
Se profil
Lasse N..
Rudkøbing
Seneste Anmeldelse
"Super arbejde!"
Verifikationer
Info

Hovedrengøring af bolig
Aftørring af skabe og skuffer
Alle former for rengøring i hjemmet
Vask og støvsugning af gulve
Rens af møbler og tæpper
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Rudkøbing
"Super arbejde!"
Info

Se profil
Store Merløse
verificeret
"I’ve booked Elena for the first time and to be honest was the best thing I did. Elena did an amazing job! I definitely would book again 💫"
Info

Se profil
Albertslund
verificeret
"Opgaven er udført fuldt tilfredsstillende med stor venlighed, grundighed og dygtighed"
Info

Se profil
København N
verificeret
"Jeg har brugt Yuliia flere gange og hver gang er opgaven udført til absolut perfektion. Jeg er utrolig glad for hendes hjælp som er effektiv og grundig. 5⭐️ hele vejen rundt"
Info
Se profil
Rødovre
verificeret
"Thank you!"
Info

Se profil
København S
verificeret
"🔥🔥🔥🔥"
Info

Se profil
København S
verificeret
"Rosaa udførte et fortræffeligt stykke arbejde."
Info

Se profil
Bagsværd
verificeret
"Punktlige, søde og meget dygtige!"
Info

Ramona har overholdt alle aftaler til punkt og prikke, og leveret et superfint resultat - her er skinnende rent over det hele. Kan i den grad anbefales 🤗
Rengøring af kontorlokaler, akut
600,-

Effektiv og venlig/imødekommende, holder alle aftaler og efterlader et skinnende rent kontor. Kan helt sikkert anbefales 😀
Rengøring
600,-

Behagelig oplevelse med rengøring :)
Slutrengøring lejebolig 90m2
1.500,-

Zara er meget omhyggelig og rar person og kan kun anbefale hende
Hovedrengøring
2.700,-

Udfører det aftalte arbejde. Rigtig tilfreds med rengøringen.
Rengøringshjælp
300,-

