Simon D.
Middelfart
Seneste Anmeldelse
"Alt er som aftalt 👍"
Støvsugning og fejning af gulve
Rengøring af skriveborde
Rengøring af kantine
Rengøring af mødelokaler
Dybdegående kontor rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Middelfart
"Alt er som aftalt 👍"
Frederiksberg C
"Kan varmt anbefale at give Dalida en hjælpende hånd der hvor du kan. Lidt at planlægge opgave med 👍☺️"
Randers NV
"Efter et mindre bump i vejen grundet noget sygdom, fik vi aftalt en ny dag til at udføre opgaven. Benyamin var nem at kommunikere med og hurtig til at svare, og fik hurtigt og effektivt klaret rengøringen af vores lejlighed. Vi kan kun anbefale ham og hans makker 👌"
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
København S
"Malena gjorde sit arbejde, men glemte et enkelt skab, og der var edderkoppespind i stuen."
Store Merløse
"Super effektiv"
Tilst
"Rigtig godt samarbejde. God og effektiv. Varmt anbefale."
Simon er en rar mand der har udført den aftalte rengøring til ug , og så lidt til Kan kun anbefale ham på det højeste
Rengøring
1,030,-
Super hjælpsomme og flinke fyre
Slutrengøring
1,600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
En hjælpende hånd
500 kr
Fredericia
1 time rengøring. Vi har en lejer, der ikke lufter ud og har skabt fugt i sin lejlighed. Vi har fundet et effektivt rengøringsmiddel. Hun har bedt om, at der kommer en udefrakommende person på til at tørre væggen af - ca. 1m2 med pletter af skimmel og 1 bundstykket af en dør - og dertil vil vi gerne for en sikkerheds skyld have tørret yderligere 6m2 af. Vi kommer med rengøringsmidlet. Vi vil forsøge at imødekomme hendes ønske om ekstern person. Jeg kommer selv samtidig. Jeg tager affugter med.
Rengøring
1,030 kr
Fredericia
Jeg får rengøringshjælp fra det offentlige en gang pr 14 dag Det jeg søger er grundig rengøring af løse tæpper, parket gulve, 1 badeværelse, bruseniche og køkken samt evt forefaldende indendørs rengøring så som vinduespuds indvendig en gang i mellem. Ca 3 timer hver 5 uge
Rengøring
300 kr
Fredericia
Rengøringshjælp søges den 24. december Jeg søger en person til at gøre rent i en bolig, der udlejes, den 24. december. Arbejdet tager ca. en halv time, og du bestemmer selv, hvornår du vil komme mellem kl. 10:00 og 14:00. Nøglen hentes i en nøgleboks, og der vil være klare instruktioner til opgaven. Hvis samarbejdet fungerer godt, er der mulighed for flere opgaver i fremtiden. Er du interesseret, så send mig en besked!
Dyb rengøring til hussalg
5,000 kr
Fredericia
Dyb rengøring til hussalg 175m2 3 værelse + 2 kontor + køkken + 2 toileter + stuen + 2 bryggost + garage Storevinduer og glasdøre 35m brede x 1,8m høje Der er mange pletter (mid-høj intensiv rengoring) Midst 2 mennesker arbejde.
Ejendomsservice
600 kr
Fredericia
Vaske trapper feje gård og fortov Mm
Oprydning i lejlighed
300 kr
Fredericia
Efter en kammerat har lånt mln lejlighed skal der gæres rent. Vaskes op, ryddes op. Vaskede gulv , støvsuges osv. medbring selv rengøring midler. Har støvsuger og til at vaske gulv med. Dwr tager en times tid. Maks pris 300
Kontorrengøring sker normalt først om morgenen eller ved arbejdsdagens slutning for at minimere forstyrrelser og støj. Afhængigt af dit kontors brug vil du sandsynligvis have brug for en regelmæssig kontorrengøring alt fra dagligt til ugentligt. Eller du kan ansætte en kontorrengøringsassistent til lejlighedsvise rengøringer - som når du flytter kontorer efter du har holdt en kontorfest, eller når en vigtig kunde kommer på besøg. En standard kontorrengøringsservice vil normalt inkludere følgende trin:
Din kontorrengøringsperson vil fjerne affald fra skraldespande i hvert kontor og under hver skrivebord. De vil også fjerne affaldet fra eventuelle køkken- og badeværelsesspande. Diskret vil de transportere alt kontoraffald til de store skraldespande udenfor og erstatte skraldeposerne undervejs.
Kontorrengøring vil altid omfatte støvsugning af gulvene med fokus på områder med stor trafik. Din rengøringsassistent vil pletrense synlige pletter for at forhindre dem i at sætte sig. Derefter vil de moppe eventuelle hårde gulvområder ved hjælp af en dampmoppe eller moppe og spand og sætte "vådt gulv" skilte op, hvis der er medarbejdere til stede på kontoret.
Din kontorrengør vil sørge for rene borde, bordplader og gulve i dit personalekøkken. De fleste medarbejdere forventes at vaske og tørre deres egne tallerkener, men din professionelle rengøringsassistent kan inkludere denne service eller hjælpe med at pakke opvaskemaskinen. I dine personalebadeværelser vil de rengøre hver toilet, tørre vaskene og bænkene af og moppe gulvene. De vil bruge "vådt gulv" skilte for at sikre, at medarbejdere og besøgende ikke glider.
Til sidst vil de rengøre eventuelle resterende overflader, der bruges regelmæssigt, med fokus på skriveborde, borde, ventilatorer og vinduer. Din kontorrengøringsperson vil bruge vinduesrens og papirhåndklæde til at fjerne mærker fra interne vinduesoverflader samt eventuelle glaspartitioner og paneler. De vil også desinficere dørhåndtag for at sikre et hygiejnisk miljø og forhåbentlig minimere spredningen af sygdom på din arbejdsplads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for at få kontorrengøring ordnet? Ordentligt rengjorte kontorer vil betyde et mere produktivt, sundt og fredeligt miljø for dit team at arbejde i - og det vil give dem tid og energi til at fokusere på det arbejde, de er ansat til at gøre. Professionelle kontorrengøringstjenester tager sig af alle de irriterende rengøringsopgaver, som du og dit team ikke har tid (eller udstyr) til. Ting som at skifte skraldespande, støvsuge gulvene og tørre den tvivlsomme plet af på personalestuen. Erhvervskontorrengøring er en klog investering, der vil begynde at betale sig med det samme.
Leder du efter det bedste sted at finde kontorrengøringsfolk i dit lokalområde? Handyhand har dig dækket. Vi vil sætte dig i forbindelse med de bedste kommercielle kontorrengøringsfolk og entreprenører i nærheden af dig, som har erfaringen og udstyret til at få dit kontor til at skinne.
Handyhand gør det nemt at finde en kontor rengøringshjælper i fredericia til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien kontor rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige kontor rengøringshjælpere i fredericia, i post nr: 6000 til 7080.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kontor rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 460.00,- til 1,020.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!