Karsten S.
Nyborg
Seneste Anmeldelse
"Meget behagelig møde med Karsten som har en meget professionel tilgang til udførelsen af opgaven"
Rengøring ved flytning
Flyt rengøring
Rengøring efter flytning
Rengøring inden flytning
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Nyborg
"Meget behagelig møde med Karsten som har en meget professionel tilgang til udførelsen af opgaven"
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Odense M
"Mega søde og god"
Store Merløse
"Super nice and clean 😊"
Odense SØ
"Effektiv, grundig og dybt fokuseret… 💪 Fuldt ud tilfreds og kan kun anbefale Per til andre, som skal have skiftet og monteret skorsten og brændeovn.. Det var nemt at få en aftale i hus med kort frist, og Per var høflig, beskeden og dygtig 👍"
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Randers NV
"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."
Godt tilfreds pænt arbejde
Bede ca. 125 kvadretmeter
2,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Bede ca. 125 kvadretmeter
3,000 kr
Ullerslev
Forårsrengøring i bede lugning
Rengøring af 147 kvadratmeter hus
1,000 kr
Ullerslev
Vi ønsker normal rengøring af vores 147 kvadratmeter hus. Vi ønsker rengøring hvert 14 dag i dagtimerne. Opgaven består af at støvsuge alle husets rum så køkken-alrum, stue, gæsteværelse, kontor, gange og badeværelse, samt vaske gulv (vi har klinker) alle steder ungdtaget værelserne og trægulv i værelserne, tørre støv af, samt grundig rengøring af badeværelse. Hver 8 uge tænkes også rengøring af vinduer. Der skal selv medbringes udstyr til rengøring.
2 timers ugentlig rengøring
12,345 kr
Ullerslev
2 timers ugentlig rengøring i alm etplanshus på 100kvm. Helst med mulighed for at lægge aftalen en fast dag. Man medbringer selv udstyr. Gerne en med erfaring med en professionel tilgang.
Rengøring af hus
Ullerslev
Alm rengøring 1 gang om igen. Vi har 2 badeværelser og har også 1 hund. .Der skal støvsuges vaske gulve og tørres af. Rengøring af køkken og badeværelset. Vil helst have det gjort i dagstimerne torsdag eller fredag. Torsdag mellem 9 og 14 eller fredag mellem 9 og 13.
Rengøring evt Studiejob Odense
Odense C
søger en pålidelig hjælp til fast rengøring 2-3 dage i ugen ca 6-8 timer om eftermiddag / aften
Søger hjælp til rengøring
Odense C
67 kvm lejlighed
Rengøring af lejlighed på 75 kvm. Tænker 2-3 timer pr. gang . 3-4 gange om md.
Odense C
Grundig støvsugning og gulvvask(har både alm. moppe og fladmoppe) . Rengøring af badeværelse, køkken, aftørring af møbler. Nogle af tingene hver gang og andre hver anden gang, som det nu passer med de timer, du er her😊
Rengøring i forbindelse med fraflytning af lejlighed
Odense C
Jeg skal fraflytte min lejlighed i uge 28 - har boet fra fra midt februar 2021 til start juli 2021 - så der er ikke voldsomt beskidt. Men der skal selvfølgelig gøres rent og det vil jeg gerne have hjælp til. Det er en lejlighed på lige omkring 100m2, bestående af:EntréBadeværelseTo små værelserSoveværelse Stue med køkken i forlængelseDer må gerne støvsuges og vaskes gulv og tørre paneler af (eller støvsuge dem). Derudover må hylder, skabe og døre også gerne tørres af samt rengøring af køleskab og komfur samt bad, wc og håndvaske.Jeg har støvsuger og rengøringsartikler men du er selvfølgelig også velkommen til selv at medbringe disse hvis du foretrækker det. Bemærk; der er kun betalingsparkering tæt på lejligheden med mindre man holder lidt længere væk.
Min søde gamle mor og jeg selv har brug for rengøringshjælp nogle timer om måned
Odense C
Rengøring i form af støvsugning, aftørring, vask af gulve....rengøring af skabe indvendig, vask af vinduer indvendigt
Rengøringshjælp
Odense C
Søger rengøringshjælp ca. 2-3 timer pr. uge til lejligheden på ca. 130 kvm i Odense C.
Rengøring
Odense C
kontor ca 70 kvm. - støvsugning, gulvvask, rengøring, 250 kr pr gang
Rengøring af lejelighed
Odense C
Jeg Søger en som vil komme og gøre hovedrent i min lejelighed hver anden uge. Det er en andelsbolig på 50kvm. Så jeg søger en som vil gøre soveværelse, stue, køkken, og toilet rent. Skriv til mig hvis du er interesseret, så vi kan aftale tid, sted og pris.
Hovedrengøring af lejlighed - 150 kr i løn.
