Person udfører udflytningsrengøring i tom lejlighed, klar til nye beboere.

Udflytnings rengøring i Rudkøbing

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra lokale rengøringsassistenter i Rudkøbing

Rengøringsassistenter til alle dine behov

Lejlighed og hus

Ejer- og lejeboliger

Til private, boligselskaber og virksomheder

Få depositum tilbage

Og meget mere!

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste rengøringsassistenter i Rudkøbing

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lasse N..

Rudkøbing

5,0
13 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Super arbejde!"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Elena A..

Store Merløse

4,8
110 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Det var fint."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Zahida Parvin M..

Albertslund

4,9
102 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Opgaven er udført fuldt tilfredsstillende med stor venlighed, grundighed og dygtighed"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Yuliia V..

København N

4,9
74 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Fantastisk stykke arbejde! Yuliia var meget grundig og efterlod lejligheden i super stand. Meget tilfreds 🤩"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Elena N..

Rødovre

4,9
71 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Thank you!"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

ZEESHAN A..

København S

5,0
32 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"🔥🔥🔥🔥"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Rosaa A..

København S

4,7
56 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Super flot arbejde!"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Umran A..

Brøndby Strand

4,9
186 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Fandt en super god løsning og var meget sød. Valgt også at rense filter som en ekstra ting, meget god service. 10/10"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Ramona har overholdt alle aftaler til punkt og prikke, og leveret et superfint resultat - her er skinnende rent over det hele. Kan i den grad anbefales 🤗

Rengøring af kontorlokaler, akut

600,-

comment.user?.profileImg

Effektiv og venlig/imødekommende, holder alle aftaler og efterlader et skinnende rent kontor. Kan helt sikkert anbefales 😀

Rengøring

600,-

comment.user?.profileImg

Behagelig oplevelse med rengøring :)

Slutrengøring lejebolig 90m2

1.500,-

comment.user?.profileImg

Zara er meget omhyggelig og rar person og kan kun anbefale hende

Hovedrengøring

2.700,-

comment.user?.profileImg

Udfører det aftalte arbejde. Rigtig tilfreds med rengøringen.

Rengøringshjælp

300,-

comment.user?.profileImg

Super service og yderst behagelig 👌

Rengøring

800,-

Gennemsnitlig anmeldelser af udflytningsrengøringshjælpere

Baseret på 4249 Anmeldelser

4.76
3805
182
84
37
141

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Rudkøbing

Rengøring

500 kr

Fast rengøring af sommerhus - for eksempel før og efter der har været gæster (huset bruges kun af familie og venner) To etager Ca 110m2

Ordne gulve

610 kr

Støvsugning og gulvvask i lejligheden

Rengøring

850 kr

Rengøring af lejlighed/hus på små 100 m2. Aftørring af alle flader, støvsugning og vask af gulve. Køkken og badeværelse må godt få en ekstra omgang. Rengøringsartikler har jeg, ellers må vi lige tale om det

Flytte og gøre rent i meget beskidt 79 kwm lejlihed

2.000 kr

Hjælpe med at flytte og gøre meget beskidt lejlighed ren der har været hund som ikke var renlig

Ugentlig rengøring af lejlighed med diverse opgaver

500 kr

Jeg søger hjælp til ugentlig rengøring af min 48 m² med lejlighed i Rudkøbing. (2 rum) Opgaverne inkluderer: • Støvsugning af alle rum. • Gulvvask af alle gulve. • Rengøring af badeværelse (toilet, vask, brusekabine). • Rengøring af køkken (herunder aftørring af overflader, vask af håndvask, samt bortskaffelse af skrald). • Aftørring af støv på alle overflader i lejligheden. • Afkalkning af elkedel/kaffemaskine efter behov. • Afrimning og rengøring af fryser og køleskab (inkl. bortskaffelse af madvarer, der ikke kan holde sig). • Én gang om måneden ønskes trappeopgangen vasket. • Strygning af en skjorte, hvis der hænger en på tørrestativet. Jeg ønsker opgaven udført effektivt og med fokus på detaljer. Udstyr og rengøringsmidler kan enten medbringes af dig eller bruges fra mit eget lager. Rengøringen skal gøres 1 gang om ugen.

