Person udfører udflytningsrengøring i tom lejlighed, klar til nye beboere.

Udflytnings rengøring i Aalborg Sv

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra lokale rengøringsassistenter i Aalborg Sv

Rengøringsassistenter til alle dine behov

Lejlighed og hus

Ejer- og lejeboliger

Til private, boligselskaber og virksomheder

Få depositum tilbage

Og meget mere!

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste rengøringsassistenter i Aalborg Sv

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Danni O..

Aalborg SV

4,9
46 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Danni er super behagelig, nem at arbejde med og kvalitetsbevidst omkring det han leverer."

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

anne-mette O..

Aalborg SV

5,0
13 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Anne-Mette har udført en meget flot flytterengøring af sønnens lejlighed - yderst tilfreds med både kommunikation, fleksibilitet og ikke mindst det udførte arbejde. De varmeste anbefalinger herfra."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Camilla S..

Aalborg SØ

4,6
17 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Dybt rengøring? Ja måske nogen steder! Der lå så meget tilbage som ikke var gjort rent også bede hun om ekstra penge!…."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Natascha S..

Aalborg SØ

5,0
6 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Very nice, attentive to detail and hard work person - 100% recommend!"

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Helena C..

Brønderslev

4,5
24 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Helena klarede det rigtig godt. Det var en stor opgave☺️"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Elena A..

Store Merløse

4,8
111 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"I’ve booked Elena for the first time and to be honest was the best thing I did. Elena did an amazing job! I definitely would book again 💫"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Zahida Parvin M..

Albertslund

4,9
102 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Opgaven er udført fuldt tilfredsstillende med stor venlighed, grundighed og dygtighed"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Benyamin S..

Viborg

4,9
168 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Hurtig og effektiv. Alt gik som aftalt 👍"

Verifikationer

Info

anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Opgaven er udført allerede næste dag. Arbejdet er lavet meget tilfredsstillende og Sami er sød og imødekommende. Vil helt sikkert gerne bruge ham igen.

Praktisk hjælp til hus og have. Fx rengøring, havearbejde, småmaling og lignende

205,-

comment.user?.profileImg

"Super flot arbejde som blev godkendt at boligselskab ved fraflytning . Perfekt samarbejde"

Rengøring

400,-

comment.user?.profileImg

Super service. Udført som aftalt.

Rensning og service af ventilationskanaler/genvex

960,-

comment.user?.profileImg

Svært at være utilfreds når alt blev gjort som aftalt! Kan helt sikkert anbefales til andre der søger rengøringshjælp!

Fraflytningsrengøring / grundrengøring

1.200,-

comment.user?.profileImg

Anna er punktlig og omhyggeligt.

Fast rengøring i hus

300,-

comment.user?.profileImg

Godt arbejde, effektiv og hurtig

Ugentlig rengøring af hus

400,-

Gennemsnitlig anmeldelser af udflytningsrengøringshjælpere

Baseret på 4249 Anmeldelser

4.76
3805
182
84
37
141

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Aalborg Sv

Organisering af et helt hus

2.000 kr

Jeg har simpelthen givet op på organisering af vores hjem Intet har en fast plads så alt bliver bare smidt på en hylde et bord eller en skuffe. Det er alle rum Køkken alrum Stue Børneværelser Soveværelser Vaskerum Og hovedindgangen Mine to dreng på 15 og 3 år har begge autisme så det er svært at finde overskuddet og tiden selv. I 2023 mister jeg min far i en trafikulykke og dagen efter føder jeg min søn leander 6 uger for tidligt og er indlagt længe neo efterfølgende da hans lunge kolapser. I juni 2023 dør min mor af dårlige lunger og hjerte. Forfærdeligt forløb . Og i dec 2023 dør min mands far af kræft. Og i alt det her død og kaos har vi jo fået det her lille fantastiske mennesker som desvære ikke udvikler sig som han skal og har ingen sprog overhovedet og mad er rigtig svært ,så vi bruger så mange kræfter på alt. I juni 2025 dør min mands mor så også af kræft og det er meget voldsomt forløb der går stærkt. Så ja vi har virkelig brug for hjælp til at lette hverdagen. Bunkerne hober sig op vasketøj er blevet en kamp og madlavning gider ingen fordi der ikke er overskud.

