
Se profil
Elena A..
Store Merløse
verificeret
Seneste Anmeldelse
"I’ve booked Elena for the first time and to be honest was the best thing I did. Elena did an amazing job! I definitely would book again 💫"
Verifikationer
Info

Lejlighed og hus
Ejer- og lejeboliger
Til private, boligselskaber og virksomheder
Få depositum tilbage
Og meget mere!
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Store Merløse
verificeret
"I’ve booked Elena for the first time and to be honest was the best thing I did. Elena did an amazing job! I definitely would book again 💫"
Info

Se profil
Viborg
"Hurtig og effektiv. Alt gik som aftalt 👍"
Info

Se profil
Albertslund
verificeret
"Opgaven er udført fuldt tilfredsstillende med stor venlighed, grundighed og dygtighed"
Info

Se profil
Skive
verificeret
"Rigtig god oplevelse med Isabella. Godt stykke arbejde. Nem at kommunikere med. 5 stjerner herfra"
Info

Se profil
Viborg
"Jeg kunne ikke selv have gjort det bedre og jeg er glad for at jeg ikke skulle gøre det selv. Det er 2 sympatiske unge fyre som havde gjort hvad de kunne. Arbejdet i sig selv var ikke 3000 kr. værd. Men det er bare dejligt at købe sig til rengøring når man skal flytte. Måske har de haft lidt for travlt. Der var ihvertfald stadig lidt snusket rundt omkring."
Info

Se profil
København N
verificeret
"Jeg har brugt Yuliia flere gange og hver gang er opgaven udført til absolut perfektion. Jeg er utrolig glad for hendes hjælp som er effektiv og grundig. 5⭐️ hele vejen rundt"
Info

Se profil
Aarhus V
verificeret
"Good communication"
Info

Henrik var meget effektiv og udførte opgaven ud over al forventning. God kommunikation. Da Henrik blev booket til opgaven kunne han komme så det passede ind i vores planer, dejligt. Vi kan klart anbefale Henrik, og vil bruge ham igen, hvis det bliver nødvendigt!
Rensning af terrasse
2.500,-

Meget tilfreds med Anne Mettes arbejde hvor hun foretog en flytterengøring for mig. Alle detaljer var set og gjort rent, intet manglede!
Flytterengøring
2.000,-

Virkelig hurtig og fleksibel service. 100% tilfreds med resultatet. Vil klart anbefale Elena 😊
Fraflytnings rengøring af lejlighed på 100m2
1.000,-

Kan kun sige jeg er super tilfreds, hele lejligheden skinner som om den var ny, endda bedre end da vi flyttede ind! Mega sejt gjort og skide godt resultat!!
Hovedrengøring/fraflytnings rengøring
2.750,-

