Helena C.
Brønderslev
Seneste Anmeldelse
"Er fuldt ud tilfreds"
Rengøring ved flytning
Flyt rengøring
Rengøring efter flytning
Rengøring inden flytning
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brønderslev
"Er fuldt ud tilfreds"
Aalborg SV
"Fantastisk arbejde! Det var ekstremt præcist, super hurtigt og helt klart pengene værd. Jeg er meget tilfreds og vil helt sikkert anbefale ham 😊"
Aalborg SØ
"Rigtig dygtig og grundig."
Jerslev J
"Elena accepterede at rengøre vores lejlighed så den var klar til udflyttersyn. Opgavens størrelse var velbeskrevet, og var prissat som den højest betalende opgave hun har udført her på handyhand. På dagen valgte hun dog at hoppe fra det der var "for beskidt", and kom med et modbud på 6000 kr for at rengøre den 160kvm store lejlighed (køkken og 2 badeværelse). Det er trods at hun blev tilsendt billeder af lejligheden forinden. Kommunikationen startede fint, hurtigt til at svare, men efterhånden blev svarende mere og mere kryptiske, og hun svarede ikke på en besked der blev sendt dagen før opgaven skulle udføres. Så vær opmærksom på at man ikke kan regne med at hun ikke pludseligt siger nej til en opgave selvom detaljerne ellers er planlagt"
Randers NV
"Effektive gutter."
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Fjerritslev
"Meget tilfreds med Anne Mettes arbejde hvor hun foretog en flytterengøring for mig. Alle detaljer var set og gjort rent, intet manglede!"
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Uffe kom til aftalt tid, og udførte opgaven meget tilfredsstillende.
Rengøring efter flytning
2,500,-
Virkelig hurtig og fleksibel service. 100% tilfreds med resultatet. Vil klart anbefale Elena 😊
Fraflytnings rengøring af lejlighed på 100m2
1,000,-
Kan kun sige jeg er super tilfreds, hele lejligheden skinner som om den var ny, endda bedre end da vi flyttede ind! Mega sejt gjort og skide godt resultat!!
Hovedrengøring/fraflytnings rengøring
2,750,-
Super kommunikation og punktlig. Camilla hjalp min mor med rengøring og alt var godt. Stor anbefaling!
Indendørs rengøring af lille hus 85 kvm
600,-
"It went very well"
Clean up apartment.
2,800,-
Anna er punktlig og omhyggeligt.
Fast rengøring i hus
300,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengøring af sommerhus til airbnb
900 kr
Saltum
Vi ønsker at få professionel hjælp til rengøring af vores sommerhus ved ****** ****** da vi er begyndt udlejning igennem airbnb. Huset er på 60m2 samt aneks på 40 m2.
Jiu Jitsu
2,400 kr
Saltum
Jeg kunne godt tænke mig 12 lektioner om måneden😊
Rengøring
Saltum
Rengøring af hus på knap 200 m2. Opgaverne er bl.a. støvsugning gulvvask rengøring af badeværelser tørre støv af m.m. Så snart som muligt og derefter i faste tidsintervaller
Komplet rengøring
Saltum
Rengøring af et hus på 195 m2. Bor her alene i det daglige så der er ryddeligt men trænger i de yderste afkroge... Senest d. 12. juli
Rengøring af træværk på sommerhus
Brabrand
Rengøres før maling af 130 m2 sommerhus Inden 4 uger Nordjylland
Rengøring af sommerhus i Saltum
Saltum
Vi ønsker fast aftale med en som kan komme og gøre rent i vores sommerhus efter behov. Rengøringen skal helst foregå i hverdagene da vi er der i weekenden. Tid og frekvens snakker vi om. Sommerhuset er 115 m2 og der ønskes: Støvsugning Vask af gulve Aftørring af flader Badeværelses- og køkkenrengøring mv. Snarest muligt.