Restaurering af ege sofabord.

1.000 kr

Cirka 20 år gammel sæbebehandlet sofabord (af god kvalitet)er nu blevet grim og skjoldet. Det er blevet slebet med slibemaskine flere gange meget grundig. Det vil sige både med lidt grovere sandpapir og efterfølgende med fint sandpapir. Efterfølgende er der blevet givet ny enkel behandlingen sæbe. Det er en sæbe materiale købt hos møbel forhandleren. MEN bordet er stadig meget grim og skjoldet! Er der person som kan give mit bord en bedre behandling? Hvilken behandling vil der så blive givet? Hvad er prisen?

Praktisk hjælp til hus og have. Fx rengøring, havearbejde, småmaling og lignende

Hjælp til praktiske opgaver i og omkring huset nogle timer hver uge. Det kan fx være alm.rengøring, hovedrengøring, græsklipning, fejning, oprydning, hundeluftning mm. Der skal ikke medbringes udstyr til opgaverne. Timepris vil være 100 kr. Ved budget er det ikke muligt at skrive 100kr, derfor er beløbet misvisende.

Praktisk hjælp til hus og have. Fx rengøring, havearbejde, småmaling og lignende

250 kr

Hjælp til praktiske opgaver i og omkring huset nogle timer hver uge. Kom gerne med en bud på en timepris. Det kan fx være alm.rengøring, hovedrengøring, græsklipning, fejning, oprydning, hundeluftning mm. Der skal ikke medbringes udstyr til opgaverne

Flytterengøring

3.199 kr

Velholdt hus i Aalborg SV skal rengøres i forbindelse med salg. Huset er 284 kvm men kun ca. 150 kvm skal rengøres. Ingen rengøring i køkken, 1 badeværelse og 1 toilet. Vinduer skal pudses indvendigt. Trægulve og klinker, 1 lille værelse med gulvtæppe.

Hvad indebærer flytterengøring?

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Typiske spørgsmål til flytterengøring

  • At booke en rengøringshjælp ved udflytning via Handyhand er enkelt og nemt:

    1. Opret din opgave: Beskriv nøjagtigt, hvad du har brug for på Handyhands platform, inklusiv detaljerne om opgaven og det ønskede tidspunkt for udførelsen.
    2. Angiv et budget: Vurdér, hvad du forventer at betale for opgaven. Dette gør det nemmere for handyhandere at komme med tilbud til dig.
    3. Modtag tilbud: Når opgaven er oprettet, vil handyhandere fra dit område sende dig tilbud på flytterengøringen.
    4. Vælg den rette: Sammenlign tilbuddene og vælg den rengøringshjælp, som bedst matcher dine forventninger.
    5. Bekræft og start opgaven: Når du har valgt en handyhander, bekræfter du vedkommende, og de kan påbegynde med arbejdet. 
  • Betalingen for udflytningsrengøring foregår således gennem Handyhands sikre betalingssystem:

    • Reservation: Efter at have accepteret et bud fra en handyhander, der kan hjælpe dig med udflytningsrengøring, trækkes det pågældende beløb fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når opgaven af flytterengøringen er markeret som udført, overføres beløbet direkte til handyhanderen.

    I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, man kan vælge at få udbetalt. 

    Betaler du uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Når du har oprettet en opgave om udflytningsrengøring vil du kun modtage bud eller henvendelser fra en rengøringshjælp, som er klar og har tid til opgaven.

  • Når du vil aflyse eller fortryde en aftale vedrørende udflytningsrengøring afhænger processen af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en rengøringshjælp:

    Før du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhand.dk.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg den pågældende opgave.
    4. Vælg “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.

     

    Efter du har accepteret et bud:

    1. Gå til “Mine opgaver”. 
    2. Vælg den pågældende opgave.
    3. Vælg “Flere muligheder”.
    4. Tryk “Aflys opgave”.
    5. Udfyld formularen og forklar, hvorfor opgaven annulleres.
    6. Send anmodningen afsted.
    7. Afvent rengøringshjælpens godkendelse af aflysningen inden for 48 timer.

     

    Reagerer rengøringshjælpen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår rengøringshjælpen anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.

    Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem. 