Svært at være utilfreds når alt blev gjort som aftalt! Kan helt sikkert anbefales til andre der søger rengøringshjælp!
Fraflytningsrengøring / grundrengøring
1.200,-
Super kommunikation og punktlig. Camilla hjalp min mor med rengøring og alt var godt. Stor anbefaling!
Indendørs rengøring af lille hus 85 kvm
600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Afflytningsrengøring
500 kr
Afflytningsrengøring på 50 m^2 lejlighed brutto areal(lavere netto areal). Se de sidste to sider i PDF for opgaver. Der skal ikke fjernes kalk på badeværelse. Kun normal rengøring.
Fraflytningsrengøring
700 kr
Fraflytningsrengøring af lejlighed på 78 kvm. Rengøringen skal være gjort senest søndag 7/12. Lejligheden ligger på 1 sal. Grundigt rengøring af hele lejligheden, lejligheden står tom. Medbring rengøringsmidler og udstyr ☺️
Udflytnings rengøring
2.300 kr
Lejemålet skal være helt ryddet og hovedrengjort overalt. Husk også alt træværk og el-kontakter. Emhætte skal være rengjort, fedt- og kulfilteret skal være udskiftet. Ovn, ovn-plader, komfur og kogeplader skal være rengjort. Husk også bagved og under komfuret. Toiletter, vaske, haner, brusekabine og brusehoved skal være rengjort. Der skal også rengøres bagved køleskab og fryser. Afløb og riste renses og rengøres grundigt. Vinduer skal være vasket og poleret ud- og indvendig. Generel udflutningsrengøring af 2 værelses lejlighed på 55m^2. Generelt er der rimelig rent da lejligheden bliver jævnlig rengjort men steder der er svære at nå bliver der sjældent gjort rent.
Rense væg-til-væg tæppe
1.000 kr
Væg-til-væg tæppe skal renses for pletter. Formoder pletterne er ret ligetil at fjerne. Jeg vil skyde på det handler om 40 m2
Privatflytning
1.791 kr
Møblement i stuen, soveværelse, gæsteværelse og køkken. Tøj, linned og håndklæder klarer vi selv.
damp rengøring af møbler,tæpper køkken bad mobilservice. vi kan rengør de steder, som man normalt ikke kan komme ind til
500 kr
har du/i møbler som stof/læder sofa/stole som trænger til en kærlige hånd, Den får en totale dampering. fjerner skjolder og dårlige lugt og læder/stof pleje. eller har i fedtet væg/loft/skab i køkkenet og kalket badeværelse. det klar jeg med dampe maskine høj vame og tryk på som gør det løsner alt snavs. tag kontakt for mere info.
Hovedrengøring 63kvm
800 kr
Jeg søger hjælp til en hovedrengøring af hus på ca. 63 kvm². Huset er pænt og overfladisk rent, men trænger til en ordentlig gennemgang, så alt står frisk. Opgaven består af en komplet støvsugning af alle rum, inklusive kanter, hjørner og områder under møbler, så langt de kan flyttes. Gulvene skal vaskes grundigt, og alle overflader som paneler, dørkarme, lyskontakter, håndtag, hylder, lamper og sprosser skal tørres af og støves af. Der skal fjernes spindelvæv i loft og hjørner, og vinduerne skal pudses indvendigt, inklusive rengøring af vindueskarme og rammer. Møblerne skal støvsuges, både sofa, stole og andre polstrede møbler. Tæpperne på gulvet skal støvsuges ekstra grundigt, og hvis muligt må der gerne tages let hånd om små pletter. I køkkenet skal alle flader rengøres, og skabe og skuffer tørres af udvendigt. Køleskabet rengøres udvendigt og indvendigt efter aftale, mens ovnen ikke indgår i opgaven. På badeværelset ønskes en grundig afkalkning af armatur, bruser, håndvask og fliser samt rengøring af toilettet både indvendigt og udvendigt. Spejlet skal pudses, og ventilationsristen tørres af. I soveværelserne ønskes støvsugning under sengene, udvendig aftørring af skabe og lamper.. Gulvtæppet i soveværelset skal støvsuges ekstra grundigt og få særlig opmærksomhed, især hvis der er områder med lidt mere slid eller støv. Tidspunktet er fleksibelt. Jeg vil gerne høre, hvilken pris du foreslår, om du medbringer eget udstyr, og lidt om din erfaring med denne type opgave.
Udflytning rengøring
3.000 kr
Udflytnings rengøring af 98m2 tom lejlighed før flyttesyn. 9 rum: køkken, stue, værelse, udestue, badeværelse m. Wc, wc, entré, baggang og pantry. Al rengørings udstyr skal medbringes. Støvsuge og vaske gulve. Aftørring af karme og lister, samt inde i skabe og skuffer. Ovn+bageplader, køleskab og vinduer skal rengøres indvendig og udvendig. Der er højst 2 trin ind til lejligheden. Der er adgang fra gaden og baggård.
Når du overvejer at booke hjælp til rengøring ved udflytning, er der flere faktorer, du bør have in mente. Dette afsnit vil dykke ned i, hvad rengøringshjælperens arbejdsopgaver normalt dækker, de forskellige servicer inden for kategorien samt vigtige ting at være opmærksom på. Vi kommer også ind på, hvilket udstyr der benyttes til flytterengøring, og på hvem der står for materialerne.
Ved rengøring af flyttelejligheder og generelt flytterengøring, udfører en rengøringshjælper en række bestemte opgaver for at sikre, at en bolig er i perfekt stand ved fraflytning. Disse opgaver omfatter typisk:
Den præcise liste over opgaver inden for udflytningsrengøring kan variere alt efter kundens behov og rengøringshjælpens tilbud.