Du kan få din indflytningsrengøring udført af erfarne rengøringsassistenter, som er fortrolige med alle slags rengøringsopgaver i hjemmet. Afhængigt af dine behov kan de feje, tørre af og moppe. De kan også hjælpe dig med at rengøre køkkenmaskiner, badeværelser, tæpper og polstring, blandt andet. Uanset om du er på udkig efter en rengøringshjælp før eller efter, du er flyttet ind, kan vi hjælpe dig med at finde den rette hjælp her på Handyhand. Her er, hvad du kan forvente:
Når du flytter ind kan en rengøringsassistent hjælpe med at desinficere borde, bordplader, køkkenmaskiner og -udstyr. Når de rengør køkkenmaskiner og køleskabe, laver de enten deres rengøringsopløsning med naturige ingredienser eller skrubber dem ned med markedsførte opløsningsmidler - det kommer an på dine præferencer og du vælger selv! Når det gælder skabe og andre opbevaringsbokse, fjerner en rengøringshjælp normalt hylderne og skufferne og rengør dem enkeltvis. Hvis du også har brug for nogen til at installere dine gaskomfurer og ovne, når du flytter ind, er du velkommen til at booke en gasmonteringsservice sammen med din rengøringsservice, så du kan krydse flere ting af på din to-do-liste på én gang, og finde en Handyhander med mange talenter!
Før eller efter du er flyttet ind, kan din rengøringsassistent også desinficere alle hjørner og kroge af dit nye badeværelse - fra toiletter, brusere og vandhaner til fliser, spejle og gulvbelægning. Du kan endda bede dem om at bruge antibakterielle sprays og produkter for at slippe af med eventuelle uønskede bakterier, der måtte være på dit badeværelse. Hvis dit nye hjem endnu ikke har en ordentlig rørforbindelse, kan du på Handyhand komme i kontakt med en række blikkenslagere, der kan installere det for dig.
Med alt det kaos, der følger med flytning af møbler og apparater, har nogle ejere en tendens til at glemme, hvor vigtigt det er at få renset deres tæpper. Efter et liv i det gamle hus, eller under selve flytningen, kan de nemlig suge en masse usynlig snavs til sig. Selv dine nye tæpper er ikke altid fri for snavs, hvilket kan være en smule risikabelt, hvis du har små børn, der elsker at lege og kravle på gulvet. Dygtige rengøringsfolk kan gøre mere end bare at støvsuge. De kender også den bedste måde at fjerne pletter og snavs på dit tæppe og også desinficere det i processen.
Ligesom med tæpper er det bedst at rengøre og desinficere polstringen på møbler, før eller efter du flytter ind i din nye bolig. Det kan hjælpe med at fjerne skadelige forurenende stoffer, skimmelsvampe og støvmider, som kan forværre allergier, astma og andre luftvejsproblemer. Især hvis dit møbel er købt brugt eller har været opbevaret i en længere periode. Rengøringsfolk kan håndtere næsten alle tekstiler, herunder almindelig bomuld, linned og uld. De kender også den sikreste måde at rengøre følsomme materialer som læder og silke på. Har du brug for en Handyhander, der kan bortskaffe alt affaldet efter rengøringen? Tøv ikke med at booke en Handyhander til oprydning på vores platform også! På den måde behøver du ikke at bekymre dig om at komme af med ødelagte og uønskede ting, samtidig med at du flytter ind i dit nye hjem.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
At flytte ind i en ny lejlighed kan være meget spændende, indtil du ser alt det rod, du skal håndtere. Hvis du ikke har tid eller ikke ved noget om at gøre rent i din nye bolig, kan du gøre dit liv lettere ved at bestille en flytte-ind rengøringsservice gennem Handyhand!
Vi sigter mod at gøre din indflytningsoplevelse så stressfri som muligt. Hvis nødvendigt kan eksperter i rengøring skabe en skræddersyet rengøringsplan, der passer til dine prioriteter og budget. Du kan få dem til at rengøre hele dit hjem eller kun bestemte rum og områder. Det er helt op til dig!
Læg din opgave op på vores platform og vær fri til at give masser af detaljer om den rengøringsopgave, du har brug for. Du kan endda angive dit ideelle budget, så du ikke behøver at bekymre dig om at bruge en formue på en flytteklar rengøringsservice. Handyhands vil derefter give dig de mest konkurrencedygtige tilbud, og alt du skal gøre er at vælge den bedste, der passer til dine krav.
Handyhand gør det nemt at finde en flyt ind rengøringspersonale i saltum til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyt ind rengøringspersonale.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flytte ind rengøringsfolk i saltum, i post nr: 7700 til 9990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Indflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 210.00,- til 900.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!