Tatiana P.
Allerød
Seneste Anmeldelse
"Sød og venlig. Arbejdede effektivt"
Rengøring ved flytning
Flyt rengøring
Rengøring efter flytning
Rengøring inden flytning
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Allerød
"Sød og venlig. Arbejdede effektivt"
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Birkerød
"Jesper har hjulpet os ved flere lejligheder og har ikke skuffet! Effektiv, sød og punktlig - og godt udført arbejde!"
København S
"Søde mennesker. Veludført arbejde - dygtig til sy-arbejde. Prisen god. Meget tilfreds."
Kerteminde
"Tom var sød, imødekommende, venlig og tog opgaven med et smil. Tak for hjælpen :)"
København Ø
"Well made job"
Kokkedal
"Super indsats!"
Kom til aftalt tid, god energi og arbejdet blev udført flot. Stor anbefaling
Vask af hus udenfor
2,000,-
Good job!
Roof and gutter cleaning
6,500,-
Tatjana vil have fordel af at kunne mere dansk. Hun vil også få højere score hos mig, hvis hun spørger ind til, hvordan jeg ønsker arbejdet udført. Kort sagt kommunikerer mere.
Engangsrengøring
500,-
Jeg skulle have lavet en udflytningsrengøring. Der var ingen diskussion om mit bud. Kommunikation med Kristjanan på forhånd var upåklagelig. Det var bare ikke Kristjan og ledsager, som mødte op, men hans forældre. De tunge dele af opgaven som rengøring af komfur og køleskab kunne de ikke påtage sig, skønt det stod i min beskrivelse. Vinduesrengøring blev forstået som rengøring af karme. Manden syntes uvenlig og ikke god at kommunikere med. Kvinden var venlig og effektiv. Kristian burde ha spurgt ind til opgaven, når han sender andre ud for at udføre den.
Udflytningsrengøring
2,200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengøring af hjemmet hver 14 dag
400 kr
Birkerød
Hej, Jeg vil gerne høre fra dig, hvis du har lyst til at gøre rent i min families hus ( ca. 150 m2) hver 14 dag i ca 3 timer. Det er vigtigt, at du er erfaren indenfor rengøring, at du er stabil, effektiv og at det altid er dig selv som kommer. Det er “ normal” rengøring dvs. vaske af, støvsugning, gulvvask. Der 1 toilet og 1 badeværelse samt 3 værl. Og 1 stue og 1 køkken og et lille bryggers. Ikke ryger-hjem. Vi har en lille bomuldshund som ikke vil være i samme afdeling af huset som dig. Jeg ser frem til at høre fra dig, til en nærmere drøftelse af opgaven og pris. Mange hilsner Gitte tlf 25272503
Alm rengøring i rækkehus på 120 kvm.
700 kr
Birkerød
Rengøring af hus på 120 kvm. Gulv, flader og badeværelse. Der er stue, køkken, gang, et værelse, badeværelse og wc. Har alt hvad der skal bruges.
Rengøring
500 kr
Birkerød
Støvsugning, gulvvask aftørring af flader. Rengøring af badeværelser i 130 m stuelejlighed
Ugentlig rengøring
600 kr
Birkerød
Jeg leder efter en der vil komme og gøre rent en gang om ugen i villa på 180 m2.
Rengøring
1,200 kr
Birkerød
Jeg søger hjælp til sommerrengøring. Jeg er her selv og hjælper.