Ja, udflytningsrengøring kan også omtales som:
En person, der udfører udflytningsrengøring, kaldes ofte for en:
Når det er et firma, der specialiserer sig i flytterengøring kaldes firmaet tit:
Alternativet til at hyre en hanydhander til udflytningsrengøring er typisk:
Når du booker udflytningsrengøring, er der flere aspekter, du bør eller kan overveje:
Inden for kategorien udflytningsrengøring findes der forskellige servicer til forskellige behov:
Valget af service afhænger af den specifikke boligtype og kundens individuelle behov. Det er altid en god idé at aftale grundigt med den valgte rengøringshjælp, så servicen passer til ens krav og forventninger.
En rengøringshjælp ved udflytning bruger typisk rengøringsmidler som disse:
Kunden skal selv sørge for at have rengøringsmidler til rengøringsopgaver, også til flytterengøring. Hvis du ikke har de nødvendige rengøringsmidler, kan du aftale med din handyhander, at de kan medbringe dem. Dette vil i de fleste tilfælde få prisen til at stige på opgaven.
Udflytningsrengøringshjælpen bruger normalt følgende redskaber, for at sikre en grundig rengøring:
Handyhandere medbringer ikke selv udstyr og redskaber til rengøringsopgaver. Du bør derfor selv stille dem til rådighed, når du hyrer hjælp til udflytningsrengøring. Hvis du ikke har de nødvendige redskaber, kan du aftale med din handyhander, at de kan medbringe dem, hvilket kan få prisen til at stige på opgaven.
Rengøringshjælpens arbejde varierer alt efter hvad der er behov for, men her er nogle af de teknikker, der særligt bruges til opgaver med flytterengøring af en bolig:
Varigheden af en udflytningsrengøring varierer alt efter boligens størrelse og stand, samt kravene til rengøringen ved udflytning. Der er flere faktorer, der kan forlænge eller forkorte opgavens varighed:
Det er derfor altid en god idé at diskutere behovet for flytterengøringen med handyhanderen, inden arbejdet går i gang, for at få en fornemmelse eller et estimat af opgavens tidsramme.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, og som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe dig med at gøre rent, når du skal flytte ud, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den rengøringshjælp, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for rengøring ved udflytning vil typisk afhænge af faktorer som:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Ifølge Skat kan man få fradrag for såkaldt ‘almindelig rengøring’, som udføres i hjemmet, såsom vask og aftørring af flader og rengøring af toilet og bad. Det er derfor sandsynligt, at dette kan omfatte rengøring i forbindelse med fraflytning fra en bolig, men du bør undersøge mulighederne og betingelserne i lige netop din situation. Besøg Skats hjemmeside for at læse mere om servicefradrag.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
At booke en rengøringshjælp ved udflytning via Handyhand er enkelt og nemt:
Betalingen for udflytningsrengøring foregår således gennem Handyhands sikre betalingssystem:
I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, man kan vælge at få udbetalt.
Betaler du uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Når du har oprettet en opgave om udflytningsrengøring vil du kun modtage bud eller henvendelser fra en rengøringshjælp, som er klar og har tid til opgaven.
Når du vil aflyse eller fortryde en aftale vedrørende udflytningsrengøring afhænger processen af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en rengøringshjælp:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer rengøringshjælpen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår rengøringshjælpen anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.
Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem.
Af Handyhands platform fremgår både anmeldelser og 'udførelsesrate' på profilerne. Dette giver dig som kunde mulighed for nemt at vurdere erfaringer og kompetencer hos den enkelte handyhander, så du kan vælge den bedste hjælper til din flytterengøring. Anmeldelserne giver dig blandt andet også indblik i tidligere kunders oplevelser.
Opstår behovet for at komme i kontakt med os her i Handyhand, så kan det ske på flere måder:
Vi står klar til at hjælpe med en bred vifte af spørgsmål, alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og app'en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelse mellem dig og handyhander. Vi sætter også pris på din feedback, så vi kan blive ved med at forbedre vores service.
Når du booker en hjælp til udflytningsrengøring gennem Handyhand, kommunikerer I nemt og sikkert via vores interne beskedsystem. Her er nogle af de fordele, der er ved systemet:
Det er afgørende, at I kun kommunikerer på Handyhands platform, så vi hos Handyhand kan hjælpe jer, hvis der mod forventning skulle opstå tvister.
