Person udfører udflytningsrengøring i tom lejlighed, klar til nye beboere.

Udflytnings rengøring i Odense Sv

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra lokale rengøringsassistenter i Odense Sv

Rengøringsassistenter til alle dine behov

Lejlighed og hus

Ejer- og lejeboliger

Til private, boligselskaber og virksomheder

Få depositum tilbage

Og meget mere!

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste rengøringsassistenter i Odense Sv

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Elena A..

Store Merløse

4,8
111 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"I’ve booked Elena for the first time and to be honest was the best thing I did. Elena did an amazing job! I definitely would book again 💫"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Henriette Ferrarese V..

Odense C

5,0
8 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"God kommunikation. Flot arbejde 👌"

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Zahida Parvin M..

Albertslund

4,9
103 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Very friendly, easy to communicate with, and professional work."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Mathilde R..

Odense M

3,7
3 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Der står i annoncen man selv skal medbringe alt, det første hun spørger om er “hvad med rengørings artikler” - Jeg svare det står i annoncen du skal medbringe alt. Det synes hun var en dårlig tone, så hun annullere. Nye generation, der skal ikke meget til."

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Yuliia V..

København N

4,9
75 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Jeg har brugt Yuliia flere gange og hver gang er opgaven udført til absolut perfektion. Jeg er utrolig glad for hendes hjælp som er effektiv og grundig. 5⭐️ hele vejen rundt"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Simone D..

Langeskov

4,8
6 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Simone er en rigtig dygtig pige der gør sit arbejde ordentligt. Kan anbefales herfra"

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Irene R..

Tommerup

5,0
4 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Super sød dame og god til at kommunikere. 👍"

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Pernille M..

Ryslinge

4,8
34 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Det var på alle måder en fornøjelse at have besøg af Pernille 🤗"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

"Patrick kom til tiden, var nemt at kommunikere med, fortalte hvad der manglede og ringede da der var lidt problemer. \nPå intet tidspunkt tog han beslutninger uden at snakke med mig først, hvilket jeg er glad for. \nGodt arbejde"

Fraflytnings rengøring

1.300,-

comment.user?.profileImg

Jeg kan kun anbefale Teis. Meget høflig, omhyggelig og punktlig på aftalen og hans opgave. Han gjorde mig opmærksom på en flækket tagsten undervejs, som han også skiftede. Vi hyrer meget gerne Teis igen, tusind tak

Rense tagrende

900,-

comment.user?.profileImg

Holder aftale og god til at forstå budskabet, også skriftlig instruks og finde ud af ting selv.

Rengøring

205,-

comment.user?.profileImg

Sødeste unge pige, der løser opgaverne tii ug 🌸☀️

Rengøring

400,-

comment.user?.profileImg

"Super effektiv og hårdt arbejdende"

rengøring af hus 150 m2

800,-

comment.user?.profileImg

Mega søde og god

Ugentlig eller hver 14 dage rengørings søges

500,-

Gennemsnitlig anmeldelser af udflytningsrengøringshjælpere

Baseret på 4309 Anmeldelser

4.76
3856
187
86
38
142

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Odense Sv

Rengøring privat

450 kr

Privat rengøring af beboelse. Ca hver 14 dag 2-3 timer pr gang.

Flytterengøring - hus på 154

1.490 kr

Flytterengøring - afstøvning af lofter og paneler samt støvsugning af gulve (træ,klinker,tæpper ) Rengøring af skabe Stue,køkken/alrum, 3 værelse og soveværelse samt gang og badeværelse Huset er tømt

Udflytnings rengøring 3 værelses lejlighed

1.000 kr

Lejligheden er tom. Rengøringsmidler er der.

