Elena N.
Skovlunde
Seneste Anmeldelse
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Rengøring ved flytning
Flyt rengøring
Rengøring efter flytning
Rengøring inden flytning
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Allerød
"Sød og venlig. Arbejdede effektivt"
Skovlunde
"Det var en hovedrengøring efter en renovering og den klarede Renu til UG. Hun får de bedste anbefalinger herfra. :-)"
Copenhagen
"Meget sød og god hjælp."
København S
"Søde mennesker. Veludført arbejde - dygtig til sy-arbejde. Prisen god. Meget tilfreds."
Kerteminde
"Tom var sød, imødekommende, venlig og tog opgaven med et smil. Tak for hjælpen :)"
Hedehusene
"The job is nicly done and we are very hppy about it."
Nicholas hjalp med med grundig rengøring af stort hus. Og med særligt en bruseniche som trængte til en kærlig hånd. Den og resten af huset er blevet så flot! Og glæd dig til et samarbejde med Nicholas. Det har været en fornøjelse 🤗
Grundig rengøring
1,300,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rensning af herre ur
300 kr
Smørum
Rensning af herre ur Junghans VR 50
Rensning af herre ur
300 kr
Smørum
Rensning af herre ur Junghans VR 50
Grundig rengøring
1,370 kr
Smørum
Jeg har et et-,plans hus på 166 m2 som trænger til grundig rengøring. Opgaverne er: Grundig rens og vask af fliser og glas låger på badeværelse Rengøring af alle rum Køkkenet skal rengøres=låger skal også vaskes ned udvendigt Al gulv i huset skal vaskes Der findes to toiletter mm som skal rengøres Støvsugning alle steder Fjern spindelvæv i loftet mm Vask alle synlige skabslåger Tør støv af Jeg har støvsuger og en del rengøringsmidler. I huset er 2 børneværelser 1 soveværelse 1 kontor 2 badeværelser (bad bruges kun i et af badeværelserne) Køkken Bryggers Stue og spisestue
Rengøring køkken og bad 4 timer
900 kr
Smørum
Grundig rengøring køkken og bad 4 timer Lille køkken. Normal størrelse bad Du når så meget du kan på de 4 timer
Rensning af herre ur
504 kr
Smørum
Rensning af herre ur Junghans VR 50
Hovedrengøring
500 kr
Smørum
Hovedrengøring i forbindelse med flytning.
rense tagrender
1,000 kr
Smørum
Rense tagrender da blade er begyndt at falde, huset er 155 m2
Husrengøring
300 kr
Smørum
General cleaning of the house. Toilets, dusting, floors
Hushjælp
1,000 kr
Smørum
Hushjælp til 120m2 rækkehus i to etager. Der er 2 toiletter og 3.værelser ud over køkken-alrum. Vi ønsker ugentlig rengøring. Støvsug, aftørring af flader, lamper og paneler. Fjerne spindelvæv og støv i loftet. Gulvvask og skift af sengetøj hver 2. Uge. Rengøring af toilet og bad, spejle og køkkenbord og tømning/fylde opvaskemaskine, tage lidt ekstra opvask, tømme skraldespande. Vi vil gerne have en fast person/personer. Du kan bruge vores remedier eller tage dine egne med. Vi er 3 rodehoveder, så det vil være et vilkår, at du skal rydde lidt nogle steder. Det vil svinge, hvor meget vi selv får gjort, så du må gøre det du kan... Vi har marsvin, så du skal ikke have marsvin-allergi eller hø-allergi, men vi står selv for at passe dyrene.
