Indflytning rengøring i Nærum

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Nærum

Flytte Ind Rengøringsfolk til alle dine behov

Rengøring ved flytning

Flyt rengøring

Rengøring efter flytning

Rengøring inden flytning

Og meget mere...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+170.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste flytte ind rengøringsfolk i Nærum

Opgaveejer for løst opgaver online

Zahida Parvin M.

Albertslund

4,9
(65)

Seneste Anmeldelse

"Zahikda og hendes personale fik vores hus til at skinne på alle områder .... de var søde, meget effektive og meget grundige. Varmt anbefales."

Opgaveejer for løst opgaver online

Elena N.

Skovlunde

4,8
(68)

Seneste Anmeldelse

"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."

Opgaveejer for løst opgaver online

Malena M.

København S

4,7
(44)

Seneste Anmeldelse

"Malena gjorde sit arbejde, men glemte et enkelt skab, og der var edderkoppespind i stuen."

Opgaveejer for løst opgaver online

Yuliia V.

København N

5,0
(20)

Seneste Anmeldelse

"Det var en god oplevelse"

Opgaveejer for løst opgaver online

Tatiana P.

Allerød

4,6
(29)

Seneste Anmeldelse

"Sød og venlig. Arbejdede effektivt"

Opgaveejer for løst opgaver online

Fatou K.

Brønshøj

4,6
(22)

Seneste Anmeldelse

"sød og engageret"

Opgaveejer for løst opgaver online

Rosaa A.

København S

4,6
(45)

Seneste Anmeldelse

"Jeg har kun gode ting at sige! Svarer altid hurtigt på beskeder, tilfredsstillende rengøring og hun har tilmed været fleksibel ift. at hjælpe mig med nøgleudlevering osv selvom det ikke var en del af opgaven 🙏🏼"

Opgaveejer for løst opgaver online

Petronel V.

København Ø

4,8
(77)

Seneste Anmeldelse

"Asked good clarifying questions. Effective to work with."

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Det var en hovedrengøring efter en renovering og den klarede Renu til UG. Hun får de bedste anbefalinger herfra. :-)

Hovedrengøring af hjem 139 m2

3.500,-

Gennemsnitlig anmeldelser af flytte ind rengøringsfolk

Baseret på 2963 Anmeldelser

4.78
2668
125
56
27
87

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Nærum

Rens af sofa/ gulvtæppe

500 kr

Nærum

Rens af sofa og gulvtæppe. Der er en del små pletter på sofaen vi ikke selv kan få af grundet vores hund Vi har ikke udstyret selv.

Udflytnings rengøring

2.512 kr

Nærum

Hovedrengøring før ny lejer flytter i min ejerlejlighed. Lejligheden er på 1. sal. Vinduespudsning af 4.5 vinduer, nem adgang til begge sider. Ovnrens, standard ovn. Grundig afkalkning og rengøring af bruseniche samt armatur Øvrig almindelig hovedrengøring 2 værelses lejlighed, ca. 60 m2, mindre soveværelse og køkken/stue/alrum.

Rengøring i Grill bar

500 kr

Nærum

Der skal gøres rent to gange om ugen. Hverdage efter 19:30 Lørdage efter 16 Søndag hele dagen

Rengøring

299 kr

Nærum

Rengøring af kontorlokaler Hveranden uge i halvanden time. Begrænset areal og brug (4 lokaler + toilet). Pris ønskes på hvad det vil koste at få rengjort i halvanden time hveranden uge. Der er begrænset antal møbler og skal ikke vaskes gulv hver gang, men primært tørres af og støvsuge. Medbring selv rengøringsartikler.

Rengøring af lejlighed 113 kvm

400 kr

Nærum

Søger fast rengøring hver 14. Dag af vores lejlighed på 113 kvm , 3 værelser. Rengøring skal inkl. fast støvsugning overalt, samt gulvvask. Fjernelse af støv på alle overflader. Rengøring af badeværelse og toilet. Vask af udvendige køkkenskabe. Særligt behov i stuen, éntre og køkken. Parketgulv i hele lejligheden , fliser på badeværelset. Kasser under seng skal fjernes så man kan komme under ordenligt. Vi har støvsuger. Men resten skal selv medbringes.

Rengøring hver 14. dag formiddag

450 kr

Nærum

Rengøring af 3- værelses lejlighed. Stue, soveværelse, kammer, køkken, entre, badeværelse. Parketgulve og fliser i badeværelset med bruser. Ejendommen er ca. fra 1949. Ønsket Rengøring: Støvsugning i alle rum, og Gulvvask i køkken og badeværelse. Lejligheden bebos af 2 voksne. Tænker det er 3 timers arbejde. Rengøringsmidler m.v. er i lejligheden. Lejligheden er på 90m2, stuen på 35m2 med god plads og rimelig lette møbler dog med et marmor sofabord, der bliver stående, hvor det står, og ikke skal flyttes.

