Elena N.
Skovlunde
Seneste Anmeldelse
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Rengøring ved flytning
Flyt rengøring
Rengøring efter flytning
Rengøring inden flytning
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Allerød
"Sød og venlig. Arbejdede effektivt"
København S
"Søde mennesker. Veludført arbejde - dygtig til sy-arbejde. Prisen god. Meget tilfreds."
København Ø
"Well made job"
Nærum
"Helt håbløs. Giver en pris på opgaven på 1495 kr. Brænder 2 aftaler af. Og når han så endelig er klar til at lave opgaven forlanger han pludselig 6.999 kr. Totalt utroværdig. "
Kerteminde
"Tom var sød, imødekommende, venlig og tog opgaven med et smil. Tak for hjælpen :)"
Copenhagen
"Alt var fint."
Det var en hovedrengøring efter en renovering og den klarede Renu til UG. Hun får de bedste anbefalinger herfra. :-)
Hovedrengøring af hjem 139 m2
3,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengøring
299 kr
Nærum
Rengøring af kontorlokaler Hveranden uge i halvanden time. Begrænset areal og brug (4 lokaler + toilet). Pris ønskes på hvad det vil koste at få rengjort i halvanden time hveranden uge. Der er begrænset antal møbler og skal ikke vaskes gulv hver gang, men primært tørres af og støvsuge. Medbring selv rengøringsartikler.
Rengøring af lejlighed 113 kvm
400 kr
Nærum
Søger fast rengøring hver 14. Dag af vores lejlighed på 113 kvm , 3 værelser. Rengøring skal inkl. fast støvsugning overalt, samt gulvvask. Fjernelse af støv på alle overflader. Rengøring af badeværelse og toilet. Vask af udvendige køkkenskabe. Særligt behov i stuen, éntre og køkken. Parketgulv i hele lejligheden , fliser på badeværelset. Kasser under seng skal fjernes så man kan komme under ordenligt. Vi har støvsuger. Men resten skal selv medbringes.
Rengøring hver 14. dag formiddag
450 kr
Nærum
Rengøring af 3- værelses lejlighed. Stue, soveværelse, kammer, køkken, entre, badeværelse. Parketgulve og fliser i badeværelset med bruser. Ejendommen er ca. fra 1949. Ønsket Rengøring: Støvsugning i alle rum, og Gulvvask i køkken og badeværelse. Lejligheden bebos af 2 voksne. Tænker det er 3 timers arbejde. Rengøringsmidler m.v. er i lejligheden. Lejligheden er på 90m2, stuen på 35m2 med god plads og rimelig lette møbler dog med et marmor sofabord, der bliver stående, hvor det står, og ikke skal flyttes.
Tømning og rengøring af kælderrum
1,000 kr
Nærum
Jeg har et kælder rum på ca 10 kvm der skal tømmes for ting… så skal det gøres rent og så skal tingene stilles på plads igen.
Rengøring og fjernelse af belægning af kalk, okker og jern på et badekar. Roterende børster
500 kr
Nærum
Rengøring og fjernelse af belægning af kalk, okker og jern fra badekar. Roterende børster og el-boremaskine samt kalkfjerner haves.
Du kan få din indflytningsrengøring udført af erfarne rengøringsassistenter, som er fortrolige med alle slags rengøringsopgaver i hjemmet. Afhængigt af dine behov kan de feje, tørre af og moppe. De kan også hjælpe dig med at rengøre køkkenmaskiner, badeværelser, tæpper og polstring, blandt andet. Uanset om du er på udkig efter en rengøringshjælp før eller efter, du er flyttet ind, kan vi hjælpe dig med at finde den rette hjælp her på Handyhand. Her er, hvad du kan forvente:
Når du flytter ind kan en rengøringsassistent hjælpe med at desinficere borde, bordplader, køkkenmaskiner og -udstyr. Når de rengør køkkenmaskiner og køleskabe, laver de enten deres rengøringsopløsning med naturige ingredienser eller skrubber dem ned med markedsførte opløsningsmidler - det kommer an på dine præferencer og du vælger selv! Når det gælder skabe og andre opbevaringsbokse, fjerner en rengøringshjælp normalt hylderne og skufferne og rengør dem enkeltvis. Hvis du også har brug for nogen til at installere dine gaskomfurer og ovne, når du flytter ind, er du velkommen til at booke en gasmonteringsservice sammen med din rengøringsservice, så du kan krydse flere ting af på din to-do-liste på én gang, og finde en Handyhander med mange talenter!
