Elena N.
Skovlunde
Seneste Anmeldelse
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Støvsugning og fejning af gulve
Rengøring af skriveborde
Rengøring af kantine
Rengøring af mødelokaler
Dybdegående kontor rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Store Merløse
"Rigtig serviceminded og sød. Gør arbejdet ordentligt."
København S
"Ikke noget jeg kan rekommandere"
Allerød
"Sød og venlig. Arbejdede effektivt"
Copenhagen
"Alt var fint."
Roskilde
"Fint besøg af Nicholas i dag. En fornøjelse ☺️ Flot arbejde både ude og inde"
Hvidovre
"Stefanie was professional yet friendly as well. She helped cleaning our apartment for airbnb. The apartment was very clean and she was also very communicative with photos. I would recommend her to anybody!"
Rosaa var lidt forsinket, men holdt mig underrettet og udførte rengøringen af huset til fuld tilfredshed.
Flytterengøring af hus
3,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Flytte rengøring af lejlighed
1,000 kr
Haslev
Flytte rengøring for højgravid datter og svigersøn. Der er et bade rum med skimmel som skal vaskes af (højt til loft 3-3,5 meter) så der skal bruges stige eller skammel. Et toilet - som burde skiftes, så bare så rent som det kan blive- køkken, gang arealer, stue og et værelse. Det bliver tømt helt i dag. Medbring alt til opgaven. Aftale omkring nøgle
rengøring af datters lejlighed
1,840 kr
Haslev
Slutrengøring af lejligheden på 60kvm det er en stue, køkken, badeværelse, lille gang og soveværelse. Beskidt lejlighed tom i skal selve have ting med til rengøring
Flytterengøring af hus
3,000 kr
Haslev
Vi skal flytte og skal have lavet flytterengøring, da vi ikke selv kan nå det. Det drejer sig om et hus på 300 m2 beliggende mellem Haslev og Terslev. Der er 3 stuer, 1 værelse, 1 lille toilet, 1 køkken, for og baggang. Det er trægulve i alle rummene på nær køkken og toilet hver der er linolium. Vi skal aflevere nøglerne 16/9, så det haster.
Grundig rengøring af toilet / toiletrum.
800 kr
Haslev
Grundig rengøring af personaletoilet da det har stået tomt og brugt sporadisk i nogle år. Rummet måler 110 x 200 cm. Der kan evt. laves aftale om tilbagevendende rengøring, hvis opgaven er udført tilfredsstillende. Der er ikke skimmelsvamp i rummet, men gulvet skal især have en hård omgang. Rummet betragtes som værende meget beskidt.
Slutrengøring af hus
1,000 kr
Haslev
Vi flytter. Derfor skal der slutrengøres i vores hus. Der er 200 kvm. inkl. to badeværelser. Det er mest åbne kvadratmeter, og der er gjort almindelig rent inden I/du kommer.
Flytterengøring
800 kr
Haslev
Rengøring af 3-værelses bolig efter fraflytning
Hjælp til at gøre rent
610 kr
Haslev
Rengøring af hus. Vaske gulv, støvsuge, 2 badeværelser, køkken. Hver 14 dag. Fast
Rensning af stofsofa
700 kr
Haslev
Hej vi har en stof sofa med en del pletter ( 7 år gammel) som trænger til at bliver renset sen er lyse grå og det er en hjørne sofa
Hjælp til at gøre rent
610 kr
Haslev
Rengøring af hus. Vaske gulv, støvsuge, 2 badeværelser, køkken. Hver 14 dag. Fast
Kontorrengøring sker normalt først om morgenen eller ved arbejdsdagens slutning for at minimere forstyrrelser og støj. Afhængigt af dit kontors brug vil du sandsynligvis have brug for en regelmæssig kontorrengøring alt fra dagligt til ugentligt. Eller du kan ansætte en kontorrengøringsassistent til lejlighedsvise rengøringer - som når du flytter kontorer efter du har holdt en kontorfest, eller når en vigtig kunde kommer på besøg. En standard kontorrengøringsservice vil normalt inkludere følgende trin:
Din kontorrengøringsperson vil fjerne affald fra skraldespande i hvert kontor og under hver skrivebord. De vil også fjerne affaldet fra eventuelle køkken- og badeværelsesspande. Diskret vil de transportere alt kontoraffald til de store skraldespande udenfor og erstatte skraldeposerne undervejs.
Kontorrengøring vil altid omfatte støvsugning af gulvene med fokus på områder med stor trafik. Din rengøringsassistent vil pletrense synlige pletter for at forhindre dem i at sætte sig. Derefter vil de moppe eventuelle hårde gulvområder ved hjælp af en dampmoppe eller moppe og spand og sætte "vådt gulv" skilte op, hvis der er medarbejdere til stede på kontoret.
Din kontorrengør vil sørge for rene borde, bordplader og gulve i dit personalekøkken. De fleste medarbejdere forventes at vaske og tørre deres egne tallerkener, men din professionelle rengøringsassistent kan inkludere denne service eller hjælpe med at pakke opvaskemaskinen. I dine personalebadeværelser vil de rengøre hver toilet, tørre vaskene og bænkene af og moppe gulvene. De vil bruge "vådt gulv" skilte for at sikre, at medarbejdere og besøgende ikke glider.
Til sidst vil de rengøre eventuelle resterende overflader, der bruges regelmæssigt, med fokus på skriveborde, borde, ventilatorer og vinduer. Din kontorrengøringsperson vil bruge vinduesrens og papirhåndklæde til at fjerne mærker fra interne vinduesoverflader samt eventuelle glaspartitioner og paneler. De vil også desinficere dørhåndtag for at sikre et hygiejnisk miljø og forhåbentlig minimere spredningen af sygdom på din arbejdsplads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for at få kontorrengøring ordnet? Ordentligt rengjorte kontorer vil betyde et mere produktivt, sundt og fredeligt miljø for dit team at arbejde i - og det vil give dem tid og energi til at fokusere på det arbejde, de er ansat til at gøre. Professionelle kontorrengøringstjenester tager sig af alle de irriterende rengøringsopgaver, som du og dit team ikke har tid (eller udstyr) til. Ting som at skifte skraldespande, støvsuge gulvene og tørre den tvivlsomme plet af på personalestuen. Erhvervskontorrengøring er en klog investering, der vil begynde at betale sig med det samme.
Leder du efter det bedste sted at finde kontorrengøringsfolk i dit lokalområde? Handyhand har dig dækket. Vi vil sætte dig i forbindelse med de bedste kommercielle kontorrengøringsfolk og entreprenører i nærheden af dig, som har erfaringen og udstyret til at få dit kontor til at skinne.
Handyhand gør det nemt at finde en kontor rengøringshjælper i haslev til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien kontor rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige kontor rengøringshjælpere i haslev, i post nr: 4633 til 4990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kontor rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 850.00,- til 3,350.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!