyhanderen har erfaring med lignende opgaver eller har taget kurser i rengøringsteknikker.
Der er mange gode grunde til at hyre hjælp til rengøring efter fest gennem Handyhand-platformen. Se de mange fordele her:
Handyhand gør det nemt at finde en fast rengøringshjælper i kastrup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien fast rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige fast rengøringshjælpere i kastrup, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Rengøring efter fest kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 780.00,- til 7,330.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!