Hvad tilbyder flytte ind rengøringsfolk

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.

Relevante spørgsmål

  • Vi kan hjælpe dig med både flytte ind og flytte ud rengøring. Når du har fjernet dine møbler og apparater, kan Handyhands omfattende rengøre din gamle lejlighed, så den er lige så ren som da du først flyttede ind. Handyhand kan også desinficere dit nye sted og forberede det til beboelse. For at gøre hele flytteoplevelsen glat og nem kan Handyhand også hjælpe dig med at flytte alle dine husholdningsartikler til din nye placering.

  • Tidsforbruget afhænger af omfanget af de nødvendige tjenester. Hvis det kun drejer sig om rengøring af møbler og polstring samt enkelte værelser, køkkener og badeværelser, vil det typisk kun tage et par timer. Hvis der derimod er behov for en grundig rengøring af hele huset, kan det tage længere tid og kræve en hel dag at fuldføre. For at få en mere præcis tidsramme, kan du spørge din rengøringsassistent inden tjenesten starter, så du kan justere dine forventninger derefter.

  • Før din rengøringsassistent ankommer, anbefaler vi, at du tager ekstra forholdsregler for at beskytte dine skrøbelige og let knækkelige genstande, såsom vaser, spejle, fotolærreder og vægdekorationer. Det kan også være en god idé at sikre dine værdifulde genstande, så de ikke ved en fejltagelse bliver smidt væk under rengøringen. Hvis du har kæledyr, anbefaler vi, at du holder dem i et separat rum eller låser dem inde, især hvis de ikke er vant til fremmede i huset. Dette vil sikre, at din rengøringsassistent kan udføre deres arbejde effektivt og uden risiko for skader eller forstyrrelser.

  • Det er ikke nødvendigt, men du har mulighed for at medbringe dine egne rengøringsredskaber og forsyninger til servicen. Rengøringsassistenter vil typisk medbringe en støvsuger, støveklude, rengøringsbørster, koste, moppe og fejepander. Hvis du har nogen af disse til rådighed, eller hvis du foretrækker at bruge dit eget udstyr, kan du blot låne det til din rengøringsassistent. Hvis du ikke har nogen rengøringsmidler og opløsningsmidler til rådighed, kan du bede din rengøringsassistent om at tage forbi den lokale butik på vejen for at købe dem.

  • Hvis du står i en akut situation og har brug for en rengøringsassistent til at komme og rengøre dit sted med det samme, så er det bedst at ansætte en gennem Handyhand. Du kan undgå at skulle ringe til flere rengøringsfirmaer eller søge online efter en flytterengøringstjeneste i nærheden af dig. Ved blot at oprette en opgave på Handyhands platform, vil Handyhand hurtigt forbinde dig med lokale rengøringseksperter, der kan hjælpe dig så hurtigt som muligt.

  • Vores platform tilbyder en bred vifte af eksperthåndværkere, som kan reparere dine ødelagte eller beskadigede møbler, der måske er opstået under flytning af dine ejendele. Disse håndværkere kan reparere og genoprette alt fra køkkenskuffer og -skabe til vinduer og dørrammer, stole, sofaer, senge og meget mere. Hvis du har brug for at erstatte dine møbler, kan Handyhands dedikerede Handyhands også levere og samle dine nye møbler på din placering.

Hvorfor hyre en flyt ind rengøringspersonale med Handyhand?

At flytte ind i en ny lejlighed kan være meget spændende, indtil du ser alt det rod, du skal håndtere. Hvis du ikke har tid eller ikke ved noget om at gøre rent i din nye bolig, kan du gøre dit liv lettere ved at bestille en flytte-ind rengøringsservice gennem Handyhand!


Vi sigter mod at gøre din indflytningsoplevelse så stressfri som muligt. Hvis nødvendigt kan eksperter i rengøring skabe en skræddersyet rengøringsplan, der passer til dine prioriteter og budget. Du kan få dem til at rengøre hele dit hjem eller kun bestemte rum og områder. Det er helt op til dig!


Læg din opgave op på vores platform og vær fri til at give masser af detaljer om den rengøringsopgave, du har brug for. Du kan endda angive dit ideelle budget, så du ikke behøver at bekymre dig om at bruge en formue på en flytteklar rengøringsservice. Handyhands vil derefter give dig de mest konkurrencedygtige tilbud, og alt du skal gøre er at vælge den bedste, der passer til dine krav.

Handyhand gør det nemt at finde en flyt ind rengøringspersonale i nærum til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyt ind rengøringspersonale.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flytte ind rengøringsfolk i nærum, i post nr: 1359 til 2889.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Indflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 500,00,- til 2.520,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!