Før eller efter du er flyttet ind, kan din rengøringsassistent også desinficere alle hjørner og kroge af dit nye badeværelse - fra toiletter, brusere og vandhaner til fliser, spejle og gulvbelægning. Du kan endda bede dem om at bruge antibakterielle sprays og produkter for at slippe af med eventuelle uønskede bakterier, der måtte være på dit badeværelse. Hvis dit nye hjem endnu ikke har en ordentlig rørforbindelse, kan du på Handyhand komme i kontakt med en række blikkenslagere, der kan installere det for dig.
Med alt det kaos, der følger med flytning af møbler og apparater, har nogle ejere en tendens til at glemme, hvor vigtigt det er at få renset deres tæpper. Efter et liv i det gamle hus, eller under selve flytningen, kan de nemlig suge en masse usynlig snavs til sig. Selv dine nye tæpper er ikke altid fri for snavs, hvilket kan være en smule risikabelt, hvis du har små børn, der elsker at lege og kravle på gulvet. Dygtige rengøringsfolk kan gøre mere end bare at støvsuge. De kender også den bedste måde at fjerne pletter og snavs på dit tæppe og også desinficere det i processen.
Ligesom med tæpper er det bedst at rengøre og desinficere polstringen på møbler, før eller efter du flytter ind i din nye bolig. Det kan hjælpe med at fjerne skadelige forurenende stoffer, skimmelsvampe og støvmider, som kan forværre allergier, astma og andre luftvejsproblemer. Især hvis dit møbel er købt brugt eller har været opbevaret i en længere periode. Rengøringsfolk kan håndtere næsten alle tekstiler, herunder almindelig bomuld, linned og uld. De kender også den sikreste måde at rengøre følsomme materialer som læder og silke på. Har du brug for en Handyhander, der kan bortskaffe alt affaldet efter rengøringen? Tøv ikke med at booke en Handyhander til oprydning på vores platform også! På den måde behøver du ikke at bekymre dig om at komme af med ødelagte og uønskede ting, samtidig med at du flytter ind i dit nye hjem.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
At flytte ind i en ny lejlighed kan være meget spændende, indtil du ser alt det rod, du skal håndtere. Hvis du ikke har tid eller ikke ved noget om at gøre rent i din nye bolig, kan du gøre dit liv lettere ved at bestille en flytte-ind rengøringsservice gennem Handyhand!
Vi sigter mod at gøre din indflytningsoplevelse så stressfri som muligt. Hvis nødvendigt kan eksperter i rengøring skabe en skræddersyet rengøringsplan, der passer til dine prioriteter og budget. Du kan få dem til at rengøre hele dit hjem eller kun bestemte rum og områder. Det er helt op til dig!
Læg din opgave op på vores platform og vær fri til at give masser af detaljer om den rengøringsopgave, du har brug for. Du kan endda angive dit ideelle budget, så du ikke behøver at bekymre dig om at bruge en formue på en flytteklar rengøringsservice. Handyhands vil derefter give dig de mest konkurrencedygtige tilbud, og alt du skal gøre er at vælge den bedste, der passer til dine krav.
Handyhand gør det nemt at finde en flyt ind rengøringspersonale i nærum til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyt ind rengøringspersonale.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flytte ind rengøringsfolk i nærum, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Indflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 500.00,- til 1,040.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!