Støvsugning af stue og værelse

Støvsugning af stue og værelse

Grundig rengøring af toiletter

2.500 kr

Vi er et Vognmandsfirma, Poul Schou, der har brug for at få rengjort vores toiletter i bund. Vi har i alt 9 toiletter som dagligt bliver benyttet af vores medarbejdere. Vores rengøringsdame holder en uges ferie, derfor har vi brug for hjælp til dette. Vi kunne godt tænke os på de i alt 9 toiletter: Rengøring af toiletter, Rengøring af håndvaske, Tømning af toiletspande, Støvsugning, Gulvvask, rengøring af vægge, Rengøring af døre, Generel rengøring af alle overfalder I må meget gerne tage jeres egne rengøringsmidler med OBS: vi har nogle guld kobber borde, der kun tåler vand. Vi kunne godt tænke os at få gjort rent fra kl 6:30 d. 16/12 og d. 18/12

Murer søges til lægning af nye fliser i småt badeværelse

3.500 kr

Vi ønsker at få udskiftet gulvfliserne i et lille toilet. Rummet er ca. 1,3–1,5 m² og består af et toilet og en lille håndvask med møbel. Opgaven består i: Nedtagning/fjernelse af de eksisterende gulvfliser + flisekant, inklusive fuge og fliseklæb Klargøring af undergulvet (udjævning, rengøring og evt. mindre reparationer) Lægning af nye gulvfliser: Type: Hill Ceramic Oxford Hvid Base Mat 33x33 cm Montering af kantfliser langs vægge (skal muligvis bruge professionel rådgivning til valg af fliser her) Type: Hill Ceramic Luxe Basic Hvid Blank 8x30 cm Fugning og færdigafslutning Vi står gerne selv for bortskaffelsen af fliser m.m. efterfølgende. Vi leverer selv fliser, fuge og fliseklæb, men ønsker tilbud på arbejdet inkl. alt nødvendigt værktøj og udstyr. Rummet er et almindeligt lille toilet (ikke vådrum), og arbejdet ønskes udført muligvis i februar 2026. Der må meget gerne indgå en estimeret tidsramme for, hvor lang tid arbejdet forventes at tage. Vi vil gerne modtage et uforpligtende tilbud på hele opgaven.

Hovedrengøring

1.000 kr

Hovedrengøring af hus på 242 m2. Hus er fra 2021

Hvad indebærer flytterengøring?

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Typiske spørgsmål til flytterengøring

  • At booke en rengøringshjælp ved udflytning via Handyhand er enkelt og nemt:

    1. Opret din opgave: Beskriv nøjagtigt, hvad du har brug for på Handyhands platform, inklusiv detaljerne om opgaven og det ønskede tidspunkt for udførelsen.
    2. Angiv et budget: Vurdér, hvad du forventer at betale for opgaven. Dette gør det nemmere for handyhandere at komme med tilbud til dig.
    3. Modtag tilbud: Når opgaven er oprettet, vil handyhandere fra dit område sende dig tilbud på flytterengøringen.
    4. Vælg den rette: Sammenlign tilbuddene og vælg den rengøringshjælp, som bedst matcher dine forventninger.
    5. Bekræft og start opgaven: Når du har valgt en handyhander, bekræfter du vedkommende, og de kan påbegynde med arbejdet. 
  • Betalingen for udflytningsrengøring foregår således gennem Handyhands sikre betalingssystem:

    • Reservation: Efter at have accepteret et bud fra en handyhander, der kan hjælpe dig med udflytningsrengøring, trækkes det pågældende beløb fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når opgaven af flytterengøringen er markeret som udført, overføres beløbet direkte til handyhanderen.

    I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, man kan vælge at få udbetalt. 

    Betaler du uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Når du har oprettet en opgave om udflytningsrengøring vil du kun modtage bud eller henvendelser fra en rengøringshjælp, som er klar og har tid til opgaven.

  • Når du vil aflyse eller fortryde en aftale vedrørende udflytningsrengøring afhænger processen af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en rengøringshjælp:

    Før du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhand.dk.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg den pågældende opgave.
    4. Vælg “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.

     

    Efter du har accepteret et bud:

    1. Gå til “Mine opgaver”. 
    2. Vælg den pågældende opgave.
    3. Vælg “Flere muligheder”.
    4. Tryk “Aflys opgave”.
    5. Udfyld formularen og forklar, hvorfor opgaven annulleres.
    6. Send anmodningen afsted.
    7. Afvent rengøringshjælpens godkendelse af aflysningen inden for 48 timer.

     

    Reagerer rengøringshjælpen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår rengøringshjælpen anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.

    Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem. 