Du kan få din indflytningsrengøring udført af erfarne rengøringsassistenter, som er fortrolige med alle slags rengøringsopgaver i hjemmet. Afhængigt af dine behov kan de feje, tørre af og moppe. De kan også hjælpe dig med at rengøre køkkenmaskiner, badeværelser, tæpper og polstring, blandt andet. Uanset om du er på udkig efter en rengøringshjælp før eller efter, du er flyttet ind, kan vi hjælpe dig med at finde den rette hjælp her på Handyhand. Her er, hvad du kan forvente:
Når du flytter ind kan en rengøringsassistent hjælpe med at desinficere borde, bordplader, køkkenmaskiner og -udstyr. Når de rengør køkkenmaskiner og køleskabe, laver de enten deres rengøringsopløsning med naturige ingredienser eller skrubber dem ned med markedsførte opløsningsmidler - det kommer an på dine præferencer og du vælger selv! Når det gælder skabe og andre opbevaringsbokse, fjerner en rengøringshjælp normalt hylderne og skufferne og rengør dem enkeltvis. Hvis du også har brug for nogen til at installere dine gaskomfurer og ovne, når du flytter ind, er du velkommen til at booke en gasmonteringsservice sammen med din rengøringsservice, så du kan krydse flere ting af på din to-do-liste på én gang, og finde en Handyhander med mange talenter!
Før eller efter du er flyttet ind, kan din rengøringsassistent også desinficere alle hjørner og kroge af dit nye badeværelse - fra toiletter, brusere og vandhaner til fliser, spejle og gulvbelægning. Du kan endda bede dem om at bruge antibakterielle sprays og produkter for at slippe af med eventuelle uønskede bakterier, der måtte være på dit badeværelse. Hvis dit nye hjem endnu ikke har en ordentlig rørforbindelse, kan du på Handyhand komme i kontakt med en række blikkenslagere, der kan installere det for dig.
Med alt det kaos, der følger med flytning af møbler og apparater, har nogle ejere en tendens til at glemme, hvor vigtigt det er at få renset deres tæpper. Efter et liv i det gamle hus, eller under selve flytningen, kan de nemlig suge en masse usynlig snavs til sig. Selv dine nye tæpper er ikke altid fri for snavs, hvilket kan være en smule risikabelt, hvis du har små børn, der elsker at lege og kravle på gulvet. Dygtige rengøringsfolk kan gøre mere end bare at støvsuge. De kender også den bedste måde at fjerne pletter og snavs på dit tæppe og også desinficere det i processen.
Ligesom med tæpper er det bedst at rengøre og desinficere polstringen på møbler, før eller efter du flytter ind i din nye bolig. Det kan hjælpe med at fjerne skadelige forurenende stoffer, skimmelsvampe og støvmider, som kan forværre allergier, astma og andre luftvejsproblemer. Især hvis dit møbel er købt brugt eller har været opbevaret i en længere periode. Rengøringsfolk kan håndtere næsten alle tekstiler, herunder almindelig bomuld, linned og uld. De kender også den sikreste måde at rengøre følsomme materialer som læder og silke på. Har du brug for en Handyhander, der kan bortskaffe alt affaldet efter rengøringen? Tøv ikke med at booke en Handyhander til oprydning på vores platform også! På den måde behøver du ikke at bekymre dig om at komme af med ødelagte og uønskede ting, samtidig med at du flytter ind i dit nye hjem.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
At flytte ind i en ny lejlighed kan være meget spændende, indtil du ser alt det rod, du skal håndtere. Hvis du ikke har tid eller ikke ved noget om at gøre rent i din nye bolig, kan du gøre dit liv lettere ved at bestille en flytte-ind rengøringsservice gennem Handyhand!
Vi sigter mod at gøre din indflytningsoplevelse så stressfri som muligt. Hvis nødvendigt kan eksperter i rengøring skabe en skræddersyet rengøringsplan, der passer til dine prioriteter og budget. Du kan få dem til at rengøre hele dit hjem eller kun bestemte rum og områder. Det er helt op til dig!
Læg din opgave op på vores platform og vær fri til at give masser af detaljer om den rengøringsopgave, du har brug for. Du kan endda angive dit ideelle budget, så du ikke behøver at bekymre dig om at bruge en formue på en flytteklar rengøringsservice. Handyhands vil derefter give dig de mest konkurrencedygtige tilbud, og alt du skal gøre er at vælge den bedste, der passer til dine krav.
Handyhand gør det nemt at finde en flyt ind rengøringspersonale i smørum til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyt ind rengøringspersonale.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flytte ind rengøringsfolk i smørum, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Indflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 1,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!