Elena N.
Skovlunde
Seneste Anmeldelse
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Støvsugning og fejning af gulve
Rengøring af skriveborde
Rengøring af kantine
Rengøring af mødelokaler
Dybdegående kontor rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
København S
"Søde mennesker. Veludført arbejde - dygtig til sy-arbejde. Prisen god. Meget tilfreds."
Store Merløse
"Super nice and clean 😊"
Allerød
"Sød og venlig. Arbejdede effektivt"
Copenhagen
"Alt var fint."
København Ø
"Well made job"
Hvidovre
"Stefanie was professional yet friendly as well. She helped cleaning our apartment for airbnb. The apartment was very clean and she was also very communicative with photos. I would recommend her to anybody!"
Absolut anbefalelsesværdigt - jeg er meget tilfreds.
Rengøring af stor lejlighed
2,000,-
Excellent deep cleaning job which helped me so much!
Næstved - rengøring 17 m2 køkken og bryggers
800,-
Rosaa var lidt forsinket, men holdt mig underrettet og udførte rengøringen af huset til fuld tilfredshed.
Flytterengøring af hus
3,000,-
Imødekommende, behagelig og opmærksom! Mm får mine bedste anbefalinger - jeg er ovenud tilfreds…👏😁
Lettere rengøring, reparationsmaling, feje lille gård
800,-
"Høflig effektiv ordholdende.\nFornøjelse"
Hovedrengøring af gammelt bondehus/fritidshus i 2 etager
1,000,-
Benjamin leverer et godt arbejde, her rengøring og vinduespudsning som vi er meget tilfredse med. Vi vil meget anbefale andre at tage kontakt til Benjamin, hvis der praktiske opgaver, der skal løses.
Rengøring af to sommerhuse på Svinø Strand
3,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
oprydning og rengøring
500 kr
Præstø
Rengøring og lidt oprydning, samt bortkørsel lidt haveaffald, der er tale 0m et tidsforbrug på 2-3 timer ialt, der er tale om rengøring udvendige brædder på skur, samt lidt oprydning i carport.
Rengøring og Havearbejde
700 kr
Præstø
Rengøring af udvendige brædder på 15 m2 skur, oprydning i carport kun finrengøring, haveaffald bortkøres samt 1-2 timers havearbejde. tidsforbrug i alt 4-5 timer
Rengøring af tagrende
995 kr
Præstø
Alm parcel hus med garage og overdækket terrasse - i alt ca 200m2 Ønsker rens evt på abonnement. Alle skal renses
Rengøring i airbnb sommerhus
850 kr
Præstø
Rengøring mellem besøg i 73 m2 stort sommerhus, med opvasker, badeværelse og vaskemaskine.
Poolrengøring og klargøring
1,800 kr
Præstø
Vi har overtaget et hus med pool som skal rengøres / klargøres Hvad vil det koste ? Venlig hilsen Charlotte
Salte fortorv
Præstø
Ryde sne og salte 35m fortorv ved behov.
Flytterengøring
2,800 kr
Præstø
Flytterengøring - 75 m2 lejlighed. Dvs. vaske køkkenskabe, rengøre ovn og afkalkning af fliser på badeværelse og derudover vaske alle overflader.
Hovedrengøring og oprydning af lille lejlighed på Plejecenter.
800 kr
Præstø
Min bror bor på plejecenter Aggerhus. Lejlighed på 45 m2, bestående af lille køkken, stue, gang og badeværelse. Der trænger til at blive ryddet op og især til hovedrengøring. Billederne er taget kort efter indflytning
Rengøring
3,000 kr
Præstø
Indflytningsrengøring af parcel hus. Huset står tomt. https://www.realmaeglerne.dk/bolig/610-3927-rekkendevej-23
Airbnb rengøring, skift og vask af sengetøj m.m.
1,500 kr
Præstø
Huset lejes ud på Airbnb Ved dette skift skal der rengøres og skiftes sengetøj m.m. Huset er meget efterspurgt og udlejse ca 15-20 gange om året.
Kontorrengøring sker normalt først om morgenen eller ved arbejdsdagens slutning for at minimere forstyrrelser og støj. Afhængigt af dit kontors brug vil du sandsynligvis have brug for en regelmæssig kontorrengøring alt fra dagligt til ugentligt. Eller du kan ansætte en kontorrengøringsassistent til lejlighedsvise rengøringer - som når du flytter kontorer efter du har holdt en kontorfest, eller når en vigtig kunde kommer på besøg. En standard kontorrengøringsservice vil normalt inkludere følgende trin:
Din kontorrengøringsperson vil fjerne affald fra skraldespande i hvert kontor og under hver skrivebord. De vil også fjerne affaldet fra eventuelle køkken- og badeværelsesspande. Diskret vil de transportere alt kontoraffald til de store skraldespande udenfor og erstatte skraldeposerne undervejs.
Kontorrengøring vil altid omfatte støvsugning af gulvene med fokus på områder med stor trafik. Din rengøringsassistent vil pletrense synlige pletter for at forhindre dem i at sætte sig. Derefter vil de moppe eventuelle hårde gulvområder ved hjælp af en dampmoppe eller moppe og spand og sætte "vådt gulv" skilte op, hvis der er medarbejdere til stede på kontoret.
Din kontorrengør vil sørge for rene borde, bordplader og gulve i dit personalekøkken. De fleste medarbejdere forventes at vaske og tørre deres egne tallerkener, men din professionelle rengøringsassistent kan inkludere denne service eller hjælpe med at pakke opvaskemaskinen. I dine personalebadeværelser vil de rengøre hver toilet, tørre vaskene og bænkene af og moppe gulvene. De vil bruge "vådt gulv" skilte for at sikre, at medarbejdere og besøgende ikke glider.
Til sidst vil de rengøre eventuelle resterende overflader, der bruges regelmæssigt, med fokus på skriveborde, borde, ventilatorer og vinduer. Din kontorrengøringsperson vil bruge vinduesrens og papirhåndklæde til at fjerne mærker fra interne vinduesoverflader samt eventuelle glaspartitioner og paneler. De vil også desinficere dørhåndtag for at sikre et hygiejnisk miljø og forhåbentlig minimere spredningen af sygdom på din arbejdsplads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for at få kontorrengøring ordnet? Ordentligt rengjorte kontorer vil betyde et mere produktivt, sundt og fredeligt miljø for dit team at arbejde i - og det vil give dem tid og energi til at fokusere på det arbejde, de er ansat til at gøre. Professionelle kontorrengøringstjenester tager sig af alle de irriterende rengøringsopgaver, som du og dit team ikke har tid (eller udstyr) til. Ting som at skifte skraldespande, støvsuge gulvene og tørre den tvivlsomme plet af på personalestuen. Erhvervskontorrengøring er en klog investering, der vil begynde at betale sig med det samme.
Leder du efter det bedste sted at finde kontorrengøringsfolk i dit lokalområde? Handyhand har dig dækket. Vi vil sætte dig i forbindelse med de bedste kommercielle kontorrengøringsfolk og entreprenører i nærheden af dig, som har erfaringen og udstyret til at få dit kontor til at skinne.
Handyhand gør det nemt at finde en kontor rengøringshjælper i præstø til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien kontor rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige kontor rengøringshjælpere i præstø, i post nr: 4633 til 4990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kontor rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 850.00,- til 1,880.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!