Benyamin H.
Randers NV
Seneste Anmeldelse
"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."
Rengøring ved flytning
Flyt rengøring
Rengøring efter flytning
Rengøring inden flytning
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Randers NV
"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."
Vinderup
"Kom til tid som aftalt, udførte arbejdet som aftalt. Et meget behageligt menneske. Kan kun give mine bedste anbefalinger, og det er ikke sidste gang vi har brugt Ronni."
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Tilst
"God og arbejdsom."
Frederiksberg C
"Kan varmt anbefale at give Dalida en hjælpende hånd der hvor du kan. Lidt at planlægge opgave med 👍☺️"
Aalborg SV
"Perfekt"
Viborg
"Great job!"
Ronni er simpelthen fantastisk! God kommunikation og nem at arbejde med. Anbefalede!
Indflytningsrengøring af hus 182m2
1,900,-
SUPER VELUDFØRT ARBEJDE VENLIG MÆND DER KOMMMER I DIT HJEM
Allround færdigheder
3,200,-
Maria udfører arbejdet grundigt, effektivt og hurtigt.
Hovedrengøring af lejlighed
1,500,-
Meget veludført opgave. Kan varmt anbefales.
Rensning og tilpasning af akvarie
1,000,-
Leif og hans kone Lotte var stillet overfor en meget stor opgave hos mig, og de knoklede løs og gjorde, efter forholdene, et rigtigt godt stykke arbejde. Jeg er meget taknemmelig.
rengøring af køkken og badeværelse
1,500,-
Kan varmt anbefale Ruslam. Hovedrengøring i mit sommerhus var perfekt👍. Flot arbejde og god til kommunikation . Får mange stjerne
Hovedrengøring i sommerhus i Haurvig på 89 m2
1,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengøring tilbydes
250 kr
Karup J
Mangler du hjælp til rengøring så er jeg klar til at rykke ud. Når det passer dig.
Fraflytningsrengøring
1,580 kr
Karup J
Rengøring af lejlighed på 79 kvm. Skuffer, køleskab og møbel i rum længst væk fra hoveddøren rengøres. Ingen altan eller kælder. Det er til fraflytning af lejlighed.
Rengøring og ryddet op
1,030 kr
Karup J
Rydde op og gøre rent rent
Slutrengøring
2,000 kr
Karup J
85 kvm bestående af 2 værelser, køkken/stue i et rum, badeværelse og gang. Udflytningsrengøring og alt skal rengøres. Der er ikke rengøringsmidler til stede.
Rengøring
300 kr
Karup J
Total rengøring af hus. Karme, døre, badeværelse , gulve, vinduer. Osv
Rengøring søges
Kastrup
Hus på 100m2
Rengøring
Kastrup
Hejsa 😊Vil høre om i vil give os en pris på at hjælpe os med at gøre rent i vores hus, hver anden uge (2770 Kastrup)👍. Opgaverne vil omfatte: almen rengøring som støvsugning, vask af gulve samt tørre støv af på vandrette steder samt rengøring af 2 toilet og wc (160 kvadratmeter)🤗😊 Venligst kontakt mig, hvis du kan hjælpe
rengøring af hus i kastrup (2770) løbende
Kastrup
alm rengøring 1 gang ugentligt ca 200 m2
Hovedrengøring
Kastrup
Hovedrengøring af lille hus på 57 m2.Afvaskning af alle skuffer og skabe, alt skal ug og tilbage igen. Skabe og skuffer på badeværelset. Ligelede Bøger på reol og overflader ordnes. Jeg har ikke billeder af resten
Rengøring af lejlighed
Kastrup
Rengøring af 70 kvm lejlighed. Forventer støvsugning, vask af gulve (alm. trægulve), rengøring af bad og toilet (2 selvstændige rum), aftørring af køkken og alm. afstøvning af inventar.
Ugentlig rengøring af hjem i Havredal
Karup J
120kvm hus skal rengøres, køkkenet skal overflade rengøres, det samme er gældende på badeværelset. Herudover skal der tørres støv af vindueskarme mm. Gulve skal støvsuges og vaskes. Huset består af 1 soveværelse, gang, bad, spisestue og køkken.
Rengøring søges i 2770 Kastrup
Kastrup
Søger rengøring til rækkehus 2 etager snarest muligt.Du skal være detaljeorinteret og grundig.Der er 1 badeværelse, repo med trappe samt 1 toilet, stue, køkken og gang.Alle gulve skal støvsuges, alle gulve skal vaskes Paneler skal aftørres Toilet og badeværelse afkalkesSpindelvæv fjernesSofa støvsuges, inklusiv under sofaAlle flader udvendig i køkkenet skal aftørres1 soveværelse skal rengøres flader aftørres og gulvet vaskes.2 andre værelser skal ikke rengøres.