  • Af Handyhands platform fremgår både anmeldelser og 'udførelsesrate' på profilerne. Dette giver dig som kunde mulighed for nemt at vurdere erfaringer og kompetencer hos den enkelte handyhander, så du kan vælge den bedste hjælper til din flytterengøring. Anmeldelserne giver dig blandt andet også indblik i tidligere kunders oplevelser.

  • Opstår behovet for at komme i kontakt med os her i Handyhand, så kan det ske på flere måder:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefonisk kontakt: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail-kontakt: Send os en detaljeret e-mail - så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

    Vi står klar til at hjælpe med en bred vifte af spørgsmål, alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og app'en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelse mellem dig og handyhander. Vi sætter også pris på din feedback, så vi kan blive ved med at forbedre vores service.

  • Når du booker en hjælp til udflytningsrengøring gennem Handyhand, kommunikerer I nemt og sikkert via vores interne beskedsystem. Her er nogle af de fordele, der er ved systemet:

    • Skriftlig aftale: Alt, hvad I aftaler, står i systemet, og det skaber tryghed og klarhed for begge parter.
    • Let adgang: Uanset om det er før, under, eller efter arbejdet, er beskeder og oplysninger tilgængelige for dig.
    • Hurtige opdateringer: Skulle der ske ændringer eller behov for yderligere koordinering eller flytterengøring, kan I hurtigt orientere hinanden gennem beskedsystemet.

    Det er afgørende, at I kun kommunikerer på Handyhands platform, så vi hos Handyhand kan hjælpe jer, hvis der mod forventning skulle opstå tvister.

  • Efter at opgaven er udført, har du mulighed for at give den, der hjalp dig med rengøringen ved udflytningen, en anmeldelse inde på platformen. Du kan både bedømme kvaliteten af arbejdet og den generelle oplevelse med rengøringshjælpen. På den måde kan andre kunder få glæde af din erfaring, næste gang de skal hyre en til at gøre rent ved udflytning af en bolig.

  • Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den, dvs. din forventning til prisen. Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe dig med at gøre rent, når du skal flytte, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du vælge lige netop den rengøringshjælp, hvis tilbud passer bedst til dine behov og din økonomi. Selve betalingen foregår så gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • For at finde den bedste handyhander til opgaven med rengøring ved udflytning anbefales det at benytte Handyhands platform. Den viser anmeldelser af handyhanderne fra tidligere kunder og giver et indblik i den enkelte rengøringshjælps evner og tidligere arbejde. På den måde har du mulighed for at træffe en velovervejet beslutning. 

Værd at vide om flytterengøring

Læs mere

Hvorfor hyre flytterengøring gennem Handyhand?

Når du booker en rengøringshjælp ved udflytning hos Handyhand, sikrer du dig mange fordele. Her er nogle af de væsentligste:

  1. Effektivitet: Du kan nemt og hurtigt oprette din opgave, hvorefter du straks kan modtage tilbud fra lokale handyhandere.
  2. Sammenligning af tilbud: Du har mulighed for at modtage og sammenligne flere tilbud fra dygtige handyhandere. Dette giver dig frihed til at vælge den, der passer bedst til dig.
  3. Fleksibilitet: Handyhand er designet til at imødekomme forskelligartede behov - uanset om du ønsker at deltage i arbejdet selv eller stiller specifikke krav til flytterengøringen.
  4. Økonomisk fordelagtigt: Med vores konkurrenceprægede budsystem får du fordelagtige priser på kvalitetsarbejde.
  5. Sikker betaling: Overfør trygt penge gennem Handyhands betalingssystem, som er både nemt og sikkert at bruge.
  6. Lokalt fokus: Handyhands netværk af lokale eksperter danner grundlaget for en service, der let kan udføres i dit nærområde.

Mange har allerede haft gode oplevelser med at benytte Handyhand til at finde den rette rengøringshjælp. Vores platforms gennemsigtighed, skræddersyede services og kundesupport gør, at den ofte anbefales som den nemmeste og mest effektive løsning.

Handyhand gør det nemt at finde en udflytningsrengøringshjælper i aalborg sv til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien udflytningsrengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige udflytningsrengøringshjælpere i aalborg sv, i post nr: 7929 til 9978.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Udflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 290,00,- til 2.000,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!