Super service og yderst behagelig 👌
Rengøring
800,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Rengøring
500 kr
Fast rengøring af sommerhus - for eksempel før og efter der har været gæster (huset bruges kun af familie og venner) To etager Ca 110m2
Ordne gulve
610 kr
Støvsugning og gulvvask i lejligheden
Rengøring
850 kr
Rengøring af lejlighed/hus på små 100 m2. Aftørring af alle flader, støvsugning og vask af gulve. Køkken og badeværelse må godt få en ekstra omgang. Rengøringsartikler har jeg, ellers må vi lige tale om det
Flytte og gøre rent i meget beskidt 79 kwm lejlihed
2.000 kr
Hjælpe med at flytte og gøre meget beskidt lejlighed ren der har været hund som ikke var renlig
Ugentlig rengøring af lejlighed med diverse opgaver
500 kr
Jeg søger hjælp til ugentlig rengøring af min 48 m² med lejlighed i Rudkøbing. (2 rum) Opgaverne inkluderer: • Støvsugning af alle rum. • Gulvvask af alle gulve. • Rengøring af badeværelse (toilet, vask, brusekabine). • Rengøring af køkken (herunder aftørring af overflader, vask af håndvask, samt bortskaffelse af skrald). • Aftørring af støv på alle overflader i lejligheden. • Afkalkning af elkedel/kaffemaskine efter behov. • Afrimning og rengøring af fryser og køleskab (inkl. bortskaffelse af madvarer, der ikke kan holde sig). • Én gang om måneden ønskes trappeopgangen vasket. • Strygning af en skjorte, hvis der hænger en på tørrestativet. Jeg ønsker opgaven udført effektivt og med fokus på detaljer. Udstyr og rengøringsmidler kan enten medbringes af dig eller bruges fra mit eget lager. Rengøringen skal gøres 1 gang om ugen.
Oprydning , ikke rengøring
1.344 kr
Jeg mangler hjælp til at organisere og rydde op, ikke gøre rent. Smide ud, gemme eller til genbŕug. Rengøring klare jeg selv bagefter. Tre rum. Entré, stue, bryggers.
Vasket gulve
300 kr
Der skal vaskes gulv i hele huset. Det er 122 m2. Alle rum er trægulv/klikgulv undtagen køkken er linolium og bryggers er fliser.
rengøring af lejlighed efter flytning
2.350 kr
Lejligheden er i to etager. På første etage er der tre værelser med trægulve. I stueetagen er der et vaskerum, et "kælderrum", et vindfang, en fordelingsgang, et badeværelse, et køkken, en stue og en trappeopgang. alle gulve er af træ. Vi ønsker en normal rengøring efter flytningen. Dette indbefatter rengøring af skabe, vinduesvask, gulvvask i alle rum.
Let rengøring af 75m2 lejlighed ca. 1 time
Det drejer som om meget let rengøring ca. 1 time. Der skal støvsuges tørres støv og overflader af sengetøj skal skiftes og affald tømmes. Der har været lejere i 2 døgn og den skal gøres klar til nye der kommer kl. 15.00. Der er mulighed for flere opgaver i den næste måneds tid. 14/7 mellem kl. 12 og 14
Rengøring af ferielejlighed
Ferielejlighed rengøres 69 m2. I i slutningen af maj måned
Rengøring af ferielejlighed
Ferielejlighed rengøres til udlejning 69 m2. I i slutningen af maj måned
Almindelig rengøring i privat hjem
Almindelig rengøring som støvsugning tørre støv af gulvvask badeværelse.... Jeg vil gerne have opgaven udført første gang den 7. 8. eller 11. januar
Når du ønsker at hyre rengøringshjælp til dit hus, kan der være mange praktiske spørgsmål, der presser sig på. I dette afsnit dykker vi ned i, hvad en husrengøring konkret kan indebære. Vi kommer også ind på de forskellige typer af husrengøringsservices samt udstyret og produkterne, arbejdet som oftest kræver.
En husrengøringshjælp udfører en række opgaver som del af sin service inden for kategorien 'husrengøring'. Opgaverne omfatter typisk:
Som regel kan rengøringshjælpen som minimum tilbyde følgende kategorier af rengøring:
Den person eller det firma, der udfører husrengøring, betegnes typisk som:
Som regel anvender rengøringshjælpen disse forskellige redskaber til opgaven:
Det er vigtigt, at du og husrengøringshjælpen aftaler, hvem af jer der stiller udstyret til rådighed. Måske tilbyder handyhanderen det som en del af sin service, eller du foreslår som kunde at stille det til rådighed, som du selv ligger inde med. Hav en god dialog om det, så der er enighed forud for opgavestart.
Blandt de mest almindelige produkter til brug ved husrengøring er:
Det er vigtigt, at du og din rengøringshjælp taler om, hvem der sørger for diverse produkter inden start. Ofte kan kunden måske tilbyde at stille produkterne og rengøringsmidlerne til rådighed, men mangler bare en hjælpende hånd til at udføre arbejdet. Andet kan også aftales mellem jer, men husk at lade jeres aftale være afspejlet i prisfastsættelsen.
Frekvensen af rengøring i hjemmet afhænger af personlige behov og præferencer. Dog kan man med fordel tænke på, at hyppigere rengøring kan være med til at forhindre ophobning af støv og skidt, hvilket gør den overordnede rengøringsopgave mere overskuelig og hurtigere. Det kan også være, at hyring af en husrengøringshjælp fungerer som et supplement til egen rengøring.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved oprettelse af din opgave. Prisen afhænger af størrelsen på boligen og den ønskede grad af grundighed i rengøringen. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Forskellige rengøringsfolk byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser og ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Har din handyhander udgifter til indkøbte materialer eller produkter til brug for arbejdet, anbefales det at afregne disse udgifter uafhængigt af Handyhand-prisen.