  • Af Handyhands platform fremgår både anmeldelser og 'udførelsesrate' på profilerne. Dette giver dig som kunde mulighed for nemt at vurdere erfaringer og kompetencer hos den enkelte handyhander, så du kan vælge den bedste hjælper til din flytterengøring. Anmeldelserne giver dig blandt andet også indblik i tidligere kunders oplevelser.

  • Opstår behovet for at komme i kontakt med os her i Handyhand, så kan det ske på flere måder:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefonisk kontakt: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail-kontakt: Send os en detaljeret e-mail - så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

    Vi står klar til at hjælpe med en bred vifte af spørgsmål, alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og app'en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelse mellem dig og handyhander. Vi sætter også pris på din feedback, så vi kan blive ved med at forbedre vores service.

  • Når du booker en hjælp til udflytningsrengøring gennem Handyhand, kommunikerer I nemt og sikkert via vores interne beskedsystem. Her er nogle af de fordele, der er ved systemet:

    • Skriftlig aftale: Alt, hvad I aftaler, står i systemet, og det skaber tryghed og klarhed for begge parter.
    • Let adgang: Uanset om det er før, under, eller efter arbejdet, er beskeder og oplysninger tilgængelige for dig.
    • Hurtige opdateringer: Skulle der ske ændringer eller behov for yderligere koordinering eller flytterengøring, kan I hurtigt orientere hinanden gennem beskedsystemet.

    Det er afgørende, at I kun kommunikerer på Handyhands platform, så vi hos Handyhand kan hjælpe jer, hvis der mod forventning skulle opstå tvister.

  • Efter at opgaven er udført, har du mulighed for at give den, der hjalp dig med rengøringen ved udflytningen, en anmeldelse inde på platformen. Du kan både bedømme kvaliteten af arbejdet og den generelle oplevelse med rengøringshjælpen. På den måde kan andre kunder få glæde af din erfaring, næste gang de skal hyre en til at gøre rent ved udflytning af en bolig.

  • Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den, dvs. din forventning til prisen. Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe dig med at gøre rent, når du skal flytte, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du vælge lige netop den rengøringshjælp, hvis tilbud passer bedst til dine behov og din økonomi. Selve betalingen foregår så gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • For at finde den bedste handyhander til opgaven med rengøring ved udflytning anbefales det at benytte Handyhands platform. Den viser anmeldelser af handyhanderne fra tidligere kunder og giver et indblik i den enkelte rengøringshjælps evner og tidligere arbejde. På den måde har du mulighed for at træffe en velovervejet beslutning. 

Værd at vide om flytterengøring

Læs mere

Hvorfor hyre flytterengøring gennem Handyhand?

Når du booker en rengøringshjælp ved udflytning hos Handyhand, sikrer du dig mange fordele. Her er nogle af de væsentligste:

  1. Effektivitet: Du kan nemt og hurtigt oprette din opgave, hvorefter du straks kan modtage tilbud fra lokale handyhandere.
  2. Sammenligning af tilbud: Du har mulighed for at modtage og sammenligne flere tilbud fra dygtige handyhandere. Dette giver dig frihed til at vælge den, der passer bedst til dig.
  3. Fleksibilitet: Handyhand er designet til at imødekomme forskelligartede behov - uanset om du ønsker at deltage i arbejdet selv eller stiller specifikke krav til flytterengøringen.
  4. Økonomisk fordelagtigt: Med vores konkurrenceprægede budsystem får du fordelagtige priser på kvalitetsarbejde.
  5. Sikker betaling: Overfør trygt penge gennem Handyhands betalingssystem, som er både nemt og sikkert at bruge.
  6. Lokalt fokus: Handyhands netværk af lokale eksperter danner grundlaget for en service, der let kan udføres i dit nærområde.

Mange har allerede haft gode oplevelser med at benytte Handyhand til at finde den rette rengøringshjælp. Vores platforms gennemsigtighed, skræddersyede services og kundesupport gør, at den ofte anbefales som den nemmeste og mest effektive løsning.

Handyhand gør det nemt at finde en udflytningsrengøringshjælper i odense sv til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien udflytningsrengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige udflytningsrengøringshjælpere i odense sv, i post nr: 5109 til 5832.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Udflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.000,00,- til 2.980,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!