
Se profil
Elena A..
Store Merløse
verificeret
Seneste Anmeldelse
"I’ve booked Elena for the first time and to be honest was the best thing I did. Elena did an amazing job! I definitely would book again 💫"
Verifikationer
Info

Inklusive køkken og toiletter
Kontor-, møde- og konferencelokaler
Udskiftning og genopfyldning af linned/papir
Til små og store virksomheder
Og meget mere!
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Store Merløse
verificeret
"I’ve booked Elena for the first time and to be honest was the best thing I did. Elena did an amazing job! I definitely would book again 💫"
Info

Se profil
Rødding
"Kan kun give den aller bedste anbefaling af Sarah 😊😊😊"
Info

Se profil
Albertslund
verificeret
"Opgaven er udført fuldt tilfredsstillende med stor venlighed, grundighed og dygtighed"
Info

Se profil
Bramming
verificeret
"Goð pige styr på det"
Info

Se profil
Aarhus N
verificeret
"Domenic er sød og rar og jeg vil gerne anbefale hende til andre 😄👍"
Info

Se profil
København N
verificeret
"Jeg har brugt Yuliia flere gange og hver gang er opgaven udført til absolut perfektion. Jeg er utrolig glad for hendes hjælp som er effektiv og grundig. 5⭐️ hele vejen rundt"
Info

Se profil
Viborg
"Hurtig og effektiv. Alt gik som aftalt 👍"
Info

Se profil
Aarhus V
verificeret
"Good communication"
Info

Alle i vores andelsboligforening er godt tilfredse med rensning af tagrenderne samt afvaskning af tagudhæng. Der blev arbejdet hårdt selvom der var 30 graders varme. Steffen blev ved til sidste hus var færdig vasket. Der blev anvendt en støvsuger til fjernelse af skidt i tagrenderne og en kompressor til afvaskning af tagrender og tagudhæng. Skidt blev opsamlet og bortskaffet af Steffen.
Rengøring af tagrende
5.000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
kontor rengøring
145 sqm kontor som skal gøres rent hver 14 dag
kontor rengøring.
Rengøring til kontor på København N 2 timer 4 gang om ugen.
Rengøring af kontor på indkildevej Aalborg/Gug
Rengøring af kontor, showroom, toiletter samt køkken hver uge. Ca 100m2 i alt. Vi har alt der skal bruges til rengøringen, så du skal bare dukke op.Der skal:StøvsugesStøves afOverflader/Borde/It/Stole tøres overToiletter gøres rent, og vaskes gulv.Køkken gøres rentTømmes opvaskemasikne / vaskemaskineSkraldespande tømmes
Kontorrengøring sker normalt først om morgenen eller ved arbejdsdagens slutning for at minimere forstyrrelser og støj. Afhængigt af dit kontors brug vil du sandsynligvis have brug for en regelmæssig kontorrengøring alt fra dagligt til ugentligt. Eller du kan ansætte en kontorrengøringsassistent til lejlighedsvise rengøringer - som når du flytter kontorer efter du har holdt en kontorfest, eller når en vigtig kunde kommer på besøg. En standard kontorrengøringsservice vil normalt inkludere følgende trin:
Din kontorrengøringsperson vil fjerne affald fra skraldespande i hvert kontor og under hver skrivebord. De vil også fjerne affaldet fra eventuelle køkken- og badeværelsesspande. Diskret vil de transportere alt kontoraffald til de store skraldespande udenfor og erstatte skraldeposerne undervejs.
Kontorrengøring vil altid omfatte støvsugning af gulvene med fokus på områder med stor trafik. Din rengøringsassistent vil pletrense synlige pletter for at forhindre dem i at sætte sig. Derefter vil de moppe eventuelle hårde gulvområder ved hjælp af en dampmoppe eller moppe og spand og sætte "vådt gulv" skilte op, hvis der er medarbejdere til stede på kontoret.
Din kontorrengør vil sørge for rene borde, bordplader og gulve i dit personalekøkken. De fleste medarbejdere forventes at vaske og tørre deres egne tallerkener, men din professionelle rengøringsassistent kan inkludere denne service eller hjælpe med at pakke opvaskemaskinen. I dine personalebadeværelser vil de rengøre hver toilet, tørre vaskene og bænkene af og moppe gulvene. De vil bruge "vådt gulv" skilte for at sikre, at medarbejdere og besøgende ikke glider.
Til sidst vil de rengøre eventuelle resterende overflader, der bruges regelmæssigt, med fokus på skriveborde, borde, ventilatorer og vinduer. Din kontorrengøringsperson vil bruge vinduesrens og papirhåndklæde til at fjerne mærker fra interne vinduesoverflader samt eventuelle glaspartitioner og paneler. De vil også desinficere dørhåndtag for at sikre et hygiejnisk miljø og forhåbentlig minimere spredningen af sygdom på din arbejdsplads.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Kontorrengøring er ikke noget, der koster en formue. Du kan få kontorrengøring for under 1.000 kroner om måneden.
Når man skal have kontor rengøring, så er det vigtigt at man er opmærksom på nogle forskellige ting. For det første, så skal man være opmærksom på hvilket udstyr der skal bruges til at rengøre de forskellige overflader. Dette afhænger typisk af overfladens materiale. Man skal også være opmærksom på, hvor ofte der skal rengøres. Dette afhænger typisk af hvor meget der bliver brugt på kontoret, og om der er flere personer eller færre personer som bruger kontoret dagligt. Endeligt skal man også være opmærksom på selve rengøringsprocessen. Her kan det være en god idé at have en fast rutine for, hvordan man gennemfører sin rengøring, så man ikke glemmer noget, og samtidig sikrer sig at alt bliver gjort ordentligt.
Kontorrengøring tager typisk mellem 1-2 timer, afhængigt af størrelsen på kontoret.
Har brug for at få kontorrengøring ordnet? Ordentligt rengjorte kontorer vil betyde et mere produktivt, sundt og fredeligt miljø for dit team at arbejde i - og det vil give dem tid og energi til at fokusere på det arbejde, de er ansat til at gøre. Professionelle kontorrengøringstjenester tager sig af alle de irriterende rengøringsopgaver, som du og dit team ikke har tid (eller udstyr) til. Ting som at skifte skraldespande, støvsuge gulvene og tørre den tvivlsomme plet af på personalestuen. Erhvervskontorrengøring er en klog investering, der vil begynde at betale sig med det samme.
Leder du efter det bedste sted at finde kontorrengøringsfolk i dit lokalområde? Handyhand har dig dækket. Vi vil sætte dig i forbindelse med de bedste kommercielle kontorrengøringsfolk og entreprenører i nærheden af dig, som har erfaringen og udstyret til at få dit kontor til at skinne.
Handyhand gør det nemt at finde en kontor rengøringshjælper i gørding til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien kontor rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige kontor rengøringshjælpere i gørding, i post nr: 6058 til 6507.

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!