Ja, det er muligt at få fradrag for almindelig rengøring. Læs mere på Skats hjemmeside om mulighederne for at få servicefradrag.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke den hjælp, du har brug for til husrengøring, følger du disse simple trin:
Betalingen af rengøringshjælpen, du hyrer til opgaven, foregår sådan her:
Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til ejeren af opgaven – det vil sige til dig som kunde. Det sker i form af en kredit, du kan få udbetalt, hvis du ønsker det. Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Eftersom du modtager bud på den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de bydende handyhandere også har tid. Det kan du, fordi du i opgavebeskrivelsen har angivet et foretrukket tidspunkt for udførelse af opgaven.
Hvis du ønsker at aflyse, eller du fortryder en Handyhand-opgave, så afhænger fremgangsmåden af, om det er før eller efter, du har takket ja til et tilbud på platformen:
Før du har accepteret et bud fra en handyhander:
Efter du har accepteret et bud fra en handyhander:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos os. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de blive overført til dit kort – nærmere bestemt det kort, pengene oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager også en mail med oplysninger.
Du er altid velkommen til at slå din opgave op på platformen igen senere hen.
Vi tilbyder også, at man kan se de vejledende videoer om aflysning på henholdsvis hjemmesiden og på mobilen, og ellers står Handyhand altid klar til at hjælpe.
Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et godt indblik i andre kunders erfaringer med handyhanderne. Derudover viser en 'udførelsesrate', hvor stor en andel af de accepterede opgaver der reelt er blevet udført. Alt i alt giver det rig mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte rengøringshjælp på platformen.
I Handyhand kan vi hjælpe med alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Du er velkommen til at kontakte os på følgende måder:
Du og rengøringshjælpen kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem. Her er det muligt at lave alle vigtige aftaler på skrift, hvilket for eksempel er en fordel, hvis I senere vil lave ændringer i aftalerne – så har I alt stående sort på hvidt. Det er også en fordel, hvis I ønsker at få support hos os. Derfor anbefales det at holde kommunikationen inden for dette beskedsystem.
Ja, når servicen er overstået, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du hyrede. Det gør du inde på selve Handyhand-platformen. Din feedback er guld værd for fremtidige brugere af platformen. De kan bruge den til at træffe mere velovervejede beslutninger, når de er på udkig efter en husrengøringshjælp.
Du lægger ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil handyhandere med forstand på rengøring af hus give deres bud på opgaven, og disse bud svarer til faste priser og ikke timepriser. Det giver dig mulighed for nu at vælge den handyhander, hvis tilbud imødekommer dig bedst. Selve betalingen foregår gennem Handyhands betalingssystem.
For at finde den bedste husrengøringshjælp på platformen, kan du gøre brug af Handyhands system. Systemet bygger på anmeldelser af handyhanderne og kan nemt bruges til at skabe et overblik over handyhandernes tidligere præstationer og samlede kvalifikationer. Dette gør dig i stand til at træffe et velovervejet valg, der matcher netop dine behov.
En husrengøringshjælper kan hjælpe mange forskellige kundegrupper som for eksempel disse:
Husk, at du ikke skal tøve med at slå din opgave op på Handyrhand-platformen, selv hvis du ikke falder ind under en af de nævnte kundegrupper.
Ja, husrengøring kan også kaldes for:
Af miljømæssige tiltag, man kan indføre, er der blandt andet følgende:
Ja, det er vigtigt at tage hensyn til overfølsomhed og allergi, når der skal gøres rent. Man kan tage højde for det på følgende måder:
Det kan husrengøringshjælpen ofte godt. Men det er først og fremmest dig, der skal afgøre, om du er villig til at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Du bør også overveje dette:
Drøft i god tid, hvordan I bedst planlægger arbejdet. Det er helt afgørende, at I er blevet enige om betingelserne på forhånd.
Det er en god idé at sørge for, at der er nogenlunde ryddeligt, når rengøringshjælpen kommer. Det gør det nemmere for rengøringshjælpen at gå i gang og udføre arbejdet mere effektivt.
Nej, det kræver ikke en bestemt uddannelse at være husrengøringshjælp. Dog kan nogen have taget kurser inden for området.
Når du finder din næste handyhander med forstand på husrengøring, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en hus rengøringshjælper i rudkøbing til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien hus rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige hus rengøringshjælpere i rudkøbing, i post nr: 5109 til 5832.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Husrengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 580,00,- til 1.250,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!