Engangsrengøring
500 kr
Birkerød
Villalejlighed.med 5 rum og køkken.og bad. Støvsugning, gulvvask
Engangsrengøring
650 kr
Birkerød
Rengøring støvsugning, gulvvask i villalejlighed. 2 stuer, 3 værelser, badeværelse, køkken. Tag gerne støvsuger med, rengøringsmidler haves
Du kan få din indflytningsrengøring udført af erfarne rengøringsassistenter, som er fortrolige med alle slags rengøringsopgaver i hjemmet. Afhængigt af dine behov kan de feje, tørre af og moppe. De kan også hjælpe dig med at rengøre køkkenmaskiner, badeværelser, tæpper og polstring, blandt andet. Uanset om du er på udkig efter en rengøringshjælp før eller efter, du er flyttet ind, kan vi hjælpe dig med at finde den rette hjælp her på Handyhand. Her er, hvad du kan forvente:
Når du flytter ind kan en rengøringsassistent hjælpe med at desinficere borde, bordplader, køkkenmaskiner og -udstyr. Når de rengør køkkenmaskiner og køleskabe, laver de enten deres rengøringsopløsning med naturige ingredienser eller skrubber dem ned med markedsførte opløsningsmidler - det kommer an på dine præferencer og du vælger selv! Når det gælder skabe og andre opbevaringsbokse, fjerner en rengøringshjælp normalt hylderne og skufferne og rengør dem enkeltvis. Hvis du også har brug for nogen til at installere dine gaskomfurer og ovne, når du flytter ind, er du velkommen til at booke en gasmonteringsservice sammen med din rengøringsservice, så du kan krydse flere ting af på din to-do-liste på én gang, og finde en Handyhander med mange talenter!
Før eller efter du er flyttet ind, kan din rengøringsassistent også desinficere alle hjørner og kroge af dit nye badeværelse - fra toiletter, brusere og vandhaner til fliser, spejle og gulvbelægning. Du kan endda bede dem om at bruge antibakterielle sprays og produkter for at slippe af med eventuelle uønskede bakterier, der måtte være på dit badeværelse. Hvis dit nye hjem endnu ikke har en ordentlig rørforbindelse, kan du på Handyhand komme i kontakt med en række blikkenslagere, der kan installere det for dig.
Med alt det kaos, der følger med flytning af møbler og apparater, har nogle ejere en tendens til at glemme, hvor vigtigt det er at få renset deres tæpper. Efter et liv i det gamle hus, eller under selve flytningen, kan de nemlig suge en masse usynlig snavs til sig. Selv dine nye tæpper er ikke altid fri for snavs, hvilket kan være en smule risikabelt, hvis du har små børn, der elsker at lege og kravle på gulvet. Dygtige rengøringsfolk kan gøre mere end bare at støvsuge. De kender også den bedste måde at fjerne pletter og snavs på dit tæppe og også desinficere det i processen.
Ligesom med tæpper er det bedst at rengøre og desinficere polstringen på møbler, før eller efter du flytter ind i din nye bolig. Det kan hjælpe med at fjerne skadelige forurenende stoffer, skimmelsvampe og støvmider, som kan forværre allergier, astma og andre luftvejsproblemer. Især hvis dit møbel er købt brugt eller har været opbevaret i en længere periode. Rengøringsfolk kan håndtere næsten alle tekstiler, herunder almindelig bomuld, linned og uld. De kender også den sikreste måde at rengøre følsomme materialer som læder og silke på. Har du brug for en Handyhander, der kan bortskaffe alt affaldet efter rengøringen? Tøv ikke med at booke en Handyhander til oprydning på vores platform også! På den måde behøver du ikke at bekymre dig om at komme af med ødelagte og uønskede ting, samtidig med at du flytter ind i dit nye hjem.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
At flytte ind i en ny lejlighed kan være meget spændende, indtil du ser alt det rod, du skal håndtere. Hvis du ikke har tid eller ikke ved noget om at gøre rent i din nye bolig, kan du gøre dit liv lettere ved at bestille en flytte-ind rengøringsservice gennem Handyhand!
Vi sigter mod at gøre din indflytningsoplevelse så stressfri som muligt. Hvis nødvendigt kan eksperter i rengøring skabe en skræddersyet rengøringsplan, der passer til dine prioriteter og budget. Du kan få dem til at rengøre hele dit hjem eller kun bestemte rum og områder. Det er helt op til dig!
Læg din opgave op på vores platform og vær fri til at give masser af detaljer om den rengøringsopgave, du har brug for. Du kan endda angive dit ideelle budget, så du ikke behøver at bekymre dig om at bruge en formue på en flytteklar rengøringsservice. Handyhands vil derefter give dig de mest konkurrencedygtige tilbud, og alt du skal gøre er at vælge den bedste, der passer til dine krav.
Handyhand gør det nemt at finde en flyt ind rengøringspersonale i birkerød til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyt ind rengøringspersonale.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flytte ind rengøringsfolk i birkerød, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Indflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 500.00,- til 750.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!