Odense C
Jeg leder efter en der kan hjælpe mig med rengøringen i mit hjem på 60 kv2 fra kl 08-16 i morgen (d. 10 marts). Jeg er flexible med tidspunkterne. Jeg skal nemlig flytte lejlighed og derfor skal der laves en hovedrengøring. En rengøring jeg desværre ikke har tid til selv. Det kunne være fedt hvis du har produkterne til at gøre rent, herunder til rengøring af ovn og de remedier og svampe man skal bruge til dette. Jeg giver 150 kr sort i timen - du får dem via kontanter.
Du kan få din indflytningsrengøring udført af erfarne rengøringsassistenter, som er fortrolige med alle slags rengøringsopgaver i hjemmet. Afhængigt af dine behov kan de feje, tørre af og moppe. De kan også hjælpe dig med at rengøre køkkenmaskiner, badeværelser, tæpper og polstring, blandt andet. Uanset om du er på udkig efter en rengøringshjælp før eller efter, du er flyttet ind, kan vi hjælpe dig med at finde den rette hjælp her på Handyhand. Her er, hvad du kan forvente:
Når du flytter ind kan en rengøringsassistent hjælpe med at desinficere borde, bordplader, køkkenmaskiner og -udstyr. Når de rengør køkkenmaskiner og køleskabe, laver de enten deres rengøringsopløsning med naturige ingredienser eller skrubber dem ned med markedsførte opløsningsmidler - det kommer an på dine præferencer og du vælger selv! Når det gælder skabe og andre opbevaringsbokse, fjerner en rengøringshjælp normalt hylderne og skufferne og rengør dem enkeltvis. Hvis du også har brug for nogen til at installere dine gaskomfurer og ovne, når du flytter ind, er du velkommen til at booke en gasmonteringsservice sammen med din rengøringsservice, så du kan krydse flere ting af på din to-do-liste på én gang, og finde en Handyhander med mange talenter!
Før eller efter du er flyttet ind, kan din rengøringsassistent også desinficere alle hjørner og kroge af dit nye badeværelse - fra toiletter, brusere og vandhaner til fliser, spejle og gulvbelægning. Du kan endda bede dem om at bruge antibakterielle sprays og produkter for at slippe af med eventuelle uønskede bakterier, der måtte være på dit badeværelse. Hvis dit nye hjem endnu ikke har en ordentlig rørforbindelse, kan du på Handyhand komme i kontakt med en række blikkenslagere, der kan installere det for dig.
Med alt det kaos, der følger med flytning af møbler og apparater, har nogle ejere en tendens til at glemme, hvor vigtigt det er at få renset deres tæpper. Efter et liv i det gamle hus, eller under selve flytningen, kan de nemlig suge en masse usynlig snavs til sig. Selv dine nye tæpper er ikke altid fri for snavs, hvilket kan være en smule risikabelt, hvis du har små børn, der elsker at lege og kravle på gulvet. Dygtige rengøringsfolk kan gøre mere end bare at støvsuge. De kender også den bedste måde at fjerne pletter og snavs på dit tæppe og også desinficere det i processen.
Ligesom med tæpper er det bedst at rengøre og desinficere polstringen på møbler, før eller efter du flytter ind i din nye bolig. Det kan hjælpe med at fjerne skadelige forurenende stoffer, skimmelsvampe og støvmider, som kan forværre allergier, astma og andre luftvejsproblemer. Især hvis dit møbel er købt brugt eller har været opbevaret i en længere periode. Rengøringsfolk kan håndtere næsten alle tekstiler, herunder almindelig bomuld, linned og uld. De kender også den sikreste måde at rengøre følsomme materialer som læder og silke på. Har du brug for en Handyhander, der kan bortskaffe alt affaldet efter rengøringen? Tøv ikke med at booke en Handyhander til oprydning på vores platform også! På den måde behøver du ikke at bekymre dig om at komme af med ødelagte og uønskede ting, samtidig med at du flytter ind i dit nye hjem.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
At flytte ind i en ny lejlighed kan være meget spændende, indtil du ser alt det rod, du skal håndtere. Hvis du ikke har tid eller ikke ved noget om at gøre rent i din nye bolig, kan du gøre dit liv lettere ved at bestille en flytte-ind rengøringsservice gennem Handyhand!
Vi sigter mod at gøre din indflytningsoplevelse så stressfri som muligt. Hvis nødvendigt kan eksperter i rengøring skabe en skræddersyet rengøringsplan, der passer til dine prioriteter og budget. Du kan få dem til at rengøre hele dit hjem eller kun bestemte rum og områder. Det er helt op til dig!
Læg din opgave op på vores platform og vær fri til at give masser af detaljer om den rengøringsopgave, du har brug for. Du kan endda angive dit ideelle budget, så du ikke behøver at bekymre dig om at bruge en formue på en flytteklar rengøringsservice. Handyhands vil derefter give dig de mest konkurrencedygtige tilbud, og alt du skal gøre er at vælge den bedste, der passer til dine krav.
Handyhand gør det nemt at finde en flyt ind rengøringspersonale i ullerslev til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyt ind rengøringspersonale.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flytte ind rengøringsfolk i ullerslev, i post nr: 5000 til 5985.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Indflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 2,150.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!