Oprydning , ikke rengøring

1.344 kr

Jeg mangler hjælp til at organisere og rydde op, ikke gøre rent. Smide ud, gemme eller til genbŕug. Rengøring klare jeg selv bagefter. Tre rum. Entré, stue, bryggers.

Vasket gulve

300 kr

Der skal vaskes gulv i hele huset. Det er 122 m2. Alle rum er trægulv/klikgulv undtagen køkken er linolium og bryggers er fliser.

rengøring af lejlighed efter flytning

2.350 kr

Lejligheden er i to etager. På første etage er der tre værelser med trægulve. I stueetagen er der et vaskerum, et "kælderrum", et vindfang, en fordelingsgang, et badeværelse, et køkken, en stue og en trappeopgang. alle gulve er af træ. Vi ønsker en normal rengøring efter flytningen. Dette indbefatter rengøring af skabe, vinduesvask, gulvvask i alle rum.

Let rengøring af 75m2 lejlighed ca. 1 time

Det drejer som om meget let rengøring ca. 1 time. Der skal støvsuges tørres støv og overflader af sengetøj skal skiftes og affald tømmes. Der har været lejere i 2 døgn og den skal gøres klar til nye der kommer kl. 15.00. Der er mulighed for flere opgaver i den næste måneds tid. 14/7 mellem kl. 12 og 14

Rengøring af ferielejlighed

Ferielejlighed rengøres 69 m2. I i slutningen af maj måned

Rengøring af ferielejlighed

Ferielejlighed rengøres til udlejning 69 m2. I i slutningen af maj måned

Almindelig rengøring i privat hjem

Almindelig rengøring som støvsugning tørre støv af gulvvask badeværelse.... Jeg vil gerne have opgaven udført første gang den 7. 8. eller 11. januar

Hvad indebærer flytterengøring?

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Typiske spørgsmål til flytterengøring

  • At booke en rengøringshjælp ved udflytning via Handyhand er enkelt og nemt:

    1. Opret din opgave: Beskriv nøjagtigt, hvad du har brug for på Handyhands platform, inklusiv detaljerne om opgaven og det ønskede tidspunkt for udførelsen.
    2. Angiv et budget: Vurdér, hvad du forventer at betale for opgaven. Dette gør det nemmere for handyhandere at komme med tilbud til dig.
    3. Modtag tilbud: Når opgaven er oprettet, vil handyhandere fra dit område sende dig tilbud på flytterengøringen.
    4. Vælg den rette: Sammenlign tilbuddene og vælg den rengøringshjælp, som bedst matcher dine forventninger.
    5. Bekræft og start opgaven: Når du har valgt en handyhander, bekræfter du vedkommende, og de kan påbegynde med arbejdet. 
  • Betalingen for udflytningsrengøring foregår således gennem Handyhands sikre betalingssystem:

    • Reservation: Efter at have accepteret et bud fra en handyhander, der kan hjælpe dig med udflytningsrengøring, trækkes det pågældende beløb fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når opgaven af flytterengøringen er markeret som udført, overføres beløbet direkte til handyhanderen.

    I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, man kan vælge at få udbetalt. 

    Betaler du uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Når du har oprettet en opgave om udflytningsrengøring vil du kun modtage bud eller henvendelser fra en rengøringshjælp, som er klar og har tid til opgaven.

  • Når du vil aflyse eller fortryde en aftale vedrørende udflytningsrengøring afhænger processen af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en rengøringshjælp:

    Før du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhand.dk.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg den pågældende opgave.
    4. Vælg “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.

     

    Efter du har accepteret et bud:

    1. Gå til “Mine opgaver”. 
    2. Vælg den pågældende opgave.
    3. Vælg “Flere muligheder”.
    4. Tryk “Aflys opgave”.
    5. Udfyld formularen og forklar, hvorfor opgaven annulleres.
    6. Send anmodningen afsted.
    7. Afvent rengøringshjælpens godkendelse af aflysningen inden for 48 timer.

     

    Reagerer rengøringshjælpen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår rengøringshjælpen anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.

    Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem. 