LOOKING FOR PART TIME CLEANERS AROUND KBH
Kastrup
You need to have atleast 1 year of cleaning experience.Looking for part time cleaners for house/apartment cleaningLooking for part time cleaners for cleaning on companies
Ugentlig rengøring af hjem i Havredal
Karup J
120kvm hus skal rengøres køkkenet skal overflade rengøres det samme er gældende på badeværelset. Herudover skal der tørres støv af vindueskarme mm. Gulve skal støvsuges og vaskes. Huset består af 1 soveværelse gang bad spisestue og køkken. En gang i ugen med start hurtigst muligt
Du kan få din indflytningsrengøring udført af erfarne rengøringsassistenter, som er fortrolige med alle slags rengøringsopgaver i hjemmet. Afhængigt af dine behov kan de feje, tørre af og moppe. De kan også hjælpe dig med at rengøre køkkenmaskiner, badeværelser, tæpper og polstring, blandt andet. Uanset om du er på udkig efter en rengøringshjælp før eller efter, du er flyttet ind, kan vi hjælpe dig med at finde den rette hjælp her på Handyhand. Her er, hvad du kan forvente:
Når du flytter ind kan en rengøringsassistent hjælpe med at desinficere borde, bordplader, køkkenmaskiner og -udstyr. Når de rengør køkkenmaskiner og køleskabe, laver de enten deres rengøringsopløsning med naturige ingredienser eller skrubber dem ned med markedsførte opløsningsmidler - det kommer an på dine præferencer og du vælger selv! Når det gælder skabe og andre opbevaringsbokse, fjerner en rengøringshjælp normalt hylderne og skufferne og rengør dem enkeltvis. Hvis du også har brug for nogen til at installere dine gaskomfurer og ovne, når du flytter ind, er du velkommen til at booke en gasmonteringsservice sammen med din rengøringsservice, så du kan krydse flere ting af på din to-do-liste på én gang, og finde en Handyhander med mange talenter!
Før eller efter du er flyttet ind, kan din rengøringsassistent også desinficere alle hjørner og kroge af dit nye badeværelse - fra toiletter, brusere og vandhaner til fliser, spejle og gulvbelægning. Du kan endda bede dem om at bruge antibakterielle sprays og produkter for at slippe af med eventuelle uønskede bakterier, der måtte være på dit badeværelse. Hvis dit nye hjem endnu ikke har en ordentlig rørforbindelse, kan du på Handyhand komme i kontakt med en række blikkenslagere, der kan installere det for dig.
Med alt det kaos, der følger med flytning af møbler og apparater, har nogle ejere en tendens til at glemme, hvor vigtigt det er at få renset deres tæpper. Efter et liv i det gamle hus, eller under selve flytningen, kan de nemlig suge en masse usynlig snavs til sig. Selv dine nye tæpper er ikke altid fri for snavs, hvilket kan være en smule risikabelt, hvis du har små børn, der elsker at lege og kravle på gulvet. Dygtige rengøringsfolk kan gøre mere end bare at støvsuge. De kender også den bedste måde at fjerne pletter og snavs på dit tæppe og også desinficere det i processen.
Ligesom med tæpper er det bedst at rengøre og desinficere polstringen på møbler, før eller efter du flytter ind i din nye bolig. Det kan hjælpe med at fjerne skadelige forurenende stoffer, skimmelsvampe og støvmider, som kan forværre allergier, astma og andre luftvejsproblemer. Især hvis dit møbel er købt brugt eller har været opbevaret i en længere periode. Rengøringsfolk kan håndtere næsten alle tekstiler, herunder almindelig bomuld, linned og uld. De kender også den sikreste måde at rengøre følsomme materialer som læder og silke på. Har du brug for en Handyhander, der kan bortskaffe alt affaldet efter rengøringen? Tøv ikke med at booke en Handyhander til oprydning på vores platform også! På den måde behøver du ikke at bekymre dig om at komme af med ødelagte og uønskede ting, samtidig med at du flytter ind i dit nye hjem.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
At flytte ind i en ny lejlighed kan være meget spændende, indtil du ser alt det rod, du skal håndtere. Hvis du ikke har tid eller ikke ved noget om at gøre rent i din nye bolig, kan du gøre dit liv lettere ved at bestille en flytte-ind rengøringsservice gennem Handyhand!
Vi sigter mod at gøre din indflytningsoplevelse så stressfri som muligt. Hvis nødvendigt kan eksperter i rengøring skabe en skræddersyet rengøringsplan, der passer til dine prioriteter og budget. Du kan få dem til at rengøre hele dit hjem eller kun bestemte rum og områder. Det er helt op til dig!
Læg din opgave op på vores platform og vær fri til at give masser af detaljer om den rengøringsopgave, du har brug for. Du kan endda angive dit ideelle budget, så du ikke behøver at bekymre dig om at bruge en formue på en flytteklar rengøringsservice. Handyhands vil derefter give dig de mest konkurrencedygtige tilbud, og alt du skal gøre er at vælge den bedste, der passer til dine krav.
Handyhand gør det nemt at finde en flyt ind rengøringspersonale i karup j til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyt ind rengøringspersonale.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flytte ind rengøringsfolk i karup j, i post nr: 6823 til 7884.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Indflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 2,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!