Efter at opgaven er udført, har du mulighed for at give den, der hjalp dig med rengøringen ved udflytningen, en anmeldelse inde på platformen. Du kan både bedømme kvaliteten af arbejdet og den generelle oplevelse med rengøringshjælpen. På den måde kan andre kunder få glæde af din erfaring, næste gang de skal hyre en til at gøre rent ved udflytning af en bolig.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den, dvs. din forventning til prisen. Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe dig med at gøre rent, når du skal flytte, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du vælge lige netop den rengøringshjælp, hvis tilbud passer bedst til dine behov og din økonomi. Selve betalingen foregår så gennem Handyhands sikre betalingssystem.
For at finde den bedste handyhander til opgaven med rengøring ved udflytning anbefales det at benytte Handyhands platform. Den viser anmeldelser af handyhanderne fra tidligere kunder og giver et indblik i den enkelte rengøringshjælps evner og tidligere arbejde. På den måde har du mulighed for at træffe en velovervejet beslutning.
En rengøringshjælper, som udfører rengøring ved udflytning, kan hjælpe forskellige typer af kunder:
Til udflytningsrengøring bør en rengøringshjælper besidde nogle bestemte kvalifikationer:
I sidste ende er det en stor fordel, at en udflytningsrengøringshjælp ikke alene kender til almindelig rengøring, men også er bekendt med de særlige behov og krav, der kan være til flytterengøring.
Under en udflytningsrengøring kan der opstå forskellige uforudsete behov, som eventuelt også kan forlænge arbejdet:
Når man benytter Handyhand til at hyre hjælp til udflytningsrengøring, er der ikke behov for at lave en særskilt kontrakt. I Handyhand håndterer vi de nødvendige formaliteter, så du undgår at skulle beskæftige dig med kontrakter og fakturering.
Rengøringen udføres i den lejlighed eller bolig, som man er ved at flytte ud af.
Der findes bestemt miljøvenlige muligheder. Når du opretter din opgave hos Handyhand for at finde hjælp til rengøring ved udflytning, er det en god idé at være tydelig i ønsket om miljøvenlig rengøring, hvis dette er tilfældet. Her er nogle grønne tiltag, man kan overveje:
Det er absolut værd at tage hensyn til overfølsomhed og allergi ved udflytningsrengøring - det kan både være for din egen skyld og af hensyn til de næste, der skal indtage boligen:
Udflytningsrengøring udføres som udgangspunkt altid inden for normal arbejdstid, eller mellem kl. 7-17. Dog bør du overveje følgende, hvis du planlægger rengøring uden for normal arbejdstid:
På Handyhand kan du altid finde rengøringshjælpere, der har tid til at udføre flytterengøring næste dag eller kan udføre den service, du søger.
Som regel kan rengøringen godt finde sted, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det. Bedømmelser og anbefalinger kan være med til at give tryghed, når du skal vælge en handyhander til opgaven. Men vurdér selv, om du synes, det er en god idé, at du ikke er til stede, og overvej gerne følgende:
Inden din rengøringshjælp kommer, kan du forberede et par ting, som kan gøre udflytningsrengøringen nem og ligetil:
Hvis der er flere handyhandere involveret i rengøringsopgaven eller eventuelt i andre projekter samme sted, kan du gøre følgende for en nem koordinering:
I de fleste tilfælde er en udflytningsrengøring en engangsopgave, hvor rengøringshjælpen sørger for, at alt er rent og klar til den næste beboer. Derfor bliver flytterengøring ikke efterset, når opgaven er fuldført.
En person, som udfører udflytningsrengøring, behøver ikke en formel uddannelse.
Mange i branchen har dog:
Nej, det er ikke et krav.
Nej, personer, som udfører opgaver som udflytningsrengøring, behøver typisk ikke særlige godkendelser, certificeringer eller autorisationer, for at udføre sit arbejde.
Nogle handyhandere, der yder hjælp til udflytningsrengøring, tilbyder garanti for det arbejde, de leverer. For afklaring er det vigtigt, at du drøfter det med vedkommende, i det tilfælde at du ønsker en garanti for arbejdet.
Når man booker en udflytningsrengøringshjælp, er der nogle sikkerhedskrav, man skal være opmærksom på:
Når du booker en rengøringshjælp ved udflytning hos Handyhand, sikrer du dig mange fordele. Her er nogle af de væsentligste:
Mange har allerede haft gode oplevelser med at benytte Handyhand til at finde den rette rengøringshjælp. Vores platforms gennemsigtighed, skræddersyede services og kundesupport gør, at den ofte anbefales som den nemmeste og mest effektive løsning.
Handyhand gør det nemt at finde en udflytningsrengøringshjælper i bedsted thy til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien udflytningsrengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige udflytningsrengøringshjælpere i bedsted thy, i post nr: 7929 til 9978.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Udflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.000,00,- til 2.000,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!