  • Af Handyhands platform fremgår både anmeldelser og 'udførelsesrate' på profilerne. Dette giver dig som kunde mulighed for nemt at vurdere erfaringer og kompetencer hos den enkelte handyhander, så du kan vælge den bedste hjælper til din flytterengøring. Anmeldelserne giver dig blandt andet også indblik i tidligere kunders oplevelser.

  • Opstår behovet for at komme i kontakt med os her i Handyhand, så kan det ske på flere måder:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefonisk kontakt: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail-kontakt: Send os en detaljeret e-mail - så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

    Vi står klar til at hjælpe med en bred vifte af spørgsmål, alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og app'en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelse mellem dig og handyhander. Vi sætter også pris på din feedback, så vi kan blive ved med at forbedre vores service.

  • Når du booker en hjælp til udflytningsrengøring gennem Handyhand, kommunikerer I nemt og sikkert via vores interne beskedsystem. Her er nogle af de fordele, der er ved systemet:

    • Skriftlig aftale: Alt, hvad I aftaler, står i systemet, og det skaber tryghed og klarhed for begge parter.
    • Let adgang: Uanset om det er før, under, eller efter arbejdet, er beskeder og oplysninger tilgængelige for dig.
    • Hurtige opdateringer: Skulle der ske ændringer eller behov for yderligere koordinering eller flytterengøring, kan I hurtigt orientere hinanden gennem beskedsystemet.

    Det er afgørende, at I kun kommunikerer på Handyhands platform, så vi hos Handyhand kan hjælpe jer, hvis der mod forventning skulle opstå tvister.

  • Efter at opgaven er udført, har du mulighed for at give den, der hjalp dig med rengøringen ved udflytningen, en anmeldelse inde på platformen. Du kan både bedømme kvaliteten af arbejdet og den generelle oplevelse med rengøringshjælpen. På den måde kan andre kunder få glæde af din erfaring, næste gang de skal hyre en til at gøre rent ved udflytning af en bolig.

  • Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den, dvs. din forventning til prisen. Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe dig med at gøre rent, når du skal flytte, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du vælge lige netop den rengøringshjælp, hvis tilbud passer bedst til dine behov og din økonomi. Selve betalingen foregår så gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • For at finde den bedste handyhander til opgaven med rengøring ved udflytning anbefales det at benytte Handyhands platform. Den viser anmeldelser af handyhanderne fra tidligere kunder og giver et indblik i den enkelte rengøringshjælps evner og tidligere arbejde. På den måde har du mulighed for at træffe en velovervejet beslutning. 

Værd at vide om flytterengøring

Læs mere

Hvorfor hyre flytterengøring gennem Handyhand?

Når du booker en rengøringshjælp ved udflytning hos Handyhand, sikrer du dig mange fordele. Her er nogle af de væsentligste:

  1. Effektivitet: Du kan nemt og hurtigt oprette din opgave, hvorefter du straks kan modtage tilbud fra lokale handyhandere.
  2. Sammenligning af tilbud: Du har mulighed for at modtage og sammenligne flere tilbud fra dygtige handyhandere. Dette giver dig frihed til at vælge den, der passer bedst til dig.
  3. Fleksibilitet: Handyhand er designet til at imødekomme forskelligartede behov - uanset om du ønsker at deltage i arbejdet selv eller stiller specifikke krav til flytterengøringen.
  4. Økonomisk fordelagtigt: Med vores konkurrenceprægede budsystem får du fordelagtige priser på kvalitetsarbejde.
  5. Sikker betaling: Overfør trygt penge gennem Handyhands betalingssystem, som er både nemt og sikkert at bruge.
  6. Lokalt fokus: Handyhands netværk af lokale eksperter danner grundlaget for en service, der let kan udføres i dit nærområde.

Mange har allerede haft gode oplevelser med at benytte Handyhand til at finde den rette rengøringshjælp. Vores platforms gennemsigtighed, skræddersyede services og kundesupport gør, at den ofte anbefales som den nemmeste og mest effektive løsning.

Handyhand gør det nemt at finde en udflytningsrengøringshjælper i rudkøbing til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien udflytningsrengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige udflytningsrengøringshjælpere i rudkøbing, i post nr: 5109 til 5832.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Udflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 580,00,- til 1.250,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!