Elena N.
Skovlunde
Seneste Anmeldelse
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Støvsugning og fejning af gulve
Rengøring af skriveborde
Rengøring af kantine
Rengøring af mødelokaler
Dybdegående kontor rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Allerød
"Sød og venlig. Arbejdede effektivt"
København S
"Super tilfreds med græsslåning af vores meget langhårede plæne👍🌞"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
København S
"Ikke noget jeg kan rekommandere"
Skovlunde
"Det var en hovedrengøring efter en renovering og den klarede Renu til UG. Hun får de bedste anbefalinger herfra. :-)"
Kerteminde
"Tom var sød, imødekommende, venlig og tog opgaven med et smil. Tak for hjælpen :)"
Copenhagen
"Alt var fint."
Meget tilfredse med Zahida! Hun kom os til undsætning og gjorde vores hjem skinnende rent! Vil helt sikkert bruge hende igen.
Rengøring af vores hus
800,-
Arbejdet sammen med Senthil var bare 5-stjerne fra start til slut. Meget let og tydelig kommunikation omkring opgaven (rengøring af et hus inkl. vask af sengetøj og håndklæder mellem to udlejninger). På selve dagen sendte Senthil mig sms med status updates og billeder af det udførte arbejde. Der var så fint, fordi jeg ikke var hjemme og ellers ville ikke kunne se om alt er klar til de næste gæster. En varm anbefaling herfra at arbejde sammen med Senthil!
Rengøring af hus 180 m2
2,100,-
Venlig, sød ung mand, og godt arbejde, Tak, Sigurd. 😊
Grundig rengøring
800,-
It was really good to have Sara assigned this task. The cleaning was done extraordinarily well.
Rengøring
1,150,-
Grundig og effektiv
Rengøring
600,-
Flytterengøring, som er udført rigtigt fint. Holdet var forsinket en del og gav ikke proaktivt besked, men det blev opklaret, da jeg kontaktede dem.
Flytterengøring
5,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengøring af vores hus
800 kr
Farum
Vi vil meget gerne have hjælp til at få rengjort vores hus inden d. 23/12 kl 12. Vores hus er 140m2. Vi har et lille toilet, et badeværelse, tre værelser, et bryggers, stue og køkken. Vi ønsker grundig rengøring af bad og toilet, generel rengøring og gulvvask (primært trægulv). Vi kan stille alle rengøringsartikler til rådighed.
Regelmæssig rengøring
400 kr
Farum
2 timers rengøring i 3 vær lejlighed incl bad
Rensning af væg til væg tæpper ca 90kvm.
2,761 kr
Farum
Rensning af væg til væg tæpper 4 kontorer ca 90 kvm i forbindelse med fraflytning
ovn rens
800 kr
Farum
vores skal ha en ordentlig rengøring. i skal selv medbringe udstyr og rengøringsmidler.
Rengøring
500 kr
Farum
Støvsuging, vaske gulv, aftørring af overflader af alle rum på 120kvm
OBS : Jeg MÅ DESVÆRRE UDSÆTTE OPGAVEN LIDT MEN VIL GERNE LADE OPSLAGET STÅ SÅ JEG KAN BEHOLDE DE GODE BUD TIL VI ER KLAR TIL AT GP VIDERE. INDTIL VIDERE:1000 TAK FOR DE GODE BUD. Husrengøring og oprydning
2,300 kr
Farum
Vi trænger til både oprydning og rengøring i en stor, toetagers lejlighed (ca. 130 Kvadratmeter), hvor der er områder med MEGEN støv og rod. Det er ikke en let opgave, da her er seriøst rod mange steder. .og man kan evt. tage det over flere dage. Rod kan puttes i kasser der, hvor man skal gøre rent under..men nogle steder (på visse hylder etc) kan man bare springe rengøring over. Her er kat i huset, så man skal kunne lide katte og ikke være allergisk. :)
Kontorrengøring sker normalt først om morgenen eller ved arbejdsdagens slutning for at minimere forstyrrelser og støj. Afhængigt af dit kontors brug vil du sandsynligvis have brug for en regelmæssig kontorrengøring alt fra dagligt til ugentligt. Eller du kan ansætte en kontorrengøringsassistent til lejlighedsvise rengøringer - som når du flytter kontorer efter du har holdt en kontorfest, eller når en vigtig kunde kommer på besøg. En standard kontorrengøringsservice vil normalt inkludere følgende trin:
Din kontorrengøringsperson vil fjerne affald fra skraldespande i hvert kontor og under hver skrivebord. De vil også fjerne affaldet fra eventuelle køkken- og badeværelsesspande. Diskret vil de transportere alt kontoraffald til de store skraldespande udenfor og erstatte skraldeposerne undervejs.
Kontorrengøring vil altid omfatte støvsugning af gulvene med fokus på områder med stor trafik. Din rengøringsassistent vil pletrense synlige pletter for at forhindre dem i at sætte sig. Derefter vil de moppe eventuelle hårde gulvområder ved hjælp af en dampmoppe eller moppe og spand og sætte "vådt gulv" skilte op, hvis der er medarbejdere til stede på kontoret.
Din kontorrengør vil sørge for rene borde, bordplader og gulve i dit personalekøkken. De fleste medarbejdere forventes at vaske og tørre deres egne tallerkener, men din professionelle rengøringsassistent kan inkludere denne service eller hjælpe med at pakke opvaskemaskinen. I dine personalebadeværelser vil de rengøre hver toilet, tørre vaskene og bænkene af og moppe gulvene. De vil bruge "vådt gulv" skilte for at sikre, at medarbejdere og besøgende ikke glider.
Til sidst vil de rengøre eventuelle resterende overflader, der bruges regelmæssigt, med fokus på skriveborde, borde, ventilatorer og vinduer. Din kontorrengøringsperson vil bruge vinduesrens og papirhåndklæde til at fjerne mærker fra interne vinduesoverflader samt eventuelle glaspartitioner og paneler. De vil også desinficere dørhåndtag for at sikre et hygiejnisk miljø og forhåbentlig minimere spredningen af sygdom på din arbejdsplads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for at få kontorrengøring ordnet? Ordentligt rengjorte kontorer vil betyde et mere produktivt, sundt og fredeligt miljø for dit team at arbejde i - og det vil give dem tid og energi til at fokusere på det arbejde, de er ansat til at gøre. Professionelle kontorrengøringstjenester tager sig af alle de irriterende rengøringsopgaver, som du og dit team ikke har tid (eller udstyr) til. Ting som at skifte skraldespande, støvsuge gulvene og tørre den tvivlsomme plet af på personalestuen. Erhvervskontorrengøring er en klog investering, der vil begynde at betale sig med det samme.
Leder du efter det bedste sted at finde kontorrengøringsfolk i dit lokalområde? Handyhand har dig dækket. Vi vil sætte dig i forbindelse med de bedste kommercielle kontorrengøringsfolk og entreprenører i nærheden af dig, som har erfaringen og udstyret til at få dit kontor til at skinne.
Handyhand gør det nemt at finde en kontor rengøringshjælper i farum til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien kontor rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige kontor rengøringshjælpere i farum, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kontor rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 580.00,- til 1,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!